abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:10:49 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608260
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat voor iets?
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608277
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets?
toothless celebs.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:12:12 #205
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608317
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Er moeten ook mensen zijn voor het intimideren van dat soort mensen idd
:D _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608338
De meest gezellige, charmante en knapste man van dit forum is weer aanwezig in dit topic en groet u :).
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:13:05 #207
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De meest gezellige, charmante en knapste man van dit forum is weer aanwezig in dit topic en groet u :).
Ik was al aanwezig hoor, maar alsnog bedankt voor het melden
:*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608376
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik was al aanwezig hoor, maar alsnog bedankt voor het melden
:*
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:13:59 #209
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608390
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

toothless celebs.
celebs zonder kunstgebit
genot
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:14:29 #210
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De meest gezellige, charmante en knapste man van dit forum is weer aanwezig in dit topic en groet u :).
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:14:59 #211
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608430
quote:
Waarom ben ik weggelaten in die foto ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608441
quote:
Nu toon jij weer mijn piemel :(
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:15:39 #213
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608461
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608475
quote:
He godver moest dat nou weer :')?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149608511
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:15 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

He godver moest dat nou weer :')?
Wat is daar mis mee?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:16:55 #216
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608518
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waarom ben ik weggelaten in die foto ;(
Je zat zeker weer dronken de duur eruut te trappen
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:14 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nu toon jij weer mijn piemel :(
Ben je er onzeker over?
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:23 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608533
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:15 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

He godver moest dat nou weer :')?
ja dat moest weer
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:32 #219
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608542
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Je zat zeker weer dronken de duur eruut te trappen
:D _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608562
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ben je er onzeker over?
Ik ben trots op mijn apparaat :). Alleen het hoeft niet zo openbaar op fok :'(
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:18:38 #221
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ben trots op mijn apparaat :). Alleen het hoeft niet zo openbaar op fok :'(
Misschien scoor je er nog een schone deerne mee :7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608592
Ik hou van mij *;
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:18:47 #223
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ben trots op mijn apparaat :). Alleen het hoeft niet zo openbaar op fok :'(
Moet je eens in KPD kijken
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608615
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Moet je eens in KPD kijken
Whehehe :+
Zonder wrijving geen glans
pi_149608625
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Misschien scoor je er nog een schone deerne mee :7
Lekker man, niets mis mee!
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:19:38 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Whehehe :+
Zie je meteen wie er ziek in hun hoofd zijn :')
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:19:47 #227
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou van mij *;
Narcist gespot :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608661
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zie je meteen wie er ziek in hun hoofd zijn :')
Het mooie vrouwen topic :P, waar 99,9% fake en gejat is van internet _O_
En maar fappen :D
Zonder wrijving geen glans
pi_149608672
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Narcist gespot :D
Kan er echt niets aan doen :@
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:20:54 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het mooie vrouwen topic :P, waar 99,9% fake en gejat is van internet _O_
En maar fappen :D
redtubegod
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:21:47 #231
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608711
Mandarijntjes _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608714
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

redtubegod
Hi Ha Ho :D
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:22:35 #233
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608730
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mandarijntjes _O_
Die ga ik nu eten
vooral goed als ze wat zurig zijn
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:01 #234
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hi Ha Ho :D
dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:24 #235
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608751
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die ga ik nu eten
vooral goed als ze wat zurig zijn
Mwoa, dat vind ik persoonlijk wat minder.
Als je wat zuurdere wil hebben moet je ze aan het begin van het seizoen kopen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608753
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:40 #237
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608758
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
Word jij dan mod? :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:24:22 #238
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608784
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mwoa, dat vind ik persoonlijk wat minder.
Als je wat zuurdere wil hebben moet je ze aan het begin van het seizoen kopen :D
klopt :p
1 ding weet ik wel zeker : ze zijn niet meer te eten als je de schil goed kan indrukken of er slap omheen zit
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608801
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Word jij dan mod? :D
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:10 #240
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608803
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

klopt :p
1 ding weet ik wel zeker : ze zijn niet meer te eten als je de schil goed kan indrukken of er slap omheen zit
Zeker wel, als de schil er wat losjes omheen zit kun je makkelijk pellen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608813
Maaik de Boerrrrrr is echt mijn held _O_
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:36 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608820
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Zeker wel, als de schil er wat losjes omheen zit kun je makkelijk pellen :D
ja maar dan zit er geen smaak meer aan
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:37 #243
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608823
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:58 #244
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608838
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Word jij dan mod? :D
Ik admin worden ofzo
kan ik eindelijk fok schoonvegen
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:26:03 #245
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608841
Ik stel voor een maik de boer pic in de OP te zetten
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608850
quote:
Ik vind jou geestig :)
Zonder wrijving geen glans
pi_149608858
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stel voor een maik de boer pic in de OP te zetten
_O_ _O_ _O_
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:26:53 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608866
quote:
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:27:00 #249
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608869
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik admin worden ofzo
kan ik eindelijk fok schoonvegen
Als je mij maar op FOK! laat zitten vind ik het best :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:27:40 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608890
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Als je mij maar op FOK! laat zitten vind ik het best :D
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608904
quote:
_O-
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:14 #252
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608915
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:34 #253
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608926
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
*;
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:59 #254
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608940
quote:
_O-
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608958
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
Laat je mij ook heel?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:29:46 #256
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat je mij ook heel?
jawel
maar vbl niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608979
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

jawel
maar vbl niet
Ik zie je daar nooit meer :{
Waarom?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:30:27 #258
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608998
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:32:26 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik zie je daar nooit meer :{
Waarom?
Ik ben er nog steeds hoor :{
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609092
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.

Maar wat?
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:32:38 #261
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609097
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Overal zijn er kliekjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609108
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
pi_149609109
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:06 #264
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609114
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.

Maar wat?
Mekkie
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:26 #265
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609125
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef DrNick het volgende:
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
Stukjes toeren is altijd prima _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:28 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609127
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
1 volgens mij
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:46 #267
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609134
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
Oh :')
Lekker seksistisch weer dan :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609157
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mekkie
Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N ;(
pi_149609178
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

1 volgens mij
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:34:53 #270
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609188
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef DrNick het volgende:

[..]

Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N ;(
Oh :')
Wel jammer dat je geen 450 kg weegt ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609194
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Oh :')
Lekker seksistisch weer dan :')
Jep.
pi_149609196
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
Hoi. :)
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:35:12 #273
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609206
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest. :')
Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.
Jojoortje zie je ook amper meer
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609207
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor :{
Onzichtbaar :{
Zonder wrijving geen glans
pi_149609233
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:35:57 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Onzichtbaar :{
ajaxtopic (:') ) , voetbal insite en soms bij buitenlandse wedstrijden.
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609241
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.

Maar wat?
KAPSAALOOON!!!11
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:36:18 #278
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609252
quote:
:r
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609258
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

ajaxtopic (:') ) , voetbal insite en soms bij buitenlandse wedstrijden.
Die 1e kom ik nooit, de tweede soms en de derde soms :).
Zonder wrijving geen glans
pi_149609259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoi. :)
Hai
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.
Jojoortje zie je ook amper meer
Jep die.
En idd die is er nauwelijks.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:36:29 #281
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609260
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

KAPSAALOOON!!!11
Omg jaa :D
Daar heb ik zin in :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609270
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

:r
Hou je niet van dikke wijven?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:37:25 #283
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609294
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Hou je niet van dikke wijven?
:N
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609301
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Omg jaa :D
Daar heb ik zin in :@
Ik ook O+. Maar ik heb al spineonazie gegeten.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149609304
ik zie dat het hier weer veels te gezellig is
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:38:06 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die 1e kom ik nooit, de tweede soms en de derde soms :).
ah maar dan kan het zijn dat je me amper ziet :+
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609331
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

:N
Die hebben ook een hart en gevoel hoor. ergens. ver weg onder een paar laagjes.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149609351
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Oh :')
Wel jammer dat je geen 450 kg weegt ;(
Ik wil gaarne aantrekkelijk zijn.
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

KAPSAALOOON!!!11
Nahh
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:38:43 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609355
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hai

[..]

Jep die.
En idd die is er nauwelijks.
Mja niemand die jongen ook serieus daar
Feyenoord is bijvoorbeeld een kleine club
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:38:54 #290
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609358
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Die hebben ook een hart en gevoel hoor. ergens. ver weg onder een paar laagjes.
_O-
Waarom zeiken dikke vrouwen altijd ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609375
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
Zonder wrijving geen glans
pi_149609379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
mee naar achter nemen en afschieten
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:39:45 #293
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
Dan moet je haar vaker naar de keuken laten rennen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
je wijf?

Vind je het gek
pi_149609394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
Wat heb jij voor akelige UI trouwens? ;(
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:39:57 #296
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609396
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

_O-
Waarom zeiken dikke vrouwen altijd ;(
Veel suiker , brengt de hormonen op hol
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:40:13 #297
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609408
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Veel suiker , brengt de hormonen op hol
:D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
Tactisch brengen dit.
pi_149609418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu. :{
Stomp haar in dr vette pens!
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149609434
lapo
pi_149609438
onee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')