abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149608904
quote:
_O-
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:14 #252
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608915
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:34 #253
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608926
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
*;
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:28:59 #254
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608940
quote:
_O-
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608958
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
Laat je mij ook heel?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:29:46 #256
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat je mij ook heel?
jawel
maar vbl niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608979
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

jawel
maar vbl niet
Ik zie je daar nooit meer :{
Waarom?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:30:27 #258
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608998
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:32:26 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik zie je daar nooit meer :{
Waarom?
Ik ben er nog steeds hoor :{
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609092
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.

Maar wat?
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:32:38 #261
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609097
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Overal zijn er kliekjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609108
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje :@
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
pi_149609109
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:06 #264
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609114
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.

Maar wat?
Mekkie
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:26 #265
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609125
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef DrNick het volgende:
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
Stukjes toeren is altijd prima _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:28 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609127
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
1 volgens mij
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:33:46 #267
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609134
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
Oh :')
Lekker seksistisch weer dan :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609157
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mekkie
Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N ;(
pi_149609178
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

1 volgens mij
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:34:53 #270
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149609188
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef DrNick het volgende:

[..]

Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N ;(
Oh :')
Wel jammer dat je geen 450 kg weegt ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149609194
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Oh :')
Lekker seksistisch weer dan :')
Jep.
pi_149609196
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks :{
Hoi. :)
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:35:12 #273
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149609206
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest. :')
Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.
Jojoortje zie je ook amper meer
RED ONS HENNIEGOD
pi_149609207
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor :{
Onzichtbaar :{
Zonder wrijving geen glans
pi_149609233
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')