quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
Laat je mij ook heel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
jawelquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je mij ook heel?
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie je daar nooit meer
Waarom?
Overal zijn er kliekjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijksquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje
Mekkiequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.
Maar wat?
Stukjes toeren is altijd primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef DrNick het volgende:
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
1 volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)quote:
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N
Jep.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Lekker seksistisch weer dan
Hoi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |