SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wij zijn autist. Houden niet van veranderingen.
Borte hoort bij ons!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, tm. Niks tegen mijn matties.
Owowow. Neem dat terug.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat jullie dezelfde hamburger eten maakt jullie nog geen matties.
Oke, Crip. Ook bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
Haat aan mensen die aap emoji's gebruiken.
;')quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
wrmquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat jullie dezelfde hamburger eten maakt jullie nog geen matties.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan ook die hatelijke gifjes. Ik ben woedend!
Ik heb die 'see no evil, hear no evil, speak no evil'-aapjes als sig op mijn WA.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
Rip mobiele users.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deuce net zo irritant als jan met die gifjes
Nee, en al helemaal niet bij een allochtoon met een mes... die zijn vaak nog gekker/emotioneler dan autochtonen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fatima_de_tyfus.html
Zouden jullie dit zo doen? Doelend op de man die haar nu redt. Dikke respect trouwens.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowwwwww. Shots fired.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet bij een allochtoon met een mes... die zijn vaak nog gekker/emotioneler dan autochtonen.
ik ook en die ene met handjes als verlegenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik gebruik die 'speak no evil' altijd als een lachend aapje.
Wai.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook en die ene met handjes als verlegen
Mensen die niet bestaande emoticons gebruiken dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef Crip het volgende:
Jullie gebruiken zeker allemaal aap emoji's skkls.
Jullie zijn nietmeer mijn vrienden ;c
Wat ben je lekker agressief lanquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Alleen die kk emoticons van one plus hebben mijn hele emoticon ervaring verneukt. Echt kk lelijke emoticons heeft die tel.
Nog een bloedzuster?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ben je lekker agressief lan
Steve draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Voor de rest zijn ik en mijn tel goede vrienden.
Heb je die emoticons gezien? Valla zo irritant. En wil ik andere dan moet ik weet ik veel hoeveel stapjes uitvoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ben je lekker agressief lan
Steve is duur lan. Apple zal voor altijd mijn lover blijven. One plus one is gewoon mijn dost. Maar een ekte lover is gewoon te duur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Steve draait zich om in zijn graf.
Hehe, leuke vergelijking. Oké, geniet maar even van je dost hayatı dan, maar vergeet niet dat het echte geluk bij je lover is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Steve is duur lan. Apple zal voor altijd mijn lover blijven. One plus one is gewoon mijn dost. Maar een ekte lover is gewoon te duur.
Precies ja. Gewoon friends with benefits.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
Maar een ekte lover is gewoon te duur.
Bu ne laquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je die emoticons gezien? Valla zo irritant. En wil ik andere dan moet ik weet ik veel hoeveel stapjes uitvoeren.
http://3.bp.blogspot.com/(...)ppplus-emoticons.jpg
linksboven.
We'll see, we'll see.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, leuke vergelijking. Oké, geniet maar even van je dost hayatı dan, maar vergeet niet dat het echte geluk bij je lover is.
Helaquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMGWORDT GEWOON OMG OMG OMG
WAT EEN SUKKEL BEN JIJ DEUCE
Uh, 520 euro delen door 5, of als je de prijs van de gordijnen weet daarvan uitgaan, en kijken of de gordijnen (of die daar op lijken) die jij leuk vindt ergens anders ongeveer dezelfde prijs zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
OKE
WISKUNDIG DAN
Chick zegt 5 gordijnen is eigenlijk 520, voor jou 460.
HOEVEEL KAN IK DAN NOG NETJES AFDINGEN TOT IK NIET MEER AFGEZET WRD
Ja, maar het punt is zij bestelt ze uit Turkije.. Dus het zijn Turkse gordijnen vergelijken met Nederlandse gordijnen. Appels en Peren snap je.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uh, 520 euro delen door 5 en kijken of de gordijnen (of die daar op lijken) die zij leuk vindt ergens anders ongeveer dezelfde prijs zijn?
lmfoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
OKE
WISKUNDIG DAN
Chick zegt 5 gordijnen is eigenlijk 520, voor jou 460.
HOEVEEL KAN IK DAN NOG NETJES AFDINGEN TOT IK NIET MEER AFGEZET WRD
Oownee ik zie ook niks, dacht dat ik gewoon gequote werd zonder reactiequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Die emoji's doen het de laatste tijd niet meer op FOK!; ik kan ze niet meer zien. Jullie wel?
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.quote:
Als je een leeg blokje ziet, moet dat een emoji voorstellen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oownee ik zie ook niks, dacht dat ik gewoon gequote werd zonder reactie
TM, anlatacam duruma, maar we zijn niet alleen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.
Neuh. Ikea klaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.
APA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is ook al geen APA verwijzing vrind, zo wens ik niet gequote te worden
Neyi anlatcan, ik begrijp het niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TM, anlatacam duruma, maar we zijn niet alleen.
Whopper menu. Canim cok cekti.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neyi anlatcan, ik begrijp het niet?
Tss, ik geef je nog wel een keer een filmtip...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oke oke ik laat jullie wel alleen djezz.
Wou toch The Truman Show gaan kijken. Nou, kijk, dat is pas een ekte film.
Ga gewoon fatsoenlijk naar de Mac dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whopper menu. Canim cok cekti.
In het echt ben ik niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet nee.
Lees dan ook, jai.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Deuce en ik zouden goede vrienden kunnen worden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
kom meeten met zn drieënquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Two perverts one Kb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom meeten met zn drieën
niemand die nog haptquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom meeten met zn drieën
Vraag op het werk wel aan de stoere snowboard boys of ik zo'n helm mag lenen waar je 'm bovenop kan vastzetten.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_Pellerinquote:Pellerin was born in 1973 in Seoul, South Korea. She was abandoned on the streets of Seoul when she was three or four days old and was sent to an orphanage. She was adopted six months later by a French family.
French Minister of Culture and Communications
Incumbent
Assumed office
26 August 2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |