Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Whopper menu. Canim cok cekti.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neyi anlatcan, ik begrijp het niet?
Tss, ik geef je nog wel een keer een filmtip...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oke oke ik laat jullie wel alleen djezz.
Wou toch The Truman Show gaan kijken. Nou, kijk, dat is pas een ekte film.
Ga gewoon fatsoenlijk naar de Mac dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whopper menu. Canim cok cekti.
In het echt ben ik niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet nee.
Lees dan ook, jai.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Deuce en ik zouden goede vrienden kunnen worden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
kom meeten met zn drieënquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Two perverts one Kb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom meeten met zn drieën
niemand die nog haptquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom meeten met zn drieën
Vraag op het werk wel aan de stoere snowboard boys of ik zo'n helm mag lenen waar je 'm bovenop kan vastzetten.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_Pellerinquote:Pellerin was born in 1973 in Seoul, South Korea. She was abandoned on the streets of Seoul when she was three or four days old and was sent to an orphanage. She was adopted six months later by a French family.
French Minister of Culture and Communications
Incumbent
Assumed office
26 August 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |