lmfoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
OKE
WISKUNDIG DAN
Chick zegt 5 gordijnen is eigenlijk 520, voor jou 460.
HOEVEEL KAN IK DAN NOG NETJES AFDINGEN TOT IK NIET MEER AFGEZET WRD
Oownee ik zie ook niks, dacht dat ik gewoon gequote werd zonder reactiequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Die emoji's doen het de laatste tijd niet meer op FOK!; ik kan ze niet meer zien. Jullie wel?
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.quote:
Als je een leeg blokje ziet, moet dat een emoji voorstellen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oownee ik zie ook niks, dacht dat ik gewoon gequote werd zonder reactie
TM, anlatacam duruma, maar we zijn niet alleen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.
Neuh. Ikea klaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gülme, het is niet makkelijk om een Stimo te zijn. Jij gaat hier ook nog mee te maken krijgen.
APA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is ook al geen APA verwijzing vrind, zo wens ik niet gequote te worden
Neyi anlatcan, ik begrijp het niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TM, anlatacam duruma, maar we zijn niet alleen.
Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Whopper menu. Canim cok cekti.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neyi anlatcan, ik begrijp het niet?
Tss, ik geef je nog wel een keer een filmtip...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oke oke ik laat jullie wel alleen djezz.
Wou toch The Truman Show gaan kijken. Nou, kijk, dat is pas een ekte film.
Ga gewoon fatsoenlijk naar de Mac dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whopper menu. Canim cok cekti.
In het echt ben ik niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had het over mrstylo en Deuce, waarbij bepaalde keywords een pavlovreactie oproepen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet nee.
Lees dan ook, jai.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha geloof ik niet en deuce ook niet![]()
Jullie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Deuce en ik zouden goede vrienden kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |