quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Deuce en ik zouden goede vrienden kunnen worden
kom meeten met zn drienquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Deuce en ik zouden goede vrienden kunnen worden
Vraag op het werk wel aan de stoere snowboard boys of ik zo'n helm mag lenen waar je 'm bovenop kan vastzetten.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_Pellerinquote:Pellerin was born in 1973 in Seoul, South Korea. She was abandoned on the streets of Seoul when she was three or four days old and was sent to an orphanage. She was adopted six months later by a French family.
French Minister of Culture and Communications
Incumbent
Assumed office
26 August 2014
Cool! Vind het altijd leuk om zoiets te lezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_Pellerin
Half Buryat half Arabisch (Irakees) meisje. Ik zag haar vroeger altijd op school. Ze heeft hele duidelijke Noord-Aziatische trekken. Yani ze ziet er Aziatisch uit maar duidelijk geen Oost-Aziaat. Een heel apart maar ook heel mooi gezicht (mensen hadden heel vaak bij haar 'wat is haar afkomst???). Wij hadden verder geen gemeenschappelijke kennissen/vrienden dus wist nooit wat ze nou precies was. Ooit gehoord dat haar vader ergens uit het Midden-Oosten en moeder uit Rusland kwam maar that's all. Destijds was mijn interesse in pseudo-antropologie niet zo sterk en ik vermoedde al iets in de richting Siberie maar nooit echt doorgevraagd of zo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Roxana Saberi, Iraanse vader en Japanse moeder. Interessante combo. Kennen jullie nog meer redelijk zeldzame halfbloedjes?
In de VS stikt het er natuurlijk van, mensen van English-Scottish-German-Filipino-Chinese descent en wat nog meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Shahi.![]()
Iraanse vader en een Spaans/Mexicaanse moeder maar... geborenTexas
Haar Turks is echt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:15 schreef Atak het volgende:
Yolanthe Kabonke Kabonke bij Beyaz show:
Bu kari da her delikin icine kiriyor amkBest wel knap dat ze zo snel Turks heeft kunnen leren.
Heb je samenvatting? Is laatquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Half Buryat half Arabisch (Irakees) meisje. Ik zag haar vroeger altijd op school. Ze heeft hele duidelijke Noord-Aziatische trekken. Yani ze ziet er Aziatisch uit maar duidelijk geen Oost-Aziaat. Een heel apart maar ook heel mooi gezicht (mensen hadden heel vaak bij haar 'wat is haar afkomst???). Wij hadden verder geen gemeenschappelijke kennissen/vrienden dus wist nooit wat ze nou precies was. Ooit gehoord dat haar vader ergens uit het Midden-Oosten en moeder uit Rusland kwam maar that's all. Destijds was mijn interesse in pseudo-antropologie niet zo sterk en ik vermoedde al iets in de richting Siberie maar nooit echt doorgevraagd of zo.
Anywaysss, was een paar maanden terug in gesprek met een Irakese collega en hij vertelde mij dat hij een dochter had van mijn leeftijd. Hij zei ook haar naam en zo maar ik vertelde hem dat ik geen Irakees meisje met die naam kende en toen begon hij te vertellen dat zijn vrouw Buryat was. Hij liet gelijk ook een foto van zijn vrouw en dochter zien. En dat was het 'aparte' meisje van school.
Maar die man ziet er zooo anders uit.Je zou neeeever nooit denken dat die man haar vader is. Hij is echt een heeele donkere Arabische man terwijl zij super wit is. En dan echt wit-wit.
![]()
Anywaysssss #coolstory#misterysolved#icandiehappynow
quote:Her mother has Danish, Welsh, German, English, and French Canadian ancestry, while her paternal grandparents, who were born in California, were both the children of Mexican immigrants
Best mooi jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit meisje maar dan met iets rondere ogen en zwarter haar.
Cool!quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Half Buryat half Arabisch (Irakees) meisje. Ik zag haar vroeger altijd op school. Ze heeft hele duidelijke Noord-Aziatische trekken. Yani ze ziet er Aziatisch uit maar duidelijk geen Oost-Aziaat. Een heel apart maar ook heel mooi gezicht (mensen hadden heel vaak bij haar 'wat is haar afkomst???). Wij hadden verder geen gemeenschappelijke kennissen/vrienden dus wist nooit wat ze nou precies was. Ooit gehoord dat haar vader ergens uit het Midden-Oosten en moeder uit Rusland kwam maar that's all. Destijds was mijn interesse in pseudo-antropologie niet zo sterk en ik vermoedde al iets in de richting Siberie maar nooit echt doorgevraagd of zo.
Anywaysss, was een paar maanden terug in gesprek met een Irakese collega en hij vertelde mij dat hij een dochter had van mijn leeftijd. Hij zei ook haar naam en zo maar ik vertelde hem dat ik geen Irakees meisje met die naam kende en toen begon hij te vertellen dat zijn vrouw Buryat was. Hij liet gelijk ook een foto van zijn vrouw en dochter zien. En dat was het 'aparte' meisje van school.
Maar die man ziet er zooo anders uit.Je zou neeeever nooit denken dat die man haar vader is. Hij is echt een heeele donkere Arabische man terwijl zij super wit is. En dan echt wit-wit.
![]()
Anywaysssss #coolstory#misterysolved#icandiehappynow
Haar ass ook. Ze laat weer haar talenten zien in een Turkse film die binnenkort in premiere gaat.quote:
Haha ja. Zij is volgens mij de meest exotische mix die ik ken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool!Moest toch even googlen naar Buryat. Volgens mij had je haar al eens genoemd toen we het over reizen in Rusland/Centraal-Azi hadden. Ik vind het interessant hoe bij zulke gemixte koppeltjes het kind soms erg op de kant van f de moeder f de vader lijkt en soms duidelijk een mix daarvan.
Ik heb een soort achterneef in ky waarvan de moeder Koerdisch is (en de vader Turks, een oom van mijn vader, geloof ik) en die jongen lijkt echt totaal niet op onze kant; je herkent hem meteen als Koerd. Hij werd vroeger kei boos als je hem plagerig Koerd noemde en zei dat hij een Turk is.
Ja, maar jij vroeg om samenvatting van mijn post en deze chick heeft wel wat weg van haar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Best mooi ja
Deze had je volgens mij ooit al een x gepost of niet?
Meteen ook toe-eigenen eh... "Yolanthe yenge",quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:15 schreef Atak het volgende:
Yolanthe Kabonke Kabonke bij Beyaz show:
Bu kari da her delikin icine kiriyor amkBest wel knap dat ze zo snel Turks heeft kunnen leren.
Ik herkende de clip al ja. Muziek is dan weer niet mijn smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg om samenvatting van mijn post en deze chick heeft wel wat weg van haar.
Muziek is apart idd. Maar ik hou van apart.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik herkende de clip al ja. Muziek is dan weer niet mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |