Zeg datquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is wel heel overdreven kindvriendelijk Exode!
quote:Thanks to our extra long care hours romantic time for intimate togetherness on your honeymoon.
Ohja, heb er wel over gelezen dat je dat nooit mag gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Misschien een geruststelling: ik heb gehoord (sorry weet de bron niet meer) dat kindjes niet snel stikken, dat wiegedood niet komt van op t gezichtje liggen maar van te diep slapen. Daarom zijn die aerosleep producten ook zo'n onzin...quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Loj, zielig zo'n kleine zieke
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
Ze draait trouwens nog steeds in bed en land dan met haar gezichtje recht in het matras... Soms moppert ze dan wel en dan kunnen we haar terugdraaien, maar ik heb haar nu al 2 keer met haar snoet in het matras gevonden, en dan slaapt ze gewoon...
(ze ademt dan wel gewoon door, maar haar neus ligt echt plat op het matras en haar mond verdwijnt erin, dus ik vind het toch eng)
Mijn moeder kwam al met de tip om een riem door het slaapzakje en het matras te doen, maar dat wordt tegenwoordig afgeraden geloof ik
Mijn vader vertelde onlangs dat ze dat vroegah bij mijn oom ook hadden gebruikt en dat mijn oma mijn oom op zijn buik op de lattenbodem hadden gevonden met het matras op zijn rugquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Een jurkje maakt t op zich wel duidelijk. Maar mijn vriend is kleurenblind en ziet t verschil tussen lichtblauw en lichtroze niet. Daarom heeft L nu 1 lichtroze pakje. We hadden geen reservekleertjes genoeg mee toen we bij familie waren en de winkel was vlakbij. Dus hij terwijl ik voedde gauw een pakje gekocht.. hij dacht lichtblauw, maar heeft t niet nagevraagd..en hij durfde niet terug en we hadden t nodig dus ach. stond best lief trouwens zo n roze pakje. Is ie nu uitgegroeid, en heeft ie maar 1 x aangehad( mt 50/56).quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Die curve spees!jemig, je krijgt zeker veel reacties op haar of niet??
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera! Good job.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef AwayTL het volgende:
Spees, wat doet u nu. Exorbitant kind!
Crump, grijs muisje is t ook he.
Ehbo in de pocket
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef AwayTL het volgende:
Spees, wat doet u nu. Exorbitant kind!
Crump, grijs muisje is t ook he.
Ehbo in de pocket
Dat dacht ik ook, maar 5 minuten later had ze weer hongurrrquote:Op donderdag 12 februari 2015 04:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die statistieken
Always, good job!
Welnu, ik heb de kroonprinses net in het donker in stilte op haar kamer gevoed. Na het terugleggen tien minuten mopperpruttels, en toen stilte. Zou het echt zó simpel zijn?
Oh beuh! Beterschap!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:32 schreef Dot. het volgende:
Die griepStip werd zaterdagavond ziek, wij zondag en het is nog steeds niet voorbij. We houden alledrie vrij weinig binnen, dus het is hier heel gezellig. /insert Linda Blair
![]()
Gefeliciteerd Away!
Beterschap voor alle zieke kindjes
Ik had gister gesprek bij de gastouder en volgende week gaat I wennen... Brr!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
Feli Away!
Wij hebben morgwn kennismakingsgesprek bij het kdv (en de eerste factuur ontvangen) nu wordt het echt!
Ik hoop het voor je! Ik heb hier voor de nachtvoedingen een schemerlampje met een pitje met het laagste wattage erin dat ik kon vinden, en ik heb er een lap stof omheen gewikkeld om het licht te dempen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die statistieken
Always, good job!
Welnu, ik heb de kroonprinses net in het donker in stilte op haar kamer gevoed. Na het terugleggen tien minuten mopperpruttels, en toen stilte. Zou het echt zó simpel zijn?
Oh my, wat ontzettend zwaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:42 schreef Skittles het volgende:
EHBO in de pocket voor Away
[..]
Dat dacht ik ook, maar 5 minuten later had ze weer hongurrr![]()
Ik zit nu al vanaf half 2 te voeden, ze is enorm aan het clusteren en lijkt nog steeds niet genoeg te hebben.Hoort dat bij een sprongetje?
Dat lachen als ze je zien vind ik zoooo lief!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:16 schreef JufMariska het volgende:
Benieuwd hoe het verder ging SQ!
En pittig nachtje voor Skittles.. Veel drinken en plakken kan heel goed sprongetje zijn.
Nice Away!
En beterschap voor de Twinkeltjes..
Wij hebben hier een soort van een ritme; rond 5u begint er gepruttel, dan stop ik zo tussen 5 en 6 een keer of 4, 5 de speen terug, daarna dut hij nog een uurtje en rond 7u heeft-ie toch echt wel honger en krijgt hij z'n ontbijt. Vandaag was de dut na 6en ineens een stuk langer en werd ik iets voor 8 wakker van lief gepruttelLag naar z'n handen te kijken, en ik kreeg een breeeede glimlach met grinnikjes toen hij mijn hoofd in het vizier kreeg
(of zou hij gewoon m'n slaaphoofd uitlachen..?
)
Nou, dat precies! De laatste nachten was het hier half 1 en half 5. Ik prijs mezelf maar heel gelukkig dat ik nog niet aan het werk ben en dus om 6 uur op moet staan, want dan slaap je natuurlijk niet meer na half 5. Vannacht was het kwart voor 2 en kwart voor 6, al een stuk beter!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Pittige nacht voor skittles en zoe
Dat zou mooi zijn als t de truc is SQ! Heb je er toch een stoel in weten te proppen? Ik dacht nog: kint op de commode en dan staand je tiet erin proppen een optie?
Zieke twinkels
Klinkt als een fijne nacht JM!
Hier hadden we een wedje wanneer M zou komen, hij was na een fles om 18.15 om 19.30 gaan slapen. J zei half een, ik zei half vijf. Het was half vierik vind zo'n midden in de nacht voeding beter te doen dan een om half een en een om half zes eigenlijk...
Ah blegh, beterschap!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:32 schreef Dot. het volgende:
Die griepStip werd zaterdagavond ziek, wij zondag en het is nog steeds niet voorbij. We houden alledrie vrij weinig binnen, dus het is hier heel gezellig. /insert Linda Blair
![]()
Gefeliciteerd Away!
Beterschap voor alle zieke kindjes
Chipsquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef Dot. het volgende:
Stip heeft ineens rode stippelwangetjesOnze eigen huisarts is op vakantie en zijn vervanger vinden we allebei niet echt fijn. We waren er maandag even en zijn suggestie was om hem chips te gaan geven. Maar ik vind dit toch echt niks....
Oraal rehydratiemiddel van zouten en suikers (simpel gezegd) om uitdroging en tekorten in het lichaam op te vangen.quote:
Edit: spuit elf zie ikquote:
Wat klinkt dat heerlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, het is weer donderdag. Ik leef daar echt naartoe na twee van die lange lesdagen. Het is zo genieten van haar op die vrije dagen, want ze is zo vrolijk en gezellig. Vanmorgen lekker met A. in bad geweest en nu ligt ze weer te slapen. Ligt als ze speelt constant op haar buik maar kan niet terug, dus mijn taak is nu die van Officiële Babyterugdraaier
. Vindt al haar speelgoed geweldig, en kijkt er naar met een blik van "Is dat van mij
waauw
DAT MOET IN MIJN MOND
" en dan probeert ze of ze er haar huig mee kan aanraken. Fruithapjes en groentehapjes is ze ook fan van, alleen bij de sperziebonenpuree keek ze me aan alsof ik haar dode cavia probeerde te voeren
. En het allerleukste is het om in je bed vooral niet te gaan slapen, maar om hele verhalen te vertellen (de klank van vandaag is BPPFFFRRRT
) aan de muziekuil boven je hoofd.
Ik krijg van het kdv ook alleen maar voetafdrukjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef Chanty het volgende:
Net een valentijnscadeautje voor mijn man gemaakt namens Lucas. Een voetafdruk. Ging prima maar heb ook geprobeerd een handafdruk te maken. Dat kun je dus vergeten! Hoe doen ze dat op kdv's??? Lucas wilde zijn handje niet open doen en als ik m open had en op t papier legde verfrommelde hij meteen t hele papier in zijn vuistje
Haha dat kussen is voor mn rug en t dekbed is vd hondenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef AwayTL het volgende:
was saar wakker 's nachts dat er iemand op de bank heeft geslapen
ze lijkt brood idd geen succes te vinden hehe.
SPOILER: op weg naar huis is ze lekker in slaap gevallen, met een aandenken aan de ehboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canvas is wel een idee jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, ik heb afdrukken gemaakt op een klein canvas! Kan niet verkreukenEn die handjes is een kwestie van veel pogingen doen
Ik had een schilderij gemaakt voor vaderdag. Twee prachtige voetjes onderin, en een hoop geklieder bovenin (handjes). Uiteindelijk best leuk geworden. Soort van creatieve uitspatting
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef BlueEyes het volgende:
JM als je erg graag met je camera in de weer wilt, ik ben eerdaags weer een keer in de buurt
Schokkend, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah butter, wat eng!
Hoe ziet zo'n koortsstuip eruit eigenlijk?
Je mag ook zo een keer langskomen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef JufMariska het volgende:
Lucas slaapt tussen 45 minuten en 1 1/2 a 2 uur indien overdag in bed, tot 3 a 4 uur indien in draagdoek. Op het kdv slaapt hij 2-3u in hangwiegje, met 1 of 2x speen terugstoppen. En de nacht haalt hij door, late voeding ergens tussen 22 en middernacht, pruttels tussen 5 en 6 en wakker rond 7u. Voorlopig ritme genoeg voor ons (hoewel ik nu met snurkbaby in doek zit te wachten tot hij wakker wordt, zodat ik na het voeden op pad kan voor boodschappenGa 'm zo maar loshalen dus)
En ben benieuwd Exode! Ik heb zin in de zomermeet bij Away, foto's maken(valt het op dat ik heel veel zin heb om weer aan het werk te gaan..?
)
Bij I kwamen aan de bovenkant vier tandjes tegelijk door. Dat is best heftig ja. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ff serieus, hoeveel tanden kan n kind in korte tijd krijgen.... Saar heeft er al 2 die doorzijn en nu lijkt de bovenkant pijn te doen.. Arm ding!
Ja! Gelukkig wel! Ik denk dat ik me een volgende keer ook minder druk zal maken, maar dit was de eerste keer dat hij ziek wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bf, wat engig zeg! Fijn dat het ondertussen wat rustiger met S. gaat.
Kwak, hoe ist met M? Is hij alweer beter?
En SQ? De ruzies door de frustraties en slaaptekort sucken echt. Ik weet er alles van.. Maar, het komt elke keer weer goed![]()
En ik las nog meer zieke kindjes... Bah, dat koude weer + heersende griep(verschijnselen) ook....
Ik lees dus wel mee, maar reageer weinig
Fijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja! Gelukkig wel! Ik denk dat ik me een volgende keer ook minder druk zal maken, maar dit was de eerste keer dat hij ziek wasdus dan schrik je denk ik sneller van dingen die best meevallen...
Ebay!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
FijnEn het lijkt me normaal hoor dat geschrokken bent als je kindje opeens afwijkende dingen begint te tonen. Leuke foto trouwens! Je ziet dat hij goed groeit!
En tandjes... Hier nog geen tandje te bekennen. Ik merk ook helemaal niets aan haar, dus het zal waarschijnlijk nog wel even duren. Oja, ze kwijlt héél veel, maar dat doet ze al best lang. Weet iemand waar ze leuke sjaaltjes voor het kwijlen verkopen?
Ik heb ze hier besteld, bevallen goed!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet iemand waar ze leuke sjaaltjes voor het kwijlen verkopen?
Leuk! Staat genoteerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Over meets gesproken, er komt 99% zeker een meet in Eindhoven op 21 maart. Geen babymeet, maar FOK(OUD)-breed. We wachten nog even op de confirmatie dat we op een bepaald tijdstip kunnen beginnen
Heb je niet het advies gekregen om elke 5 uur paracetamol te geven als ze weer koorts heeft? Dat voorkomt het niet weet ik uit ervaring, maar het houdt de koorts wel beter onder controle en daardoor verkleint de kans dat het weer gebeurt wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:40 schreef Butterflower het volgende:
Mee met de ambulance omdat ze nog wat suffig was
Een aardige agent heeft mijn auto bij de eh gezet
We hoeven niet extra op te letten
Elk kind kan een koortsstuip krijgen
Vaak is het eenmalig maar het kan nog een keer voorkomen
Je kan ook niks doen om het te voorkomen zei de kinderarts
Dus tsja, ik hoop het niet nog een keer mee te maken
Ik ook iedere x als ik er naar kijk,quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Leuk! Staat genoteerd
GM ik moest lollen om die brood-foto van S!
H&M heeft ze ook...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die bandana bibs zijn idd tof zeg!
F heeft gewoon een ochtendhumeurtjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Zoehopelijk kun je zo nog wat slapen!
SQ, vannacht ging dus een stuk beter? Fijn!
JM, gelukkig dus wel goed kunnen slapen na zo'n rottige avond.
Hier heeft F weer doorgeslapenGevoed om 1930 en vanochtend om 0630 uit z'n bed geplukt. Z'n luier had het dit keer wel volgehouden
Ik baal alleen wel van dat gehuil gekrijs als ik hem wakker maak, alsof hij zich opeens bedenkt dat hij MEGA honger heeft en echt niet kan wachten tot dat z'n luier is verschoond
Jup, hier ook van zn vader. Zelfs als hij zelf wakker wordt gaat hij weleens hard huilen als je m uit bed haalt en er niet binnen een minuut eten induwt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft ie van z'n vader![]()
Het uitslapen ook trouwens, na die voeding slaapt hij weer door tot een uur of 8/9
en moeders maar werken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat zo heerlijk van de vrijdagen. Normaal mag mama álles regelen 's morgens want ja, papa vertrekt eerder naar kantoor dus ja. Maar op vrijdag sta ik op, doe ik mezelf, hengel ik even een tepel in mijn baby en vertrek ik. Mag papa het lekker uitzoeken.
Heerlijk is dat hè. Als ik op tijd vertrek is mijn vrijdag ook zo makkelijk. Als ik te laat vertrek (lees: na 6:45 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat zo heerlijk van de vrijdagen. Normaal mag mama álles regelen 's morgens want ja, papa vertrekt eerder naar kantoor dus ja. Maar op vrijdag sta ik op, doe ik mezelf, hengel ik even een tepel in mijn baby en vertrek ik. Mag papa het lekker uitzoeken.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, nee wij zijn 25.000 onder de vraagprijs begonnen en 15.000 onder de vraagprijs geeindigdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Roomsnoes het volgende:
whoei, eigen huis voor kwak! Heb je een linkje? In pm evt?
Ik vond dat zo spannend, huis kopen. Dat bieden, man! En de huizen hier gaan nogal wat over de vraagprijs, dus je zit dan steeds met de waarde van een auto te overbieden.
SPOILER: Ik durf het bijna niet te zeggen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, mijn voorstel voor een openingsbod was ook 2,500 meer dan we nu uiteindelijk betalenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, gefeliciteerd!. Wij hebben ons huis gewoon gekocht voor de vraagprijs.
. Maar we vonden het het waard.
.
Exode, wat een leuk gezinnetje zijn jullie!
Fazz, dat is echt te schattig..
Eigenlijk niet, al is de oliemarkt niet meer zo stabiel hier, voor zover ik het begreep. Het gaat hier erg goed, maar de huizen gaan hier voor zo enorm veel boven hun waarde, dat ik het idee heb dat die bubbel op een gegeven moment barst, en veel mensen een enorm probleem hebben. Wij hebben wel iets meer gegeven, maar zeker niet zo veel, dat had ik nooit gedurfd. En wij hebben een rijtjeshuis met weinig hypotheek, geen appartementje van 40m2, dus in geval van crisis zitten wij best hierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Is er uberhaupt crisis (geweest) in NO Room?
Als de bubbel barst is er vast wel genoeg geld in het oliefonds om iedereen te reddenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, al is de oliemarkt niet meer zo stabiel hier, voor zover ik het begreep. Het gaat hier erg goed, maar de huizen gaan hier voor zo enorm veel boven hun waarde, dat ik het idee heb dat die bubbel op een gegeven moment barst, en veel mensen een enorm probleem hebben. Wij hebben wel iets meer gegeven, maar zeker niet zo veel, dat had ik nooit gedurfd. En wij hebben een rijtjeshuis met weinig hypotheek, geen appartementje van 40m2, dus in geval van crisis zitten wij best hier
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Zoehopelijk kun je zo nog wat slapen!
SQ, vannacht ging dus een stuk beter? Fijn!
JM, gelukkig dus wel goed kunnen slapen na zo'n rottige avond.
Hier heeft F weer doorgeslapenGevoed om 1930 en vanochtend om 0630 uit z'n bed geplukt. Z'n luier had het dit keer wel volgehouden
Ik baal alleen wel van dat gehuil gekrijs als ik hem wakker maak, alsof hij zich opeens bedenkt dat hij MEGA honger heeft en echt niet kan wachten tot dat z'n luier is verschoond
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER: Ik durf het bijna niet te zeggen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ wat SQ zei
Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
Ja, die!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]+ wat SQ zei
Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
Nee dat advies hebben we niet meegekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heb je niet het advies gekregen om elke 5 uur paracetamol te geven als ze weer koorts heeft? Dat voorkomt het niet weet ik uit ervaring, maar het houdt de koorts wel beter onder controle en daardoor verkleint de kans dat het weer gebeurt wel.
Ach arme Stip!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef Dot. het volgende:
Wij zijn even langs de hap gereden want meneer wilde maar niks eten of drinken vandaag en had dus ook nog geen goede luiers gehad. Hij heeft een keelontsteking en we hebben nu antibiotica.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef exode het volgende:
Oh en zoals gisteren beloofdde fotoshoot foto. Foto is van 16 juli, jochie was toen 5 maanden. Was mijn verjaardagscadeau, ik sta (lig dus) rechts, foto eindelijk laten afdrukken en ingelijst.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
PoezelF!
Omg jongons, ons bod is geaccepteerd! Onder enig voorbehoud (financiering van twee kanten, bouwtechtnische keuring) zijn we dus straks huiseigenaars
Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Veel plezier Dad!
Mijn kind is onvermoeibaar vandaag. Heeft tnt pas 2x een half uur geslapen en is alleen maar vrolijk, gezellig en aan het lachen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!
Js! Je bent pas 4 maanden hoor
Gefeliciteerd Kwak!
Vandaag m'n nieuwe neefje en Js naast elkaar in de box gelegd.. Het scheelt maar 4 maanden, maar bizar, wat een verschil!
H&M valt vanaf 68 zo groot idd... Sil heeft nog tot anderhalf maat 68 broeken gepast daarvanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die maten lopen alleen zo uiteen per merkvolgens haar lengte heeft ze maat 68, maar van bijvoorbeeld H&M moet ik echt pijpen en mouwen omslaan omdat ze er in zwemt. Van de fancy merken past ze dan weer prima in 62/68 en 68
Opperdepop (te koop bij Albert Heijn) vind je denk ik wel watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb idd ook meerdere maten in de kast liggen, net hoe het valt.
Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag
Heeft iemand goede tips voor n kookboek voor baby's?!
ecologisch, biologisch enz is niet aan ons besteed![]()
Want dat zit ook krapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt een beetje als aldi-maandverband
De Opperdepop van Albert Heijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb idd ook meerdere maten in de kast liggen, net hoe het valt.
Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag
Heeft iemand goede tips voor n kookboek voor baby's?!
ecologisch, biologisch enz is niet aan ons besteed![]()
Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Zoë23 het volgende:
E en S zitten met 3mnd in 68![]()
Mt62 niet eens aangehad.
(nouja 2 dagen omdat ik mt68 moest uitwassenToen mt62 te klein bleek te zijn)
Man is 1.93 en ik 1.83quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaan
Lange dames! M zit met drie maanden ook in 68 maar heeft ook nog wat 62 wat nog past... Losse broekjes en truitjes vooral.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef Skittles het volgende:
Soesa om de drie uur is echt vermoeiendhopelijk biedt de fv de oplossing.
JM ik zal voor je duimen. Kijk duimen![]()
![]()
Ik werd net wakker gemaakt door vriend. Ligt er een vrolijk brabbelend kind in dr bedjeGeen gehuil dat me wakker maakt, maar gebrabbel en zonlicht! Geslapen dus tot een uur of 8
Ohhhh getver brrrr… Wel lastig zo'n slechte eter. Ik was er zelf ook een vroeger, kijken of Lucas me dat betaalt gaat zettenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:10 schreef Kursor het volgende:
Zeker uitgebreide menu's! Hier ook nog losse dingen die er niet echt in gaan.
Enige dat ze echt graag eet is papier![]()
. Ze heeft met eten volgens mij helemaal niet het idee dat het je mond in kan. Zeker familie van d'r zus...die komt met avondeten niet echt verder dan courgettesoep, pasta en pannenkoeken. Die eet vaak 's avonds niets. Als ze de kans krijgt vreet ze wel een berg mayonaise, gewoon zo van een flinke lepel....grrrr ( diëtiste vond het zelfs goed om geregeld te doen; wij niet
)
Een aardige nacht voor Skittles en Chanty, wat fijn.
En Dot, hoe gaat het met je zieke jochie?
Dit is een leuke website met recepten: http://kokenvoormijndochter.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Opperdepop lijkt mij idd wel wat...
Is hier al maaaaaaaaanden aan de gang, het is een fase ja toch!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles en Chanty jeeeeeej!!
Wanneer is de fase ikstopallesinmijnmond eigenlijk een beetje over?
Zou fijn zijn dat ik een keer rustig een boekje voor kan lezen en allea benoemen zonder dat dat boekje de mond in MOET!
En bijna nog boos ook als ik het boekje weer gewoon wil doen
Dat heeft hier tot iets van 16 maanden ofzo geduurdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles en Chanty jeeeeeej!!
Wanneer is de fase ikstopallesinmijnmond eigenlijk een beetje over?
Zou fijn zijn dat ik een keer rustig een boekje voor kan lezen en allea benoemen zonder dat dat boekje de mond in MOET!
En bijna nog boos ook als ik het boekje weer gewoon wil doen
Op dit moment weigert hij altijd. Zowel als hij wakker is als wanneer hij slaapt. Hij voelt blijkbaar gewoon dat het niet mijn tepel is wat ik dan wel weer knap vind want mijn tepel pakt hij vervolgens meteenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:
Wanneer weigert hij, Chanty? Altijd, of wil hij bijv. voor het slapen wel? Weigert hij bij iedereen of alleen bij jou? Kuiken accepteert van mij ook meestal geen fles, van anderen wel.
Misschien scheelt het idd als je terug gaat naar de oude speen. Een vervolgspeen is ook niet nodig bij bv, je tepels worden immers ook niet groter.
Misschien heeft ie geen honger? Elke twee uur voeden is best vaak natuurlijk... helemaal icm de bijvoeding waar hij nu steeds meer voedingsstoffen uit gaat halen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Op dit moment weigert hij altijd. Zowel als hij wakker is als wanneer hij slaapt. Hij voelt blijkbaar gewoon dat het niet mijn tepel is wat ik dan wel weer knap vind want mijn tepel pakt hij vervolgens meteenEn hij weigert zowel bij mij als bij mijn man. Ruimte waar we hem voeden, licht of donker, maakt ook niet uit. Niet handig dus
Ben al zo gebonden omdat ik elke twee uur moet voeden maar nu kan ik dus niet eens de deur uit
Gaan komende week dus oefenen (over iets meer dan een week een etentje) en anders ga ik wat andere soorten flessen proberen (nu avent en nuk). Begreep dat de breastflow de borst het meest benaderd?
Dat valt ook nog te proberen ja. Hoewel het experiment met een bekertje water tot nu toe eindigde in een hoop nattigheidquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:33 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty wat vervelend. Wil hij mss wel melk uit een gewoon bekertje? Mijn nichtje haar flesweigeraars dronken daar dan wel uit.
Hij komt zelf elke twee uur ongeveer, t is niet dat ik hem dwingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie geen honger? Elke twee uur voeden is best vaak natuurlijk... helemaal icm de bijvoeding waar hij nu steeds meer voedingsstoffen uit gaat halen.
Misschien is het zijn manier van laten weten dat hij op dat moment geen honger heeft/geen melk wil...?
Tuitbeker wil ik niet aanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty, mss een tuitbeker? Hoewel dit weer afgeraden werd door ons cb. Slecht voor doorkomende tandjes en slecht voor de motoriek... Terwijl er geloof ik zat moeders zijn die het gebruiken...
Dat is snel SQ! Is ze ook wat huileriger?
En offtopic: ik baal en ik ben pissig en ik ben woest![]()
![]()
![]()
Wil ik net met auto wat boodschapjes doen, zie ik dat mijn kentekenplaten van mijn auto afgetrokken zijn
![]()
Ondertussen al online aangifte gedaan en maandag maar nieuwe gaan halen... Hoop alleen niet dat ik ongewenste post ga binnenkrijgen
Met 9 maanden kreeg hij er vier. Kerstcadeautjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:01 schreef BlueEyes het volgende:
Tandjes![]()
Ik denk elke keer nu komen ze, maar ze zijn er nogsteeds niet.
Had Kuiken ze ook niet vrij laat Burdie?
Aan de bovenkant? Daar kwamen er bij I ook vier tegelijk door!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met 9 maanden kreeg hij er vier. Kerstcadeautje.
Queen LaTomaraquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:53 schreef kwakz0r het volgende:
Oh wat een mooie dame! Hoe heet ze ? Shanaynay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |