Op dit moment weigert hij altijd. Zowel als hij wakker is als wanneer hij slaapt. Hij voelt blijkbaar gewoon dat het niet mijn tepel is wat ik dan wel weer knap vind want mijn tepel pakt hij vervolgens meteenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:
Wanneer weigert hij, Chanty? Altijd, of wil hij bijv. voor het slapen wel? Weigert hij bij iedereen of alleen bij jou? Kuiken accepteert van mij ook meestal geen fles, van anderen wel.
Misschien scheelt het idd als je terug gaat naar de oude speen. Een vervolgspeen is ook niet nodig bij bv, je tepels worden immers ook niet groter.
Misschien heeft ie geen honger? Elke twee uur voeden is best vaak natuurlijk... helemaal icm de bijvoeding waar hij nu steeds meer voedingsstoffen uit gaat halen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Op dit moment weigert hij altijd. Zowel als hij wakker is als wanneer hij slaapt. Hij voelt blijkbaar gewoon dat het niet mijn tepel is wat ik dan wel weer knap vind want mijn tepel pakt hij vervolgens meteenEn hij weigert zowel bij mij als bij mijn man. Ruimte waar we hem voeden, licht of donker, maakt ook niet uit. Niet handig dus
Ben al zo gebonden omdat ik elke twee uur moet voeden maar nu kan ik dus niet eens de deur uit
Gaan komende week dus oefenen (over iets meer dan een week een etentje) en anders ga ik wat andere soorten flessen proberen (nu avent en nuk). Begreep dat de breastflow de borst het meest benaderd?
Dat valt ook nog te proberen ja. Hoewel het experiment met een bekertje water tot nu toe eindigde in een hoop nattigheidquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:33 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty wat vervelend. Wil hij mss wel melk uit een gewoon bekertje? Mijn nichtje haar flesweigeraars dronken daar dan wel uit.
Hij komt zelf elke twee uur ongeveer, t is niet dat ik hem dwingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie geen honger? Elke twee uur voeden is best vaak natuurlijk... helemaal icm de bijvoeding waar hij nu steeds meer voedingsstoffen uit gaat halen.
Misschien is het zijn manier van laten weten dat hij op dat moment geen honger heeft/geen melk wil...?
Tuitbeker wil ik niet aanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty, mss een tuitbeker? Hoewel dit weer afgeraden werd door ons cb. Slecht voor doorkomende tandjes en slecht voor de motoriek... Terwijl er geloof ik zat moeders zijn die het gebruiken...
Dat is snel SQ! Is ze ook wat huileriger?
En offtopic: ik baal en ik ben pissig en ik ben woest![]()
![]()
![]()
Wil ik net met auto wat boodschapjes doen, zie ik dat mijn kentekenplaten van mijn auto afgetrokken zijn
![]()
Ondertussen al online aangifte gedaan en maandag maar nieuwe gaan halen... Hoop alleen niet dat ik ongewenste post ga binnenkrijgen
Met 9 maanden kreeg hij er vier. Kerstcadeautjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:01 schreef BlueEyes het volgende:
Tandjes![]()
Ik denk elke keer nu komen ze, maar ze zijn er nogsteeds niet.
Had Kuiken ze ook niet vrij laat Burdie?
Aan de bovenkant? Daar kwamen er bij I ook vier tegelijk door!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met 9 maanden kreeg hij er vier. Kerstcadeautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |