quote:
Ik had gister gesprek bij de gastouder en volgende week gaat I wennen... Brr!!
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 04:33 schreef Stormqueen het volgende:Die statistieken

Always, good job!
Welnu, ik heb de kroonprinses net in het donker in stilte op haar kamer gevoed. Na het terugleggen tien minuten mopperpruttels, en toen stilte. Zou het echt zó simpel zijn?

Ik hoop het voor je! Ik heb hier voor de nachtvoedingen een schemerlampje met een pitje met het laagste wattage erin dat ik kon vinden, en ik heb er een lap stof omheen gewikkeld om het licht te dempen.

. Als ik I echt moet verschonen 's nachts (zoals toen hij vannacht om 2 uur een enorme poepluier produceerde), dan doe ik dat met het gordijn in de babykamer op een klein kiertje. Door de straatlantaarn komt er dan net een beetje licht in de kamer.
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 04:42 schreef Skittles het volgende:EHBO in de pocket voor Away

[..]
Dat dacht ik ook, maar 5 minuten later had ze weer hongurrr
Ik zit nu al vanaf half 2 te voeden, ze is enorm aan het clusteren en lijkt nog steeds niet genoeg te hebben.

Hoort dat bij een sprongetje?
Oh my, wat ontzettend zwaar.

. Sterkte!
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 08:16 schreef JufMariska het volgende:Benieuwd hoe het verder ging SQ!
En pittig nachtje voor Skittles.. Veel drinken en plakken kan heel goed sprongetje zijn.
Nice Away!
En beterschap voor de Twinkeltjes..
Wij hebben hier een soort van een ritme; rond 5u begint er gepruttel, dan stop ik zo tussen 5 en 6 een keer of 4, 5 de speen terug, daarna dut hij nog een uurtje en rond 7u heeft-ie toch echt wel honger en krijgt hij z'n ontbijt. Vandaag was de dut na 6en ineens een stuk langer en werd ik iets voor 8 wakker van lief gepruttel

Lag naar z'n handen te kijken, en ik kreeg een breeeede glimlach met grinnikjes toen hij mijn hoofd in het vizier kreeg

(of zou hij gewoon m'n slaaphoofd uitlachen..?

)
Dat lachen als ze je zien vind ik zoooo lief!

. Ook één van de redenen waarom ik I na zijn laatste nachtvoeding gewoon naast me leg in plaats van terug op zijn eigen kamertje. Beter wakker worden dan van een lachend kind kan niet.
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:Pittige nacht voor skittles en zoe

Dat zou mooi zijn als t de truc is SQ! Heb je er toch een stoel in weten te proppen? Ik dacht nog: kint op de commode en dan staand je tiet erin proppen een optie?
Zieke twinkels

Klinkt als een fijne nacht JM!
Hier hadden we een wedje wanneer M zou komen, hij was na een fles om 18.15 om 19.30 gaan slapen. J zei half een, ik zei half vijf. Het was half vier
ik vind zo'n midden in de nacht voeding beter te doen dan een om half een en een om half zes eigenlijk...
Nou, dat precies! De laatste nachten was het hier half 1 en half 5. Ik prijs mezelf maar heel gelukkig dat ik nog niet aan het werk ben en dus om 6 uur op moet staan, want dan slaap je natuurlijk niet meer na half 5. Vannacht was het kwart voor 2 en kwart voor 6, al een stuk beter!
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 08:32 schreef Dot. het volgende:Die griep

Stip werd zaterdagavond ziek, wij zondag en het is nog steeds niet voorbij. We houden alledrie vrij weinig binnen, dus het is hier heel gezellig. /insert Linda Blair
Gefeliciteerd Away!
Beterschap voor alle zieke kindjes

Ah blegh, beterschap!