Zeg datquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is wel heel overdreven kindvriendelijk Exode!
quote:Thanks to our extra long care hours romantic time for intimate togetherness on your honeymoon.
Ohja, heb er wel over gelezen dat je dat nooit mag gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Misschien een geruststelling: ik heb gehoord (sorry weet de bron niet meer) dat kindjes niet snel stikken, dat wiegedood niet komt van op t gezichtje liggen maar van te diep slapen. Daarom zijn die aerosleep producten ook zo'n onzin...quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Loj, zielig zo'n kleine zieke
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
Ze draait trouwens nog steeds in bed en land dan met haar gezichtje recht in het matras... Soms moppert ze dan wel en dan kunnen we haar terugdraaien, maar ik heb haar nu al 2 keer met haar snoet in het matras gevonden, en dan slaapt ze gewoon...
(ze ademt dan wel gewoon door, maar haar neus ligt echt plat op het matras en haar mond verdwijnt erin, dus ik vind het toch eng)
Mijn moeder kwam al met de tip om een riem door het slaapzakje en het matras te doen, maar dat wordt tegenwoordig afgeraden geloof ik
Mijn vader vertelde onlangs dat ze dat vroegah bij mijn oom ook hadden gebruikt en dat mijn oma mijn oom op zijn buik op de lattenbodem hadden gevonden met het matras op zijn rugquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Een jurkje maakt t op zich wel duidelijk. Maar mijn vriend is kleurenblind en ziet t verschil tussen lichtblauw en lichtroze niet. Daarom heeft L nu 1 lichtroze pakje. We hadden geen reservekleertjes genoeg mee toen we bij familie waren en de winkel was vlakbij. Dus hij terwijl ik voedde gauw een pakje gekocht.. hij dacht lichtblauw, maar heeft t niet nagevraagd..en hij durfde niet terug en we hadden t nodig dus ach. stond best lief trouwens zo n roze pakje. Is ie nu uitgegroeid, en heeft ie maar 1 x aangehad( mt 50/56).quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Die curve spees!jemig, je krijgt zeker veel reacties op haar of niet??
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera! Good job.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef AwayTL het volgende:
Spees, wat doet u nu. Exorbitant kind!
Crump, grijs muisje is t ook he.
Ehbo in de pocket
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef AwayTL het volgende:
Spees, wat doet u nu. Exorbitant kind!
Crump, grijs muisje is t ook he.
Ehbo in de pocket
Dat dacht ik ook, maar 5 minuten later had ze weer hongurrrquote:Op donderdag 12 februari 2015 04:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die statistieken
Always, good job!
Welnu, ik heb de kroonprinses net in het donker in stilte op haar kamer gevoed. Na het terugleggen tien minuten mopperpruttels, en toen stilte. Zou het echt zó simpel zijn?
Oh beuh! Beterschap!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:32 schreef Dot. het volgende:
Die griepStip werd zaterdagavond ziek, wij zondag en het is nog steeds niet voorbij. We houden alledrie vrij weinig binnen, dus het is hier heel gezellig. /insert Linda Blair
![]()
Gefeliciteerd Away!
Beterschap voor alle zieke kindjes
Ik had gister gesprek bij de gastouder en volgende week gaat I wennen... Brr!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
Feli Away!
Wij hebben morgwn kennismakingsgesprek bij het kdv (en de eerste factuur ontvangen) nu wordt het echt!
Ik hoop het voor je! Ik heb hier voor de nachtvoedingen een schemerlampje met een pitje met het laagste wattage erin dat ik kon vinden, en ik heb er een lap stof omheen gewikkeld om het licht te dempen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die statistieken
Always, good job!
Welnu, ik heb de kroonprinses net in het donker in stilte op haar kamer gevoed. Na het terugleggen tien minuten mopperpruttels, en toen stilte. Zou het echt zó simpel zijn?
Oh my, wat ontzettend zwaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:42 schreef Skittles het volgende:
EHBO in de pocket voor Away
[..]
Dat dacht ik ook, maar 5 minuten later had ze weer hongurrr![]()
Ik zit nu al vanaf half 2 te voeden, ze is enorm aan het clusteren en lijkt nog steeds niet genoeg te hebben.Hoort dat bij een sprongetje?
Dat lachen als ze je zien vind ik zoooo lief!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:16 schreef JufMariska het volgende:
Benieuwd hoe het verder ging SQ!
En pittig nachtje voor Skittles.. Veel drinken en plakken kan heel goed sprongetje zijn.
Nice Away!
En beterschap voor de Twinkeltjes..
Wij hebben hier een soort van een ritme; rond 5u begint er gepruttel, dan stop ik zo tussen 5 en 6 een keer of 4, 5 de speen terug, daarna dut hij nog een uurtje en rond 7u heeft-ie toch echt wel honger en krijgt hij z'n ontbijt. Vandaag was de dut na 6en ineens een stuk langer en werd ik iets voor 8 wakker van lief gepruttelLag naar z'n handen te kijken, en ik kreeg een breeeede glimlach met grinnikjes toen hij mijn hoofd in het vizier kreeg
(of zou hij gewoon m'n slaaphoofd uitlachen..?
)
Nou, dat precies! De laatste nachten was het hier half 1 en half 5. Ik prijs mezelf maar heel gelukkig dat ik nog niet aan het werk ben en dus om 6 uur op moet staan, want dan slaap je natuurlijk niet meer na half 5. Vannacht was het kwart voor 2 en kwart voor 6, al een stuk beter!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Pittige nacht voor skittles en zoe
Dat zou mooi zijn als t de truc is SQ! Heb je er toch een stoel in weten te proppen? Ik dacht nog: kint op de commode en dan staand je tiet erin proppen een optie?
Zieke twinkels
Klinkt als een fijne nacht JM!
Hier hadden we een wedje wanneer M zou komen, hij was na een fles om 18.15 om 19.30 gaan slapen. J zei half een, ik zei half vijf. Het was half vierik vind zo'n midden in de nacht voeding beter te doen dan een om half een en een om half zes eigenlijk...
Ah blegh, beterschap!quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:32 schreef Dot. het volgende:
Die griepStip werd zaterdagavond ziek, wij zondag en het is nog steeds niet voorbij. We houden alledrie vrij weinig binnen, dus het is hier heel gezellig. /insert Linda Blair
![]()
Gefeliciteerd Away!
Beterschap voor alle zieke kindjes
Chipsquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef Dot. het volgende:
Stip heeft ineens rode stippelwangetjesOnze eigen huisarts is op vakantie en zijn vervanger vinden we allebei niet echt fijn. We waren er maandag even en zijn suggestie was om hem chips te gaan geven. Maar ik vind dit toch echt niks....
Oraal rehydratiemiddel van zouten en suikers (simpel gezegd) om uitdroging en tekorten in het lichaam op te vangen.quote:
Edit: spuit elf zie ikquote:
Wat klinkt dat heerlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, het is weer donderdag. Ik leef daar echt naartoe na twee van die lange lesdagen. Het is zo genieten van haar op die vrije dagen, want ze is zo vrolijk en gezellig. Vanmorgen lekker met A. in bad geweest en nu ligt ze weer te slapen. Ligt als ze speelt constant op haar buik maar kan niet terug, dus mijn taak is nu die van Officiële Babyterugdraaier
. Vindt al haar speelgoed geweldig, en kijkt er naar met een blik van "Is dat van mij
waauw
DAT MOET IN MIJN MOND
" en dan probeert ze of ze er haar huig mee kan aanraken. Fruithapjes en groentehapjes is ze ook fan van, alleen bij de sperziebonenpuree keek ze me aan alsof ik haar dode cavia probeerde te voeren
. En het allerleukste is het om in je bed vooral niet te gaan slapen, maar om hele verhalen te vertellen (de klank van vandaag is BPPFFFRRRT
) aan de muziekuil boven je hoofd.
Ik krijg van het kdv ook alleen maar voetafdrukjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef Chanty het volgende:
Net een valentijnscadeautje voor mijn man gemaakt namens Lucas. Een voetafdruk. Ging prima maar heb ook geprobeerd een handafdruk te maken. Dat kun je dus vergeten! Hoe doen ze dat op kdv's??? Lucas wilde zijn handje niet open doen en als ik m open had en op t papier legde verfrommelde hij meteen t hele papier in zijn vuistje
Haha dat kussen is voor mn rug en t dekbed is vd hondenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef AwayTL het volgende:
was saar wakker 's nachts dat er iemand op de bank heeft geslapen
ze lijkt brood idd geen succes te vinden hehe.
SPOILER: op weg naar huis is ze lekker in slaap gevallen, met een aandenken aan de ehboOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |