Knap! Huisgebakken appeltaart is zo lekker!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Artoo het volgende:
Gisteravond een kleine overwinning geboekt. Verjaardag bij mijn ouders thuis, en niet 2x appeltaart genomen (sterker nog, de taart en soezen helemaal over geslagen) en me beperkt tot 2 halve gevulde eitjes en een paar stukjes notenbrood. Dat was overigens echt de bom.
Hmmm, dus als mijn TDEE op 2350 ligt zoals nu. En ik mik op 1780 dan mis ik dus ruim 24%.... Dus van toepassing...quote:
Klopt! Er was echter geen huisgemaakte taart. Als ze dat wel had gemaakt had ik denk ik een stukje taart genomen in plaats van eiquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap! Huisgebakken appeltaart is zo lekker!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik schijn na een flinke hoeveelheid ook mensen mee naar huis te vragen.M'n goede vrienden zeg maar.
![]()
Toen ik zei dat dat wel meeviel, zeiden er 3 in koor 'ECHT NIET'
Oh.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Mooi dit.
Maar op een gegeven moment vind ik niks meer leuk en wil ik ineens naar huis
Dat punt heb ik nu nooitquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Mooi dit.
Maar op een gegeven moment vind ik niks meer leuk en wil ik ineens naar huis
Oh ja, zo zit ik nu ook een beetje in elkaar. Áls ik dan zondig, wil ik ook wel echt iets goddelijks, niet iets uit de fabriek wat goddelijk lijkt maar toch tegenvaltquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Klopt! Er was echter geen huisgemaakte taart. Als ze dat wel had gemaakt had ik denk ik een stukje taart genomen in plaats van ei
Uhuh. Ik ga alleen meestal op stap in combinatie met vrienden en met de autoquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
Ik heb gister ook een vol biertje laten staan. OK DOEI.
Tsja, mensen verschillenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord was dit :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoorIk ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik doe dit ook veel dingen privé tussen mijn werk door, bijvoorbeeld Fok! en kleine boodschappen. Maar ik krijg ook geen enkel overuur betaald, sterker nog mijn contract heeft het niet eens over uren. Ik krijg gewoon dat salaris per maand.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk, maar ik zie hier zo vaak midden op de dag 'ik ga even boodschappen doen' 'ik ga taart bakken' etc. Als je elke dag van 07 tot 19 van huis bent is dat soms wel frustrerendAl geloof ik dat werkeloos thuis zitten nog frustrerender is..
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg een mailtje voor die fitness contest dingens, ik snap er alleen nog geen reet van
Mijn vraag was dit:Je faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoorIk ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik krijg een mailtje voor die fitness contest dingens, ik snap er alleen nog geen reet van
Mijn vraag was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord was dit :Zoals ik het lees wel, tot 17 mei in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoorIk ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Aight. Nicequote:Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zoals ik het lees wel, tot 17 mei in ieder geval.
Mijn vraag was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord was dit :Wordt er niet echt duidelijker van neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoorIk ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Kut deze wou ik nog proberenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Wacht effe, weet leuke manier voor je
http://www.slechtegrappen(...)en-in-een-glas-water
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik doe dit ook veel dingen privé tussen mijn werk door, bijvoorbeeld Fok! en kleine boodschappen. Maar ik krijg ook geen enkel overuur betaald, sterker nog mijn contract heeft het niet eens over uren. Ik krijg gewoon dat salaris per maand.
Dus soms werk ik wat langer/harder en soms niet. It's all good
Jup. Werk moet af, uren worden gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ookEffe dit bellen, dat bellen. Dit mailen. FOK!, Facebook etc.
Daar staat wel tegenover dat ik vaak wat eerder begin (zoals vanmorgen om 7 uur ipv 9 uur) en wat langer blijf. En thuis weleens werk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn werk altijd ruim binnen de betaalde uren af, maar toch moet ik hier van 8.30 tot 18.00 zitten. Dus dan pak ik maar af en toe en pauzetje
Beetje ontspanning tussendoor kan toch ook geen kwaad? Al zijn er hier wel mensen die daar anders over denken en dit soort gedrag verafschuwen..quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup. Werk moet af, uren worden gemaakt.
Ik kom mijn dagen gewoon veel beter door met deze manier.
[..]Ja dat had ik ook gedaan. Misschien zelfs wel twee pauzes
Mja ik vind dat ook onzin hoor, ik kan beter 10 minuten internetten en me dan 30 minuten voluit concentreren, ipv een uur lang een beetje suf naar mijn werk zitten te staren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Beetje ontspanning tussendoor kan toch ook geen kwaad? Al zijn er hier wel mensen die daar anders over denken en dit soort gedrag verafschuwen..
Iets met de grootste kontenlikkers van de baas..
Ja dat hou je altijd, ach lekker negerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Beetje ontspanning tussendoor kan toch ook geen kwaad? Al zijn er hier wel mensen die daar anders over denken en dit soort gedrag verafschuwen..
Iets met de grootste kontenlikkers van de baas..
Volgens mij is diverse keren aangetoond dat dit een betere manier van werken isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik vind dat ook onzin hoor, ik kan beter 10 minuten internetten en me dan 30 minuten voluit concentreren, ipv een uur lang een beetje suf naar mijn werk zitten te staren.
Maar goed ik ga nu dan maar weer even 30 minuten concentreren
Je hoeft er geen kms op te lopen toch? Gewoon een beetje oefenen!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:54 schreef Qwea het volgende:
"Schoenen met hakken in alle dames klasse verplicht in
de quarter turns en verplichte poses ronden." Ja hoor, hoe dan. No way dat ik met mijn brakke enkels op hakken ga lopen
Ja, op hakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hoeft er geen kms op te lopen toch? Gewoon een beetje oefenen!
Met jou kan ik altijd praten over mijn hongergevoelensquote:
Indien omnomnomD niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Met jou kan ik altijd praten over mijn hongergevoelens![]()
Is het raar dat ik nu al zin heb in mijn D?
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
heb ook zin in mijn D. Want is zo lekker
quote:
Op hoeveel staat je teller nu?quote:
Dit is mijn lijstje:quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op hoeveel staat je teller nu?
Mooi onderweg toch? Een derde in een derde van de tijd. Zo ongeveer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is mijn lijstje:
De eerste dag had ik een kater en na de 11,35 had ik MASSIVE blaren. (door verkeerde schoenen)
0
7,02
3,98
4,25
11,35
0
0
0
1,6
4,79
3,38
Totaal 36.37
Op de geitenkaas na, agreedquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tarly, geitenkaas, sperziebonen en kipfilet
Nog 17 dagen voor de rest is een gemiddelde van 3,75 km per dag inclusief vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is mijn lijstje:
De eerste dag had ik een kater en na de 11,35 had ik MASSIVE blaren. (door verkeerde schoenen)
0
7,02
3,98
4,25
11,35
0
0
0
1,6
4,79
3,38
Totaal 36.37
Ja, precies!quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi onderweg toch? Een derde in een derde van de tijd. Zo ongeveer.
Hehehe van die mooie stripperheelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:54 schreef Qwea het volgende:
"Schoenen met hakken in alle dames klasse verplicht in
de quarter turns en verplichte poses ronden." Ja hoor, hoe dan. No way dat ik met mijn brakke enkels op hakken ga lopen
Lach maarquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hehehe van die mooie stripperheels![]()
![]()
Lijste:
O: brinta
L: 2 speltbroodjes, kipfilet, oude kaas
T: 170 gr kipfilet, ei,
D: paksoi, rijst, mango, kabeljauw, beetje woksaus
Mag/komt nog wat bij, maar weet nog niet wat.
Kikkererwtenpuree inderdaadquote:
Eiwittenshake vind je ook niks denk ik he? Is wel één van de makkelijkste manieren namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al mijn eten ingevoerd;
1955 kcal
Calorieën Verdeling:
Koolhydraat (60%)
Vet (24%)
Eiwitten (16%)
Ik blijf het toch moeilijk vinden om aan meer eiwitten te komen. Ik ga niet een halve liter zuivel per dag extra eten want dat vindt mijn maag niet tof. Meer vlees/vis bij het avondeten zou misschien goed zijn, maar dan heb je ook gelijk weer meer vet en meer kcal dus dat moet ik dan compenseren door geen rijst of pasta te eten op die dagen denk ik of zo..
Hmm ja ik vind het zeg maar zonde om daar echt eten voor te moeten opgevenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eiwittenshake vind je ook niks denk ik he? Is wel één van de makkelijkste manieren namelijk.
Dat is ook wel zo inderdaad. Je kunt ook beter je eiwitten uit natuurlijke producten halen, shake is een pure toevoeging. Je zou iets met zalm kunnen doen? Als je daar van houd tenminste?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja ik vind het zeg maar zonde om daar echt eten voor te moeten opgevenWant het is veel lekkerder om gewoon een gekookt eitje weg te werken. En aangezien ook eiwitshakes toch ook niet uit lucht bestaan moet ik dan ergens anders kcal snijden om dat erbij te nemen..
M'n groenten zitten bij het avondeten. Fruit ik eet ik eerlijk gezegd sporadisch, af en toe een appel of een banaan. Ben nooit echt een fruiteter geweest in dit levenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb niet in boter of olijfolie gebakken? En was je yoghurt echt maar 100ml?
Dan komt er alweer wat kcal bij. Ik vind wel dat je heel weinig groente en fruit eet, 100g groente en geen fruit?
Ik moest lachen :quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo inderdaad. Je kunt ook beter je eiwitten uit natuurlijke producten halen, shake is een pure toevoeging. Je zou iets met zalm kunnen doen? Als je daar van houd tenminste?
Vervolgens 2 scoops whey pakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef sandertjuh het volgende:
Dit is mijn overzicht van vandaag.. Moet m'n D nog invullen maar weet nog niet exact wat het gaat worden.
[ afbeelding ]
Geloof nog steeds niet dat dit lijstje de echte hoeveelheid kcal weergeeft. M'n D zal zo rond de 500-600kcal liggen. Dan zou dit lijstje dus 'maar' 2100kcal zijn. En dan eet ik toch echt niet weinig of wel?![]()
Hoeveel moet je dan wel niet eten als je echt wilt gaan bulken en richting de 3000kcal gaat?
Ohja goed dat je het zegt, 56 kcal volgens myfitnesspal. Die van nespresso met 0% fat milkquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Sandertjuh ik mis je cappucino. Tikt ook aanTenminste die van de mac moest 70 kcal wezen
Zie. Gaat harder dan je denkt met sommige dingenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ohja goed dat je het zegt, 56 kcal volgens myfitnesspal. Die van nespresso met 0% fat milk
Of gewoon heel veel rijst en pasta, dat kost ook geen drol.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
Als je gaat bulken je moet minimaal 3000kcal gaan eten loop je leeg op al het eten. Kan je beter ongezond eten en wat snoepen af en toe. Dat is goedkoper![]()
Valt ook tegen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
Als je gaat bulken je moet minimaal 3000kcal gaan eten loop je leeg op al het eten. Kan je beter ongezond eten en wat snoepen af en toe. Dat is goedkoper![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb niet in boter of olijfolie gebakken? En was je yoghurt echt maar 100ml?
Dan komt er alweer wat kcal bij. Ik vind wel dat je heel weinig groente en fruit eet, 100g groente en geen fruit?
Moest gelijk aan jou denkenquote:Another problem is that scale weight can fluctuate wildly on a daily basis based on your water levels. This can blur the real picture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |