abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:32:07 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564489

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:32:17 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564493
B-)
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:32:29 #3
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149564501
Goedemorgen :D
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:32:47 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564505
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:32 schreef Artoo het volgende:
ola.
pi_149564514
Pff wat een TT }:|
pi_149564528
I'm a dancer! 8)7 _O_
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:34:13 #7
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149564538
Gisteravond een kleine overwinning geboekt. Verjaardag bij mijn ouders thuis, en niet 2x appeltaart genomen (sterker nog, de taart en soezen helemaal over geslagen) en me beperkt tot 2 halve gevulde eitjes en een paar stukjes notenbrood. Dat was overigens echt de bom.
pi_149564601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:32 schreef Artoo het volgende:
Moggel :W
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564605
Deze TT O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Artoo het volgende:
Gisteravond een kleine overwinning geboekt. Verjaardag bij mijn ouders thuis, en niet 2x appeltaart genomen (sterker nog, de taart en soezen helemaal over geslagen) en me beperkt tot 2 halve gevulde eitjes en een paar stukjes notenbrood. Dat was overigens echt de bom.
Knap! Huisgebakken appeltaart is zo lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:38:38 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149564631
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Straks eens even naar kijken :o
Hmmm, dus als mijn TDEE op 2350 ligt zoals nu. En ik mik op 1780 dan mis ik dus ruim 24%.... Dus van toepassing...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:38:43 #12
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149564633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Knap! Huisgebakken appeltaart is zo lekker!
Klopt! Er was echter geen huisgemaakte taart. Als ze dat wel had gemaakt had ik denk ik een stukje taart genomen in plaats van ei :P
pi_149564639
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik schijn na een flinke hoeveelheid ook mensen mee naar huis te vragen. :') M'n goede vrienden zeg maar. :')

Toen ik zei dat dat wel meeviel, zeiden er 3 in koor 'ECHT NIET'

Oh. :')
_O- Mooi dit.

Maar op een gegeven moment vind ik niks meer leuk en wil ik ineens naar huis :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564649
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Mooi dit.

Maar op een gegeven moment vind ik niks meer leuk en wil ik ineens naar huis :')
Ja, herkenbaar. :')

Ik heb gister ook een vol biertje laten staan. OK DOEI. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:39:35 #15
65960 sanger
pi_149564655
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Mooi dit.

Dat punt heb ik nu nooit :')
pi_149564660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:

[..]

Klopt! Er was echter geen huisgemaakte taart. Als ze dat wel had gemaakt had ik denk ik een stukje taart genomen in plaats van ei :P
Oh ja, zo zit ik nu ook een beetje in elkaar. Áls ik dan zondig, wil ik ook wel echt iets goddelijks, niet iets uit de fabriek wat goddelijk lijkt maar toch tegenvalt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149564670
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. :')

Ik heb gister ook een vol biertje laten staan. OK DOEI. :')
Uhuh. Ik ga alleen meestal op stap in combinatie met vrienden en met de auto :') Redelijk vervelend dan :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat punt heb ik nu nooit :')
Tsja, mensen verschillen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:40:52 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564677
Ik krijg een mailtje voor die fitness contest dingens, ik snap er alleen nog geen reet van :')

Mijn vraag was dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord was dit :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoor :') Ik ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
pi_149564686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben ook aan het werk, maar ik zie hier zo vaak midden op de dag 'ik ga even boodschappen doen' 'ik ga taart bakken' etc. Als je elke dag van 07 tot 19 van huis bent is dat soms wel frustrerend :P Al geloof ik dat werkeloos thuis zitten nog frustrerender is..
Ik doe dit ook veel dingen privé tussen mijn werk door, bijvoorbeeld Fok! en kleine boodschappen. Maar ik krijg ook geen enkel overuur betaald, sterker nog mijn contract heeft het niet eens over uren. Ik krijg gewoon dat salaris per maand.

Dus soms werk ik wat langer/harder en soms niet. It's all good :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564689
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg een mailtje voor die fitness contest dingens, ik snap er alleen nog geen reet van :')

Mijn vraag was dit:

SPOILER
Dus, ik kan met mijn huidig abo bij K, bij de 3 sportscholen gewoon trainen? Ik snap het niet hoor :') Ik ga straks wel eens langs 1 van die gyms ofzo.
Je faalt :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:42:05 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564705
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je faalt :X
fixing it
pi_149564721
quote:

Mijn vraag was dit:

SPOILER
Het antwoord was dit :

SPOILER
Zoals ik het lees wel, tot 17 mei in ieder geval.
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:43:47 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zoals ik het lees wel, tot 17 mei in ieder geval.
Aight. Nice B-)
pi_149564739
quote:

Mijn vraag was dit:

SPOILER
Het antwoord was dit :

SPOILER
Wordt er niet echt duidelijker van nee :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564771
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Wacht effe, weet leuke manier voor je :Y

http://www.slechtegrappen(...)en-in-een-glas-water
Kut deze wou ik nog proberen :') Kwam ik gister ook tegen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:47:08 #26
65960 sanger
pi_149564787
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik doe dit ook veel dingen privé tussen mijn werk door, bijvoorbeeld Fok! en kleine boodschappen. Maar ik krijg ook geen enkel overuur betaald, sterker nog mijn contract heeft het niet eens over uren. Ik krijg gewoon dat salaris per maand.

Dus soms werk ik wat langer/harder en soms niet. It's all good :)
Ik ook :Y Effe dit bellen, dat bellen. Dit mailen. FOK!, Facebook etc.

Daar staat wel tegenover dat ik vaak wat eerder begin (zoals vanmorgen om 7 uur ipv 9 uur) en wat langer blijf. En thuis weleens werk :)
pi_149564809
Ik heb mijn werk altijd ruim binnen de betaalde uren af, maar toch moet ik hier van 8.30 tot 18.00 zitten. Dus dan pak ik maar af en toe en pauzetje :P
pi_149564829
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ook :Y Effe dit bellen, dat bellen. Dit mailen. FOK!, Facebook etc.

Daar staat wel tegenover dat ik vaak wat eerder begin (zoals vanmorgen om 7 uur ipv 9 uur) en wat langer blijf. En thuis weleens werk :)
Jup. Werk moet af, uren worden gemaakt.

Ik kom mijn dagen gewoon veel beter door met deze manier.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn werk altijd ruim binnen de betaalde uren af, maar toch moet ik hier van 8.30 tot 18.00 zitten. Dus dan pak ik maar af en toe en pauzetje :P
:P Ja dat had ik ook gedaan. Misschien zelfs wel twee pauzes ;)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149564849
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Jup. Werk moet af, uren worden gemaakt.

Ik kom mijn dagen gewoon veel beter door met deze manier.

[..]

:P Ja dat had ik ook gedaan. Misschien zelfs wel twee pauzes ;)
Beetje ontspanning tussendoor kan toch ook geen kwaad? Al zijn er hier wel mensen die daar anders over denken en dit soort gedrag verafschuwen..

Iets met de grootste kontenlikkers van de baas.. :+
pi_149564862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Beetje ontspanning tussendoor kan toch ook geen kwaad? Al zijn er hier wel mensen die daar anders over denken en dit soort gedrag verafschuwen..

Mja ik vind dat ook onzin hoor, ik kan beter 10 minuten internetten en me dan 30 minuten voluit concentreren, ipv een uur lang een beetje suf naar mijn werk zitten te staren.

Maar goed ik ga nu dan maar weer even 30 minuten concentreren ;)
pi_149564882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ja dat hou je altijd, ach lekker negeren :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik vind dat ook onzin hoor, ik kan beter 10 minuten internetten en me dan 30 minuten voluit concentreren, ipv een uur lang een beetje suf naar mijn werk zitten te staren.

Maar goed ik ga nu dan maar weer even 30 minuten concentreren ;)
Volgens mij is diverse keren aangetoond dat dit een betere manier van werken is :)

En ik heb jullie gewoon open op mijn tweede scherm :P.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:54:11 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149564911
"Schoenen met hakken in alle dames klasse verplicht in

de quarter turns en verplichte poses ronden." Ja hoor, hoe dan. No way dat ik met mijn brakke enkels op hakken ga lopen :o
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:54:47 #33
65960 sanger
pi_149564919
Intapen _O-
pi_149564932
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:54 schreef Qwea het volgende:
"Schoenen met hakken in alle dames klasse verplicht in

de quarter turns en verplichte poses ronden." Ja hoor, hoe dan. No way dat ik met mijn brakke enkels op hakken ga lopen :o
Je hoeft er geen kms op te lopen toch? Gewoon een beetje oefenen!
  woensdag 11 februari 2015 @ 11:00:38 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149565029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je hoeft er geen kms op te lopen toch? Gewoon een beetje oefenen!
Ja, op hakken _O- Dat is praktisch hetzelfde als rennen op een ijsbaan _O-
pi_149565660
Ik heb honger ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 11 februari 2015 @ 11:31:36 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149565759
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb honger ;(
*boks*
pi_149565887
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks*
Met jou kan ik altijd praten over mijn hongergevoelens *;

Is het raar dat ik nu al zin heb in mijn D? _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149566025
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Met jou kan ik altijd praten over mijn hongergevoelens *;

Is het raar dat ik nu al zin heb in mijn D? _O-
Indien omnomnomD niet. :9

Wachten is suf, ook al kan ik precies hetzelfde doen als normaal. Het wachten maakt het ergerlijk. :') (Kachelvent, hiephoi)

Oh, en ik ben gewoon een marginaal. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149566087
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Indien omnomnomD niet.
Pasta _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149566118
heb ook zin in mijn D. Want is zo lekker :9~
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149566264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
heb ook zin in mijn D. Want is zo lekker :9~
Wat gaat het worden?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149566298
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Pasta _O_
:9

Hier is de D nog wat onzeker, eet niet thuis. Wel met een flinke hoeveelheid groente waarschijnlijk. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149566336
Zo. 3,4 km.
pi_149566349
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:54 schreef Lonaa het volgende:
Zo. 3,4 km.
Op hoeveel staat je teller nu?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149566362
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat gaat het worden?
Tarly, geitenkaas, sperziebonen en kipfilet :9~
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149566402
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op hoeveel staat je teller nu?
Dit is mijn lijstje:
De eerste dag had ik een kater en na de 11,35 had ik MASSIVE blaren. (door verkeerde schoenen)
0
7,02
3,98
4,25
11,35
0
0
0
1,6
4,79
3,38

Totaal 36.37
pi_149566585
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is mijn lijstje:
De eerste dag had ik een kater en na de 11,35 had ik MASSIVE blaren. (door verkeerde schoenen)
0
7,02
3,98
4,25
11,35
0
0
0
1,6
4,79
3,38

Totaal 36.37
Mooi onderweg toch? Een derde in een derde van de tijd. Zo ongeveer. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149566618
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tarly, geitenkaas, sperziebonen en kipfilet :9~
Op de geitenkaas na, agreed :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149566634
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is mijn lijstje:
0
7,02
3,98
4,25
11,35
0
0
0
1,6
4,79
3,38

Totaal 36.37
Nog 17 dagen voor de rest is een gemiddelde van 3,75 km per dag inclusief vandaag *O*

Goed onderweg :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')