Hollanders, die zijn niks gewend, de Sade was ook een Fransman.quote:
Zie sig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Niet weten waar de Hollandse feestjes zijn....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal leuke jongen dames op de achtergrond. Volgens mij ingehuurd, want die verwacht ik niet bij zo'n praatprogramma.
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
Leuke bijverdienste, en na afloop met Andries op de foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
En terecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Dwdd is een ander en sneller formatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
Van Nieuwkerk had deze man al twaalf keer afgekapt.
Naast van Rossum.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....
Toen ik de topictitel schreef over geel papier, heeft Jinek haar vragen snel op groen papier afgedrukt. Slimme Tsjechische.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef Webschip het volgende:
Ze weet het niet tot een boeiend gesprek te leiden.
Ik weet niet of Speculaas ook vierkant is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat hield het balkon maar net.
Het bewijs dat ze dit topic volgt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toen ik de topictitel schreef over geel papier, heeft Jinek haar vragen snel op groen papier afgedrukt. Slimme Tsjechische.
Nu loog ze weer, ze komt nooit in de Blokker. Eva het luxepaard.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef Exorbitantes het volgende:
Jinek had gewoon eerlijk moeten zijn: "Ik heb het boek globaal doorgenomen en ik kon mij niet aan de indruk ontrekken dat.."
Niet liegen dat je het boek van inleiding tot slot hebt gelezen
Blokker is ook handig voor fotorolletjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
blokker verkoopt gewoon teveel troep. Is alleen handig als je net batterijen ofzo nodig hebt en niet twee dagen kan wachten om ze op bol.com te bestellen
Je hoeft niet ergens te komen om ervan te houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu loog ze weer, ze komt nooit in de Blokker. Eva het luxepaard.
Wat is er te doen voor fotorolletjes dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Blokker is ook handig voor fotorolletjes
Ja op deze manier ga je hoe dan ook op je bek. Of je hebt het boek niet daadwerkelijk gelezen of je hebt het niet begrepen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef Exorbitantes het volgende:
Jinek had gewoon eerlijk moeten zijn: "Ik heb het boek globaal doorgenomen en ik kon mij niet aan de indruk ontrekken dat.."
Niet liegen dat je het boek van inleiding tot slot hebt gelezen
in 2002 jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Blokker is ook handig voor fotorolletjes
Maar in principe is dat zeggen in de TV Wereld, dat je stagiaire het heeft gelezen en op je oortje de juiste antwoorden souffleert.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja op deze manier ga je hoe dan ook op je bek. Of je hebt het boek niet daadwerkelijk gelezen of je hebt het niet begrepen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft Pauwze.
En dit woordgrapje is niet door mij bedacht.
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
Ach en zo kijken wij naar de Vlaamse Belgen, en zo lonken de Duitsers al eeuwen naar ons, als hun kleine broertje....
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
Ach en zo kijken wij naar de Vlaamse Belgen, en zo lonken de Duitsers al eeuwen naar ons, als hun kleine broertje....
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft Pauwze.
En dit woordgrapje is niet door mij bedacht.
ik mis levchenko, die legt het zo uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
Waar is professor Koblenko om deze kwestie te duiden?
Haha, dit dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
Waar is professor Koblenko om deze kwestie te duiden?
http://pauw.vara.nl/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?
misschien kan hij syrie bezettenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Als wij Poetin zijn zin geven, bezet hij wel weer een ander land en/of gebied.
Kan Eva haar Amerikaanse accent niet uitzetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Kan hij dat lelijke Noord Hollandse accent niet uitzetten?
Freek met zijn T-Rex.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
Hij probeert Eva in te palmen zoaks Freek dat ook deed.
Helemaal niet, deze actie van Poetin is zuiver defensief.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Als wij Poetin zijn zin geven, bezet hij wel weer een ander land en/of gebied.
Poetin hier ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Helemaal niet, deze actie van Poetin is zuiver defensief.
Meh...Waterdrager zat lekker paniekerig te doen. Goed dat ze hem afkapte.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:02 schreef remlof het volgende:
Heb alleen dat gesprek over Rusland gezien, maar wat een waardeloze interviewer blijft die Jinek. Als de gasten wat interessants willen zeggen worden ze meteen afgekapt door die trut. Had graag willen horen wat Waterdrager te zeggen had over hoe het na Poetin kan lopen.
quote:Maxim Hartman, Sofie van den Enk en Matthijs Kleyn
Het erotische boek ‘Fifty Shades of Grey’ zorgde wereldwijd voor een enorme hype. En vanavond gaat de verfilming van het boek van E.L. James in première. Zorgt de film voor net zo veel onrust en rode oortjes als het boek? Met filmkenner Matthijs Kleyn, mannenkenner Maxim Hartman en presentator Sofie van den Enk praten we over de film en de invloed van deze hype op het zelfvertrouwen van de man.
Misschien moeten presentatoren/presentatrices hun eigen verstand gebruiken en niet alles voorlezen.quote:
Hij heeft wel gelijk. Veel beter zal het niet worden, of we moeten er nog meer voor gaan betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Mooie woordjes van Van Rijn. Het blijft alleen bij woordjes.
Nederland vergrijst, de economie zit tegen, onderwijs, veiligheid en immigranten kosten ook geld.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Veel beter zal het niet worden, of we moeten er nog meer voor gaan betalen.
De ramen verderopquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
De tering wat een mooie vrouwen weer in het publiek (met een enkele uitzondering), waar trekken ze die vandaan joh?
Vanaf 2 maart vaart de Megalomaan weer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
Kan die heks niet gewoon van de buis?
wie wat waar?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vanaf 2 maart vaart de Megalomaan weer.
Alleen Klaas Wilting waande zich een ster vroeger.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Politiemensen zijn bijna een garantie voor saaie interviews.
Twee aapjes voor Klaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen Klaas Wilting waande zich een ster vroeger.
Die denkt dat Vijftig Tinten Grijs de biografie van Clairy Polak is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Zou die NoordAnus ook naar vijftig tinten grijs gaan kijken?
Uhhhhhquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef 15Step het volgende:
Wanneer krijgt deze man zijn eigen show?
Niemand haat hem hier. Waar heb je het over?!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Maxim is gewoon een baas
Haters hier
Watte?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Maxim is gewoon een baas
Haters hier
Je slaat hier de plank mis.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Maxim is gewoon een baas
Haters hier
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef 15Step het volgende:
http://www.rtl.nl/nog-meer-voor-mannen/#!/322698/afleveringen/quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef 15Step het volgende:
Dat vond ik wat tegenvallen, eigenlijk, behalve het Vrouwenmeldpunt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:00 schreef BobW het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/nog-meer-voor-mannen/#!/322698/afleveringen/
Maxim was top ... Lekker recht door zee...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
Eva valt me tegen, zeg. Op wekelijkse basis vond ik dat ze het altijd leuk deed, maar nu vallen haar zwakke interviewtechnieken wel op. Ze vraagt niet wat de kijker (ik tenminste) wil weten, ze vraagt niet door als het interessant wordt en ze lijkt erg weinig levenservaring te hebben, en/of empathie. Jammer, hoor. Oh, en
Maxim
. Omroep Maxim moet terug
.
En dan dezelfde onderwerpen pakken als Nieuwsuur? Over Rusland en Griekenland was weinig nieuws te brengen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Jinek echt totaal niet aansprekende onderwerpen bespreekt? Het zou over Rusland, Griekenland en Obama moeten gaan.
Klopt, het is voor mij ongeveer de meest waardeloze talkshow die ik ooit heb gezien. Zelfs Knevel en Van den Brink vond ik beter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Jinek echt totaal niet aansprekende onderwerpen bespreekt? Het zou over Rusland, Griekenland en Obama moeten gaan.
Knevel en v/d Brink was kwalitatief beter dan PenW.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, het is voor mij ongeveer de meest waardeloze talkshow die ik ooit heb gezien. Zelfs Knevel en Van den Brink vond ik beter.
Denk jij dat vrouwen op geld vallen of maakte je dat op uit Maxims verhaal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:06 schreef luxerobots het volgende:
Vond Maxim weinig subtiel, beetje 'Fack Joe' schreeuwen. Vrouwen hebben gewoon aparte gewoontjes, bezig zijn met gezelligheid en interieurshit. Vrouwen vallen ook op geld.
Wat denk je dat Jinek anders deed bij Bram, alsof dat kleine gezette bezwete lijf sexy is.
Dat vond ik dan weer niet. Pauw en Witteman zijn veel betere interviewers.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knevel en v/d Brink was kwalitatief beter dan PenW.
En toen bleek dat de here Moszkowicz op zwart zaad zat, was Eva opeens gevlogen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Denk jij dat vrouwen op geld vallen of maakte je dat op uit Maxims verhaal?
Eva verdient prima haar eigen geld hoor, toen ook al.
Dat laatste doet er echt niet toe.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Denk jij dat vrouwen op geld vallen of maakte je dat op uit Maxims verhaal?
Eva verdient prima haar eigen geld hoor, toen ook al.
Nou, dat denk ik niet. Eerder omdat het waarschijnlijk niet meer zo gezellig was, of omdat ze het zinkende schip verliet omdat er schimmigheden waren waar ze niets mee te maken wilde hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En toen bleek dat de here Moszkowicz op zwart zaad zat, was Eva opeens gevlogen.
Want...? Zij verdiende toen al bovenmodaal maar ze wilde nog meer? Dat geloof ik echt niet. Ze is ook helemaal niet zo'n luxepoes als ze lijkt, met Freek gaat ze ook regelmatig kamperen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat laatste doet er echt niet toe.
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat geld geen rol speelt bij een liefdesrelatie met Moszkowicz. Moszkowicz schijnt de knaken ook te laten rollen. De duurste auto's, hotels, restaurants etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Eerder omdat het waarschijnlijk niet meer zo gezellig was, of omdat ze het zinkende schip verliet omdat er schimmigheden waren waar ze niets mee te maken wilde hebben.
Want vrouwen "vallen" nu eenmaal op geld. Alle vrouwen.quote:
Allemaal uit je dikke duim. Je denkt dat je dat mens kent, door wat je in de Privé leest bij de kapper. Maar nee, je kent haar niet.quote:Zij verdiende toen al bovenmodaal maar ze wilde nog meer? Dat geloof ik echt niet. Ze is ook helemaal niet zo'n luxepoes als ze lijkt, met Freek gaat ze ook regelmatig kamperen.
Alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:20 schreef Grunge. het volgende:
Wat hebben jullie een raar beeld van de gemiddelde vrouw, zeg. Maar blijf lekker denken dat alle vrouwen zo zijn.
Dat wil ik niet zeggen, wel dat het voor vrouwen veel belangrijker is dat een man zijn zaakjes financieel op orde heeft.quote:
Zo te zien heeft Gerda wel dikke tieten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:22 schreef highender het volgende:
Gerda zal wel blij zijn met de verfilming.
http://www.misdaadjournal(...)-vanavond-bij-jinek/quote:Hooligans & Hells Angels: Yoeri & Friends vanavond bij Jinek
Gisteren opgenomen (veiligheid…), vanavond bij Jinek: ‘Hooligans from hell’. Yoeri Kievits en kornuiten, uit Rotterdam. Naar aanleiding van Yoeri’s derde boek. Dit keer over het gezinsleven van de hooligans van FIIIR. Een afkorting die staat voor ‘Feyenoord derde generatie Rotterdam’. Je moet het even weten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel heb met het hooliganisme. Laten jongens die zoveel agressie over hebben in het Vreemdelingenlegioen gaan, of naar Syrië, maar niet de voetbalfeesten van gewone supporters lopen verzieken. Maar dat is wellicht iets te burgerlijk gedacht.
En andersom niet? Een man zit ook niet te wachten op een vrouw met torenhoge schulden en een gat in haar hand lijkt me.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, wel dat het voor vrouwen veel belangrijker is dat een man zijn zaakjes financieel op orde heeft.
Dat hele akkoord is ook maar flut. Kwestie van tijd tot de grens die eind dit jaar in Oekraïnse handen moet zijn, weer een bron van veel onrust is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Ik had gehoord dat het vorige staakt-het-vuren enkele dagen standhield.
Dit verdrag zal uiteindelijk ook wel weer sneuvelen. Zonder wapens is Europa natuurlijk een tandeloze tijger.
Laten we nieuwe werelden stichten op Mars.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wereld is helemaal naar de klote, laten we er maar een eind aan maken.
Nog net zo sterk als in 1940, dat was ook een succes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Generaaltje wil 5 tanks en 100 geweertjes meer en denkt dan dat het NL leger sterk is
Durft nu ook niet te zeggen dat het NL-leger kansloos is . Kan er beter mee stoppen eigenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nog net zo sterk als in 1940, dat was ook een succes.
Uit dat licht, weg met die wereld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wereld is helemaal naar de klote, laten we er maar een eind aan maken.
Je zou ook eigenlijk die hele Tweede Kamer leeg kunnen schudden. Die zijn ook zo naïef om te denken dat ze daadwerkelijk 'daders' van de MH17-ramp kunnen berechten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Durft nu ook niet te zeggen dat het NL-leger kansloos is . Kan er beter mee stoppen eigenlijk
Snappen niet dat we geen moer voorstellen .quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou ook eigenlijk die hele Tweede Kamer leeg kunnen schudden. Die zijn ook zo naïef om te denken dat ze daadwerkelijk 'daders' van de MH17-ramp kunnen berechten.
Timmerfrans voerde een eng toneelstukje op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snappen niet dat we geen moer voorstellen .
Timmerfrans vooral, met zijn grote bek
Meent er waarschijnlijk ook niet veel van . Maar sowieso is de Pvda heel erg engquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Timmerfrans voerde een eng toneelstukje op.
Waarom niet? Gewoon met een andere kijk. Nieuwsuur gaat dan over de raportage en verdieping, en Jinek met getuigingen van mensen die er een bepaalde kijk op of ervaring mee hebben. Zo werkt het altijd bij het bespreken van actualiteit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan dezelfde onderwerpen pakken als Nieuwsuur? Over Rusland en Griekenland was weinig nieuws te brengen.
In welk opzicht dan? Andries Knevel heeft zo ongeveer nergens verstand van en stelde vooral domme vragen. Van der Brink is wel ok, maar had wel zijn beperkingen als het om zaken ging waar hij totaal geen ervaring mee had.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knevel en v/d Brink was kwalitatief beter dan PenW.
Dat was vandaag in het nieuws. Dat Oekraïne-verdrag zei dat bepaalde misdaden niet bestraft zullen worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou ook eigenlijk die hele Tweede Kamer leeg kunnen schudden. Die zijn ook zo naïef om te denken dat ze daadwerkelijk 'daders' van de MH17-ramp kunnen berechten.
Ook zonder die akkoorden maakt het geen ene moer uit. Het is sowieso al een uitdaging om die 'daders' daar uit dat gebied te pikken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat was vandaag in het nieuws. Dat Oekraïne-verdrag zei dat bepaalde misdaden niet bestraft zullen worden.
De Oekraïense president heeft tegen Rutte gezegd dat dat niet geldt voor de daders van het neerhalen van MH17.
Alsof die daders gepakt gaan worden...
VVD wil meer gas, PvdA vindt het ondenkbaar maar we doen het tochquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meent er waarschijnlijk ook niet veel van . Maar sowieso is de Pvda heel erg eng
rip Groningen, maar het is al te laat want die grond gaat ook verder wegzakken zonder boringenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVD wil meer gas, PvdA vindt het ondenkbaar maar we doen het toch
Kan je beter niet doen, die heeft de hele Amsterdamse onderwereld achter zichquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Peter R. de Vries een bezoekje brengen.
Dan moet je doen wat een schreeuwlelijk (leidinggevende) wil, dat is iets anders.quote:
''Ik heb keigave foto's op mijn mobiel wil je ze sien??????''quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgende week een puber uit Vak410
"ook nog een filmpje van onze entrada''quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik heb keigave foto's op mijn mobiel wil je ze sien??????''
Naar Syrië sturen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
Allemaal in het weiland zetten en nooit eruit laten
Ik zat er eigenlijk al op te wachten, dit. En ja hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doen ze bij AZ ook , zelfs in de jeugdopleiding
AZ is wel vermakelijk met hun eenzijdige rivaliteit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sonnyspek en ik zeggen ook VV Vullis.quote:
Niet waar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is een gemaakte ''topclub''quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is wel vermakelijk met hun eenzijdige rivaliteit.
Klopt. Dat is waar. 21 maart!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
sonnyspek en ik zeggen ook VV Vullis.
Alsof ze niet bij Ajax zittenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
Door dit soort figuren moet je toch wel een tyfushekel krijgen aan clubs als Feyenoord
Dat wil ik niet meteen zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is een gemaakte ''topclub''
Komen alleen bovenaan met een investeerder . zelf kapitaal maken gaat ze nooit lukkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet meteen zeggen.
Er zijn maar weinig clubs die dat kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komen alleen bovenaan met een investeerder . zelf kapitaal maken gaat ze nooit lukken
Mongolenquotumquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom krijgt zo'n figuur zendtijd?
Bijgoochemquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Rotterdams accent
Amsterdams accent
Vitesse bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig clubs die dat kunnen.
Zelfkapitaal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vitesse bijvoorbeeld
FC Groningen vroeger
Het is toch ook om te jankenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of hij bijna moet janken.
Was het maar zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:40 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar komen die massale vechtpartijen nog voor dan?
Als hij het erover heeft dat hij zwaargewond in het ziekenhuis lag, is het kennelijk vaker gebeurd. Kennelijk is er een underground-scene...quote:
Hij mag het niet afkeuren, dan wordt hij weggepestquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef richolio het volgende:
Dat met die arts..En dan niet afkeuren.
Doei he.
Dan rinkelen er ruiten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag het niet afkeuren, dan wordt hij weggepest
Er gebeurt ook genoeg zonder dat wij het wetenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als hij het erover heeft dat hij zwaargewond in het ziekenhuis lag, is het kennelijk vaker gebeurd. Kennelijk is er een underground-scene...
Bij de meeste supporters op vak 410 is dat nog niet mogelijk want hun balletjes zijn nog niet ingedaald.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor verplichte sterilisatie.
Ah, daar ben je. Ik zat al op je te wachten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij de meeste supporters op vak 410 is dat nog niet mogelijk want hun balletjes zijn nog niet ingedaald.
Liever kinderen die niet veel kunnen uitrichten dan een stel zwaar verstandelijk gehandicaptenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij de meeste supporters op vak 410 is dat nog niet mogelijk want hun balletjes zijn nog niet ingedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |