Hollanders, die zijn niks gewend, de Sade was ook een Fransman.quote:
Zie sig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Niet weten waar de Hollandse feestjes zijn....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal leuke jongen dames op de achtergrond. Volgens mij ingehuurd, want die verwacht ik niet bij zo'n praatprogramma.
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
Leuke bijverdienste, en na afloop met Andries op de foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
En terecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Dwdd is een ander en sneller formatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
Van Nieuwkerk had deze man al twaalf keer afgekapt.
Naast van Rossum.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....
Toen ik de topictitel schreef over geel papier, heeft Jinek haar vragen snel op groen papier afgedrukt. Slimme Tsjechische.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef Webschip het volgende:
Ze weet het niet tot een boeiend gesprek te leiden.
Ik weet niet of Speculaas ook vierkant is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat hield het balkon maar net.
Het bewijs dat ze dit topic volgt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toen ik de topictitel schreef over geel papier, heeft Jinek haar vragen snel op groen papier afgedrukt. Slimme Tsjechische.
Nu loog ze weer, ze komt nooit in de Blokker. Eva het luxepaard.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef Exorbitantes het volgende:
Jinek had gewoon eerlijk moeten zijn: "Ik heb het boek globaal doorgenomen en ik kon mij niet aan de indruk ontrekken dat.."
Niet liegen dat je het boek van inleiding tot slot hebt gelezen
Blokker is ook handig voor fotorolletjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
blokker verkoopt gewoon teveel troep. Is alleen handig als je net batterijen ofzo nodig hebt en niet twee dagen kan wachten om ze op bol.com te bestellen
Je hoeft niet ergens te komen om ervan te houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu loog ze weer, ze komt nooit in de Blokker. Eva het luxepaard.
Wat is er te doen voor fotorolletjes dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Blokker is ook handig voor fotorolletjes
Ja op deze manier ga je hoe dan ook op je bek. Of je hebt het boek niet daadwerkelijk gelezen of je hebt het niet begrepen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef Exorbitantes het volgende:
Jinek had gewoon eerlijk moeten zijn: "Ik heb het boek globaal doorgenomen en ik kon mij niet aan de indruk ontrekken dat.."
Niet liegen dat je het boek van inleiding tot slot hebt gelezen
in 2002 jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Blokker is ook handig voor fotorolletjes
Maar in principe is dat zeggen in de TV Wereld, dat je stagiaire het heeft gelezen en op je oortje de juiste antwoorden souffleert.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja op deze manier ga je hoe dan ook op je bek. Of je hebt het boek niet daadwerkelijk gelezen of je hebt het niet begrepen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft Pauwze.
En dit woordgrapje is niet door mij bedacht.
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
Ach en zo kijken wij naar de Vlaamse Belgen, en zo lonken de Duitsers al eeuwen naar ons, als hun kleine broertje....
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
Ach en zo kijken wij naar de Vlaamse Belgen, en zo lonken de Duitsers al eeuwen naar ons, als hun kleine broertje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |