Keertje samen gaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:50 schreef Animalmix het volgende:
Dierentuinabo check! We hebben ook Burgers. En inderdaad er voor tweede jaar op rij dubbel en dwars uitgehaald. Vaak gaan we vissen kijken, naar de giraffen, de apen en dan lekker naar de (binnen)speeltuin. En dan volgende keer drie of vier andere diersoorten. Is voor peuter meer dan genoeg.
Hier vanaf dit jaar wel gedeeltelijk moeten betalen voor kleuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is hij een kleuter, dus ik neem vast afscheid hier, ook al postte ik melodramatisch weinig hier de laatste tijd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja die harenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:22 schreef Fieder het volgende:
Wow DJMO wat een veranderingdie haren joh!! alvast gefeliciteerd
Kyara van ons een loopfiets (die helaas nog te groot is), grote hama strijkkralen, een tractorboek en de grote duplo brandweerkazerne
Van de visite de playmobil ambulance, playdoh keukentje, playmais en wat leesboekjes
Goed verwenden alles was 'ohhh leuk! dakkewel!'
Zijn die weg?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk MM! Hier geen schapen en geitjes meer op de kinderboerderij helaas
Echt al de basisschool of de peuterspeelzaal Omen?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Omentielvo het volgende:
Geitjes en Riley zijn een leuke combinatie![]()
Hoewel alles nu anders kan zijn nu ze peuter is
Vandaag intake gehad op de eerste school. Klein schooltje met een prettige sfeer![]()
19 maart intake op een andere school. Spannend.
Zo hebben wij dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:18 schreef Omentielvo het volgende:
Echt de basisschool al. Met twee jaar moet je ze inschrijven hier. Vind ik best lastig om dan al een school te kiezen die bij jouw kind past.
Ik heb nu twee scholen op het oog die me aanspreken en de keuze zal dan uiteindelijk mijn gevoel zijn. Zo ging het ook bij het kdv. Toen ik daar binnenkwam voelde het al goed en tijdens het gesprek bleef dat gevoel. En nooit spijt gehad.
Ik hoop dat het met de keuze voor de school ook zo is.
een nieuwe relatiequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Sam wat zie je er goed uit.
Heb je een nieuwe relatie? of weer samen met de vader van Lisa?
Beterschap hopelijk mag je snel uit het ziekenhuis.
djmo gefeliciteerd
Gefeliciteerd nog! Bij mijn zoon was de tractatie iig enorm in de smaak gevallen. Bananen! Volgens mij kan J. echt niets lekkerders bedenkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef PureEvil het volgende:
Gisteren heeft ze haar verjaardag gevierd op de psz. En bananen uitgedeeld (wou ze zelf. De juf was vooral aan het pushen dat ze koekjes zou uitdelen, want "dat doen ze altijd met een verjaardag " )
Kinderen vonden het lekker, nou ja, de meeste dan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |