abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150123793
Bij Blijdorp is het zo geregeld dat als het abonnement van jou als ouder nog loopt terwijl je kind 3 wordt, deze nog steeds gratis naar binnen mag zoals het abonnement loopt. Wij zijn dus het abonnement gestart in april. Toen ons abonnement vorig jaar verlengt werd, werd eva een maand later 3. Ze is nu dus bijna een jaar gratis naar binnen geweest :+

Werden we trouwens op gewezen door een medewerker van blijdorp.
Kan me voorstellen dat dit in meerdere dierentuinen (of andere parken) zo werkt.
pi_150124023
In Amersfoort heb je zoiets dus ook ja, medewerker zei het idd. Ik had begrepen dat het daar wel betaald was, maar ik weet het niet zeker. Zou voor ons maar voor een maand of vier gelden overigens, maar sowieso de moeite waard natuurlijk!
pi_150124134
Ik heb geen idee hoe dat bij Burgers is geregeld maar ik kreeg voor een nieuw abonnement 10% korting. En mijn nieuwe abonnement is een partnerabonnement (sowieso al goedkoper dan 2 losse abonnementen en dan ook nog eens korting). Deze loopt af in de maand nadat M 4 wordt ( :o ) en dan nemen we een gezinsabo met 1 kind (en dan hopelijk 15% korting ;) ). En daarna zien we wel verder.....

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:50 schreef Animalmix het volgende:
Dierentuinabo check! We hebben ook Burgers. En inderdaad er voor tweede jaar op rij dubbel en dwars uitgehaald. Vaak gaan we vissen kijken, naar de giraffen, de apen en dan lekker naar de (binnen)speeltuin. En dan volgende keer drie of vier andere diersoorten. Is voor peuter meer dan genoeg.
Hier vanaf dit jaar wel gedeeltelijk moeten betalen voor kleuter.
Keertje samen gaan?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:31:35 #204
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150125884
Dierentuin is hier niet om de hoek, anders had ik ook een abbo genomen denk ik. Nu ga ik maar sparen voor gratis toegang voor Artis bij de Dekamarkt. ^O^ Dus mochten er mensen zijn die daar niks mee doen :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150145458
Wij overwegen ook een dierentuin abonnement. Het blijkt dat we de kosten met 2x artis er al uit hebben bijvoorbeeld, dat valt erg mee.

We hebben waarschijnlijk ontdekt waarom peuter al een paar dagen om 6 uur klaarwakker was: kou. Hij wilde niet meer in zijn slaappak slapen, maar in zijn pyjama (needless to say, hij is dol op zijn nieuwe pyjama's, Kyara). Maar met laken en deken was dat toch erg fris. Gister een dekbed gekocht en prompt slaapt hij tot 8 uur! :o

Nu maken we ook maar gelijk de stap naar een peuterbed, want een dekbed van 140x200 in een ledikant is ook niet ideaal :'). Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond en vannacht...

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 28-02-2015 17:49:21 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150148938
Wat een snif en gesnotter. Tijd voor lente!
Beterschap voor wie het kan gebruiken :)

Leuk zo'n abonnement. Hier is de oudste niet zo gek op dierentuinen, dus ik denk niet dat ik het zou doen.. Af en toe sleep ik hem wel mee ;)

Net terug van een paar dagen bij mijn ouders op de boerderij. Heerlijk even de ruimte. Lekker fietsen op de fiets met zijwieltjes die daar stond (staat nu hier in de garage)..
Donderdag naar een ballorig geweest, lekker spelen. We waren hem ook nog even kwijt. Het ene moment zat hij in de ballen. Niet veel later stond hij helemaal bovenin het grote klimgedeelte. Gelukkig kon grote broer hem weer naar beneden lokken :P
Gisteren uitgewaaid op het strand. Eerst met de vlieger en op het klimrek. Daarna door het water banjeren met laarsjes aan. Het water bijna de rand van het laarsjes, lekker soppen. Hij giechelde nog vrolijk. Tot hij zo achterover op zijn billen viel. Eerst gelachen, tegelijk gevraagd of grote broer (met laarzen) hem even omhoog wilde helpen, en daarna snel naar de auto en droge kleren aan. Hij had snel weer babbels en kon er wel om lachen geloof ik. Grote broers blijken erg handig bij reddingsacties..
:D
pi_150161339
Spannend Phaidra! Hij wordt nu echt groot! (sowieso al sinds kleine broer er is waarschijnlijk).

Wat een heerlijke dagen DF! Klinkt goed!
pi_150170063
En hoe is het gegaan Phaidra?

Vriendje was gisteren met Ow naar China light in burgers zoo geweest. Hij was erg enthousiast, oh en Ow was erg enthousiast ;)
Misschien nog leuk voor vandaag AM en Kyara :)
  zondag 1 maart 2015 @ 09:45:06 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150171048
;)

pi_150171699
China Light ziet er zo leuk uit. Maar Riley redt dat echt niet qua slaaptijd.
Mooie foto Kyara O+

Hier is Riley weer aan het opknappen. Alleen haar humeur is nog wat ziek :D
  zondag 1 maart 2015 @ 12:42:41 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150174337
Oh, dat China light ziet er leuk uit!

Het is hier vandaag in de buurt lammetjesdag, dus wij zijn vanochtend lammetjes gaan kijken op de boerderij. 300 stuks :o !

J. vond t super interessant, vooral het lammetjes voeren, en het stro in een grote ton stoppen. Totaal niet bang ook voor dieren, dus dat geeft goede hoop voor onze vakantie op een schapenboerderij in juni ^O^
pi_150174607
Het ging heel goed eigenlijk! Inslapen duurde wat langer, want springen op bed is veel leuker :+. Daarna nog 1x wakker rond 2 uur, maar dat is niks nieuws ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 1 maart 2015 @ 15:43:27 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150178982
Fijn dat het goed ging Phaidra!

Wat leuk MM! Hier geen schapen en geitjes meer op de kinderboerderij helaas -O-

Fieder! Gefeliciteerd met je peuter! En alvast welkom in dit topic w/ w/ w/ w/
pi_150186797
Haaaai :W na een heel weekend feest moet ik er echt aan gaan geloven, ik heb een peuter :o

[ Bericht 63% gewijzigd door Fieder op 02-03-2015 20:20:56 ]
  zondag 1 maart 2015 @ 19:42:52 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150188301
Leuke foto's Fieder! (ook die in het dreumestopic O+ )
Leuke dag gehad? Wat heeft hij gekregen?
pi_150189201
Leuke foto's O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 20:11:05 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150189461
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen is hij een kleuter, dus ik neem vast afscheid hier, ook al postte ik melodramatisch weinig hier de laatste tijd ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150189755
Mooie spam. Alvast gefeliciteerd *O*
pi_150189872
Wow DJMO wat een verandering O+ die haren joh!! alvast gefeliciteerd

Kyara van ons een loopfiets (die helaas nog te groot is), grote hama strijkkralen, een tractorboek en de grote duplo brandweerkazerne

Van de visite de playmobil ambulance, playdoh keukentje, playmais en wat leesboekjes

Goed verwend O+ en alles was 'ohhh leuk! dakkewel!' O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 20:24:11 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150189981
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:22 schreef Fieder het volgende:
Wow DJMO wat een verandering O+ die haren joh!! alvast gefeliciteerd

Kyara van ons een loopfiets (die helaas nog te groot is), grote hama strijkkralen, een tractorboek en de grote duplo brandweerkazerne

Van de visite de playmobil ambulance, playdoh keukentje, playmais en wat leesboekjes

Goed verwend O+ en alles was 'ohhh leuk! dakkewel!' O+
ja die haren :'( ze gingen uiteindelijk enorm klitten, dus éénmalig de tondeuse eroverheen . weg krullen en ook niet meer terugkomen he? het zelfde melkboerenhondehaar als z'n grote broer _O-

jij ook nog gefeliciteerd !
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 1 maart 2015 @ 21:46:06 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150194835
Van harte gefeliciteerd beiden! Leuke foto's!
pi_150209784
DJMO gefeliciteerd! Gaat hij vandaag naar school?

Fieder gefeliciteerd met je peuter! Mooie ogen heeft ie!
Welkom hier!

China light, ja leuk! Alleen zo lastig dat het pas na 18 uur is. Zijn ze bij ons niet meer echt op z'n best qua humeur.

Kyara prima plan om keertje samen te gaan. Dan neem ik wel alleen mijn meisje mee. Kleuter moet naar school en buiten schooltijden is het zo druk!

Omen fijn dat Riley weer beter is. Humeur knapt hopelijk ook snel op.
pi_150209875
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk MM! Hier geen schapen en geitjes meer op de kinderboerderij helaas -O-

Zijn die weg?
Geitjes vind ik niet zo erg. Die liepen vaak in de speeltuin en dochterlief was er doodsbang voor. Ze durfde dan de speeltuin gewoon niet in
pi_150210271
Gefeliciteerd Fieder en DJMO! *O* Leuke foto's van jullie jongens!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2015 @ 13:08:39 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150211725
AM, leuk! Neem ik ook alleen mijn meiden mee (om het voor mij ook een beetje leuk te houden :D )
Geitjes en schapen zijn weg, ze zouden teveel ziektes verspreiden. Bij de andere zijn de nog wel. Ik vind het zelf wel jammer. Hier vonden ze de geitjes juist leuk in de speeltuin.

DJMO, gefeliciteerd met je kleuter!
pi_150212063
Geitjes en Riley zijn een leuke combinatie O+
Hoewel alles nu anders kan zijn nu ze peuter is

Vandaag intake gehad op de eerste school. Klein schooltje met een prettige sfeer O+
19 maart intake op een andere school. Spannend.
pi_150220028
DJMO, alvast gefeliciteerd!
Fieder, ook gefeliciteerd met je peuter!

Daan mocht vandaag alvast even langs de peuterspeelzaal, omdat de fotograaf er was. Officieel begint bij vrijdag pas, maar eind deze maand ook op maandagmiddag. Dus leuk om ook op de groepsfoto te staan, had de leidster bedacht.
Wij erheen, Daan vlot op de foto, en toen bood de juf aan dat hij mocht blijven. Hij was er half 2, en om 3 uur maar weer opgehaald. Even oefenen voor vrijdag dus. Hij deed echt zo makkelijk mee. Vertelde iets over de geitjes voeren en stampvoeten en boos kijken toen hij mee moest naar huis. Dat komt helemaal goed daar!
pi_150238881
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Omentielvo het volgende:
Geitjes en Riley zijn een leuke combinatie O+
Hoewel alles nu anders kan zijn nu ze peuter is

Vandaag intake gehad op de eerste school. Klein schooltje met een prettige sfeer O+
19 maart intake op een andere school. Spannend.
Echt al de basisschool of de peuterspeelzaal Omen?

Hier is het schijnbaar gebruikelijk dat je als je kind 2,5 is een uitnodiging tot inschrijving krijgt voor de basisschool. Da's al over 1,5 maand!

Door mijn onderwijsachtergrond ken ik de meeste scholen in onze gemeente wel. En ik heb ook een favoriet. Maar wil wel nog even samen met manlief vanuit ouderperspectief een rondleiding hebben om te kijken of mijn beeld echt klopt :Y

Hoe kozen jullie dames DE school uit? Op welke dingen moet ik echt letten en vooral niet vergeten te vragen?
pi_150239119
Echt de basisschool al. Met twee jaar moet je ze inschrijven hier. Vind ik best lastig om dan al een school te kiezen die bij jouw kind past.
Ik heb nu twee scholen op het oog die me aanspreken en de keuze zal dan uiteindelijk mijn gevoel zijn. Zo ging het ook bij het kdv. Toen ik daar binnenkwam voelde het al goed en tijdens het gesprek bleef dat gevoel. En nooit spijt gehad.
Ik hoop dat het met de keuze voor de school ook zo is. :D
pi_150239303
Bij Chris was het simpel kiezen. De buurt school had niet de beste verhalen over wat slimmere/rustige kinderen, en ik had een rustig kind. De andere buurtschool was erg steberig, en dat is niet mijn ding.
Daarna buiten de wijk gaan kijken. Bij de freinet zat Chris echt aan mijn been geplakt. Wilde niets proberen.
Bij de montessori keek hij even rond en liep zo naar een speelhoek. En dat voor een kind dat normaal echt super verlegen was en tijd nodig had om te ontdooien. We hebben daar zijn gevoel dus sterk gevolgd. En het onderwijs principe stond ons natuurlijk ook wel aan. Voorbeelden van situaties gaven ook een goed beeld van hoe ze met kinderen omgaan. Dus als ze iets vertellen over de algemene aanpak, is het fijn om naar voorbeelden te vragen.

Inschrijven was liefst rond de 3 jaar. Dan konden ze de planning rustig maken.
Daan staat nu ook op de montessori ingeschreven, alleen nu in andere stad. Maar daar draait Chris ook zo goed mee, dat ik daar ook wel vertrouwen in heb.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:54:00 #231
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_150242061
Hoi

Cristel is vandaag jarig, 3 jaar is ze nu. Gaat zo snel

En ze kon niet wachten tot vanmiddag.... :') dus dan maar nu een stukje taart :Y)

pi_150244030
Gefeliciteerd PE *O*
pi_150244370
Gefeliciteerd *O*
pi_150245349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:18 schreef Omentielvo het volgende:
Echt de basisschool al. Met twee jaar moet je ze inschrijven hier. Vind ik best lastig om dan al een school te kiezen die bij jouw kind past.
Ik heb nu twee scholen op het oog die me aanspreken en de keuze zal dan uiteindelijk mijn gevoel zijn. Zo ging het ook bij het kdv. Toen ik daar binnenkwam voelde het al goed en tijdens het gesprek bleef dat gevoel. En nooit spijt gehad.
Ik hoop dat het met de keuze voor de school ook zo is. :D
Zo hebben wij dat ook gedaan.
Uiteindelijk zijn we maar bij 1 school wezen kijken. Bij de rondleiding wilde hij niet meer weg bij de kleuterklas en mocht hij daar even blijven toen wij nog even wat dingen moesten doorspreken (kwartiertje ofzo).
Tot nu toe nog geen spijt van de keuze :D
pi_150246028
Hier moet je al met 1 inschrijven, had ik toen gedaan, maar blijkbaar niet volledig en ik kon ook niet zo goed kiezen, dus met 2 goed ingeschreven en tot het laatste moment was het niet zeker of hij daar op school kon.
Vond het maar lastig...

gefeliciteerd jarige kindjes!!

Fijn dat het zo snel kan Susie!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:10:26 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150246158
Gefeliciteerd PE

Wij hebben bij de 3 scholen op loopafstand gekeken. En de school die op papier het minste bij ons leek te passen, gaat het uiteindelijk wel worden. Dus wel blij dat we ze toch alledrie bezocht hebben.

Had ook nog een plan B met scholen buiten de wijk op fiets- en auto afstand maar dat was dus niet meer nodig.

Note to self: moet nog wel daadwerkelijk inschrijven :') Maar geen wachtlijsten hier gelukkig.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:01:57 #237
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150247819
Gefeliciteerd PE! Ook alweer 3...
pi_150259475
pe gefeliciteerd met Cristel.

Ean en Sac hebben een cadeau gekregen.

Ean is er blij mee alleen sturen is nog lastig Sac is er bang voor.

Let niet op de troep ik heb een kraam gehuurd op een kledingbeurs en ben kleertjes aan het uitzoeken.
pi_150259974
PE, gefeliciteerd!
Haar gezichtje oogt ook ouder op sommige foto's. Minder baby-ig.

Geinig spul fr :)
pi_150260093
Gekregen maar het werkt en ziet er nog heel goed uit, ik had er vroeger een voor mijn barbies maar die was niet zo draadloos als deze.
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:45:56 #241
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_150275786
Dank voor de felicitaties 👍

Gisteren heeft ze haar verjaardag gevierd op de psz. En bananen uitgedeeld (wou ze zelf. De juf was vooral aan het pushen dat ze koekjes zou uitdelen, want "dat doen ze altijd met een verjaardag " )

Kinderen vonden het lekker, nou ja, de meeste dan....

Gistermiddag zijn mn ouders nog geweest, erg fijn. En sinds hele lange tijd was cristel ook gelijk knuffelig naar hun toe, was ik wel blij mee.

Van ons heeft ze kinetic zand gekregen, een Disney prinsessen bikini 😱 en een barbie.
Van mijn ouders prinsessen dekbedovertrek en een dokters koffertje
Zaterdag komt de rest van de familie. 👍

Ze voelde dr eigen ook echt jarig gisteren, en ze was zo dankbaar voor alles ❤

Leuk spul fr. En met de rotzooi valt wel mee op de foto hoor.
pi_150276236
Pe. Nog gefeliciteerd ben het volgens mij op facebook vergeten.

ik mis het een beetje om hier mee te posten maar op een of andere manier kom ik ee gewoon niet meer aan toe.
Hier gaat alles verder prima. Lisa word al bijna 3, zit op peutersurvival zwemmen op dinsdag en op peuyergym en peuterzwemmen op woensdag is begonnen op haar nieuwe peuterspeelzaal en gaat in mei daar vier halve dagen naartoe. Mijn relatie loopt super en het begint enorm te kriebelen voor een tweede. Eigenlijk zouden we vandaag mijn implanon laten verwijderen. Maar lig al een week in het ziekenhuis dus dat is verzet. Maar vind het erg spannend allemaal.

ga proberen wat meer mee te posten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_150277598
Circus artiest bij de peutergym. Daar hebben ze binnenkort een circusvoorstelling in een echte circus tent met 500 gasten bij de sportschoolspannend![/URL] met mama en papa in de duinen.

[/URL] mijn gekke meisje.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sam1993 op 04-03-2015 11:55:47 ]
pi_150278178
Sam wat zie je er goed uit.
Heb je een nieuwe relatie? of weer samen met de vader van Lisa?

Beterschap hopelijk mag je snel uit het ziekenhuis.

djmo gefeliciteerd
pi_150279390
Ferrari, leuk speelgoed O+

Pe, wat leuk dat ze zich echt jarig voelde
En bananen willen trakteren O+

Sam, lief meisje heb je. O+
Beterschap voor jou :*
pi_150280263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Sam wat zie je er goed uit.
Heb je een nieuwe relatie? of weer samen met de vader van Lisa?

Beterschap hopelijk mag je snel uit het ziekenhuis.

djmo gefeliciteerd
een nieuwe relatie :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:55:58 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150281488
Wat een leuke foto Sam, die van jullie samen!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:15:01 #248
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150282071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef PureEvil het volgende:
Gisteren heeft ze haar verjaardag gevierd op de psz. En bananen uitgedeeld (wou ze zelf. De juf was vooral aan het pushen dat ze koekjes zou uitdelen, want "dat doen ze altijd met een verjaardag " )

Kinderen vonden het lekker, nou ja, de meeste dan....
Gefeliciteerd nog! Bij mijn zoon was de tractatie iig enorm in de smaak gevallen. Bananen! Volgens mij kan J. echt niets lekkerders bedenken :Y) Wel gek dat de juf op iets ongezonds aandringt, als een kind zelf kiest voor fruit :?
pi_150350455
PE veel te laat maar nog van harte gefeliciteerd!
Wat geweldig dat ze bananen wilde trakteren!

Sam die foto in haar balletpakje O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:36:58 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150373567
Wat een rust hier....

Mijn 3 peuters kregen vandaag visite van een andere Fok peuter. Was erg gezellig. Maar de naam Riley is best lastig voor peuters (ze noemen haar Hannie).

Mijn peuters gaan sowieso erg lekker. De kleine peutertjes worden steeds grappiger samen. Als ik iets vraag waar ze geen zin in hebben dan schuiven ze elkaar naar voren. "J opruimen mama". "Nee, D schone luier mama" :') Ze hebben de grootste lol samen, soms geen idee waarover O+ O+ Ze zijn wel toe aan psz maar daarvoor moeten we geduld hebben want dat is hier pas vanaf 2,5 jaar. Maar met "danselesss" leren ze ook al een en ander aan sociale interacties met andere kindjes gelukkig.

Grote peuter heeft een groeispurt gemaakt. We zijn op tijd overgestapt naar groot bed want meneer klimt nu in en uit het ledikant van zijn zusjes. Verder is mijn rustige en gevoelige jongetje ineens een stuk drukker, fysieker, jongensachtiger en ook wel lomper geworden :D Stoelen, duwen, trekken, klimmen........leuk om te zien. Hij ziet alleen zijn zusjes als zijn gelijke en heeft in zijn spel niet in de gaten dat hij een stuk sterker is.

Alledrie zijn ze verbaal best sterk. Kunnen goed uiten wat ze wel en niet willen (soms ook met het nodige drama erbij ;) ).

/dagboek ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')