Wat een rust hier....
Mijn 3 peuters kregen vandaag visite van een andere Fok peuter. Was erg gezellig. Maar de naam Riley is best lastig voor peuters (ze noemen haar Hannie).
Mijn peuters gaan sowieso erg lekker. De kleine peutertjes worden steeds grappiger samen. Als ik iets vraag waar ze geen zin in hebben dan schuiven ze elkaar naar voren. "J opruimen mama". "Nee, D schone luier mama"

Ze hebben de grootste lol samen, soms geen idee waarover

Ze zijn wel toe aan psz maar daarvoor moeten we geduld hebben want dat is hier pas vanaf 2,5 jaar. Maar met "danselesss" leren ze ook al een en ander aan sociale interacties met andere kindjes gelukkig.
Grote peuter heeft een groeispurt gemaakt. We zijn op tijd overgestapt naar groot bed want meneer klimt nu in en uit het ledikant van zijn zusjes. Verder is mijn rustige en gevoelige jongetje ineens een stuk drukker, fysieker, jongensachtiger en ook wel lomper geworden

Stoelen, duwen, trekken, klimmen........leuk om te zien. Hij ziet alleen zijn zusjes als zijn gelijke en heeft in zijn spel niet in de gaten dat hij een stuk sterker is.
Alledrie zijn ze verbaal best sterk. Kunnen goed uiten wat ze wel en niet willen (soms ook met het nodige drama erbij

).
/dagboek