• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef Valid het volgende:
Wat een waardeloze onderwerpen weer in DWDD. Vind het echt steeds minder leuk. Bijna alleen nog maar persoonlijke hobby horses van Matthijs.
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.
Iets teveel kunst de laatste tijd..
Links hequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Links he![]()
@ Valid. Kan jij de beginpost aanpassen?
Ditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij links, rechte rakker?
Klopt. Heb jij wat kunstvoorwerpen in bezit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.
Maargoed, heb al een eeuw niet gekeken naar DWDD.
Erik, het moet gezegd worden: volgens mij ben je de laatste tijd minder cynisch en positiever geworden. Heb je een vriendin?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.
Maargoed, heb al een eeuw niet gekeken naar DWDD.
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Erik, het moet gezegd worden: volgens mij ben je de laatste tijd minder cynisch en positiever geworden. Heb je een vriendin?
Je bent verliefd op een jongedame of je bent uit de kast gekomen?!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Klopt. Heb jij wat kunstvoorwerpen in bezit?
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:51 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een jongedame of je bent uit de kast gekomen?!?
Ik wil horen of we al in wo3 zitten, niet over hoe rembrandt in zijn late jaren schaamhaar schilderde.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.
Goed streven. Bekent dat geen grapjes meer over mijn intellect?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.
Wel realistisch blijven Y.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed streven. Bekent dat geen grapjes meer over mijn intellect?
Eerst wo1 maar eens afmaken Yrealtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil horen of we al in wo3 zitten, niet over hoe rembrandt in zijn late jaren schaamhaar schilderde.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eerst wo1 maar eens afmaken Yrealtje.
Schilderijen. En wat lithotjes van lumas.de zoals deze: http://nl.lumas.com/pictures/david_downton/contessa/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Welke kunstvoorwerpen bezit jij dan?
En ik altijd maar denken dat ik respect moest hebben voor senioren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Kan, weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik woon niet in Utrecht hé. Als ik niet studeer dan werk ik, of ga ik relaxen met vrienden of in m'n eentje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou dan wel iets van een vereniging doen ofzo om dat op te vullen. Of een teamsport.
[..]
Ets zoekt een nieuwe huurder, want de vorige gaat er binnenkort wel uitgezet wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
In Groningen kan je wel leuke huizen scoren voor een goede prijs. Goede zet Etsu.
Kijk je toevallig mijn leven in puin TV Makelaar: Mission impossiblequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
In Groningen kan je wel leuke huizen scoren voor een goede prijs. Goede zet Etsu.
Ja he.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
TV Makelaar ofzo. Is nu op RTL4.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Kijk je toevallig mijn leven in puin?
Oh? Dan weet jij meer dan ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ets zoekt een nieuwe huurder, want de vorige gaat er binnenkort wel uitgezet worden
Alles tot en met 28 februari. Al krijg ik nog een fles olijfolie en een fles wodka van d'r, maar dat kan wel wachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft dus inmiddels de achterstand ingehaald?
Jaheur.quote:
Wolijfolie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles tot en met 28 februari. Al krijg ik nog een fles olijfolie en een fles wodka van d'r, maar dat kan wel wachten.
[..]
Jaheur.
Is op RTL4 nu. Kon het niet vinden op funda.quote:
Staat ook niet te koop toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is op RTL4 nu. Kon het niet vinden op funda.
Nou inderdaad. Een succesvolle spierbundel dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef Etsu het volgende:
Klinkt wel stoer, "ik zit nu op kantoor".
zozoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef Etsu het volgende:
Meidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef Etsu het volgende:
Doelde op dat zigeunerhok. Kennelijk toch verkocht.quote:
Overdag een wettenbundel, in de avond een spierbundel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Een succesvolle spierbundel dus.
Kop om op te schieten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, die vrouw heeft ook wel een gunfactor.
Ik heb vast wel iemand ingehaald die dag...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of iemand zich herinnert dat hij op 7 september werd ingehaald door iemand die hard reed
Echt bizar dat dat zo lang moet duren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb vast wel iemand ingehaald die dag...
Goudquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overdag een wettenbundel, in de avond een spierbundel.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb vast wel iemand ingehaald die dag...
Volgens mij is het doorgaans zo dat de mensen die meedoen het moeten verkopen wegens financiële redenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:27 schreef Mshauri het volgende:
Wat nou als die mensen niet meer weg willen na die make-over
Dat is met die 70-jarige harrie met z'n boerderij van anderhalf mio niet het gevalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:29 schreef Valid het volgende:
[..]
Volgens mij is het doorgaans zo dat de mensen die meedoen het moeten verkopen wegens financiële redenen.
Maar dat gaan ze toch ook niet restylen? Of ik heb wat gemist.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat is met die 70-jarige harrie met z'n boerderij van anderhalf mio niet het geval
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
Stom dat de uitslag van de staatsloterij tegenwoordig pas om 10 uur is
Ik heb twee taxi's op afroep.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
Alsof je iets aanzienlijks wintquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
Nu ik niet dood ga was ik het wel van plan...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alsof je iets aanzienlijks wint
Staatsloterijshowbobbie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alsof je iets aanzienlijks wint
Nee volgens mij klopt dat welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze toch ook niet restylen? Of ik heb wat gemist.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu ik niet dood ga was ik het wel van plan...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:
Ik gun het je van harte.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Valid het volgende:
Ah, meneer dacht even snel 20k te 'winnen' en toen ie z'n geld kwijt was mede als gevolg van bizar risico was het de schuld van de bank.
Annemarie van Gala is het niet hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:42 schreef eriksd het volgende:
Die Annemarie heeft altijd van die curieuze gewaden aan.
Dit bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
John en Annemarie met hun Sloopdecrisis.nl altijd
Ik voel een Kwak op zijn bakkes aankomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja toen steeg het Kwik wel even bij hem.
Zal ook weinig kwak zijn geschoten de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja toen steeg het Kwik wel even bij hem.
Veel geKwek vooral.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel een Kwak op zijn bakkes aankomen.
Ik denk dat hij dat in zijn eendje mag doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal ook weinig kwak zijn geschoten de laatste tijd.
Ik verbaas me erover dat jij je soms niet verbaast over die mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me over de mensen daar.
Jij moet je eigen show hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat in zijn eendje mag doen.
Filosofisch geleuter.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat jij je soms niet verbaast over die mensen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat jij je soms niet verbaast over die mensen
Ik heb het idee dat mijn hersens gewoon zuurstof tekort kwamen...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef Valid het volgende:
[..]![]()
Gaat lekker Y. Niet eens een d/t fout. Ook dat nog.
Niet teveel bravoure Y. Hou het bescheiden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn hersens gewoon zuurstof tekort kwamen...
In ander nieuws, 2 studiepunten behaald vorig semester...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet teveel bravoure Y. Hou het bescheiden.
2 meer dan ondergetekende.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
In ander nieuws, 2 studiepunten behaald vorig semester...
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ook dat nog. Wat een bazenprogramma was dat trouwens.
Mind you.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef Mshauri het volgende:
Zei die nou dat je er op moet letten dat maandelijkse lasten elke maand terugkomem
Dat is een lastig concept. Ik moet altijd zo lachen om het doorrekenen van die financiële plaatjes. Dan hebben jullie over 10 jaar 325.000 euro schuld!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef Mshauri het volgende:
Zei die nou dat je er op moet letten dat maandelijkse lasten elke maand terugkomem
quote:
Bah.quote:
Twee woorden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef Valid het volgende:
Even serieus. Dit zouden je ouders maar zijn. Lekkere bagage krijg je dan mee.
Ze krijgen daar altijd een baan dankzij dat programma.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef Yreal het volgende:
Wat een knulligheid. En maar klagen dat je niet meer aan een baan komt omdat je te oud bent... Ze zien je komen bij randstad...
Is dat al dik?quote:
Doe dit nou niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat al dik?
Dan heb ik een probleem.
Dat staat ook niet ter discussiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat al dik?
Dan heb ik een probleem.
Wat bedoel je hier nou mee? Je suggereert dat het heel opvallend of bijzonder is, maar ik - en ik denk niet alleen ik - mis volledig je punt.quote:
Vind het maar engquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee? Je suggereert dat het heel opvallend of bijzonder is, maar ik - en ik denk niet alleen ik - mis volledig je punt.
Ik snap 'm ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:16 schreef Mshauri het volgende:
Wtf moet er zo aanstootgevend zijn aan die videoclip
Mwah. Een zinniger antwoord dan "ik doe dingen voor geld" bestaat er niet op die vraag...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:22 schreef Mshauri het volgende:
Blijkbaar nog aangenomen ook. Zal niks met het programma te maken hebben
Volgens hun site is het 102 voor een jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:27 schreef Valid het volgende:
Donald Duck 60 euro per kwartaal? Behoorlijk prijzig. Is vijf euro per nummer.
Gewoon slaven achter de lopende band...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Mshauri het volgende:
Wat Taco uiteindelijk is gaan doen bij dat productiebedrijf is niemand ooit achtergekomen
Al miljonair?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon slaven achter de lopende band...
Ik kreeg een brief dat het feest kon beginnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:
Oja, maak ook de stap naar stufi nieuwe regels, hoef je ook niet meer af te lossen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgens hun site is het 102 voor een jaar.
Daar gaat de kunstcollectie...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat het feest kon beginnen.
RTL late night is ook mooi. Tof jochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Mshauri het volgende:
Mooie figuren bij de rijdende rechter. We worden wel verwend vanavond
Ach welnee. Geen jeugd, rare mix van adoratie en afgunst van de omgeving en neemt zichzelf erg serieus. Bij elke leeftijd hoort een bepaalde omgeving en ontwikkeling. Dit gaat mis met een klapper en rond de dertig staat hij wat steviger. Op je twaalfde op een universiteit rondlopen moet je als ouders niet willen.quote:
Ach, als je nog gewoon naar de hockey club gaat zal het geen vincent de haan worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach welnee. Geen jeugd, rare mix van adoratie en afgunst van de omgeving en neemt zichzelf erg serieus. Bij elke leeftijd hoort een bepaalde omgeving en ontwikkeling.
Dat meisje met dat donkere haar achter die oude vent is volgens mij een gevalletje "stille wateren, diepe gronden".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
Strauss-Kahn en zijn seksfeestjes bij Jinek op de bankLijkt wel de Franse imitatie van Berlusconi en bunga bunga
Leuk! ziet er zeer amusant uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schilderijen. En wat lithotjes van lumas.de zoals deze: http://nl.lumas.com/pictures/david_downton/contessa/
Meisje wordt wakker als Jinek te keer gaat over het boek van zoon van een ex-Blokker filiaalmanagerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat meisje met dat donkere haar achter die oude vent is volgens mij een gevalletje "stille wateren, diepe gronden".
Wat zegt je boek?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:55 schreef Yreal het volgende:
Ugh.. Kan ik het maken mijn vriendin te vertellen waarom mensen haar irritant vinden?
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:55 schreef Yreal het volgende:
Ugh.. Kan ik het maken mijn vriendin te vertellen waarom mensen haar irritant vinden?
vingerverven, kan niet mis gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Morgenochtend Pax' muur verven. Wordt genieten aangezien ik niet kan verven.
Slaap lekker jongens.
En zo wel, toch niet jouw muur vriendquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vingerverven, kan niet mis gaan
Pax heeft toch nooit licht in zijn kamer dus verven is niet nodigquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Morgenochtend Pax' muur verven. Wordt genieten aangezien ik niet kan verven en twee linkerhanden heb.
Slaap lekker jongens.
waardeloosquote:Op woensdag 11 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een drukte op de vroege ochtend.
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermoutquote:Op woensdag 11 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een drukte op de vroege ochtend.
wel echt een atleten bestaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermout
Bah.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermout
Ik had drie boterhammen met vlokken. En toen nog wat vlokken uit het handje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Havermout met een flinke hand rood fruit. Dat even in de magnetron
Vlokken of hagelslag zijn ook lekker met roomboter. Even je mes door de roomboter en dan door de hagelslagquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had drie boterhammen met vlokken. En toen nog wat vlokken uit het handje.
Dat is gewoon het beste, die vlokken met je klauwen oppakken en zo geongeciviliseerd mogelijk in je bek duwen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vlokkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerst je P halen voordat je phd belachelijk mag maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:10 schreef Yreal het volgende:
jaaaaa mijn begeleider vanuit de hva heeft een phd in "sociologie/human geography" en zijn specialisatie is "global citizenship education".![]()
![]()
mijn huilen sloeg er meer op dat die man vast geen ene drol afweet van fiscale vragen. Gaat vast een vruchtbaar proces worden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Eerst je P halen voordat je phd belachelijk mag maken.
Op hbo niveau is het antwoord op elke vraag binnen 5 minuten op te zoeken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijn huilen sloeg er meer op dat die man vast geen ene drol afweet van fiscale vragen. Gaat vast een vruchtbaar proces worden.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Ties02 het volgende:
Heb nog een volledig broodje döner van vannacht hier liggen
Ok.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Ties02 het volgende:
Kun je het nog eens dönnetjes overdoen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier, een kattenfilmpje voor je harde arbeid Etsu:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kun je het nog eens dönnetjes overdoen.
[..]
[..]
Ik heb er wel ervaring mee ja. Had een 8 voor het tentamen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef nadiyaa het volgende:
Iemand ervaring met Recht en Samenleving? Oefententamens komen simpel over schijn kan bedriegen. Heb er 2 weken 'leertijd' voor uitgetrokken.
Inleiding Europees Recht? Leuk!quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef Blistering het volgende:
Goedenavond!
Eerste werkgroep IER gehad. Nog niet bepaald een band met al die nieuwe mensen, maar IER lijkt mij een buitengewoon boeiend vak.
Nu maar eens gaan werken aan Straf, ijzerdraad-arrest. Omnom!
Netjes! Het oefententamen ziet er simpel uit en er zijn colleges beschikbaar..quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er wel ervaring mee ja. Had een 8 voor het tentamen.
Nee Internationaal en Europees Recht. Maar het is vooral Internationaal Publiekrecht dus wellicht was IPR een betere afkorting geweestquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Inleiding Europees Recht? Leuk!
Ja er zijn zoveel uni's met verschillende vakken dus moet altijd ff denken bij die afkortingen
[..]
Netjes! Het oefententamen ziet er simpel uit en er zijn colleges beschikbaar..
Moet idd goed te doen zijn.
Oh jongens, Rechtgeschiedenis geeft me toch een migraine.
Haha bijna..quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee Internationaal en Europees Recht. Maar het is vooral Internationaal Publiekrecht dus wellicht was IPR een betere afkorting geweest
edit: Rechtsgeschiedenis![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn favo vak uit het eerste semester.
Wat een trippende show was dat eigenlijk hequote:
Ja, zit met stijgende verbazing te kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:08 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat een trippende show was dat eigenlijk he
Heb je het als kind nooit gezien dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, zit met stijgende verbazing te kijken
Oh jawel hoor maar er zitten veel meer achterliggende thema's achter dan ik toen heb gemerktquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:22 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Heb je het als kind nooit gezien dan?
Ga mw niet vertellen dat dit een generatieding is
http://nos.nl/artikel/201(...)rianne-vaatstra.htmlquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zag ik nou net in het journaal een gevalletje affectieschade voorbij komen? Uitzonderlijk. Heb met een schuin oog gekeken, dus kan het mis hebben.
Dat klopt ja. Kan me ook name een aflevering herinneren waarbij de schaakstukken tot leven kwamen wat uiteindelijk toch een droom was... of toch nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor maar er zitten veel meer achterliggende thema's achter dan ik toen heb gemerkt
Dank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)rianne-vaatstra.html
Prachtig hè. Toen was het een vermakelijke avonturenserie en nu zie je allemaal politiek en geschiedenis en pure mindfuckquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor maar er zitten veel meer achterliggende thema's achter dan ik toen heb gemerkt
Wow, bizar. Juridisch dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)rianne-vaatstra.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |