Twee woorden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef Valid het volgende:
Even serieus. Dit zouden je ouders maar zijn. Lekkere bagage krijg je dan mee.
Ze krijgen daar altijd een baan dankzij dat programma.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef Yreal het volgende:
Wat een knulligheid. En maar klagen dat je niet meer aan een baan komt omdat je te oud bent... Ze zien je komen bij randstad...
Is dat al dik?quote:
Doe dit nou niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat al dik?
Dan heb ik een probleem.
Dat staat ook niet ter discussiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat al dik?
Dan heb ik een probleem.
Wat bedoel je hier nou mee? Je suggereert dat het heel opvallend of bijzonder is, maar ik - en ik denk niet alleen ik - mis volledig je punt.quote:
Vind het maar engquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee? Je suggereert dat het heel opvallend of bijzonder is, maar ik - en ik denk niet alleen ik - mis volledig je punt.
Ik snap 'm ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:16 schreef Mshauri het volgende:
Wtf moet er zo aanstootgevend zijn aan die videoclip
Mwah. Een zinniger antwoord dan "ik doe dingen voor geld" bestaat er niet op die vraag...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:22 schreef Mshauri het volgende:
Blijkbaar nog aangenomen ook. Zal niks met het programma te maken hebben
Volgens hun site is het 102 voor een jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:27 schreef Valid het volgende:
Donald Duck 60 euro per kwartaal? Behoorlijk prijzig. Is vijf euro per nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |