Gewoon slaven achter de lopende band...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Mshauri het volgende:
Wat Taco uiteindelijk is gaan doen bij dat productiebedrijf is niemand ooit achtergekomen
Al miljonair?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon slaven achter de lopende band...
Ik kreeg een brief dat het feest kon beginnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:
Oja, maak ook de stap naar stufi nieuwe regels, hoef je ook niet meer af te lossen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgens hun site is het 102 voor een jaar.
Daar gaat de kunstcollectie...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat het feest kon beginnen.
RTL late night is ook mooi. Tof jochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Mshauri het volgende:
Mooie figuren bij de rijdende rechter. We worden wel verwend vanavond
Ach welnee. Geen jeugd, rare mix van adoratie en afgunst van de omgeving en neemt zichzelf erg serieus. Bij elke leeftijd hoort een bepaalde omgeving en ontwikkeling. Dit gaat mis met een klapper en rond de dertig staat hij wat steviger. Op je twaalfde op een universiteit rondlopen moet je als ouders niet willen.quote:
Ach, als je nog gewoon naar de hockey club gaat zal het geen vincent de haan worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach welnee. Geen jeugd, rare mix van adoratie en afgunst van de omgeving en neemt zichzelf erg serieus. Bij elke leeftijd hoort een bepaalde omgeving en ontwikkeling.
Dat meisje met dat donkere haar achter die oude vent is volgens mij een gevalletje "stille wateren, diepe gronden".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
Strauss-Kahn en zijn seksfeestjes bij Jinek op de bankLijkt wel de Franse imitatie van Berlusconi en bunga bunga
Leuk! ziet er zeer amusant uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schilderijen. En wat lithotjes van lumas.de zoals deze: http://nl.lumas.com/pictures/david_downton/contessa/
Meisje wordt wakker als Jinek te keer gaat over het boek van zoon van een ex-Blokker filiaalmanagerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat meisje met dat donkere haar achter die oude vent is volgens mij een gevalletje "stille wateren, diepe gronden".
Wat zegt je boek?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:55 schreef Yreal het volgende:
Ugh.. Kan ik het maken mijn vriendin te vertellen waarom mensen haar irritant vinden?
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:55 schreef Yreal het volgende:
Ugh.. Kan ik het maken mijn vriendin te vertellen waarom mensen haar irritant vinden?
vingerverven, kan niet mis gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Morgenochtend Pax' muur verven. Wordt genieten aangezien ik niet kan verven.
Slaap lekker jongens.
En zo wel, toch niet jouw muur vriendquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vingerverven, kan niet mis gaan
Pax heeft toch nooit licht in zijn kamer dus verven is niet nodigquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Morgenochtend Pax' muur verven. Wordt genieten aangezien ik niet kan verven en twee linkerhanden heb.
Slaap lekker jongens.
waardeloosquote:Op woensdag 11 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een drukte op de vroege ochtend.
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermoutquote:Op woensdag 11 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een drukte op de vroege ochtend.
wel echt een atleten bestaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermout
Bah.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet nog wel de file in. Eerst havermout
Ik had drie boterhammen met vlokken. En toen nog wat vlokken uit het handje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Havermout met een flinke hand rood fruit. Dat even in de magnetron
Vlokken of hagelslag zijn ook lekker met roomboter. Even je mes door de roomboter en dan door de hagelslagquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had drie boterhammen met vlokken. En toen nog wat vlokken uit het handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |