• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef Valid het volgende:
Wat een waardeloze onderwerpen weer in DWDD. Vind het echt steeds minder leuk. Bijna alleen nog maar persoonlijke hobby horses van Matthijs.
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.
Iets teveel kunst de laatste tijd..
Links hequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekkere grachtengordel linkse elite hobby's voeren inderdaad wel de boventoon.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Links he![]()
@ Valid. Kan jij de beginpost aanpassen?
Ditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij links, rechte rakker?
Klopt. Heb jij wat kunstvoorwerpen in bezit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.
Maargoed, heb al een eeuw niet gekeken naar DWDD.
Erik, het moet gezegd worden: volgens mij ben je de laatste tijd minder cynisch en positiever geworden. Heb je een vriendin?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links-rechts, lekker belangrijk. Beetje kunst aan de man brengen is prima.
Maargoed, heb al een eeuw niet gekeken naar DWDD.
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Erik, het moet gezegd worden: volgens mij ben je de laatste tijd minder cynisch en positiever geworden. Heb je een vriendin?
Je bent verliefd op een jongedame of je bent uit de kast gekomen?!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Klopt. Heb jij wat kunstvoorwerpen in bezit?
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:51 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een jongedame of je bent uit de kast gekomen?!?
Ik wil horen of we al in wo3 zitten, niet over hoe rembrandt in zijn late jaren schaamhaar schilderde.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies dat ja. Veel uitzendingen gaan enkel over muziek (en dan met name Matthijs' persoonlijke lievelingsbandjes), poëzie, kunst, etc. Over politiek gaat het bijv. bijna nooit meer. Vroeger wel, met vaste gasten als Felix Rottenberg, Sywert van Lienden, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Prem, diverse politici (die zitter er volgens mij überhaupt praktisch nooit meer), Peter R (over andere onderwerpen). Vond ik altijd wel vermakelijk.
Goed streven. Bekent dat geen grapjes meer over mijn intellect?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik probeer minder zuur te doen.
Wel realistisch blijven Y.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed streven. Bekent dat geen grapjes meer over mijn intellect?
Eerst wo1 maar eens afmaken Yrealtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil horen of we al in wo3 zitten, niet over hoe rembrandt in zijn late jaren schaamhaar schilderde.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eerst wo1 maar eens afmaken Yrealtje.
Schilderijen. En wat lithotjes van lumas.de zoals deze: http://nl.lumas.com/pictures/david_downton/contessa/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Welke kunstvoorwerpen bezit jij dan?
En ik altijd maar denken dat ik respect moest hebben voor senioren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Kan, weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik woon niet in Utrecht hé. Als ik niet studeer dan werk ik, of ga ik relaxen met vrienden of in m'n eentje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou dan wel iets van een vereniging doen ofzo om dat op te vullen. Of een teamsport.
[..]
Ets zoekt een nieuwe huurder, want de vorige gaat er binnenkort wel uitgezet wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
In Groningen kan je wel leuke huizen scoren voor een goede prijs. Goede zet Etsu.
Kijk je toevallig mijn leven in puin TV Makelaar: Mission impossiblequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
In Groningen kan je wel leuke huizen scoren voor een goede prijs. Goede zet Etsu.
Ja he.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef eriksd het volgende:
TV Makelaar ofzo. Is nu op RTL4.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Kijk je toevallig mijn leven in puin?
Oh? Dan weet jij meer dan ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ets zoekt een nieuwe huurder, want de vorige gaat er binnenkort wel uitgezet worden
Alles tot en met 28 februari. Al krijg ik nog een fles olijfolie en een fles wodka van d'r, maar dat kan wel wachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft dus inmiddels de achterstand ingehaald?
Jaheur.quote:
Wolijfolie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles tot en met 28 februari. Al krijg ik nog een fles olijfolie en een fles wodka van d'r, maar dat kan wel wachten.
[..]
Jaheur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |