Dat zeker, 9 van de 10 nieuwe schema's wordt altijd compleet afgezeken. (Zelfs the new Americanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:50 schreef louter_genieten het volgende:
Ik vind het ook wel mooi eigenlijk. De meeste fanatieke vliegtuigspotters kunnen waarschijnlijk moeilijk tegen verandering
Vanaf nu mag je van Iemand niet meer in dit topic postenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef BazZz2 het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet eens lelijk vind.
Dat is dan heel vervelend voor Iemandquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vanaf nu mag je van Iemand niet meer in dit topic posten
Ik vind dat het hier meevalt, net als bij de 73's en de Cityhoppers. De 747 wordt wel spannend.quote:Lelijke livery
Het is wachten totdat deze ook de dolphin livery krijgtquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Een van Delta's DC-9's - voormalig N3333L, afgeleverd op 7 april 1968 - en later nog in service voor Ozark Airlines en TWA Airlines (die Ozark overnam) bestaat bijna 47 jaar later nog steeds...deels.
Deze staat namelijk met KLM-livery, naam (City of Schiphol) en verzonnen registratie (PH-AAS) op Schiphol Plaza.
Daar staat het naast de DC-10 landingsgestel, vleugel en motorgondel en zijn daar op 31 oktober 2007 heengebracht vanaf Schiphol-Oost voor de luchtvaartshop ‘Planes at Plaza'.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)85545.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor herkenbaarheid van de merknaam is het misschien beter, maar mooier vind ik het zeker niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:21 schreef Karstman het volgende:
Aardig filmpje op FB van het verven van een Transavia kist. Denk toch dat hij vanaf de grond nog prima te herkennen is met die gekleurde vlakken aan de onderkant.
https://www.facebook.com/video.php?v=10152735978535060
Wie gaat die rijden? KLM? Transavia?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist het nog niet, maar er komen drie extra Protossen voor de Valleilijn
Verkeerde topic en oud nieuwsquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist het nog niet, maar er komen drie extra Protossen voor de Valleilijn
Ik kon de reactie dat niet terugvinden... Hmm ik zal toch niet... Ja dusquote:
Wel interessant voor de casual spotter; als die A380 van CZ komt dan komt die bij gate E18; recht voor het panoramaterras.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:06 schreef Thetallguy het volgende:
Geruchten dat China Southern al met het start van het zomerseizoen de A380 zou willen inzetten op PEK-AMS. Als er naast Emirates een andere operator te verwachten was dan was dit CS wel, dus ik ben benieuwd.
En over liveries gesproken, jammer dat hun kleurenschema voor geen meter staat op de A380
PH-BVN heeft een naam gekregen: "Tijuca National Park".quote:Vanaf 20 juni dit jaar komt China Southern dagelijks met hun A380 naar Amsterdam vanaf Peking aldus een niet nader geïdentificeerde bron tegen WCARN. De Airbus A380 gaat de A330-300 vervangen die nu wordt gebruikt op deze route.
De heenvlucht vanaf Peking, met vluchtnummer CZ345 vertrekt om 0:50 lokale tijd en komt aan op Schiphol om 5:40 lokale tijd. De retourvlucht met vluchtnummer CZ346 vanuit Amsterdam vertrekt om 14:50 en er wordt verwacht dat deze 6:20 de volgende dag weer aankomt in Peking, volgens de website van de luchtvaartmaatschappij.
China Southern is de eerste Chinese luchtvaartmaatschappij met beschikking tot de A380 en heeft er momenteel 5 in haar vloot. De eerste A380 van de luchtvaartmaatschappij is al operationeel sinds oktober 2011.
Lijkt me beetje rare keuze maar hopelijk gaan we dus nog een operator met 747-8i's zien. Ik hoop het in ieder geval.quote:ISTANBUL - Turkish Airlines verwacht in de toekomst zowel de Boeing 747 als de Airbus A380 nodig te hebben om de stormachtige groei op te vangen die het bedrijf doormaakt. Dat heeft voorzitter Hamdo Topcu woensdag gezegd, meldt Reuters. De top van het bedrijf heeft echter nog geen knoop over de aankoop van grote vliegtuigen doorgehakt.
Staat de APU inlet nou open? Ook apart.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Iemand91 het volgende:
China Southern komt met A380 naar Schiphol
[..]
PH-BVN heeft een naam gekregen: "Tijuca National Park".
Komt volgende maand aan op Schiphol mét de nieuwe Business en Economy Class.
Zal voorlopig dus een buitenbeentje in de -300ER familie zijn want de rest wordt pas in 2016 mee begonnen.
[ afbeelding ]
Enne: hopelijk goed nieuws voor de liefhebbers:
Turkish: zowel Boeing 747 als Airbus A380 nodig
[..]
Lijkt me beetje rare keuze maar hopelijk gaan we dus nog een operator met 747-8i's zien. Ik hoop het in ieder geval.
De foto is gemaakt op 24 februari; testvlucht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef inkjet het volgende:
De BVN vliegt al met de NL registratie rond dus. FR24 heeft hem ook al ingevoerd... de 24e gesignaleerd.
Mwah; 't is een testvlucht hè.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Me_Wesley het volgende:
Staat de APU inlet nou open? Ook apart.
Ik wil ook zon!quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef kleineik het volgende:
Morgen naar curacao met de 787 van arke!
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De foto is gemaakt op 24 februari; testvlucht.
[..]
Mwah; 't is een testvlucht hè.![]()
Vaak zie je ook wel vaa de RAT (Ram Air Turbine) openstaan bij dergelijke vluchten.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef Thetallguy het volgende:
Over testvluchten gesproken; mooi bruggetje naar de testvlucht van de Bombardier CS300. Vandaag gaat ie dan eindelijk (na een paar keer uitstel) z'n eerste vlucht maken.
[ afbeelding ]
Ik kan er wel aan wennen denk ik. Vind het wel een goede verandering. Beter dan wat de meeste luchtvaartmaatschappijen deze tijd doorvoeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:56 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe livery op de 747:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:56 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe livery op de 747:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde quoten maar drukte perongeluk op editquote:
Dat veranderd wel helemaal de gewenste toon van mijn post.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:12 schreef Thetallguy het volgende:
Ik wilde quoten maar drukte perongeluk op edit
Dan denk ik dat je een negatieve PI had? Want tekst stond er verder niet in de post. Had niet door dat ik deze ook aangepast had. Heb iig weer een negatieve PI teruggezetquote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel helemaal de gewenste toon van mijn post.
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Ik ben overal in de minderheid - sta zo ongeveer alleen - met mijn mening; maar ik blijf er wel bij.
Hoi, ik ben een trouwe lurker hier. Ik vind de nieuwe livery op de 747 erg mooi overkomen. Beter dan op de andere toestellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:56 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe livery op de 747:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn steun heb jequote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben overal in de minderheid - sta zo ongeveer alleen - met mijn mening; maar ik blijf er wel bij.
Ik deel jouw mening eigenlijk ook wel. Het lijkt een beetje alsof er zo'n latex masker over de neus/mond heen zit getrokken dat net niet helemaal lekker past.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel helemaal de gewenste toon van mijn post.
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Ik ben overal in de minderheid - sta zo ongeveer alleen - met mijn mening; maar ik blijf er wel bij.
Klopt, maar dat bericht is vandaag rechtgezet. De Russische investeringsbank had wat problemen, maar dat zou nu van de baan zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:08 schreef Thetallguy het volgende:
Dat van de SSJ schijnt weer enigszins op losse schroeven te staan meldde een Belgische krant vorige week. Zal kijken of ik de linkt nog kan vinden. Ligt nogal gevoelig ook wat betreft investeren in Rusland op dit moment. Wellicht dat het C-series of Mitsubishi's worden, hoewel daar weer een langere wachttijd op zal zitten.
Zoals iemand op Tweakers al zei:quote:Op maandag 2 maart 2015 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening eigenlijk ook wel. Het lijkt een beetje alsof er zo'n latex masker over de neus/mond heen zit getrokken dat net niet helemaal lekker past.
Spijker op de kop.quote:met de huidige livery krijg ik het idee dat ik naar Disney Planes aan het kijken ben
twitter:KLM_press twitterde op maandag 02-03-2015 om 14:00:44Drying my new paint in the Malaysian sun. Our first 747 in the new livery, expected home @Schiphol this weekend ^GS reageer retweet
En net op Luchtvaartnieuws nog een bericht dat de LR versie van de SSJ niet gecertificeerd is en de levering daarom tot Q3 2016 is uitgesteld... Hoop niet dat er afstel van dit uitstel komt!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:27 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bericht is vandaag rechtgezet. De Russische investeringsbank had wat problemen, maar dat zou nu van de baan zijn.
De eerste VLM SSJ100 zou deze week aan de testvluchten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |