abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149520891
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle

1 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

En een mooi filmpje!

Aanpassingen graag in dm!

--------------

Namens LuDann een link naar een ander topic, mbt een meeting

[ Bericht 2% gewijzigd door McLaura op 11-02-2015 19:20:16 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149520991

Leuk McLaura! En fijn dat de SEO ook goed was.

Wij hebben een nogal dure matras, dus daar ligt sinds het einde van de zwangerschap een matrasbeschermer van de IKEA op. Aanrader, ook voor na de bevalling. Voor als je bijvoorbeeld een projectielbraakje krijgt. Of als je denkt "1 minuutje zonder luier kan best!"

Ik wou dat ik van het bestaan van een matrasbeschermer wist toen ik nog studeerde.. :@
pi_149521212
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Limone het volgende:

Leuk McLaura! En fijn dat de SEO ook goed was.

Wij hebben een nogal dure matras, dus daar ligt sinds het einde van de zwangerschap een matrasbeschermer van de IKEA op. Aanrader, ook voor na de bevalling. Voor als je bijvoorbeeld een projectielbraakje krijgt. Of als je denkt "1 minuutje zonder luier kan best!"

Ik wou dat ik van het bestaan van een matrasbeschermer wist toen ik nog studeerde.. :@
Peuter van drie sliep laatst op ons bed en ik was vergeten luier om te doen. We hebben ook idioot dure matrassen :')
Zit nu zo'n mooie kring aan mijn kant -O- -O-
Dus niet alleen tijdens de bevalling en beginperiode is een toplaag een aanrader. Wij gaan binnenkort nog even 1 scoren :P Voor verdere rampzaligheden :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149521874
Aiii.. Nee de matrasbeschermer blijft hier tot ze het huis uitgaan. :P
pi_149522015
Hééél goed idee!

Weet iemand hier wat over stuitbevallingen? Liefst eigen ervaringen, maar links naar goede sites zijn ook goed. Ik wil me alvast wat gaan inlezen, want meneer blijft stug met zn billen in mn bekken hangen en draait zo rondjes :s) :') :s)

Hij heeft nog 10 weken om te draaien, alle tijd natuurlijk. Maar ik wil me nu gewoon inlezen :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 februari 2015 @ 21:19:03 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149522017
Aangezien ik de ervaring heb dat mijn kinderen eigenwijs zijn, en buikbaby vast niet anders zal zijn, ga ik morgen met de hulp de matrasbeschermer maar onder m'n toplaag leggen. Ook al is het de bedoeling dat ik ingeleid wordt, je zal net zien dat deze besluit om twee dagen eerder zelf te willen komen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149522146
McLaura; zou je mijn UD willen verplaatsen naar 25 augustus? Met termijnecho ben ik 1 dagje vooruit gezet :)
pi_149523811
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef coccinelle het volgende:
McLaura; zou je mijn UD willen verplaatsen naar 25 augustus? Met termijnecho ben ik 1 dagje vooruit gezet :)
Done!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 februari 2015 @ 22:00:48 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149524242
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149525666
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Vlindur het volgende:
Hééél goed idee!

Weet iemand hier wat over stuitbevallingen? Liefst eigen ervaringen, maar links naar goede sites zijn ook goed. Ik wil me alvast wat gaan inlezen, want meneer blijft stug met zn billen in mn bekken hangen en draait zo rondjes :s) :') :s)

Hij heeft nog 10 weken om te draaien, alle tijd natuurlijk. Maar ik wil me nu gewoon inlezen :Y
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!
pi_149526536
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef Heliotrope het volgende:

[..]

hiervind je iig ervaringsdeskundigen!
Thnx!
pi_149527114
Na een hormonale prutdag gister weer bijgelezen!

Heftig van die kennis Joycie! Denk dat ledikantje hier ook soort van dienst gaat doen als box ja, lees ook regelmatig dat sommigen box al amper gebruiken.
Vind het eigenlijk best fijn om te lezen dat er gezinnen waren op 30m3 en datdat lukte.. Ons huis was volgens site 37m3, als je naar plattegrond kijkt is het totaal iets meer dan 40m3. Ziet er mede daardoor niet zo opgeruimd uit als ik zou willen, dus krijg nu al flink de kriebels omdat kraamintake volgende week is..

Die opmerking van je vriend Sara :') de mijne zou em ook zo gemaakt kunnen hebben :P

Hier ook eerder te warm dan te koud in bed.

Voorwerk voor Phaidra, spannend! (Ohja dat kopje thee, ik zei nee en kreeg later toch lichte spijt :') )

Goede SEO McLaura, een jongetje! *O*

Goede termijnecho voor Starbuck! *O*

Risu alweer meldplicht!!

Goede niertjes bij MwCactus, hopelijk geeft wat meer vruchtwater geen problemen!

Ai dat krantenbericht DJMO! Snap niet zo goed hoe je het nou echt niet door kan hebben, je voelt na een tijdje de baby toch schoppen??

Beterschap voor de zieken en *O* voor stickers die ik gemist heb!

*O* voor wisseldagen, waaronder de mijne, 34 weken!
pi_149530158
Pfff de zoveelste nacht dat ik in bed lig, ik niet kam slapen en het voelt alsof ik net een kan koffie heb leeg gedronken... Echt heel raar & super irritant. Nu maar een glas warme melk en hopen dat ik daarna kan slapen...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149530663
Soap, ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen, je bent nog maar pril zwanger toch? Ik heb de eerste weken ook veel wakker gelegen.
Na 2 nachten goed geslapen te hebben vandaag alweer vroeg wakker en als ik slaap dan ben ik druk met dromen over normale dagelijkse bezigheden zoals werk enzo, niet het idee dat ik dan zo lekker uitrust maar goed. Nu was ik volgens mij wakker omdat ik honger had, maar te lang gewacht met iets gaan eten waardoor ik te wakker ben. Voor de volgende keer maar iets van sultana's in het nachtkastje leggen ofzo, dan hoef ik iig niet uit bed.

De ikea matrasbeschermer is wel een goed idee, ons matras is dan wel niet duur, maat wel net nieuw en zonde als daar vlekken in komen.
pi_149530891
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Thnx!
Tinuviel heeft 2 stuitbevallingen gedaan op de natuurlijke manier :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149530901
Buh, verkouden en grieperig en zo kut geslapen... Voel me superzielug nu. ;(
pi_149530922
Skoap, balen is dat -O-.

*Meld* na een redelijke nacht. Peuter was aan het spoken, maar zelf geen uren wakker gelegen gelukkig. Alleen dat matje... het kraken valt wel mee nu het vastgetaped zit, maar er zit een vreselijk chemisch luchtje aan, brrrr :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149531098
Beterschap LuDann!

*O* 12 weken mijlpaal! *O*
pi_149531239
Oh zielig LuDann! :* slechtslaap boks met Skoap en een slechtslapendkind boks met Phaidra.. :O :')
pi_149531277
Ik had het ook, Skoap. Bij mij begint het nou beter te worden. Ik wordt nog steeds 3 of 4x wakker per nacht, maar lig niet meer uren wakker.

Ik heb ook echt weer een beetje meer energie nu, dat voelt zo fijn. Ik was echt lam vanaf 5 weken tot 8 weken ofzo.

Nu alweer bijna 10 weken. De tijd begint ook weer sneller te gaan....
pi_149531432
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:36 schreef LuDann het volgende:
Buh, verkouden en grieperig en zo kut geslapen... Voel me superzielug nu. ;(
Beterschap :*
pi_149531455
Ik sliep helaas pas tegen 3 uur :(
Voel me echt super brak nu. Mijn man moest er vanmorgen ook nog eens om 5 uur uit, dus toen zijn wekker ging schrok ik wakker en viel ik tegen 6 uur pas weer in slaap. Dit gaat een topdag worden :')
pi_149531474
Ik doe gezellig mee met de crappy nacht. Ik had mezelf alleen verboden om mijn telefoon te pakken ;) Lang leven kind en snurkman.... *O*
pi_149531507
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe baby. Maar de ud van de eerstvolgende duurt nog een week -O-
pi_149531616
*boks* voor de slechte nachten-club.

Hier ook amper een oog dichtgedaan. Constant hoestbuien, verstopte neus, draai niet kunnen vinden... *zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')