abonnement Unibet Coolblue
pi_149519729


HelloFresh ervaringtopic!
http://www.hellofresh.nl/
https://www.facebook.com/HelloFreshNL

Wil je het een keer proberen, dan kan je met deze code momenteel 50% korting krijgen op je eerste box: HFVOORDEEL50
Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap. De kortingscode is geldig bij een afname van 2 HelloFresh Boxen. De kortingscode is niet geldig op een Proefbox , Fruitbox en cadeaubon.

Verder kan iedereen die in dit topic post en HelloFresh ontvangt je ook een korting geven van 20 euro op je eerste box. Die persoon krijgt dan zelf ook 12,50 euro korting. Vraag gerust iemand om een kortingscode als je daar gebruik van wilt maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149520040
Meteen een vraag: krijgen jullie snel antwoord van HF als je mailt?
Ik heb ze gisteren gemaild en kreeg een auto reply dat ze het druk hadden en 1 a 2 werkdagen nodig hadden. Is prima, maar welke chocola moet ik hiervan maken?

quote:
Beste klant,

Bedankt voor je e-mail. Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te antwoorden, maar door extra drukte kan dit momenteel tot twee werkdagen duren.

Wil je de HelloFresh Box wijzigen of pauzeren dan kun je dit gemakkelijk doorvoeren via je eigen account. Uitleg over hoe je wijzigingen doorgeeft, kun je hier vinden. Ook kun je voor de antwoorden op de meest gestelde vragen kijken op onze website.

Als je nog aanvullende opmerkingen of verdere vragen hebt kun je direct reageren op dit e-mailbericht. Ook helpen we je graag telefonisch verder. Ons telefoonnummer is: 020-7602014. Wij zijn 7 dagen in de week geopend. Kijk voor onze actuele openingstijden op onze website.
Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 februari 2015 @ 20:41:05 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_149520093
Drie dagen geleden kwam HF met een persbericht https://static.hellofresh(...)estering06022015.pdf
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_149522353
Ik vond de soep erg lekker maar de noedels wel weinig. En als ik nog eens noedels door de soep doe knip ik ze van te voren in stukjes.
Spoilers!
pi_149523044
De rijst vonden we mwoah......smaak was wat vlak.

De kabeljauw was erg lekker.....zonder levende beestjes ;-)
pi_149523254
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef borisz het volgende:
Drie dagen geleden kwam HF met een persbericht https://static.hellofresh(...)estering06022015.pdf
Ze willen dit jaar vervijfvoudigen!
Make my day!
pi_149525037
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Meteen een vraag: krijgen jullie snel antwoord van HF als je mailt?
Ik heb ze gisteren gemaild en kreeg een auto reply dat ze het druk hadden en 1 a 2 werkdagen nodig hadden. Is prima, maar welke chocola moet ik hiervan maken?

[..]

Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag? :P
Ik zou nog een dag wachten. Of twee.

Hier vandaag de rijst. Ik vond het lekker, en mijn dochter zelfs ook. Zoon weigerde te proeven, dus die heeft alleen wat losse rijst gegeten.
pi_149526230
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond de soep erg lekker maar de noedels wel weinig. En als ik nog eens noedels door de soep doe knip ik ze van te voren in stukjes.
Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.

Net als mensen die spaghetti in stukjes snijden ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_149526822
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.

Net als mensen die spaghetti in stukjes snijden ;(
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het schepte toch wel ontzettend lastig op. Ik had ook een extra lompe dag, dat zal ook wel schelen :')
Spoilers!
pi_149527037
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Meteen een vraag: krijgen jullie snel antwoord van HF als je mailt?
Ik heb ze gisteren gemaild en kreeg een auto reply dat ze het druk hadden en 1 a 2 werkdagen nodig hadden. Is prima, maar welke chocola moet ik hiervan maken?

[..]

Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag? :P
Vanavond de mail van zaterdagavond herhaald en " toevallig" een kwartier later antwoord van Eva met verontschuldiging dat zaken ontbraken in de box.
Compensatie en verrekening volgt voor volgende week. Ben benieuwd w/
pi_149527198
Ik geef ze morgen nog om te reageren. Het is geen halszaak, maar echt netjes is het natuurlijk ook niet, bak vis met een scheur erin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149530698
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.

Net als mensen die spaghetti in stukjes snijden ;(
Bij mij gaat de spagetti en noedels (en eiermie etc) al in stukjes gebroken de pan met water in :') .

Zo een hekel aan die ontzettend onhandig lange slierten.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:19:54 #13
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149535235
Hello Freshmaagd hier :W

Ik heb van Cat22 een aanbieding voor een gratis box gekregen gisteren en nu net krijg ik mail dat het mijn laatste kans is op een gratis box.
Ik wilde eigenlijk de box van volgende week gaan proberen, aangezien er deze week/begin volgende week etentjes gepland staan en de boodschappen voor de overige dagen al in huis zijn.
Moet ik vandaag een box bestellen of mag dat nog een weekje wachten? :@
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:34:50 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149535591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hello Freshmaagd hier :W

Ik heb van Cat22 een aanbieding voor een gratis box gekregen gisteren en nu net krijg ik mail dat het mijn laatste kans is op een gratis box.
Ik wilde eigenlijk de box van volgende week gaan proberen, aangezien er deze week/begin volgende week etentjes gepland staan en de boodschappen voor de overige dagen al in huis zijn.
Moet ik vandaag een box bestellen of mag dat nog een weekje wachten? :@
Ik weet het niet zeker hoor, maar misschien dat je hem kan bestellen, pauzeren voor deze week en dan laten lopen vanaf volgende week? Geen idee of dat kan hoor.. is zomaar een idee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149535734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker hoor, maar misschien dat je hem kan bestellen, pauzeren voor deze week en dan laten lopen vanaf volgende week? Geen idee of dat kan hoor.. is zomaar een idee
De eerste moet je normaal met ideal betalen en dan krijg je hem gelijk, geen idee of het met een gratis box wel kan?

Ing, wat betekent "laatste kans"? kan je hem bv niet donderdag nog nemen (dan is hij al voor de daarop volgende week namelijk)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149535792
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef ze morgen nog om te reageren. Het is geen halszaak, maar echt netjes is het natuurlijk ook niet, bak vis met een scheur erin.
Anders gewoon even bellen :).
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:00:58 #17
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149536216
Wij herinneren je er graag aan dat Cat22 jou heeft uitgekozen om je eerste HelloFresh Box gratis te ontvangen, als je nu lid wordt. Dit is de laatste mogelijkheid om van deze unieke kans gebruik te maken!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:03:07 #18
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149536267
Quoten wil niet :+

Ben de komende dagen eigenlijk niet in de gelegenheid de box aan te nemen. Maar voor donderdag besteld = t/m 17/2 leveren dus?
Want dat zou moeten lukken met wat logistieke aanpassingen :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149536993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Quoten wil niet :+

Ben de komende dagen eigenlijk niet in de gelegenheid de box aan te nemen. Maar voor donderdag besteld = t/m 17/2 leveren dus?
Want dat zou moeten lukken met wat logistieke aanpassingen :P
woensdag tot 21 ofzo kan je bestellen en ik krijg m dan zaterdag....
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149539176
Nu overal bezorging op zaterdag zie ik op facebook?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149539211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef tombolafan het volgende:
Nu overal bezorging op zaterdag zie ik op facebook?
Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!
Make my day!
pi_149539278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!
ik ook maar zoals ik al zei staat op facebook dat t nu overal is :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:32:29 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149540549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!
Klopt, was alleen in de Randstad geloof ik. Nu is het ook buiten de randstad mogelijk :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149543853
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:41 schreef agter het volgende:

[..]

Ze willen dit jaar vervijfvoudigen!
Gaat ze niet lukken. Daarvoor is de prijs te hoog. En daarbij regent het van de klachten. Ze gaan dat niet aankunnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2015 17:15:12 ]
pi_149543943
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij herinneren je er graag aan dat Cat22 jou heeft uitgekozen om je eerste HelloFresh Box gratis te ontvangen, als je nu lid wordt. Dit is de laatste mogelijkheid om van deze unieke kans gebruik te maken!
:o

Ik zou ze even bellen. :Y

Net mail terug van HF over mijn vis, keurig binnen de twee werkdagen.
Ik kan nog niet kiezen voor bezorging op zaterdag -O-

Edit: beter kijken Cat, het kan toch! Meteen voor komende week gedaan. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149545404
De quesedilla's zijn lekker. En lekker snel klaar, uitje snipperen was het meeste werk. :)
Ik had het met roomkaas gemaakt en wat extra sla en honing. Een eenpersoons portie was voor mij precies genoeg. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149545638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:14 schreef Unites het volgende:
Gaat ze niet lukken. Daarvoor is de prijs te hoog. En daarbij regent het van de klachten. Ze gaan dat niet aankunnen.
De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:51:50 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149546469
Kreeg net een uitnodiging voor het HelloFreshtival :D _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149546884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Trusten het volgende:

De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.
Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149547203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.
De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....
pi_149547334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:12 schreef Trusten het volgende:

[..]

De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.
pi_149550266
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Anne het volgende:
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.
Tuurlijk, dat is zeker goed :) maar iets van inhoudelijke terugkoppeling zou ik persoonlijk wel prettig vinden. Bijv. een klant die aangeeft dat de spitskool in de box zat. Daarop kan je toch wel meer zeggen dan we nemen vanavond contact met je op? Iets in de trant van vervelend, niet wat we willen, we gaan het passend afhandelen in de vorm van compensatie of vervangend product bla bla. Gevolgd door de vraag om evt postcode te sturen.
pi_149550412
Dat "iets in de trant van vervelend" doen de dames sowieso elke keer netjes :Y.

En om eerlijk te zijn heb ik bij (grote) bedrijven een klacht echt nooit open en bloot afgewikkeld zien worden (zelfs niet bij een Coolblue bijvoorbeeld). Het begint of eindigt vrijwel altijd met een privébericht of privé afwikkeling. Ik vind daar eigenlijk niets mis mee.
pi_149551362
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef Anne het volgende:
Dat "iets in de trant van vervelend" doen de dames sowieso elke keer netjes :Y.

En om eerlijk te zijn heb ik bij (grote) bedrijven een klacht echt nooit open en bloot afgewikkeld zien worden (zelfs niet bij een Coolblue bijvoorbeeld). Het begint of eindigt vrijwel altijd met een privébericht of privé afwikkeling. Ik vind daar eigenlijk niets mis mee.
Bedoel, nogmaals, niet de complete inhoudelijke afhandeling. Maar belangrijk punt vind ik vooral de snelheid van reageren. Maar goed, ze zijn op vele vlakken aan het verbeteren. Zal me niets verbazen als ze ook daarop extra gaan inzetten :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:43 #35
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149551651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:51 schreef Maraca het volgende:
Kreeg net een uitnodiging voor het HelloFreshtival :D _O-
Oh mis ik wat, wat is dat?
Rayen 2½ jaar!
pi_149551899
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
pi_149552062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
Schijnbaar verschillen de meningen, misschien beroepsdeformatie ;) maar mijn ervaring is dat veel klanten dit toch echt te lang vinden, er achteraan gaan bellen, etc.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:14:48 #38
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149552089
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
Nou ik vind het ook een nette afhandeling :Y en daarbij een nette verontschuldiging en een kleine financiële vergoeding.
En op al die boxen die ik ontvangen heb is er maar twee keer wat mis gegaan. Och ik zit er niet zo mee, kan gebeuren.

Ik hoop dat ze flink gaan uitbreiden en dat er een soort family box komt tegen een goedkoper tarief :P
Rayen 2½ jaar!
pi_149552279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
Oh mis ik wat, wat is dat?
quote:
HelloFreshtival
Het HelloFreshtival organiseren wij speciaal voor onze klanten. Je maakt kennis met het HelloFresh-team en de leveranciers van HelloFresh. We vertellen je over onze producten en laten je proeven. We geven jou een kijkje in de keuken van HelloFresh met een hapje, een drankje en muziek. Er zijn foodtrucks en een bar waar je lekkere versnaperingen kunt kopen. Ook aan de kinderen is gedacht: zij kunnen zich vermaken tijdens een van de vele kinderactiviteiten. Kortom: dit mag je zeker niet missen!
pi_149552294
De pompoen was lekker.

Ik las ergens over meer van die "broden" wij hadden er ook 10 ipv 6.
pi_149552340
Ik zat even na te tellen hoe lang wij al boxen ontvangen, en dat is al sinds ongeveer oktober 2012 en er is één keer iets niet goed geweest, dat ik iets miste. Één keer is de doos veel te vroeg geleverd en omdat wij niet thuis waren bij de buren gebracht waardoor het in de warmte niet goed gekoeld was en er een paar producten niet meer goed waren,

Beide keren is het goed afgehandeld. Bovendien vind ik twee keer in bijna tweeënhalf jaar nogal meevallen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:45:22 #42
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149553180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:20 schreef Trusten het volgende:

[..]

[..]

Ah grappig !
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:59:16 #43
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149553894
Die soep was echt heerlijk! En snel/makkelijk en echt een heerlijke smaak.
吴 曼 迪
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:48:39 #44
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149559076
Eerste box besteld voor 17 februari, ben benieuwd :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149561799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerste box besteld voor 17 februari, ben benieuwd :D
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149563322
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef agter het volgende:

[..]

Meteen een mailtje naar HF sturen! Je krijgt het direct gecompenseerd met de volgende box qua geld. :)
Ik had gebeld. Ze zouden het volgende keer compenseren zeiden ze.... geen idee wat ze precies gaan doen. Gnocchi was prima, maar blijft niet echt mijn ding, het valt altijd zo zwaar op de maag. Vanavond die quesadilla's maken. Zin in :)
pi_149574032
Ik heb ook voor het eerst een box besteld! *O* Ben erg benieuwd! Had eigenlijk wel graag de sportbox oid gehad, maar die bestaat al even niet meer geloof ik :+
pi_149574608
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
pi_149574652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
Als je even wacht, dan heb ik weer van die gratis boxen weg te geven (waar ik overigens niets aan verdien, ter info).
Volgens mij volgende week... :)
Make my day!
pi_149574670
nice! dan wacht ik daar even op :) thnx
pi_149575364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
Ik heb nog wel een kortingscode voor je. Je kan aantal dagen en personen per week aanpassen. Of 2 personen genoeg is, hangt een bertje af van hoeveel je dochter eet. Mijn kinderen eten voornamelijk koolhydraten, dus ik heb een box voor twee, en kook wat extra aardappels/pasta/enz.
pi_149575482
Wij bestellen voor 3 personen en zijn met ons vieren. Twee kinderen en twee volwassenen.
Wij hebben ruim over maar ligt eraan hoe goed je kind eet.
gratis box hen ik voor 5 dgn gedaan en later gewijzigd naar 3dgn.
heb nog kortingscodes voor gratis box.
pi_149577082
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
pi_149577345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:07 schreef het-is-mij het volgende:
Wij bestellen voor 3 personen en zijn met ons vieren. Twee kinderen en twee volwassenen.
Wij hebben ruim over maar ligt eraan hoe goed je kind eet.
gratis box hen ik voor 5 dgn gedaan en later gewijzigd naar 3dgn.
heb nog kortingscodes voor gratis box.
Oké thnx dan begin ik denk ik met 2 personen. Als je de code kwijt wilt ben ik zeer geïnteresseerd ;) box voor komende week ziet er erg lekker uit
pi_149577479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef Unites het volgende:
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
Brrr, gelijk gepauzeerd :D
pi_149577609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Oké thnx dan begin ik denk ik met 2 personen. Als je de code kwijt wilt ben ik zeer geïnteresseerd ;) box voor komende week ziet er erg lekker uit
pm je Mail adres maar ff
pi_149577862
Wij vonden de zuurkool stamppot met bataat maar matig. Het zurige van de zuurkool was ver te zoeken. Jammer.

De 3 dagenbox van deze week viel wat tegen. Op de Quesadilla's na dan.
pi_149577892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef Unites het volgende:
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
Oh, ziet er wel prima uit, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:00:49 #59
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149578278
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Brrr, gelijk gepauzeerd :D
Nou zat ik te hopen op een lekkere week, maar deze wordt het niet :N
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:05:26 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149578418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef Unites het volgende:
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
Wat een aparte gerechten :o Ga het wel proberen.. ben benieuwd :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149578617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef benkruk het volgende:
Wij vonden de zuurkool stamppot met bataat maar matig. Het zurige van de zuurkool was ver te zoeken. Jammer.

De 3 dagenbox van deze week viel wat tegen. Op de Quesadilla's na dan.
Wij hebben net gesmuld van de zuurkool plus bataat plus appel en tijm en walnoten.
Had ik niet verwacht :Y) en meneer is eigenlijk niet zó van zuurkool.
Iedere hap een andere smaak. w/

En een tweede mail met andere afzender met excuus en beloofde compensatie.
Wij zullen het meemaken. B-)
pi_149579313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef Unites het volgende:
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
Hmmm volgens mij helpen de foto's (oa van die stamppot) ook niet echt. Ziet er allemaal wat bleekjes uit.....ik twijfel ;)
pi_149579773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hmmm volgens mij helpen de foto's (oa van die stamppot) ook niet echt. Ziet er allemaal wat bleekjes uit.....ik twijfel ;)
Ja, rare kleuren, slechte belichting.
Make my day!
pi_149579982
Die rode kool ziet er uit of er de schimmel in zit.... brrr, ik pas
pi_149580113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef Unites het volgende:
De nieuwe week staat online!

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W09

Ik vind het er maar apart uitzien. Totaal niet aantrekkelijk.
De rode kool stamp ziet er niet echt fijn uit daar. Maar de gerechten lijken me wel lekker. Ben benieuwd naar de orzo. Ik laat hem doorkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149580215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef benkruk het volgende:
Wij vonden de zuurkool stamppot met bataat maar matig. Het zurige van de zuurkool was ver te zoeken. Jammer.

De 3 dagenbox van deze week viel wat tegen. Op de Quesadilla's na dan.
Daarom vond ik die stamppot waarschijnlijk prima te eten. :P Leuk idee, die laatste appelstukjes niet meekoken, heb je geen appelmoes nodig. Maar ik proefde de zuurkool totaal niet, had net zo goed een ander kooltje in kunnen zitten. Voor mij prima, maar als je van zuurkool houdt is het een tegenvaller.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149582620
Wij vonden de zuurkool juist lekker! Ik was weliswaar de walnoten vergeten (nou ja, zelf eet ik die echt niet, en bij mijn man was ik ze vergeten), maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben helemaal niet zo'n bataat-fan, maar door de zuurkool werd het zoete juist minder, en door de zuurkool vond ik het een heel fris gerecht.

Oh, en de recepten van week 9 lijken me heerlijk! Misschien maar weer eens een box voor 5 dagen doen zelfs. De foto van de rode kool is minder geslaagd, ja.
pi_149582697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Bleie het volgende:
Oh, en de recepten van week 9 lijken me heerlijk! Misschien maar weer eens een box voor 5 dagen doen zelfs. De foto van de rode kool is minder geslaagd, ja.
Maar stamppot rode kool lijkt me geweldig lekker *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149583042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar stamppot rode kool lijkt me geweldig lekker *O*
Maak je dat nooit? Is heerlijk! Ben wel benieuwd of HF er nog een gekke draai aan geeft (zoals we een keer hutspot hadden met humus erdoor).
pi_149583105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Bleie het volgende:

Maak je dat nooit? Is heerlijk! Ben wel benieuwd of HF er nog een gekke draai aan geeft (zoals we een keer hutspot hadden met humus erdoor).
Nee, nog nooit gemaakt :o Wat hier het dichtst in de buurt komt van stamppot rode kool is rode kool met gekookte aardappels en dat ik de hele boel dan prak & mix :')

En ik maak hutspot nu standaard met humus :Y Echt veel meer smaak :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149583185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, nog nooit gemaakt :o Wat hier het dichtst in de buurt komt van stamppot rode kool is rode kool met gekookte aardappels en dat ik de hele boel dan prak & mix :')

En ik maak hutspot nu standaard met humus :Y Echt veel meer smaak :9
Nou ja, veel meer is het ook niet. Klont boter en een scheut melk erbij, en je hebt stamppot.
pi_149583584
Ik heb bij de box van volgende week een beetje het gevoel dat ze met zijn allen dachten...sjips, we moeten nog wat met de vegetariërs. Laten we ze maar salades geven.
pi_149583686
Vandaag de kokossoep gegeten, deze was echt lekker! als je begonnen was bleef je maar meer willen, gelukkig was het op een gegeven moment op, anders zou ik me er ziek aan eten denk ik. Nog wel een boel noedels over, dus kunnen iets vergelijkbaars nog wel een keer eten.
And the druids turn to stone...
pi_149583790
Volgens mij moet ik die kokossoep een keer namaken :D . En de chili van vorige week ook, was iedereen hier ook zo enthousiast over.
pi_149583937
Ik wil de soep nu ook ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:43:05 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149593876
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil de soep nu ook ;(
Ik ook _O- stomme 3 dagen box :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149593973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Bleie het volgende:
Wij vonden de zuurkool juist lekker! Ik was weliswaar de walnoten vergeten (nou ja, zelf eet ik die echt niet, en bij mijn man was ik ze vergeten), maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben helemaal niet zo'n bataat-fan, maar door de zuurkool werd het zoete juist minder, en door de zuurkool vond ik het een heel fris gerecht.

Oh, en de recepten van week 9 lijken me heerlijk! Misschien maar weer eens een box voor 5 dagen doen zelfs. De foto van de rode kool is minder geslaagd, ja.
Wissel jij af tussen de 3 en de 5 dagen box? Gaat dat gemakkelijk?
Ik zie wel eens een 5 dagen box die ik wel zou willen, maar meestal vind ik 3 dagen voldoende. Ik heb het idee dat dat wisselen tussen twee boxen nogal lastig is, en ben dan bang dat ik dadelijk een keer een 3 en een 5 dagen box op één dag krijg :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:58:55 #78
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149594195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wissel jij af tussen de 3 en de 5 dagen box? Gaat dat gemakkelijk?
Ik zie wel eens een 5 dagen box die ik wel zou willen, maar meestal vind ik 3 dagen voldoende. Ik heb het idee dat dat wisselen tussen twee boxen nogal lastig is, en ben dan bang dat ik dadelijk een keer een 3 en een 5 dagen box op één dag krijg :D
Je moet inderdaad even goed opletten (zo is het bij mij eens fout gegaan tussen een veggiebox en originalbox), maar je krijgt echt geen 3 dagenbox én een 5 dagenbox op 1 dag. Tenzij je 2 boxen in je abonnement hebt zitten, dan zou het wel mis kunnen gaan :+ Maar als je 1 box hebt is het of of.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149594217
Wij hebben volgende week toch weer een box! Onze tweede!

En een fruitbox Large, 30 stuks fruit, maar aangezien wij best veel fruit eten zal dat wel binnen 4 dagen op zijn. Of hoe berekenen ze dat? Is 1 manderijn daadwerkelijk ook 1 stuk? En een doosje aardbeien telt dan voor 4 stuks oid?
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:02:12 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149594274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:59 schreef Unites het volgende:
Wij hebben volgende week toch weer een box! Onze tweede!

En een fruitbox Large, 30 stuks fruit, maar aangezien wij best veel fruit eten zal dat wel binnen 4 dagen op zijn. Of hoe berekenen ze dat? Is 1 manderijn daadwerkelijk ook 1 stuk? En een doosje aardbeien telt dan voor 4 stuks oid?
Ze hanteren het voedingscentrum als uitgangspunt dus ik vermoed dat ze dat ook doen bij een fruitbox. Bij het voedingscentrum zijn 2 mandarijnen '1 stuk fruit'. Als je het zeker wilt weten moet je even contact opnemen met HF :Y

Vind je het trouwens niet ontzettend duur? :o Ik zou die box ook wel graag willen, maar als ik zie hoeveel fruit ik kan kopen voor datzelfde geld :X
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149594407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze hanteren het voedingscentrum als uitgangspunt dus ik vermoed dat ze dat ook doen bij een fruitbox. Bij het voedingscentrum zijn 2 mandarijnen '1 stuk fruit'. Als je het zeker wilt weten moet je even contact opnemen met HF :Y

Vind je het trouwens niet ontzettend duur? :o Ik zou die box ook wel graag willen, maar als ik zie hoeveel fruit ik kan kopen voor datzelfde geld :X
Alles is ontzettend duur, maar je krijgt wel bijzondere producten die je anders niet zo snel zou kopen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:09:54 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149594486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:07 schreef Unites het volgende:

[..]

Alles is ontzettend duur, maar je krijgt wel bijzondere producten die je anders niet zo snel zou kopen.
Bij de fruitbox vind ik dat nog best tegenvallen eigenlijk :o Bij de gewone box ben ik dat met je eens :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149594491
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:07 schreef Unites het volgende:

[..]

Alles is ontzettend duur, maar je krijgt wel bijzondere producten die je anders niet zo snel zou kopen.
Dat gevoel heb ik wel bij de gewone doos, maar helemaal niet bij de fruitbox.
pi_149594500
Hehe, gmta :P.
pi_149594634
Mmhm, wij zijn ook gewoon vrij standaard qua eten, dus ook fruit. Al komt daar steeds meer verandering in, omdat ik het leuk vind om te koken en me ouders en zusje dan ook andere dingen voorschotel.

Maar net zoals grapefruit, passievrucht en physalis hebben wij echt nooit in huis. Aardbeien buiten het seizoen om ook nooit. Mandarijen, appels en peren dan wel weer altijd.
pi_149595123
kun je een foto maken van die fruitbox? ben wel benieuwd wat er nou precies inzit en wat de kwaliteit is
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:58:52 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149595580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
kun je een foto maken van die fruitbox? ben wel benieuwd wat er nou precies inzit en wat de kwaliteit is
Volgende week zit er het volgende in:
* Pink lady appels
* Aardbeien
* Passievrucht
* Mandarijnen
* Peren
* Physalis
* Kaneel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149595663
kaneel?
klinkt wel lekker, nja als je alles los moet kopen zit je ook snel aan 11 euro (en ik weet ik niet wat de laatste 2 dingen zijn dus die heb ik niet meegteld :D )
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:05:44 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149595708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
kaneel?
klinkt wel lekker, nja als je alles los moet kopen zit je ook snel aan 11 euro (en ik weet ik niet wat de laatste 2 dingen zijn dus die heb ik niet meegteld :D )
Ken je de exotische vrucht kaneel niet? :+ En Physalis moest ik ook even Googlen



Verwant aan de tomaat :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149596003
ah, die dingen ken ik wel ja :)
pi_149596248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
kun je een foto maken van die fruitbox? ben wel benieuwd wat er nou precies inzit en wat de kwaliteit is
Is goed, zal ik doen!
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:31:14 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149596292
Hoi!

Ik lees al een tijdje mee en twijfel al een tijdje over HelloFresh. Miss_Sly is altijd zó enthousiast dat ik het eigenlijk toch eens wil proberen.

Als iemand nog zo'n code voor een gratis 2e box heeft dan zou ik die heel graag willen ontvangen. :@
A grand adventure has begun.
pi_149596343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:31 schreef Keshet het volgende:
Hoi!

Ik lees al een tijdje mee en twijfel al een tijdje over HelloFresh. Miss_Sly is altijd zó enthousiast dat ik het eigenlijk toch eens wil proberen.

Als iemand nog zo'n code voor een gratis 2e box heeft dan zou ik die heel graag willen ontvangen. :@
Ik PM je wel even, volgens mij is mijn code vandaag nog geldig.
Krijg je de eerste box gratis, je moet minimaal twee weken bestellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149596378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik PM je wel even, volgens mij is mijn code vandaag nog geldig.
Krijg je de eerste box gratis, je moet minimaal twee weken bestellen.
Hoe zit dat dan met die codes?
Ik heb alleen een code weg te geven voor een korting van 20 euro, verder niets.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_149596437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met die codes?
Ik heb alleen een code weg te geven voor een korting van 20 euro, verder niets.
Die krijg je volgens mij willekeurig. Ik moet dan een mailadres van een ontvanger opgeven, mij levert het verder niks op. Mijn aanbod kan ik 14 dagen doen en loopt binnenkort af. je persoonlijke kortingscode kun je altijd aan een ander geven. Daar krijg je zelf ook 12 euro korting op.
Maar ik gun een ander liever een helemaal gratis box dan een korting op een box, ook al houd ik er zelf niks aan over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149596449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met die codes?
Ik heb alleen een code weg te geven voor een korting van 20 euro, verder niets.
Codes om (3) gratis dozen weg te geven krijg je eens in de zoveel tijd of na het zelf afnemen van x aantal dozen.
pi_149596495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die krijg je volgens mij willekeurig. Ik moet dan een mailadres van een ontvanger opgeven, mij levert het verder niks op. Mijn aanbod kan ik 14 dagen doen en loopt binnenkort af. je persoonlijke kortingscode kun je altijd aan een ander geven. Daar krijg je zelf ook 12 euro korting op.
Maar ik gun een ander liever een helemaal gratis box dan een korting op een box, ook al houd ik er zelf niks aan over.
O ja, ik hoef zelf geen korting, hoewel dat natuurlijk altijd leuk is, maar ik kende deze optie niet. Eens kijken of ik die ook aan het werk krijg :)

quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Codes om (3) gratis dozen weg te geven krijg je eens in de zoveel tijd of na het zelf afnemen van x aantal dozen.
Ik kan me zo voorstellen dat ik na 2,5 jaar trouw lid toch wel voldoende boxen afgenomen heb om ook eens wat gratis dozen weg te geven ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:40:00 #98
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149596500
PM binnen Cat! Dank je!

Ben vooral benieuwd naar de rode kool van volgende week. :+
A grand adventure has begun.
pi_149596668
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:40 schreef Keshet het volgende:
PM binnen Cat! Dank je!

Ben vooral benieuwd naar de rode kool van volgende week. :+
^O^

Die moeten wij vast beter kunnen klaarmaken dan op de foto staat _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:50:34 #100
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149596742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met die codes?
Ik heb alleen een code weg te geven voor een korting van 20 euro, verder niets.
Dit staat er in het mailtje wat je krijgt als je aangemeld wordt voor de actie:

Hoe krijg jij jouw eerste HelloFresh Box gratis?
•Klik hier om jouw eerste HelloFresh Box gratis te bestellen.*
•Bij het afrekenen wordt voor de eerste box ¤1,- in rekening gebracht. Deze wordt later weer teruggestort.
•We bezorgen jouw box met alle ingrediënten voor 3 of 5 complete maaltijden bij jou aan de deur.
•HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap, je kunt de box gemakkelijk pauzeren en na 2 boxen opzeggen.

* Deze actie is alleen geldig bij het afnemen van een lidmaatschap op de Originalbox en de Veggiebox en niet bij het bestellen van de Proefbox of de Cadeaubon. HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap: het is eenvoudig pauzeerbaar en na ontvangst van 2 maaltijdboxen op te zeggen.
A grand adventure has begun.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:53:38 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149596788
Wat ik me nog afvroeg: Ik weet dat het abonnement flexibel is, maar stel dat ik me nu aanmeld voor 5 dagen en 4 personen. Kan ik dat dan later aanpassen naar bijvoorbeeld 3 dagen - 4 personen of 3 dagen 3 personen?

Het aantal dagen zal namelijk per week wisselen en ik moet nog even inschatten hoe we uitkomen qua hoeveelheden in mijn gezin. (2 volwassenen 2 kleine kinderen).
A grand adventure has begun.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:02:08 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149596968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:53 schreef Keshet het volgende:
Ik weet dat het abonnement flexibel is, maar stel dat ik me nu aanmeld voor 5 dagen en 4 personen. Kan ik dat dan later aanpassen naar bijvoorbeeld 3 dagen - 4 personen of 3 dagen 3 personen?Het aantal dagen zal namelijk per week wisselen en ik moet nog even inschatten hoe we uitkomen qua hoeveelheden in mijn gezin. (2 volwassenen 2 kleine kinderen).
Ja, dat kan!

https://www.hellofresh.nl/uitlegaccount/

:+

RTFM, RTFM.
A grand adventure has begun.
pi_149597775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:02 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ja, dat kan!

https://www.hellofresh.nl/uitlegaccount/

:+

RTFM, RTFM.
_O- _O-
Denk wel dat als je een 5 pers. Box gratis hebt gekregen je ook een 5 pers. Box moet kopen minstens 1 keer?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149598114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wissel jij af tussen de 3 en de 5 dagen box? Gaat dat gemakkelijk?
Ik zie wel eens een 5 dagen box die ik wel zou willen, maar meestal vind ik 3 dagen voldoende. Ik heb het idee dat dat wisselen tussen twee boxen nogal lastig is, en ben dan bang dat ik dadelijk een keer een 3 en een 5 dagen box op één dag krijg :D
Wat al gezegd is: je moet het even in de gaten houden, maar het zit inmiddels wel in mijn systeem om op woensdag even te kijken naar de volgende week, ook voor het bezorgmoment. Meestal hebben we trouwens de box voor 3 dagen, maar als alle 5 de dagen erg lekker zijn, of we erg weinig tijd hebben, neem ik soms die voor 5.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgende week zit er het volgende in:
* Pink lady appels
* Aardbeien
* Passievrucht
* Mandarijnen
* Peren
* Physalis
* Kaneel
Aardbeien in februari? Dat past dan weer helemaal niet bij mijn gevoel van het HF-concept. Ik associeer het onder andere met: eten wat in seizoen is. Kan me ook niet voorstellen dat ze nu echt lekker zijn.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:12:38 #105
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149598691
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Bleie het volgende:

[..]

Wat al gezegd is: je moet het even in de gaten houden, maar het zit inmiddels wel in mijn systeem om op woensdag even te kijken naar de volgende week, ook voor het bezorgmoment. Meestal hebben we trouwens de box voor 3 dagen, maar als alle 5 de dagen erg lekker zijn, of we erg weinig tijd hebben, neem ik soms die voor 5.

[..]

Aardbeien in februari? Dat past dan weer helemaal niet bij mijn gevoel van het HF-concept. Ik associeer het onder andere met: eten wat in seizoen is. Kan me ook niet voorstellen dat ze nu echt lekker zijn.
Volgens de tekst doen ze het omdat ze fruitstukken willen hebben met een vleugje liefde voor Valentijn :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:13:43 #106
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149598729
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O- _O-
Denk wel dat als je een 5 pers. Box gratis hebt gekregen je ook een 5 pers. Box moet kopen minstens 1 keer?
Het zou om 4 personen gaan, maar ja, dat leek mij ook. Dat is ook geen enkel probleem maar ik wilde zeker weten dat ik het daarna weer aan zou kunnen passen.
A grand adventure has begun.
pi_149598856
Ik heb gister voor het eerst een box besteld met een code voor een gratis doos. Heb de 5 dgn voor 3 personen besteld. Maar ik kan dit gewoon wijzigen voor zover ik kan zien.
pi_149599042
Ik heb net even de site beter bekeken en bekeken hoe het zit met wijzigen van boxen en bezorgtijd en dan is er toch wel echt een en ander verbeterd. In het begin kon dat echt allemaal niet, dus ik heb er verder ook nooit meer naar gekeken en het maar gemakzuchtig gehouden zoals het was :')
Nu zal ik er toch eens wat vaker naar kijken. Ook de veggiebox zou ik wel eens willen, bijvoorbeeld!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_149603223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat ik na 2,5 jaar trouw lid toch wel voldoende boxen afgenomen heb om ook eens wat gratis dozen weg te geven ;)
Lijkt mij ook ja :D .. Heb je nooit deze codes ontvangen?

Ik ben lid sinds Januari 2014 maar alleen in Juli 2 van die bonnen ontvangen, daarna nooit meer.

Is er hier iemand die dan vaker van die gratis box-bonnen heeft ontvangen?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_149603990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:50 schreef CountingStars het volgende:
Is er hier iemand die dan vaker van die gratis box-bonnen heeft ontvangen?
Bij mij staat het gewoon standaard in mijn account, en is precies zichtbaar wanneer ik ze weer kan weggeven:

pi_149605489
Vorige week de eerste box en sinds dit weekend codes voor drie gratis boxen.
pi_149605602
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Bij mij staat het gewoon standaard in mijn account, en is precies zichtbaar wanneer ik ze weer kan weggeven:

[ afbeelding ]
Dat is raar! Ik heb alleen daar de optie "Verras je vrienden" en andere staat bij mij er niet bij? :D

Maar eens bellen :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_149607000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Bij mij staat het gewoon standaard in mijn account, en is precies zichtbaar wanneer ik ze weer kan weggeven:

[ afbeelding ]
Zo staat het er bij mij ook.
pi_149608888
Die soep was erg lekker en de quesadillas ook. Wel lullig dat wij 5 platbroden kregen voor 2 personen. Beetje onhandig als je ze op elkaar moet doen :P Ik had er netjes 2 platbroden gegeten, maar had 's avonds erge honger, dus maar een boterham :( Beetje minder. Normaal gesproken eet ik er ook rustig 4-6 tortilla's als ik ze zelf maak.

Ons oordeel tot nu toe: Lekkere gerechten, goede producten, maar porties varieren wel erg. Is dat normaal ook zo? Ik hoorde vooral dat mensen porties over hielden, maar dat gebeurd bij ons niet. 2 kommen soep vandaag, dat is voor mij normaal. Veggie box van aankomende week vonden we niets, dus maar even kijken wanneer box 2 er komt.
pi_149608993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef kahlie het volgende:
Die soep was erg lekker en de quesadillas ook. Wel lullig dat wij 5 platbroden kregen voor 2 personen. Beetje onhandig als je ze op elkaar moet doen :P Ik had er netjes 2 platbroden gegeten, maar had 's avonds erge honger, dus maar een boterham :( Beetje minder. Normaal gesproken eet ik er ook rustig 4-6 tortilla's als ik ze zelf maak.

Ons oordeel tot nu toe: Lekkere gerechten, goede producten, maar porties varieren wel erg. Is dat normaal ook zo? Ik hoorde vooral dat mensen porties over hielden, maar dat gebeurd bij ons niet. 2 kommen soep vandaag, dat is voor mij normaal. Veggie box van aankomende week vonden we niets, dus maar even kijken wanneer box 2 er komt.
In het begin vond ik de porties aardig groot: soms wat over, soms precies genoeg.

Maar bij de laatste 3 boxen was alles een stuk minder en zaten wij vaak na de maaltijd inderdaad ook nog aan de boterhammen (en ik ben echt geen grote eter).

Als dat zo blijft, stop ik er ook mee, want dan vind ik het wel te duur worden.
pi_149609390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef kahlie het volgende:
Die soep was erg lekker en de quesadillas ook. Wel lullig dat wij 5 platbroden kregen voor 2 personen. Beetje onhandig als je ze op elkaar moet doen :P Ik had er netjes 2 platbroden gegeten, maar had 's avonds erge honger, dus maar een boterham :( Beetje minder. Normaal gesproken eet ik er ook rustig 4-6 tortilla's als ik ze zelf maak.

Ons oordeel tot nu toe: Lekkere gerechten, goede producten, maar porties varieren wel erg. Is dat normaal ook zo? Ik hoorde vooral dat mensen porties over hielden, maar dat gebeurd bij ons niet. 2 kommen soep vandaag, dat is voor mij normaal. Veggie box van aankomende week vonden we niets, dus maar even kijken wanneer box 2 er komt.
Ik had vier platbroden (2 personen) en dat is voor mij echt voldoende. Ook de andere gerechten zijn voor mij prima. De zuurkoolschotel was écht twee borden vol. Met minder was ik ook blij geweest.
Van de rijst had ik twee diners en een lunch (ruim 2,5 portie dus)

Grappig, hoe dat kan verschillen. Maar voor dat geld hoor je niet met honger van tafel te gaan, bij wijze van spreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149609647
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef Cat22 het volgende:

Ik had vier platbroden (2 personen) en dat is voor mij echt voldoende.
Bedoel je dan 8 stuks, zodat je 2 quesadillas per persoon hebt of bedoel je echt 4 stuks totaal zodat je echt maar 1 quesadilla per persoon eet?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef Cat22 het volgende:

Grappig, hoe dat kan verschillen. Maar voor dat geld hoor je niet met honger van tafel te gaan, bij wijze van spreken.
Ik weet dat ik een grote eter ben, dus op zich vind ik het niet erg om een toetje ofzo te regelen. Ik had juist gehoord dat de porties ruim en groot waren dus daarom had ik er niet op gerekend.
pi_149610038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef kahlie het volgende:

[..]

Bedoel je dan 8 stuks, zodat je 2 quesadillas per persoon hebt of bedoel je echt 4 stuks totaal zodat je echt maar 1 quesadilla per persoon eet?

[..]

Ik weet dat ik een grote eter ben, dus op zich vind ik het niet erg om een toetje ofzo te regelen. Ik had juist gehoord dat de porties ruim en groot waren dus daarom had ik er niet op gerekend.
4 platbroden in totaal. Dus per persoon 1 quesadilla.
Ik had écht niet meer opgekund in één maaltijd :D

Nu nog een quesadilla over (in onderdelen), misschien dat ik die de komende twee dagen als lunch neem of zo.

(Ik heb dus een 2 persoonsbox voor mij alleen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149613223
Ik vond 1 quesadilla ruim voldoende, maar ik had wel nog een winterpeen liggen die ik erdoor had gedaan. In het algemeen houden we zelden iets over, maar we hebben wel altijd genoeg.
pi_149628591
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

4 platbroden in totaal. Dus per persoon 1 quesadilla.
Ik had écht niet meer opgekund in één maaltijd :D

Nu nog een quesadilla over (in onderdelen), misschien dat ik die de komende twee dagen als lunch neem of zo.

(Ik heb dus een 2 persoonsbox voor mij alleen)
Thx. voor de extra uitleg. Tja, ik wist altijd al dat ik een grote eter was....
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:42:34 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149629587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik PM je wel even, volgens mij is mijn code vandaag nog geldig.
Krijg je de eerste box gratis, je moet minimaal twee weken bestellen.
Box is besteld! Nogmaals dank! O+ O+ O+ Levering is natuurlijk volgende week pas maar ik ben nu al nieuwsgierig. :)
A grand adventure has begun.
pi_149631563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef Keshet het volgende:

[..]

Box is besteld! Nogmaals dank! O+ O+ O+ Levering is natuurlijk volgende week pas maar ik ben nu al nieuwsgierig. :)
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Laat je hier wat weten? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149642233
Gnochi was erg lekker! Wij houden erg van geitenkaas en hadden nog wat in huis dus extra erover gedaan :9 Heb wel het wat langer gebakken zodat de Gnocchi wat knapperiger werd :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_149642533
Ik had ook vijf platbroden, kom ik net achter _O-
Heb ik er lekker nog eentje over om te dippen. :9 Jammer dat ik geen hummus in huis heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149642989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef CountingStars het volgende:
Gnochi was erg lekker! Wij houden erg van geitenkaas en hadden nog wat in huis dus extra erover gedaan :9 Heb wel het wat langer gebakken zodat de Gnocchi wat knapperiger werd :)
:Y)

Het vijfde platbrood heb ik ook gevuld en dubbelgeslagen en mnX extra gegeven.

Nu nog even de feed back lijst invullen.
pi_149643292
Hebben jullie ook een uitnodiging voor het Hellofreshtival gehad? En ga je?
Lijkt me leuk, zo'n fok-meet. :D
Make my day!
pi_149656912
Ik wil zie zuurkool-bataat stamppot eens namaken, is dat met een hema-achtige rookworst of iets culisnob-artistiekerigs?
pi_149656954
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 08:45 schreef computergirl het volgende:
Ik wil zie zuurkool-bataat stamppot eens namaken, is dat met een hema-achtige rookworst of iets culisnob-artistiekerigs?
_O-

Hij was van geknuffelde varkens geloof ik, maar hemaworst kan prima.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 09:15:39 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149657140
De geknuffelde varkens smaakte wel lekker :Y :9
吴 曼 迪
pi_149657230
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 08:51 schreef Bleie het volgende:

[..]

_O-

Hij was van geknuffelde varkens geloof ik, maar hemaworst kan prima.
:D ^O^
pi_149657484
Box weer binnen *O* zin in :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149657817
Ik heb voor het eerst sinds kerst geen box. En met kerst viel het ontzettend tegen, we waren ons kookmojo helemaal kwijt, niets smaakte meer. Dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik heb nog tot en met maandag HF maaltijden omdat we wat achter liepen maar dan moet ik toch ineens zelfstandig doen.
Spoilers!
pi_149657938
De 2 persoons 3 dagen box ziet er weer goed uit. Wel "weinig ingredienten" voor 39 euro dit keer.

Achja :).
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:51:12 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149658334
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds kerst geen box. En met kerst viel het ontzettend tegen, we waren ons kookmojo helemaal kwijt, niets smaakte meer. Dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik heb nog tot en met maandag HF maaltijden omdat we wat achter liepen maar dan moet ik toch ineens zelfstandig doen.
heeft niks met hellofresh te maken, maar in het kader van inspiratie heb ik een goedkope agenda gekocht. Daar schrijf ik in op wat we hebben gegeten en wat ik van plan ben te gaan koken. Ideeen komen van foodblogs, mijn kookboeken, mijn zussen en vrienden, wat we ergens anders eten, etc etc. Alleen de succesnummers noteer ik, oftewel gerechten die we vaker eten en lekker vinden. Inmiddels hebben we een heel repertoire. Kan ik uit mijn hoofd niets bedenken, dan blader ik gewoon door de agenda.
pi_149658339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:51 schreef tombolafan het volgende:
Box weer binnen *O* zin in :9
+1 *O*

Met de nieuwe versie van het receptenboekje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149659190
5 dagen box is binnen, ziet er goed uit maar vergeleken met de vorige weken erg weinig groenten. Normaal kan ik de groente amper kwijt in de koelkast, nu heb ik nog ruimte over in mijn groentelades.

Misschien komt het omdat er wat minder sla etc bij zit...
pi_149659291
Weet niet of ik die losse blaadjes met recepten een verbetering vind.
Make my day!
pi_149659314
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
Weet niet of ik die losse blaadjes met recepten een verbetering vind.
Haha ik ook niet....mijn magneet (ik hing die boekjes altijd aan mijn messenstrip :P tijdens het koken) houdt hem ook niet
pi_149660042
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
Weet niet of ik die losse blaadjes met recepten een verbetering vind.
Als ze er een mapje bij aan leveren waarin je je favorieten kunt opbergen vind ik het een goede verbetering.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149660477
Oh, ik kan weer een gratis box weggeven.
Wie heeft er interesse?
Make my day!
pi_149660675
Ik vind het een superverbetering juist de recepten zo! :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149661408
Weer even wennen aan de kaarten.

In de nieuwe box zat een kaart met ( weer) excuses voor ontbreken van een zak ingrediënten vorige week.
Als compensatie een pot Chivers sinasappel marmelade.
Of de rekening ook wordt gecompenseerd zoals toegezegd, is even afwachten.
pi_149661516
Dit concept blijft lokken. Misschien toch maar eens proberen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:20:51 #144
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149661541
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:39 schreef agter het volgende:
Oh, ik kan weer een gratis box weggeven.
Wie heeft er interesse?
Een vriendin van mij zou het ook graag willen proberen maar ik sluit achteraan aan in de eventuele wachtrij. :)
A grand adventure has begun.
pi_149662001
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:20 schreef Keshet het volgende:

[..]

Een vriendin van mij zou het ook graag willen proberen maar ik sluit achteraan aan in de eventuele wachtrij. :)
Geen wachtrij hoor. :)

Ik mag er 3 weggeven. Maar ik moet het emailadres ingeven, waar de aanbieding heen gaat.
Dus als je serieus bent, geef me dan het emailadres en een voornaam door, per PM.
Weet wel dat men minimaal 2 boxen afneemt (waarvan dan 1 gratis).
Make my day!
pi_149669532
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 08:45 schreef computergirl het volgende:
Ik wil zie zuurkool-bataat stamppot eens namaken, is dat met een hema-achtige rookworst of iets culisnob-artistiekerigs?
Hmmm, kk proefde eigenlijk alleen de appelblokjes
pi_149669769
Vandaag de kipcordonbleu gegeten. Vond t een tikje flauw maar wel lekker :Y)

Restje rosti/groenten schotel voor van de week bewaard :)

Ben vooral benieuwd naar de soep c_/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149679894
Morgen komt de 5-dagenbox! Zo te lezen valt het vies tegen! Ik las op internet 1 blikje zalm, 1 kipfiletje en 150 gram biefstuk voor 2 personen. Wij hebben de box voor 4 personen, dus als ik het dubbele mag rekenen. Dat valt vies tegen zeg!

1) Zalm uit blik? Serieus? Ik had heerlijke verse zalmfilet verwacht.
2) 1 fcking kipfiletje voor 2 personen? Are u kidding me? 1 per persoon is net voldoende...
3) de totaliteit aan vlees en vis kan absoluut niet. Belachelijk weinig deze week.

Daarbij lees ik ook dat de hoeveelheid groenten deze week vies tegenvalt.

Weer een reden waarom ik denk dat HF z'n geld niet waard is. Maar we nemen wel af en toe een box hoor, om gewoon eens iets anders te eten en het is natuurlijk al een feest aan zich om de box uit te pakken!

Maar als de verhalen waar zijn... dan vind ik dit echt niet kunnen. Bij onze vorige box zat echt ruim voldoende vlees en vis; 8 kippenpootjes, 4 koolvisfilets en 12 mini-gehaktballen.

Toch spijt van deze week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 23:15:53 ]
pi_149680268
Als je meer vlees/vis wilt eten dan aanbevolen, dan doe je dat toch lekker en stop je met HF?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149680373
Tja, het is gewoon bekend dat HF zich aan de richtlijnen van het Voedingscentrum houdt wat betreft de hoeveelheden. Als ik zo ontzettend veel vlees zou eten, zou ik de box niet bestellen.
Spoilers!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:28:22 #151
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149680437
Een kipfilet is meestal genoeg voor twee personen. Zeker de kip van HF, dat valt niet te vergelijken met de normale kipfilets uit de supermarkt.
吴 曼 迪
pi_149680595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Als je meer vlees/vis wilt eten dan aanbevolen, dan doe je dat toch lekker en stop je met HF?
De dagelijks aanbevolen hoeveelheid vlees is 100 tot 125 gram per persoon onbereid. Een kipfilet weegt ongeveer 100 gram. Dat is 50 gram per persoon. Bij de biefstuk is dat 75 gram per persoon. En dan nog niet het inkrimpen meegerekend. Deze hoeveelheid ligt dus ver onder de aanbevolen hoeveelheid.

Ik vind HF trouwens een goed concept hoor. Mijn enigste commentaar is dat de prijs belachelijk hoog is en dat zo'n grapje met de hoeveelheid vlees en vis echt niet kan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 23:34:41 ]
pi_149680704
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Unites het volgende:

[..]

De dagelijks aanbevolen hoeveelheid vlees is 100 tot 125 gram per persoon onbereid. Een kipfilet weegt ongeveer 100 gram. Dat is 50 gram per persoon. Bij de biefstuk is dat 75 gram per persoon. En dan nog niet het inkrimpen meegerekend. Deze hoeveelheid ligt dus ver onder de aanbevolen hoeveelheid, om nog maar niet te spreken over de zalm uit blik.

Ik vind HF trouwens een goed concept hoor. Mijn enigste commentaar is dat de prijs belachelijk hoog is en dat zo'n grapje met de hoeveelheid vlees en vis echt niet kan.
Al hoewel het voor ons normaal wel genoeg vis en vlees is, ben ik het wel eens met je commentaar.
Het gaat om de verhouding van de ingrediënten tov de prijs.
Ik gun HF echt hun winst wel, maar je moet niet het gevoel krijgen 'afgezet' te worden. :)
Make my day!
pi_149680731
Een kipfilet weegt zo 3 ons hoor.

En mensen eten toch niet alleen vlees bij het avondeten?
Spoilers!
pi_149680780
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een kipfilet weegt zo 3 ons hoor.

En mensen eten toch niet alleen vlees bij het avondeten?
Nee, vlees maakt deel uit van een complete maaltijd en als het daar deel van uit maakt, dan moet het na mijn mening wel een volwaardige component zijn.

(Ik heb trouwens nog nooit in m'n leven een filet van 300 gram gezien? Dat is dan dubbele kipfilet ipv een enkele)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 23:39:23 ]
pi_149681073
Typo, 300 moet 200 zijn. De filets van HF zijn wel flink moet ik zeggen.
Spoilers!
pi_149681227
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Typo, 300 moet 200 zijn. De filets van HF zijn wel flink moet ik zeggen.
Laten we het hopen!

Ik wil ook nog even zeggen dat m'n reactie misschien een beetje overdreven is, maar als je de hoeveelheden zo leest op het net, valt het gewoon flink tegen i.v.m. de vorige keer, toen wij zelfs als echte vleeseters genoeg hadden aan de hoeveelheid vlees.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 23:49:17 ]
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:54:47 #158
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149681441
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef Unites het volgende:

[..]

Laten we het hopen!

Ik wil ook nog even zeggen dat m'n reactie misschien een beetje overdreven is, maar als je de hoeveelheden zo leest op het net, valt het gewoon flink tegen i.v.m. de vorige keer, toen wij zelfs als echte vleeseters genoeg hadden aan de hoeveelheid vlees.
Diezelfde vrouw op de fb zit te zeuren dat er schijnbaar 2 vega gerechten in de vijf dagen box zit :') Sorry maar dat is sowieso iedere week zo en dus ook iedere week te zien voordat je besteld.
吴 曼 迪
pi_149681589
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Diezelfde vrouw op de fb zit te zeuren dat er schijnbaar 2 vega gerechten in de vijf dagen box zit :') Sorry maar dat is sowieso iedere week zo en dus ook iedere week te zien voordat je besteld.
:') Eensch!

Ik vind de vegagerechten juist leuk! Maar als er vlees/vis is, dan wel 'n goed stuk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 23:59:21 ]
pi_149685853
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Unites het volgende:

[..]

De dagelijks aanbevolen hoeveelheid vlees is 100 tot 125 gram per persoon onbereid. Een kipfilet weegt ongeveer 100 gram.
echt niet. Bij AH gemiddeld 180 gram, bij de biologische nog groter
pi_149686094
De kipfilets die ik van HF ken zijn groot zat voor 2 personen. :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149686133
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Unites het volgende:

[..]

De dagelijks aanbevolen hoeveelheid vlees is 100 tot 125 gram per persoon onbereid. Een kipfilet weegt ongeveer 100 gram. Dat is 50 gram per persoon. Bij de biefstuk is dat 75 gram per persoon. En dan nog niet het inkrimpen meegerekend. Deze hoeveelheid ligt dus ver onder de aanbevolen hoeveelheid.

Ik vind HF trouwens een goed concept hoor. Mijn enigste commentaar is dat de prijs belachelijk hoog is en dat zo'n grapje met de hoeveelheid vlees en vis echt niet kan.
De kipfilet die er hier voor twee personen bij zat was groot genoeg voor 100 gram pp hoor :) en qua groenten komen we hier volgens mij ook echt wel aan de 200 gram pp. Wacht nou eerst ff tot je je box hebt anders? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149686301
De kipfilet die we bij de thaise noedelsoep kregen was 200g+, die had ik toen gewogen.
Zalm uit blik vind ik wel minder, dat heb ik echt nog nooit gegeten, hopelijk is dat omdat de biefstuk echt wel mooi is.

De vegagerechten vind ik echt super. Het belangrijkste voor mij is dat het gezonde en gevarieerde maaltijden zijn, als ik dat gevoel niet meer zou hebben stopt het voor mij.

Vanavond de gnocchi, morgen de nieuwe doos, ik ben benieuwd!!!

(ik heb trouwens gratis boxen weg te geven voor hellofresh.BE als iemand geïnteresseerd is)
pi_149686862
Net even gewogen.
Voor twee personen:
229 gram biefstuk
208 gram kipfilet.
Make my day!
pi_149689561
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:22 schreef agter het volgende:
Net even gewogen.
Voor twee personen:
229 gram biefstuk
208 gram kipfilet.
Ha! Ik had 217 gram kipfilet 8-)

Vandaag genoemde kip met rösti bereid. Omdat ik niet van kaas houd heb ik de filet doormidden gesneden, gemarineerd in olie met wat kruiden en gegrilld. :9 De helft ten minste, de andere helft maak ik overmorgen klaar, als ik de rest opeet (morgen eet ik buiten de deur).

De rosti vond ik matig. Ik had er extra ui bij gedaan en een extra eitje geklopt. Maar nog steeds vond ik het onvoldoende ei om het bij elkaar te houden. Het bleven toch vooral losse aardappelstaafjes. Ik miste ook wat 'losse' groente dus heb er een frisse salade bij gemaakt.
Lekker gegeten, maar geen toppertje voor mij dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149691678
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ha! Ik had 217 gram kipfilet 8-)

Vandaag genoemde kip met rösti bereid. Omdat ik niet van kaas houd heb ik de filet doormidden gesneden, gemarineerd in olie met wat kruiden en gegrilld. :9 De helft ten minste, de andere helft maak ik overmorgen klaar, als ik de rest opeet (morgen eet ik buiten de deur).

De rosti vond ik matig. Ik had er extra ui bij gedaan en een extra eitje geklopt. Maar nog steeds vond ik het onvoldoende ei om het bij elkaar te houden. Het bleven toch vooral losse aardappelstaafjes. Ik miste ook wat 'losse' groente dus heb er een frisse salade bij gemaakt.
Lekker gegeten, maar geen toppertje voor mij dus.
Ik ga hem vanavond maken. Ben benieuwd! Heb tegen mijn drie-jarige peuter gezegd dat het pizza is. :)
Make my day!
pi_149693829
Ah, HelloFresh zou rond 6 uur binnen zijn. Half drie stonden ze voor de deur. Geen probleem voor ons, we waren toch thuis.

Ik moet zeggen dat ik de fruitbox echt prachtig vind! Een goed gevulde box met veel verschillende kwaliteitsproducten! Dat het zo mooi zou zijn, had ik niet durven dromen. Tot zo ver dus dik tevreden!





Maar nu de 5-maaltijdenbox voor vier personen. Daar werd ik niet zo warm van en daarom ben ik dan ook wat minder enthousiast als de vorige keer. De hoeveelheid vlees en vis valt bij ons echt vies tegen dus. Hetzelfde geldt voor de hoeveelheid groenten. Het ziet er allemaal super uit, maar onze koelkast is veel minder vol dan de andere keer. Deze week vinden we maar een beetje magertjes. Helemaal voor de prijs die je er voor betaald.

Maar... ik verwacht dat het wel weer een feestje wordt om alles klaar te maken. Helaas zijn we een dag weg deze week waardoor we een gerecht op zaterdag moeten eten, dus ik moet daarvoor even een oplossing vinden. Morgen dus de kip met de ovenschotel!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 15:25:40 ]
pi_149694062
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef Unites het volgende:
Dat het zo mooi zou zijn, had ik niet durven dromen.
:D.
  zondag 15 februari 2015 @ 17:45:23 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_149699140
Die aardbeien (in februari ;( ) zien er wel treurig uit zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_149699287
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ha! Ik had 217 gram kipfilet 8-)

Vandaag genoemde kip met rösti bereid. Omdat ik niet van kaas houd heb ik de filet doormidden gesneden, gemarineerd in olie met wat kruiden en gegrilld. :9 De helft ten minste, de andere helft maak ik overmorgen klaar, als ik de rest opeet (morgen eet ik buiten de deur).

De rosti vond ik matig. Ik had er extra ui bij gedaan en een extra eitje geklopt. Maar nog steeds vond ik het onvoldoende ei om het bij elkaar te houden. Het bleven toch vooral losse aardappelstaafjes. Ik miste ook wat 'losse' groente dus heb er een frisse salade bij gemaakt.
Lekker gegeten, maar geen toppertje voor mij dus.
Oh hier ruim zat ei, iig als ovenschotel, in een pan was t mislukt denk ik. Marinade over de kip is slim denk ik! :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149699353
En bv gele bietjes zijn vrij compact en lijken wellicht minder maar wegen meer dan eenzelfde volume sla natuurlijk :D

En t is makkelijker te proportioneren dan bv rettich, daar kreeg iedereen gewoon een halve meter van :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149699806
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef Molo het volgende:
Die aardbeien (in februari ;( ) zien er wel treurig uit zeg
Ik vind ze er perfect uitzien! Zo krijg/koop je ze nergens!
pi_149699897
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vind ze er perfect uitzien! Zo krijg/koop je ze nergens!
In februari vast niet nee. _O-
Maar wees eerlijk, die gele randjes van boven, dat is toch hartstikke onrijp? Heb je ze al geproefd, zit er smaak aan? En waar komen ze vandaan? Ik vind het van fruit buiten het seizoen altijd zonde als het veel kilometers heeft moeten maken voor het in mijn fruitschaal ligt.
En die aardbeien van jouw foto zou ik in de winkel echt niet kopen, lijkt me sterk dat er veel smaak aan zit.

Hoeveel kostte de fruitbox ook alweer? Ik meen me te herinneren dat ik ernaar gekeken heb, maar ben afgehaakt toen ik de prijs hoorde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 februari 2015 @ 18:06:06 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_149699901
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vind ze er perfect uitzien! Zo krijg/koop je ze nergens!
Groot en met dikke witte rand van de onrijpheid?
Spaans neem ik aan? Vraag me af of er enige smaak aan zit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_149699936
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:51 schreef tombolafan het volgende:
En bv gele bietjes zijn vrij compact en lijken wellicht minder maar wegen meer dan eenzelfde volume sla natuurlijk :D

En t is makkelijker te proportioneren dan bv rettich, daar kreeg iedereen gewoon een halve meter van :+
Uiteindelijk vier dagen rettich gegeten ja _O-
Maar goed dat het, ook aangesneden, prima houdbaar was. Nu moet ik op enig moment nog een halve chinese kool opmaken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 18:21:23 #176
5428 crew  miss_sly
pi_149700398
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uiteindelijk vier dagen rettich gegeten ja _O-
Maar goed dat het, ook aangesneden, prima houdbaar was. Nu moet ik op enig moment nog een halve chinese kool opmaken :')
Die heb ik net in de nasi gegooid!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_149700429
Box is binnen, met de nieuwe receptenkaarten. Jammer dat je nu bij de 3-dagendoos ook maar echt 3 recepten krijgt. Verder ziet het er prima uit. Hoeveelheid groente lijkt me ook prima. Koelkast puilt niet zo uit als met al die spinazia van laatst, maar is toch aardig vol.
pi_149700701
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

In februari vast niet nee. _O-
Maar wees eerlijk, die gele randjes van boven, dat is toch hartstikke onrijp? Heb je ze al geproefd, zit er smaak aan? En waar komen ze vandaan? Ik vind het van fruit buiten het seizoen altijd zonde als het veel kilometers heeft moeten maken voor het in mijn fruitschaal ligt.
En die aardbeien van jouw foto zou ik in de winkel echt niet kopen, lijkt me sterk dat er veel smaak aan zit.

Hoeveel kostte de fruitbox ook alweer? Ik meen me te herinneren dat ik ernaar gekeken heb, maar ben afgehaakt toen ik de prijs hoorde.
22 euro

Ik heb ze nog niet geproefd.
pi_149700715
hmm dit wil ik ook toch wel eens proberen. Hoe zit het nu met aanmelden? Kan dit via jullie ivm korting?
:)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_149700779
Oke nu wel... ze zijn lekker! Ik ga ze alleen wel buiten de koelkast leggen.
pi_149700817
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Fukushima het volgende:
hmm dit wil ik ook toch wel eens proberen. Hoe zit het nu met aanmelden? Kan dit via jullie ivm korting?
:)
Sommige leden bieden een gratis box aan! Dat is een leuke manier om kennis te maken met HelloFresh. Je moet dan wel 2 boxen afnemen!

Mocht niemand hier die nu hebben, dan staat er altijd nog een kortingscode voor 50% korting in de OP.
pi_149701163
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Unites het volgende:

[..]

22 euro

Ik heb ze nog niet geproefd.
Kijk, dan vind ík dan weer veel geld voor wat er in de box zit.
Wel fijn dat de aardbeien goed smaken, had ik echt niet verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 februari 2015 @ 18:52:05 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_149701226
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kijk, dan vind ík dan weer veel geld voor wat er in de box zit.
Wel fijn dat de aardbeien goed smaken, had ik echt niet verwacht.
Dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_149703777
Smakelijke aardbeien in februari? met groen/ witte punten 8)7

De rösti was ruim voldoende voor twee.
En gut...ik weet weer waarom ik de waterkip van ah in de ban heb gedaan.
De kipfilet was smeuig en smakelijk.

Een klein overschot aan kaas heb ik door de róstli geschept en twée eier en toen de oven in. :Y)

Wat een uitkomst is HF deze weken *O*
  zondag 15 februari 2015 @ 20:39:09 #185
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149705571
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef AnneX het volgende:
Smakelijke aardbeien in februari? met groen/ witte punten 8)7

De rösti was ruim voldoende voor twee.
En gut...ik weet weer waarom ik de waterkip van ah in de ban heb gedaan.
De kipfilet was smeuig en smakelijk.

Een klein overschot aan kaas heb ik door de róstli geschept en twée eier en toen de oven in. :Y)

Wat een uitkomst is HF deze weken *O*
Ja ook de biologische kip van de ah smaakt naar water als je het vergelijkt met deze leverancier :) Men zal zo'n kip ook heus wel op de markt of bij een poelier kunnen kopen maar dat is bij ons gewoon geen optie.

Ben nog steeds erg tevreden met de box :) Komende week wel een pauze omdat ik in Brussel zit. Is mijn vriend blij, kan hij weer zijn geliefde salades eten _O-
吴 曼 迪
pi_149718595
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef Unites het volgende:
Ah, HelloFresh zou rond 6 uur binnen zijn. Half drie stonden ze voor de deur. Geen probleem voor ons, we waren toch thuis.

Ik moet zeggen dat ik de fruitbox echt prachtig vind! Een goed gevulde box met veel verschillende kwaliteitsproducten! Dat het zo mooi zou zijn, had ik niet durven dromen. Tot zo ver dus dik tevreden!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar nu de 5-maaltijdenbox voor vier personen. Daar werd ik niet zo warm van en daarom ben ik dan ook wat minder enthousiast als de vorige keer. De hoeveelheid vlees en vis valt bij ons echt vies tegen dus. Hetzelfde geldt voor de hoeveelheid groenten. Het ziet er allemaal super uit, maar onze koelkast is veel minder vol dan de andere keer. Deze week vinden we maar een beetje magertjes. Helemaal voor de prijs die je er voor betaald.

Maar... ik verwacht dat het wel weer een feestje wordt om alles klaar te maken. Helaas zijn we een dag weg deze week waardoor we een gerecht op zaterdag moeten eten, dus ik moet daarvoor even een oplossing vinden. Morgen dus de kip met de ovenschotel!
hm, nee dat vindt ik de 22 euro niet waard, zo weinig van alles!

ik heb gister ook mijn eerste box ontvangen :) ziet er allemaal goed uit, zelfs manlief was enthousiast.
De kipfilet is alleen wel erg weinig voor 3 personen, 1 dubbele kipfilet (nog niet gewogen, maat lijkt me zo'n 200 gram terwijl op de kaart 100 gram p/p staat) maargoed, dochterlief eet toch nog niet zoveel

vanavond staat de soep op het menu :)
pi_149728902
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:34 schreef Unites het volgende:

[..]

Sommige leden bieden een gratis box aan! Dat is een leuke manier om kennis te maken met HelloFresh. Je moet dan wel 2 boxen afnemen!

Mocht niemand hier die nu hebben, dan staat er altijd nog een kortingscode voor 50% korting in de OP.
1 box gratis, maar minimaal 2 boxen afnemen is dan toch hetzelfde als 50% korting?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:07:20 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149728987
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:03 schreef Fukushima het volgende:

[..]

1 box gratis, maar minimaal 2 boxen afnemen is dan toch hetzelfde als 50% korting?
De 50% korting is op een box, dus 25% korting gerekend over de fwee verplichte boxen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149732177
Net stiekem toch de noodles met biefstuk en spruitjes op al eerste! We hadden er zo zin in en het eindresultaat was echt hemels! Het zag er niet echt beeldig uit, vraag me toch altijd hoe ze dat voor elkaar krijgen op de foto's!

We hebben trouwens zeker nog ruim 4 porties over en we hebben echt ruime porties op net! We zitten alles tot aan ons nek toe vol!

Trouwens ook net een heerlijke passievrucht op uit de fruitbox! Lekker fris, ik wist niet dat passievrucht zo hemels was.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 17:53:15 ]
pi_149732889
Ik krijg echt met de beste wil van de wereld geen 75 gram kaas in 1 kipfilet...;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Trusten op 16-02-2015 18:29:27 ]
pi_149733267
Eneuh, hier ook niet...ik heb het door de róstli geschept voor het in de oven ging.
( en wat in mijn mond gestopt :P )
pi_149733352
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:26 schreef AnneX het volgende:
Eneuh, hier ook niet...ik heb het door de róstli geschept voor het in de oven ging.
( en wat in mijn mond gestopt :P )
Haha ik ook (beide ;))
  maandag 16 februari 2015 @ 18:30:34 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149733392
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef Trusten het volgende:
Ik krijg echt met de beste wil van de wereld geen 75 gram kaas in 1 kipfilet...;-)
Oh heb niet eens gekeken hoeveel erin had gemoeten _O- Kon er ook maar een paar in kwijt. Was wel lekker, maar die kip was echt saai. Voor de herkansing gaat die vanavond even alvast in de marinade :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149734518
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh heb niet eens gekeken hoeveel erin had gemoeten _O- Kon er ook maar een paar in kwijt. Was wel lekker, maar die kip was echt saai. Voor de herkansing gaat die vanavond even alvast in de marinade :9
Ik heb de kaas op de ovenschotel gedaan en kip zelf ook gemarineerd en gebakken, was erg lekker :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_149735615
Hier vanavond de couscous. We waren wat last thuis om nog helemaal de rosti te maken. Was prima, maar niet heel bijzonder. Het duurde even voor we zoon ervan overtuigd hadden dat hij het heus wel lekker zou vinden, maar toen ging het er goed in.
pi_149735774
De eerste box zojuist in ontvangst genomen *O* Uurtje eerder dan gepland dus top ^O^
Superleuk om uit te pakken :D Mooie producten en koelkast zit vol. Voor 2 personen hadden we 220gr biefstuk en 210gr kip ;)

We zijn alleen nog wat huiverig voor de soep, lusten allebei geen champignons :+
pi_149735988
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef GotC het volgende:
De eerste box zojuist in ontvangst genomen *O* Uurtje eerder dan gepland dus top ^O^
Superleuk om uit te pakken :D Mooie producten en koelkast zit vol. Voor 2 personen hadden we 220gr biefstuk en 210gr kip ;)

We zijn alleen nog wat huiverig voor de soep, lusten allebei geen champignons :+
Dan laat je de champies toch gewoon zitten?
Was wel lekker, champie met flink knoflook en peterselie.
Make my day!
pi_149736025
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef GotC het volgende:
De eerste box zojuist in ontvangst genomen *O* Uurtje eerder dan gepland dus top ^O^
Superleuk om uit te pakken :D Mooie producten en koelkast zit vol. Voor 2 personen hadden we 220gr biefstuk en 210gr kip ;)

We zijn alleen nog wat huiverig voor de soep, lusten allebei geen champignons :+
Leuk is dat he? Kadootje uitpakken. *O*

Die champignons kun je ook lekker ernaast laten liggen. Proef je eerst of je het wat vindt. En anders maak je er iemand anders blij mee of kieper je ze alsnog weg.

Ik heb de soep vanavond gehad, ik zat kanonnevol :D Het broodje heb ik voor 2/3 opgegeten, was mij te donker en het paste gewoon niet meer. Heel bijzonder vond ik dat bejubelde broodje ook niet eigk. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149736070
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef agter het volgende:

[..]

Dan laat je de champies toch gewoon zitten?
Was wel lekker, champie met flink knoflook en peterselie.
Eerste keer dat ik mijn vijfbladige peterselieschaar heb gebruikt 8-) _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149736089
Ik twijfelde of de soep het echt nodig had namelijk :+ Maar goed idee, gewoon ernaast leggen en wat proberen! Dat is ook wel 'part of the deal', dingen proberen die we niet kennen/lusten :Y)
pi_149736150
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef GotC het volgende:
Ik twijfelde of de soep het echt nodig had namelijk :+ Maar goed idee, gewoon ernaast leggen en wat proberen! Dat is ook wel 'part of the deal', dingen proberen die we niet kennen/lusten :Y)
De champignons worden apart bereid en voor het gemak als laatste op de soep gegooid. Kun je prima apart houden. Maar wel proberen! *kijkt streng*
Zo ben ik erachter dat ik in bepaalde recepten best zuurkool lust.
Kaas is nog steeds een brug te ver though, die laat ik standaard eruit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149736216
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk is dat he? Kadootje uitpakken. *O*

Die champignons kun je ook lekker ernaast laten liggen. Proef je eerst of je het wat vindt. En anders maak je er iemand anders blij mee of kieper je ze alsnog weg.

Ik heb de soep vanavond gehad, ik zat kanonnevol :D Het broodje heb ik voor 2/3 opgegeten, was mij te donker en het paste gewoon niet meer. Heel bijzonder vond ik dat bejubelde broodje ook niet eigk. :')
zo heerlijk is t broodje niet nee :D

En de soep vult als een malle *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149736222
Ja mevrouw :@ :D

Alleen pastinaak raak ik met geen pollepel aan. *ril*
pi_149736424
de soep was lekker! en ik lust geen champignons, maar heb er toch een paar in mijn soep gedana, was niet storend ;)

Zelfs mijn niks vreemds etende dochter van 6 heeft netjes gegeten :)
Porties waren trouwens prima!
pi_149736510
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo heerlijk is t broodje niet nee :D

En de soep vult als een malle *)
Soepje smaakte goed, vulde prima, maar achteraf denk ik dat ik blijer was geweest als de zalm rauw was geweest zodat ik die lekker had kunnen bakken, gebakken aardappeltjes erbij en de prei gestoomd. Eventueel nog champignons als bijgerechtje. Bij zo'n soep proef je de afzonderlijke ingrediënten niet meer. Behalve de knoflookchampignons. Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit _O- *walm*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149738262
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Soepje smaakte goed, vulde prima, maar achteraf denk ik dat ik blijer was geweest als de zalm rauw was geweest zodat ik die lekker had kunnen bakken, gebakken aardappeltjes erbij en de prei gestoomd. Eventueel nog champignons als bijgerechtje. Bij zo'n soep proef je de afzonderlijke ingrediënten niet meer. Behalve de knoflookchampignons. Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit _O- *walm*
Nou, daar zeg je me wat. Ik vond de soep heerlijk, maar echt zalm heb ik niet geproefd...
Make my day!
pi_149743239
Vandaag de parelcouscous van de vega-box gegeten, de gele biet met kaneel was verrassend lekker. We hadden allebei geen hoge verwachtingen, allebei geen kaneel/cranberry eters, maar alles samen smaakte prima. De parelcouscous leek eerst niet gaar te worden en plakte enorm aan de pan, heb het idee dat de bereiding daarvan wellicht meer als risotto had gemoeten. In een lage pan met meer roeren. De halloumi was lekker, al wel eens eerder gehad dus geen verassing daar. Zou wel eens tempeh willen in de box.
And the druids turn to stone...
pi_149744937
Vandaag nog de zuurkool en bataat gehad.
Wij vonden m lekker.
pi_149751554
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:02 schreef Panthera1984 het volgende:
Vandaag de parelcouscous van de vega-box gegeten, de gele biet met kaneel was verrassend lekker. We hadden allebei geen hoge verwachtingen, allebei geen kaneel/cranberry eters, maar alles samen smaakte prima. De parelcouscous leek eerst niet gaar te worden en plakte enorm aan de pan, heb het idee dat de bereiding daarvan wellicht meer als risotto had gemoeten. In een lage pan met meer roeren. De halloumi was lekker, al wel eens eerder gehad dus geen verassing daar. Zou wel eens tempeh willen in de box.
'Wij' van de gewone box hebben volgens mij hetzelfde recept maar dan gewoon zonder de halloumi :D

Ik kan me iig niet herinneren dat ik hem gezien heb en ik heb hem ook niet gemist bij het controleren van de ingrediëntenlijst...

In t recept dat je kan downloaden van de site staat ie wel btw... Maar dat zal wel een foutje zijn :+
Vanavond als ik thuis ben eens op de kaart zelf kijken c_/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:24:31 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149752121
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

'Wij' van de gewone box hebben volgens mij hetzelfde recept maar dan gewoon zonder de halloumi :D

Ik kan me iig niet herinneren dat ik hem gezien heb en ik heb hem ook niet gemist bij het controleren van de ingrediëntenlijst...

In t recept dat je kan downloaden van de site staat ie wel btw... Maar dat zal wel een foutje zijn :+
Vanavond als ik thuis ben eens op de kaart zelf kijken c_/
Heb het even voor je gecontroleerd :+ en wij hebben inderdaad geen halloumi en staat ook niet in het recept. Wel jammer -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149752397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb het even voor je gecontroleerd :+ en wij hebben inderdaad geen halloumi en staat ook niet in het recept. Wel jammer -O-
ah ok! Wel gek eigenlijk, dat t in 1 box dan een complete maaltijd is mét halloumi, en in de andere moet je t zonder doen :D of hebben wij dan meer ofzo?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:40:55 #212
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149752437
Ik ben HF al een tijdje aan het volgen maar heb tot nu toe geen box besteld. Hoor namelijk zeer wisselende verhalen over de kwaliteit en inhoud. Zo zou de 200 gram groente per persoon slechts zelden behaald worden en staat de kwaliteit lang niet altijd in verhouding met de prijs die er voor betaald is. Zonder dat ik 9 topics in deze reeks hoef door te lezen: Zijn bovenstaande verhalen waar of is de HF box een absolute aanrader en voldoet het bovendien aan de normen van gezond eten?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:42:03 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149752454
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:40 schreef Coelho het volgende:
Ik ben HF al een tijdje aan het volgen maar heb tot nu toe geen box besteld. Hoor namelijk zeer wisselende verhalen over de kwaliteit en inhoud. Zo zou de 200 gram groente per persoon slechts zelden behaald worden en staat de kwaliteit lang niet altijd in verhouding met de prijs die er voor betaald is. Zonder dat ik 9 topics in deze reeks hoef door te lezen: Zijn bovenstaande verhalen waar of is de HF box een absolute aanrader en voldoet het bovendien aan de normen van gezond eten?
Je geeft een prima samenvatting.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:47:24 #214
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149752593
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je geeft een prima samenvatting.
Dat dus. Het is wel behoorlijk afwisselend. Persoonlijk vind ik het deze week enorm tegenvallen qua prijs/kwaliteit verhouding. Dat ze bijvoorbeeld deze week een blikje zalm hebben ipv verse zalm is imho wel een dikke faal.

Echter blijft het nog steeds voor mij de moeite waard omdat ik een ramp ben met het bedenken van weekmenu's en boodschappen doen etc. Als ik dat niet zou hebben zou ik de HF box niet hebben genomen :) Ik eet hierdoor wel veel gezonder en leer ik veel nieuwe dingen kennen. Dus je moet voor jezelf even een kosten/baten overweging maken. Voor mij waren de baten hoger dan de kosten dus kan ik de (soms te hoge) prijs naar mijzelf verantwoorden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:48:17 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149752615
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah ok! Wel gek eigenlijk, dat t in 1 box dan een complete maaltijd is mét halloumi, en in de andere moet je t zonder doen :D of hebben wij dan meer ofzo?
Geen idee :o Op de website van HF kan ik alleen het recept van de originalbox downloaden. Die van veggie is bij mij exact hetzelfde.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149752688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen idee :o Op de website van HF kan ik alleen het recept van de originalbox downloaden. Die van veggie is bij mij exact hetzelfde.
ik zal vanavond eens kijken of er bv meer noten/groente in zit :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149752719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:40 schreef Coelho het volgende:
Ik ben HF al een tijdje aan het volgen maar heb tot nu toe geen box besteld. Hoor namelijk zeer wisselende verhalen over de kwaliteit en inhoud. Zo zou de 200 gram groente per persoon slechts zelden behaald worden en staat de kwaliteit lang niet altijd in verhouding met de prijs die er voor betaald is. Zonder dat ik 9 topics in deze reeks hoef door te lezen: Zijn bovenstaande verhalen waar of is de HF box een absolute aanrader en voldoet het bovendien aan de normen van gezond eten?
Mijn persoonlijke ervaring/mening:

HelloFresh is een duur concept. De hoeveelheden die je krijgt zijn ruim voldoende, wij houden altijd ruime porties over. De kwaliteit van de producten is erg goed. Het zijn allemaal verse producten die in de box zitten, sommige producten zijn zelfs biologisch.

Mocht je een echte vlees- en/of viseter zijn, dan kan de hoeveelheid vlees en vis misschien tegenvallen. Wel probeert HelloFresh zich te houden aan de dagelijks voorgeschreven hoeveelheden. Toch kan dat tegenvallen als je gewend bent om meer te eten.

De bezorging is niet al te best. Ze leveren niet op tijd, daarom geven ze ook slechts een indicatie. Echter waren ze de afgelopen keer meer dan 3 uur te vroeg. Gelukkig waren we thuis.

Grote voordelen zijn wel dat je niet meer hoeft te bedenken wat je gaat eten en dat het een flexibel lidmaatschap is. Ook eet je erg gevarieerd en dat maakt het extra leuk! Het is iedere keer weer een feestje om zo'n box uit te pakken!


Probeer het anders gewoon een keer! Ze hebben ook een proefbox, dan betaal je wel iets meer, maar dan hoef je maar 1 box af te nemen!
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 10:35:32 #218
414785 sirdanilot
pi_149753707
34 euro voor 3 maaltijden voor 1 persoon. Dat is dus dik 11 euro per maaltijd.

Daarvoor kun je zelf zulk lekker eten maken, dat wil je niet weten joh.... en ook afhalen of laten bezorgen van kant en klaar eten zal rond deze prijs liggen. Ik zou er zelf niet aan beginnen.

Maar deze draad is verder wel leuk voor maaltijdideeën en dergelijke ;)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:37:03 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149753742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef sirdanilot het volgende:
34 euro voor 3 maaltijden voor 1 persoon. Dat is dus dik 11 euro per maaltijd.

Daarvoor kun je zelf zulk lekker eten maken, dat wil je niet weten joh.... en ook afhalen of laten bezorgen van kant en klaar eten zal rond deze prijs liggen. Ik zou er zelf niet aan beginnen.

Maar deze draad is verder wel leuk voor maaltijdideeën en dergelijke ;)
Daarom de 2 persoonsbox nemen ;) 39 euro voor 6 maaltijden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:38:07 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149753758
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef sirdanilot het volgende:
34 euro voor 3 maaltijden voor 1 persoon. Dat is dus dik 11 euro per maaltijd.

Daarvoor kun je zelf zulk lekker eten maken, dat wil je niet weten joh.... en ook afhalen of laten bezorgen van kant en klaar eten zal rond deze prijs liggen. Ik zou er zelf niet aan beginnen.

Maar deze draad is verder wel leuk voor maaltijdideeën en dergelijke ;)
Dan heb je ook wel de duurste variant te pakken, volgens mij. Hier is volgens mij iemand die de box voor twee in haar eentje neemt en dan gaat de prijs per maaltijd al rap omlaag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149754202
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:40 schreef Coelho het volgende:
Ik ben HF al een tijdje aan het volgen maar heb tot nu toe geen box besteld. Hoor namelijk zeer wisselende verhalen over de kwaliteit en inhoud. Zo zou de 200 gram groente per persoon slechts zelden behaald worden en staat de kwaliteit lang niet altijd in verhouding met de prijs die er voor betaald is. Zonder dat ik 9 topics in deze reeks hoef door te lezen: Zijn bovenstaande verhalen waar of is de HF box een absolute aanrader en voldoet het bovendien aan de normen van gezond eten?
Wij eten met 1 normale eter, 1 kleine eter en 1 kleuter van een 2-personen box. De porties zijn voor ons erg ruim, vooral qua koolhydraten. Hier blijft dus veel van over, wat zonde is van de groente die er vaak door heen zit. Het proteinegehalte (eiwit) is in de vega-maaltijden in de original-box aan de lage kant. Deze week is een dikke min en daar ga ik ook over klagen. Deze week krijgt de vega-box wel de halloumi bij een gerecht, maar de original-box niet voor verder het zelfde gerecht, wat dus scheelt in de proteine. En dan ook nog deze week een blik zalm...dat valt bij mij niet onder de definitie van vers en past niet bij mijn beleving van het concept. De kwaliteit is verder wel in orde en er zit vaak wat bij wat ik zelden eet of hier lastig te koop is. Verder zit in de prijs natuurlijk ook bezorging, recepten ed. De bezorging, hier in Noord-Limburg, is prima binnen de tijdzone.
pi_149756277
Ah, dus zo zit het met de halloumi. Jammer hoor, dat we die niet hebben bij de originalbox. Over dat blik zalm kan ik echt niet vallen. Gebruik ik zelf ook wel eens.
pi_149756365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef Bleie het volgende:
Ah, dus zo zit het met de halloumi. Jammer hoor, dat we die niet hebben bij de originalbox. Over dat blik zalm kan ik echt niet vallen. Gebruik ik zelf ook wel eens.
Vind voor sommige gerechten een blik ook net zo goed als vers :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149756949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef Bleie het volgende:
Ah, dus zo zit het met de halloumi. Jammer hoor, dat we die niet hebben bij de originalbox. Over dat blik zalm kan ik echt niet vallen. Gebruik ik zelf ook wel eens.
Die halloumi vind ik ook jammer idd! En ik vind het nog steeds raar dat als we verder dezelfde hoeveelheden hebben wij dus een onderdeel missen... :@ die zalm maakt me ook 0,0 uit idd :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 17 februari 2015 @ 12:49:31 #225
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149757090
Als ik zou weten wat halloumi is, zou ik het vast missen :+

Vanavond! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149758043
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb je ook wel de duurste variant te pakken, volgens mij. Hier is volgens mij iemand die de box voor twee in haar eentje neemt en dan gaat de prijs per maaltijd al rap omlaag.
Check :). Voor die vijf euro extra per week eet ik graag twee keer zoveel. :9
Motivatie voor mij is gemak en afwisseling in recepten en buh bye pakjeseten.
De bezorging is tot dusver prima binnen de aangegeven tijd geweest en elke box compleet (4 boxen gehad).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149758057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik zou weten wat halloumi is, zou ik het vast missen :+

Vanavond! *O*
Ik ook _O-

Veel plezier met je eerste doos *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 februari 2015 @ 14:09:11 #228
208890 June.
Seriously?
pi_149759704
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Check :). Voor die vijf euro extra per week eet ik graag twee keer zoveel. :9
Motivatie voor mij is gemak en afwisseling in recepten en buh bye pakjeseten.
De bezorging is tot dusver prima binnen de aangegeven tijd geweest en elke box compleet (4 boxen gehad).
Hier hetzelfde. Hoewel vriendinnen steeds vaker mee-eten vanwege de lekkere recepten d:+

Bezorging hier is perfect. Meestal precies op het tijdstip dat ze aangeven in het sms'je dat ze vooraf sturen.
Shine bright like a diamond.
pi_149762456
bezorging is hier ook altijd goed op tijd :Y
Zie online dat het aantal kcal van de veggiebox parelcouscous salade zo'n 200 hoger ligt dan die van de originalbox parelcouscous salade... Als er echt geen verschil in ingredienten (behalve de Halloumi dan) zit ga ik zeker wel even mailen :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149762643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:39 schreef tombolafan het volgende:
bezorging is hier ook altijd goed op tijd :Y
Zie online dat het aantal kcal van de veggiebox parelcouscous salade zo'n 200 hoger ligt dan die van de originalbox parelcouscous salade... Als er echt geen verschil in ingredienten (behalve de Halloumi dan) zit ga ik zeker wel even mailen :@
snap ik niet? Halloumi = kaas = vet = vee lkcal
pi_149762861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

snap ik niet? Halloumi = kaas = vet = vee lkcal
Ik vind het raar dat bij de originalbox geen halloumi zit, kennelijk is het MET een volwaardige maaltijd voor de veggiebox, maar ZONDER een volwaardige maaltijd voor de originalbox? Als er nou andere ingrediënten toegevoegd/meer hoeveelheid van in zit ofzo dan snap ik het ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149763034
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat bij de originalbox geen halloumi zit, kennelijk is het MET een volwaardige maaltijd voor de veggiebox, maar zonder een volwaardige maaltijd voor de originalbox?
Go get'em Tombo ~O>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149763270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het raar dat bij de originalbox geen halloumi zit, kennelijk is het MET een volwaardige maaltijd voor de veggiebox, maar ZONDER een volwaardige maaltijd voor de originalbox? Als er nou andere ingrediënten toegevoegd/meer hoeveelheid van in zit ofzo dan snap ik het ;)
Eens! Ik vind dat ook bijzonder vreemd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149763442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eens! Ik vind dat ook bijzonder vreemd.
Ah mooi, ik dacht al dat ik een zeikerd was :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149764193
Dat vind ik ook raar..

Wij eten vanavond de pastasalade. Ben benieuwd!
pi_149764222
Oh, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan, maar dat is wel vreemd. Het enige wat ik me voor kan stellen is dat vlees/viseters niet iedere dag een proteïnebron nodig hebben, omdat er al meer in vlees/vis zit. Dus met de gedachtegang, 3 keer per week vlees/vis maakt aanvulling op andere dagen overbodig. Persoonlijk denk ik dan wel dat je wat maagvulling mist. Ik zou het als originalbox afnemer zeker een mailtje waarin je uitleg vraagt, waard vinden.
And the druids turn to stone...
pi_149766970
Vandaag de kipcordonbleu met rösti aardappel schotel.
Qua portie ruim genoeg!
Alleen de smaak van de rösti... Mwoa, beetje smakeloos.
pi_149768430
De preisoep was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

Mijn vriendin dacht echter dat er kip in zat ipv blikzalm :')
pi_149768502
Ik heb gemaild. And now we wait :+

Ik denk dat ik de parelcouscoussalade dan maar als lunchgerecht neem :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149769296
De pastasalade was heerlijk! Hadden na 2x opscheppen zelfs nog over. Nom! :9
pi_149770769
Ik lees vaak hier dat men het proteïne gehalte te laag vindt.
Dat is eiwit, toch?
Leg me eens uit waarom het te laag is? Wat is voldoende?
Make my day!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:56:58 #242
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149771086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef benkruk het volgende:
De preisoep was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

Mijn vriendin dacht echter dat er kip in zat ipv blikzalm :')
Chicken of the sea toch? :+ Oh nee, dat is tonijn :P

Heb vandaag de overgebleven tijm van vorige week door de rösti gedaan. Was een goede aanvulling _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149771306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:41 schreef Panthera1984 het volgende:
Oh, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan, maar dat is wel vreemd. Het enige wat ik me voor kan stellen is dat vlees/viseters niet iedere dag een proteïnebron nodig hebben, omdat er al meer in vlees/vis zit. Dus met de gedachtegang, 3 keer per week vlees/vis maakt aanvulling op andere dagen overbodig. Persoonlijk denk ik dan wel dat je wat maagvulling mist. Ik zou het als originalbox afnemer zeker een mailtje waarin je uitleg vraagt, waard vinden.
Volgens mijn diëtiste en het Voedingscentrum is proteïne dagelijks nodig en de behoefte is gebaseerd op je gewicht, ongeveer 0,8 gram per kg lichaamsgewicht, uitgaande van een gezond gewicht dus niet je eventuele onder- of overgewicht. 1 gram eiwit levert trouwens 4 calorieën. Voor mijn gewicht/lengte zou mijn voeding gemiddeld 74 gram eiwit per dag moeten bevatten. Bij een evenwichtig voedingspatroon bevat de warme maaltijd ruim 1/3 van de totale behoefte, circa 25-30 gram. Die couscous zonder halloumi bevat 16 gram eiwit, de kipcordonblue 43 (dacht ik, uit mijn hoofd). Dus gemiddeld klopt het wel, maar 16 gram eiwit is gewoon erg weinig en dat couscousgerecht bevat desondanks vrij veel calorieën; voornamelijk koolhydraten van de couscous zelf maar ook de biet is een koolhydraatrijke groente. Honger zul je er niet van hebben. Koolhydraten, zo wordt mij geleerd zijn vullers en ook nodig, maar eiwitten zijn belangrijker. Al met al vind ik het niet echt evenwichtig wat Hello Fresh nu doet. En dan heb ik het nog niet over de smaak. Ik zal er ook eens een mail aan wagen. Heeft er iemand een veggie-box, ik ben wel benieuwd naar de voedingswaarde met de halloumi...
pi_149771850
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Volgens mijn diëtiste en het Voedingscentrum is proteïne dagelijks nodig en de behoefte is gebaseerd op je gewicht, ongeveer 0,8 gram per kg lichaamsgewicht, uitgaande van een gezond gewicht dus niet je eventuele onder- of overgewicht. 1 gram eiwit levert trouwens 4 calorieën. Voor mijn gewicht/lengte zou mijn voeding gemiddeld 74 gram eiwit per dag moeten bevatten. Bij een evenwichtig voedingspatroon bevat de warme maaltijd ruim 1/3 van de totale behoefte, circa 25-30 gram. Die couscous zonder halloumi bevat 16 gram eiwit, de kipcordonblue 43 (dacht ik, uit mijn hoofd). Dus gemiddeld klopt het wel, maar 16 gram eiwit is gewoon erg weinig en dat couscousgerecht bevat desondanks vrij veel calorieën; voornamelijk koolhydraten van de couscous zelf maar ook de biet is een koolhydraatrijke groente. Honger zul je er niet van hebben. Koolhydraten, zo wordt mij geleerd zijn vullers en ook nodig, maar eiwitten zijn belangrijker. Al met al vind ik het niet echt evenwichtig wat Hello Fresh nu doet. En dan heb ik het nog niet over de smaak. Ik zal er ook eens een mail aan wagen. Heeft er iemand een veggie-box, ik ben wel benieuwd naar de voedingswaarde met de halloumi...
Die kan je online downloaden ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_149771880
Hier vandaag de preisoep, heerlijk! En hoewel ik eerder zei geen bezwaar te hebben tegen zalm uit blik, denk ik nu dat gerookte zalm hier beter bij zou passen, maar dat heeft ook erg met structtur te maken. Ook voor het eerst echt enthousiast over de meegeleverde broodjes. Jammer dat je die dan weer niet kan kopen ergens als je het recept nog eens maakt, maar gewoon stokbrood zal er ook wel bij smaken.
pi_149772409
Vanavond hebben wij gesmuld van de ruim voldoende parelcouscous salade.
Weliswaar met een toegevoegd zachtgekookt eitje, omdat... w/

Nog altijd blij verrast zijn wij met de nieuwe smaken en combinatie's. :Y)
pi_149773176
Ik ben niet zo van de zalm, dus heb een paar gebakken spekjes door de soep gedaan. Wel een aanrader :). Ook m'n vriend vond de soep mét zalm erg lekker ^O^
pi_149773819
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Volgens mijn diëtiste en het Voedingscentrum is proteïne dagelijks nodig en de behoefte is gebaseerd op je gewicht, ongeveer 0,8 gram per kg lichaamsgewicht, uitgaande van een gezond gewicht dus niet je eventuele onder- of overgewicht. 1 gram eiwit levert trouwens 4 calorieën. Voor mijn gewicht/lengte zou mijn voeding gemiddeld 74 gram eiwit per dag moeten bevatten. Bij een evenwichtig voedingspatroon bevat de warme maaltijd ruim 1/3 van de totale behoefte, circa 25-30 gram. Die couscous zonder halloumi bevat 16 gram eiwit, de kipcordonblue 43 (dacht ik, uit mijn hoofd). Dus gemiddeld klopt het wel, maar 16 gram eiwit is gewoon erg weinig en dat couscousgerecht bevat desondanks vrij veel calorieën; voornamelijk koolhydraten van de couscous zelf maar ook de biet is een koolhydraatrijke groente. Honger zul je er niet van hebben. Koolhydraten, zo wordt mij geleerd zijn vullers en ook nodig, maar eiwitten zijn belangrijker. Al met al vind ik het niet echt evenwichtig wat Hello Fresh nu doet. En dan heb ik het nog niet over de smaak. Ik zal er ook eens een mail aan wagen. Heeft er iemand een veggie-box, ik ben wel benieuwd naar de voedingswaarde met de halloumi...
Dank je wel voor je uitleg!
Make my day!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:53:09 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149776386
Zooo, box uitgepakt :D
Allemaal mooie producten, maar ik twijfel of wij er met z'n 2en van kunnen eten. Echtgenoot eet vrij royaal, ik normaal (vind ik zelf dan :+ ).
Maar we gaan het proberen, de recepten lijken me wel erg lekker.
Morgen beginnen met de preisoep :9
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149785336
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat bij de originalbox geen halloumi zit, kennelijk is het MET een volwaardige maaltijd voor de veggiebox, maar ZONDER een volwaardige maaltijd voor de originalbox? Als er nou andere ingrediënten toegevoegd/meer hoeveelheid van in zit ofzo dan snap ik het ;)
oh op die fiets. Ik dacht dat je niet snapte waarom er minder calorieën in original box zat.
pi_149788026
Is er iemand die de recepten ook thuis laat sturen in je email? Dat kan bijv als je de Engelse recepten wilt hebben, dan krijg je ook automatisch een link naar de Nederlandse en de vegetarische.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:42:06 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149800993
De preisoep was lekker! :9 Toen ik mijn bord had dacht ik wel van goh wat weining.. maar zit aardig vol en heb het broodje nog niet op _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149801086
De parelcouscous salade was ook erg lekker. Wel stiekem een stuk vlees bij gedaan.
pi_149802642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Is er iemand die de recepten ook thuis laat sturen in je email? Dat kan bijv als je de Engelse recepten wilt hebben, dan krijg je ook automatisch een link naar de Nederlandse en de vegetarische.
Ik! :Y Gedaan omdat mijn Britse vriend dan ook kan koken want zijn NL is nog niet zo goed ;)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_149802731
Net de soep op. Ja, zelfs alle champignons :o. Was lekker, maar we zijn toch grotere eters dan ik dacht. Soep is helemaal op en we zitten nog niet echt vol.
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:37:32 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149802938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef GotC het volgende:
Net de soep op. Ja, zelfs alle champignons :o. Was lekker, maar we zijn toch grotere eters dan ik dacht. Soep is helemaal op en we zitten nog niet echt vol.
Kan dat niet komen omdat jullie allebei veel sporten? Dan moet je volgens mij sowieso al wat meer eten omdat je energieverbruik in rust al hoger is dan iemand die niet sport.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:41:55 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_149803094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef benkruk het volgende:
De parelcouscous salade was ook erg lekker. Wel stiekem een stuk vlees bij gedaan.
Lowlandsburgertje erbij? ;)
F means you're fucked
pi_149803257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kan dat niet komen omdat jullie allebei veel sporten? Dan moet je volgens mij sowieso al wat meer eten omdat je energieverbruik in rust al hoger is dan iemand die niet sport.
Hmm ja daar zeg je wat! Misschien hadden we beter de 3persoonsbox moeten bestellen?

Ik mis de sportbox :+
pi_149803890
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Lowlandsburgertje erbij? ;)
Podver, de enige echte Yur?!?
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:01:03 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_149803936
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef benkruk het volgende:

[..]

Podver, de enige echte Yur?!?
Mais oui :D
F means you're fucked
pi_149803986
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef benkruk het volgende:

[..]

Podver, de enige echte Yur?!?
Eindelijk :D
pi_149806941
Hier vanavond de rosti met kip. Heerlijk weer!
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:16:36 #263
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149807686
Die staat hier morgen op de planning :)

De preisoep was heerlijk! Is nog over om er morgen 2 kleine porties van te eten, dus preisoep met kiprosti :7
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:26:57 #264
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149808230
Vanavond komt toch de nieuwe week online? Ik ben benieuwd, want ik heb weer ontzettend veel zin om een box te bestellen dus ik zit te duimen voor lekkere recepten
Rayen 2½ jaar!
pi_149808375
En wat een berg spruiten plus peultjes vanavond met de biefreepjes en chinese bami :Y)
Eignlijk had ik de champignons erbij meten doen, de nog over zijn.
pi_149808713
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef AnneX het volgende:
En wat een berg spruiten plus peultjes vanavond met de biefreepjes en chinese bami :Y)
Eignlijk had ik de champignons erbij meten doen, de nog over zijn.
Meer dan 300 gram groente pp. Dat moet toch wel voldoende zijn, denk ik zo? :D
We vonden hem erg lekker. En alles ging op.
Make my day!
pi_149809147
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef AnneX het volgende:
En wat een berg spruiten plus peultjes vanavond met de biefreepjes en chinese bami :Y)
Eignlijk had ik de champignons erbij meten doen, de nog over zijn.
Ik heb dat restje champignons door de rosti gedaan. Ging ook prima.
pi_149810087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef TimeJumper het volgende:
Vanavond komt toch de nieuwe week online? Ik ben benieuwd, want ik heb weer ontzettend veel zin om een box te bestellen dus ik zit te duimen voor lekkere recepten
Deze week zat bij mijn 3 receptkaarten ook een 'nieuws' kaart waarop de recepten van volgende week al stonden.

Verder vandaag de rosti gemaakt, met prei en tomaat. Was verder ook niet zoveel aan moet ik zeggen. Zelf opgeleukt met kaas en ketchup, anders was 't behoorlijk 'bland' zogezegd.
And the druids turn to stone...
  woensdag 18 februari 2015 @ 22:44:17 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149811620
Hier staat de rosti nu in de oven en de kip is klaar. Morgen geen tijd om alles klaar te maken.
Kreeg al die kaas met geen mogelijkheid in de kip, dus de rosti heeft nu ook kaas :P
Ben benieuwd :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149811784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef GotC het volgende:
Net de soep op. Ja, zelfs alle champignons :o. Was lekker, maar we zijn toch grotere eters dan ik dacht. Soep is helemaal op en we zitten nog niet echt vol.
Keu-rig! ^O^ Maar dan zijn jullie echt grote eters :D Ik heb drie dagen over de soep gedaan en beide broodjes maar voor 2/3e opgegeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149811793
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Die staat hier morgen op de planning :)

De preisoep was heerlijk! Is nog over om er morgen 2 kleine porties van te eten, dus preisoep met kiprosti :7
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149811870
Ik eet morgen het allerlaatste restje rosti op, dan heb ik er volgens mij vier dagen over gedaan. _O-
Vlees wordt een varkenslapje en ik heb nog kool van vorige week in de koelkast liggen. Waarschijnlijk nog wat aardappeligs erbij doen, want het restje rosti is wel erg klein.

Dan twee dagen buitenhuis eten en zondag de parelcouscous. Kan ik die mooi maandag meenemen als ik op het werk eet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149812829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier staat de rosti nu in de oven en de kip is klaar. Morgen geen tijd om alles klaar te maken.
Kreeg al die kaas met geen mogelijkheid in de kip, dus de rosti heeft nu ook kaas :P
Ben benieuwd :Y
Hier ook, heb de kaas maar over de rosti verdeeld als een soort gratin en de kip gewoon gebakken. Ging prima en smaakte goed.
  donderdag 19 februari 2015 @ 08:55:37 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_149818384
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:38 schreef agter het volgende:

[..]

Geen wachtrij hoor. :)

Ik mag er 3 weggeven. Maar ik moet het emailadres ingeven, waar de aanbieding heen gaat.
Dus als je serieus bent, geef me dan het emailadres en een voornaam door, per PM.
Weet wel dat men minimaal 2 boxen afneemt (waarvan dan 1 gratis).
Even een kleine update: Vriendin heeft de box ook besteld. Ze verwacht zondag de 1e! Nogmaals dank!
A grand adventure has begun.
  donderdag 19 februari 2015 @ 09:16:13 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149818721
Week 10 staat inmiddels online:

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W10

Hoog "mwua" gehalte. ga hier nog even over nadenken :Y Gerechten spreken mij op zich wel aan, maar vind ze vrij simpel. Misschien dat ik in die week mijn restjes ga opmaken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149819107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:16 schreef Maraca het volgende:
Week 10 staat inmiddels online:

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W10

Hoog "mwua" gehalte. ga hier nog even over nadenken :Y Gerechten spreken mij op zich wel aan, maar vind ze vrij simpel. Misschien dat ik in die week mijn restjes ga opmaken.
Ik begrijp wat je bedoelt met simpel :Y En pasta met makreel hebben we eerder gehad, vond ik toen erg lekker :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149819113
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 22:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Keu-rig! ^O^ Maar dan zijn jullie echt grote eters :D Ik heb drie dagen over de soep gedaan en beide broodjes maar voor 2/3e opgegeten.
Ja I guess so :D Tegelijkertijd maakt het HF niet echt geschikt voor ons. Om nou 3dgn voor 3pers te bestellen..mwah. Dan is het ineens wel heel duur -O-
Ik mis de sportbox!

Recepten voor volgende week zien er prima uit ^O^ Wel erg..basic.
pi_149819955
Ik heb nog 4 cadeaukaarten twv ¤ 20 liggen, iemand interesse?
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:34:30 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149824987
Ik kan me nu al verheugen op het restantje soep en het broodje :')

Voor volgende week ziet het er ook lekker uit, op de varkenskotelet na :9
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:55:15 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149832596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op het restantje soep en het broodje :')

Voor volgende week ziet het er ook lekker uit, op de varkenskotelet na :9
Nog eventjes geduld hebben.. we moeten eerst week 9 nog krijgen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149834904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op het restantje soep en het broodje :')

Voor volgende week ziet het er ook lekker uit, op de varkenskotelet na :9
Welkom bij de club :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149834939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:16 schreef Maraca het volgende:
Week 10 staat inmiddels online:

https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W10

Hoog "mwua" gehalte. ga hier nog even over nadenken :Y Gerechten spreken mij op zich wel aan, maar vind ze vrij simpel. Misschien dat ik in die week mijn restjes ga opmaken.
Ik word er wel erg blij van eigk. Pasta, rijst, ovenaardappeltjes :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149835124
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja I guess so :D Tegelijkertijd maakt het HF niet echt geschikt voor ons. Om nou 3dgn voor 3pers te bestellen..mwah. Dan is het ineens wel heel duur -O-
Ik mis de sportbox!

Recepten voor volgende week zien er prima uit ^O^ Wel erg..basic.
Ja, naar verhouding wordt het dan duur. Zou je kunnen aanvullen met een extra zelfgekocht stukje vlees of zo? En anders lees je hier mee voor recept ideetjes. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149860847
Ik mag vandaag nog 3x een gratis box weggeven. Je moet minimaal twee boxen afnemen en de tweede dus zelf betalen. Stuur een DM als je interesse hebt!

Alleen vandaag nog!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:52:22 #285
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_149861801
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Unites het volgende:
Ik mag vandaag nog 3x een gratis box weggeven. Je moet minimaal twee boxen afnemen en de tweede dus zelf betalen. Stuur een DM als je interesse hebt!

Alleen vandaag nog!
Heb je een PM gestuurd.
pi_149862725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:52 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Heb je een PM gestuurd.
Ontvangen en gereageerd :-)
pi_149881094
Nieuwe box is binnen, hopelijk hebben jullie plek in de koelkast ;)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:53:43 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_149881196
Kool kan ook op een koele plek buiten de koelkast
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_149881205
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:53 schreef Molo het volgende:
Kool kan ook op een koele plek buiten de koelkast
Gelukkig ;)
pi_149881213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:46 schreef Trusten het volgende:
Nieuwe box is binnen, hopelijk hebben jullie plek in de koelkast ;) [ afbeelding ]
Savooiekool toch? Hoeft idd niet in de koelkast
pi_149881248
quote:
Savooiekool toch? Hoeft idd niet in de koelkast
Weet ik wel, was niet zo letterlijk bedoeld. Hij is nogal groot. Wel grappig trouwens, de rode kool is dan weer versnipperd in een klein zakje :)
pi_149881479
Iemand nog een gratis box voor mijn buurvrouw? :)
pi_149882371
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand nog een gratis box voor mijn buurvrouw? :)
Me!
pi_149882449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:15 schreef Unites het volgende:

[..]

Me!
Super, ik pb je even :)
pi_149883255
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Super, ik pb je even :)
Ontvangen & gereageerd!
pi_149898370
Net de pastasalade gegeten.... boring ;)
pi_149898532
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:47 schreef Trusten het volgende:
Net de pastasalade gegeten.... boring ;)
Met die mozerella? Vond er ook niet veel aan.
Make my day!
pi_149898928
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:51 schreef agter het volgende:
Met die mozerella? Vond er ook niet veel aan.
Ja die, was niet vies ofzo maar weinig smaak idd. Werd in het recept ook gesproken over olie van de tomaten bewaren, maar zat helemaal geen olie in het bakje ;)
pi_149899432
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:00 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja die, was niet vies ofzo maar weinig smaak idd. Werd in het recept ook gesproken over olie van de tomaten bewaren, maar zat helemaal geen olie in het bakje ;)
Alle olie was in de tomaatjes getrokken. :)
Make my day!
pi_149911451
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:47 schreef Trusten het volgende:
Net de pastasalade gegeten.... boring ;)
Ik vond het wel lekker eigenlijk!
pi_149911453
Nieuw *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')