abonnement Unibet Coolblue
pi_149545404
De quesedilla's zijn lekker. En lekker snel klaar, uitje snipperen was het meeste werk. :)
Ik had het met roomkaas gemaakt en wat extra sla en honing. Een eenpersoons portie was voor mij precies genoeg. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149545638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:14 schreef Unites het volgende:
Gaat ze niet lukken. Daarvoor is de prijs te hoog. En daarbij regent het van de klachten. Ze gaan dat niet aankunnen.
De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:51:50 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149546469
Kreeg net een uitnodiging voor het HelloFreshtival :D _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149546884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Trusten het volgende:

De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.
Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149547203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.
De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....
pi_149547334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:12 schreef Trusten het volgende:

[..]

De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.
pi_149550266
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Anne het volgende:
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.
Tuurlijk, dat is zeker goed :) maar iets van inhoudelijke terugkoppeling zou ik persoonlijk wel prettig vinden. Bijv. een klant die aangeeft dat de spitskool in de box zat. Daarop kan je toch wel meer zeggen dan we nemen vanavond contact met je op? Iets in de trant van vervelend, niet wat we willen, we gaan het passend afhandelen in de vorm van compensatie of vervangend product bla bla. Gevolgd door de vraag om evt postcode te sturen.
pi_149550412
Dat "iets in de trant van vervelend" doen de dames sowieso elke keer netjes :Y.

En om eerlijk te zijn heb ik bij (grote) bedrijven een klacht echt nooit open en bloot afgewikkeld zien worden (zelfs niet bij een Coolblue bijvoorbeeld). Het begint of eindigt vrijwel altijd met een privébericht of privé afwikkeling. Ik vind daar eigenlijk niets mis mee.
pi_149551362
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef Anne het volgende:
Dat "iets in de trant van vervelend" doen de dames sowieso elke keer netjes :Y.

En om eerlijk te zijn heb ik bij (grote) bedrijven een klacht echt nooit open en bloot afgewikkeld zien worden (zelfs niet bij een Coolblue bijvoorbeeld). Het begint of eindigt vrijwel altijd met een privébericht of privé afwikkeling. Ik vind daar eigenlijk niets mis mee.
Bedoel, nogmaals, niet de complete inhoudelijke afhandeling. Maar belangrijk punt vind ik vooral de snelheid van reageren. Maar goed, ze zijn op vele vlakken aan het verbeteren. Zal me niets verbazen als ze ook daarop extra gaan inzetten :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:43 #35
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149551651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:51 schreef Maraca het volgende:
Kreeg net een uitnodiging voor het HelloFreshtival :D _O-
Oh mis ik wat, wat is dat?
Rayen 2½ jaar!
pi_149551899
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
pi_149552062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
Schijnbaar verschillen de meningen, misschien beroepsdeformatie ;) maar mijn ervaring is dat veel klanten dit toch echt te lang vinden, er achteraan gaan bellen, etc.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:14:48 #38
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149552089
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
Nou ik vind het ook een nette afhandeling :Y en daarbij een nette verontschuldiging en een kleine financiële vergoeding.
En op al die boxen die ik ontvangen heb is er maar twee keer wat mis gegaan. Och ik zit er niet zo mee, kan gebeuren.

Ik hoop dat ze flink gaan uitbreiden en dat er een soort family box komt tegen een goedkoper tarief :P
Rayen 2½ jaar!
pi_149552279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
Oh mis ik wat, wat is dat?
quote:
HelloFreshtival
Het HelloFreshtival organiseren wij speciaal voor onze klanten. Je maakt kennis met het HelloFresh-team en de leveranciers van HelloFresh. We vertellen je over onze producten en laten je proeven. We geven jou een kijkje in de keuken van HelloFresh met een hapje, een drankje en muziek. Er zijn foodtrucks en een bar waar je lekkere versnaperingen kunt kopen. Ook aan de kinderen is gedacht: zij kunnen zich vermaken tijdens een van de vele kinderactiviteiten. Kortom: dit mag je zeker niet missen!
pi_149552294
De pompoen was lekker.

Ik las ergens over meer van die "broden" wij hadden er ook 10 ipv 6.
pi_149552340
Ik zat even na te tellen hoe lang wij al boxen ontvangen, en dat is al sinds ongeveer oktober 2012 en er is één keer iets niet goed geweest, dat ik iets miste. Één keer is de doos veel te vroeg geleverd en omdat wij niet thuis waren bij de buren gebracht waardoor het in de warmte niet goed gekoeld was en er een paar producten niet meer goed waren,

Beide keren is het goed afgehandeld. Bovendien vind ik twee keer in bijna tweeënhalf jaar nogal meevallen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:45:22 #42
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149553180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:20 schreef Trusten het volgende:

[..]

[..]

Ah grappig !
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:59:16 #43
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_149553894
Die soep was echt heerlijk! En snel/makkelijk en echt een heerlijke smaak.
吴 曼 迪
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:48:39 #44
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149559076
Eerste box besteld voor 17 februari, ben benieuwd :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_149561799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerste box besteld voor 17 februari, ben benieuwd :D
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149563322
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef agter het volgende:

[..]

Meteen een mailtje naar HF sturen! Je krijgt het direct gecompenseerd met de volgende box qua geld. :)
Ik had gebeld. Ze zouden het volgende keer compenseren zeiden ze.... geen idee wat ze precies gaan doen. Gnocchi was prima, maar blijft niet echt mijn ding, het valt altijd zo zwaar op de maag. Vanavond die quesadilla's maken. Zin in :)
pi_149574032
Ik heb ook voor het eerst een box besteld! *O* Ben erg benieuwd! Had eigenlijk wel graag de sportbox oid gehad, maar die bestaat al even niet meer geloof ik :+
pi_149574608
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
pi_149574652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
Als je even wacht, dan heb ik weer van die gratis boxen weg te geven (waar ik overigens niets aan verdien, ter info).
Volgens mij volgende week... :)
Make my day!
pi_149574670
nice! dan wacht ik daar even op :) thnx
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')