Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag?quote:Beste klant,
Bedankt voor je e-mail. Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te antwoorden, maar door extra drukte kan dit momenteel tot twee werkdagen duren.
Wil je de HelloFresh Box wijzigen of pauzeren dan kun je dit gemakkelijk doorvoeren via je eigen account. Uitleg over hoe je wijzigingen doorgeeft, kun je hier vinden. Ook kun je voor de antwoorden op de meest gestelde vragen kijken op onze website.
Als je nog aanvullende opmerkingen of verdere vragen hebt kun je direct reageren op dit e-mailbericht. Ook helpen we je graag telefonisch verder. Ons telefoonnummer is: 020-7602014. Wij zijn 7 dagen in de week geopend. Kijk voor onze actuele openingstijden op onze website.
Ze willen dit jaar vervijfvoudigen!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef borisz het volgende:
Drie dagen geleden kwam HF met een persbericht https://static.hellofresh(...)estering06022015.pdf
Ik zou nog een dag wachten. Of twee.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Meteen een vraag: krijgen jullie snel antwoord van HF als je mailt?
Ik heb ze gisteren gemaild en kreeg een auto reply dat ze het druk hadden en 1 a 2 werkdagen nodig hadden. Is prima, maar welke chocola moet ik hiervan maken?
[..]
Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag?
Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond de soep erg lekker maar de noedels wel weinig. En als ik nog eens noedels door de soep doe knip ik ze van te voren in stukjes.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het schepte toch wel ontzettend lastig op. Ik had ook een extra lompe dag, dat zal ook wel schelenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.
Net als mensen die spaghetti in stukjes snijden
Vanavond de mail van zaterdagavond herhaald en " toevallig" een kwartier later antwoord van Eva met verontschuldiging dat zaken ontbraken in de box.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Meteen een vraag: krijgen jullie snel antwoord van HF als je mailt?
Ik heb ze gisteren gemaild en kreeg een auto reply dat ze het druk hadden en 1 a 2 werkdagen nodig hadden. Is prima, maar welke chocola moet ik hiervan maken?
[..]
Ik heb geen aanvullende opmerking of verdere vragen, want die staat in mijn mail (verpakking vis open). Maar die gaat niet over wijzigen of pauzeren. Ga ik ze stalken of geef ik ze nog een dag?
Bij mij gaat de spagetti en noedels (en eiermie etc) al in stukjes gebroken de pan met water in .quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noedels horen lang en mag je slurpen. Snijden is zonde, wordt t vermicelli.
Net als mensen die spaghetti in stukjes snijden
Ik weet het niet zeker hoor, maar misschien dat je hem kan bestellen, pauzeren voor deze week en dan laten lopen vanaf volgende week? Geen idee of dat kan hoor.. is zomaar een ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hello Freshmaagd hier
Ik heb van Cat22 een aanbieding voor een gratis box gekregen gisteren en nu net krijg ik mail dat het mijn laatste kans is op een gratis box.
Ik wilde eigenlijk de box van volgende week gaan proberen, aangezien er deze week/begin volgende week etentjes gepland staan en de boodschappen voor de overige dagen al in huis zijn.
Moet ik vandaag een box bestellen of mag dat nog een weekje wachten?
De eerste moet je normaal met ideal betalen en dan krijg je hem gelijk, geen idee of het met een gratis box wel kan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar misschien dat je hem kan bestellen, pauzeren voor deze week en dan laten lopen vanaf volgende week? Geen idee of dat kan hoor.. is zomaar een idee
Anders gewoon even bellen .quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef ze morgen nog om te reageren. Het is geen halszaak, maar echt netjes is het natuurlijk ook niet, bak vis met een scheur erin.
woensdag tot 21 ofzo kan je bestellen en ik krijg m dan zaterdag....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Quoten wil niet
Ben de komende dagen eigenlijk niet in de gelegenheid de box aan te nemen. Maar voor donderdag besteld = t/m 17/2 leveren dus?
Want dat zou moeten lukken met wat logistieke aanpassingen
Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef tombolafan het volgende:
Nu overal bezorging op zaterdag zie ik op facebook?
ik ook maar zoals ik al zei staat op facebook dat t nu overal isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!
Klopt, was alleen in de Randstad geloof ik. Nu is het ook buiten de randstad mogelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje op zaterdagochtend. Moet eerlijk zeggen, dat is wel heel handig!
Gaat ze niet lukken. Daarvoor is de prijs te hoog. En daarbij regent het van de klachten. Ze gaan dat niet aankunnen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij herinneren je er graag aan dat Cat22 jou heeft uitgekozen om je eerste HelloFresh Box gratis te ontvangen, als je nu lid wordt. Dit is de laatste mogelijkheid om van deze unieke kans gebruik te maken!
De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:14 schreef Unites het volgende:
Gaat ze niet lukken. Daarvoor is de prijs te hoog. En daarbij regent het van de klachten. Ze gaan dat niet aankunnen.
Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Trusten het volgende:
De klantenservice is ook verre van goed genoeg, zou niet het eerste bedrijf zijn dat daardoor genekt wordt.
De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik juist altijd heel tevreden over geweest.
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
De inhoud van de service heb ik niet direct een mening over (geen ervaring mee). Ik vind (max) twee werkdagen tot een reactie echter echt niet meer van deze tijd voor een bedrijf dat vrijwel uitsluitend via internet communiceert. En vrijwel alle reacties op Facebook zijn in de strekking 'we nemen contact met je op' of 'stuur ons je e-mailadres, dan nemen we contact met je op'. Niet bepaald transparant, denk dat dat niet goed werkt.....
Tuurlijk, dat is zeker goed maar iets van inhoudelijke terugkoppeling zou ik persoonlijk wel prettig vinden. Bijv. een klant die aangeeft dat de spitskool in de box zat. Daarop kan je toch wel meer zeggen dan we nemen vanavond contact met je op? Iets in de trant van vervelend, niet wat we willen, we gaan het passend afhandelen in de vorm van compensatie of vervangend product bla bla. Gevolgd door de vraag om evt postcode te sturen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Anne het volgende:
Meestal is je postcode het eerste wat ze willen weten bij een klacht of opmerking. Ik ben blij dat ze dat niet via facebook terug vragen, open en bloot.
Bedoel, nogmaals, niet de complete inhoudelijke afhandeling. Maar belangrijk punt vind ik vooral de snelheid van reageren. Maar goed, ze zijn op vele vlakken aan het verbeteren. Zal me niets verbazen als ze ook daarop extra gaan inzettenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef Anne het volgende:
Dat "iets in de trant van vervelend" doen de dames sowieso elke keer netjes .
En om eerlijk te zijn heb ik bij (grote) bedrijven een klacht echt nooit open en bloot afgewikkeld zien worden (zelfs niet bij een Coolblue bijvoorbeeld). Het begint of eindigt vrijwel altijd met een privébericht of privé afwikkeling. Ik vind daar eigenlijk niets mis mee.
Oh mis ik wat, wat is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:51 schreef Maraca het volgende:
Kreeg net een uitnodiging voor het HelloFreshtival
Schijnbaar verschillen de meningen, misschien beroepsdeformatie maar mijn ervaring is dat veel klanten dit toch echt te lang vinden, er achteraan gaan bellen, etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
Nou ik vind het ook een nette afhandeling en daarbij een nette verontschuldiging en een kleine financiële vergoeding.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij krijg je bij een klacht altijd direct een auto-reply, en binnen twee dagen een inhoudelijk antwoord, toch? Vind ik snel genoeg hoor.
quote:
quote:HelloFreshtival
Het HelloFreshtival organiseren wij speciaal voor onze klanten. Je maakt kennis met het HelloFresh-team en de leveranciers van HelloFresh. We vertellen je over onze producten en laten je proeven. We geven jou een kijkje in de keuken van HelloFresh met een hapje, een drankje en muziek. Er zijn foodtrucks en een bar waar je lekkere versnaperingen kunt kopen. Ook aan de kinderen is gedacht: zij kunnen zich vermaken tijdens een van de vele kinderactiviteiten. Kortom: dit mag je zeker niet missen!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerste box besteld voor 17 februari, ben benieuwd
Ik had gebeld. Ze zouden het volgende keer compenseren zeiden ze.... geen idee wat ze precies gaan doen. Gnocchi was prima, maar blijft niet echt mijn ding, het valt altijd zo zwaar op de maag. Vanavond die quesadilla's maken. Zin inquote:Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef agter het volgende:
[..]
Meteen een mailtje naar HF sturen! Je krijgt het direct gecompenseerd met de volgende box qua geld.
Als je even wacht, dan heb ik weer van die gratis boxen weg te geven (waar ik overigens niets aan verdien, ter info).quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik wil ook de box gaan bestellen. Maar ik twijfel ene beetje
we zijn met zijn 3en man, ik en dochter van 6 pak ik dan de box voor 3 personen of zal ik die van 2 pakken. En stel ik pak de eerste box 5 dgn voor 3 personen, kan ik de box erna wijzigen naar 3 dgn voor 2 personen bijv..of moet ik steeds dezelfde box kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |