Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, x-x
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
quote:
Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef DeParo het volgende:Manchester City schijnt te hebben gezegd dat ze Rekik graag nog een jaar bij PSV houden mochten we de Champions League halen, ook Rekik wil graag met het oog op het Europees Kampioenschap, mooie ontwikkeling.
Nog even herhaald, krijg je toch een redelijk stabiel en meer ervaren centrum, je ziet Bruma en Rekik groeien per wedstrijd.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 15:38 schreef DeParo het volgende:[..]
Nog even herhaald, krijg je toch een redelijk stabiel en meer ervaren centrum, je ziet Bruma en Rekik groeien per wedstrijd.
Goede ontwikkeling inderdaad, meteen vastleggen als het kan. Rekik is een verademing na Marcelo en Derijck
Brutal. Fucking. Metal.
Jammer, nog maar 9 punten voor op Ajax, zou nog steeds genoeg moeten zijn maar toch spijtig.
quote:
Ik zie Ajax nog niet van Twente winnen, eerlijk gezegd.
quote:
In eigen huis, en Twente speelt ook bijzonder zwak, verwacht ik niet te veel van.
quote:
Twente speelde in de beker vrij aardig, ik verwacht dat ze het tegen Ajax ook kunnen opbrengen. Ajax zal ook wel een tandje bij zetten, maar denk dat het uitloopt op een gelijkspel.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 16:12 schreef Lhyanna het volgende:[..]
Twente speelde in de beker vrij aardig, ik verwacht dat ze het tegen Ajax ook kunnen opbrengen. Ajax zal ook wel een tandje bij zetten, maar denk dat het uitloopt op een gelijkspel.
Dat klinkt redelijk, ik verwacht een overwinning voor Ajax, maar een gelijkspel zie ik ook nog wel gebeuren inderdaad.
Vrijdag dus hiljemark
Dan zal Hiljemark wel spelen, Hendrix doet vanavond pas weer voor het eerst mee met Jong PSV. Mijn 1-1 voorspelling verander ik in een 2-1 nederlaag tegen AZ.
Ook zonde dat Guarado er dan tegen Zenit niet bij is.
Weg kampioenschap
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Oei, RIP #Groteleider.
quote:
Dat kan alleen als Maher op 10 mag spelen.
Maher moet zijn dag hebben lijkt het, heeft genoeg goede potten gespeeld maar gemiddeld houdt het niet over.
Is ook nog steeds pas 21 ondanks dat we hem al jaren in de Eredivisie zien. Gini was op die leeftijd ook nog 'de blinde draver met oogkleppen' en kijk wat daar mee is gebeurd.
Qua rendement is het dit seizoen wel aardig bij Maher. Al zeven doelpunten in de Eredivisie en ook de nodige assists. Jammer genoeg voegt hij met zijn spel verder maar weinig toe.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En dan nog niet vrees ik

.
Vrijdag puntverlies bij AZ iig, al had ik dat ook wel voorspeld met Guardado er nog bij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef tja77 het volgende:Wat betreft Guardado: I hate to say I told you so, but I told you so. Ik zei zaterdag al dat hij gewisseld werd vanwege een blessure, en Leo wist te melden dat het zijn lies betrof. Maar nee, dat kon Driessen niet weten, viel allemaal wel mee werd hier gemeld.
Now the shit hits the fan...
Ach kom, al missen jullie 3 basisspelers, wat er dan nog instaat is beter dan elk ander team in de Eredivisie momenteel.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 9 februari 2015 18:04 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ach kom, al missen jullie 3 basisspelers, wat er dan nog instaat is beter dan elk ander team in de Eredivisie momenteel.
Op veel momenten in de wedstrijd is Guardado zeer belangrijk.
quote:
Zonder twijfel, maar met de kwaliteit die jullie hebben mag je wel een 'grotere bek' hebben in de Ere.
BFF met GGMM
Als ik dat allemaal zo lees geloof ik dat de vraag niet moet zijn of PSV Guardado moet kopen maar hoe snel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Inderdaad. Goede voetballer, daar niet van. Maar het is zeker niet de absolute verlosser. Zorg maar dat De Jong en Depay heel blijven, anders mis je 50% van je scorend vermogen.
BFF met GGMM
quote:
Als we af gaan op jouw voorspellingen halen we jaarlijks net de subtop
quote:
Ja indd

Iedereen weet dat Depay beter is dan Ronaldo
Brutal. Fucking. Metal.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat zal wel meevallen, doorgaans ben ik niet zo uitgesproken in mijn voorspellingen namelijk

. Nu wel: puntverlies vrijdag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Echt hè! Daar nog over discussiëren
De realiteit is helaas dat Depay nog niet half zo goed als Ronaldo is helaas....
quote:
Op maandag 9 februari 2015 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat zal wel meevallen, doorgaans ben ik niet zo uitgesproken in mijn voorspellingen namelijk

Twijfel ik aan. Laat ik dan zorgen voor de positieve noot; PSV gaat winnen vrijdag! 1-8 denk ik.
quote:
7x Locadia toevallig?
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Dat is gewaagd, hij zal wel een assist leveren.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Rabieluh
quote:
Lekker voor ze, stomme club.
Pasveer; Brenet, Hermannsson, Alberto, Tamata; Vloet, Hendrix, Ritzmaier; Sanoh, Quekel, Boljevic
HET IS ALBERTOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
Is die gast die van NAC is overgekomen geblesseerd?
BFF met GGMM
quote:
Er is niemand van NAC overgekomen
quote:
Oh dan heb ik mij vergist.
BFF met GGMM
quote:
Dat was vorig seizoen
quote:
Ah dus toch. Dat verandert overigens niks aan mijn vraag.
BFF met GGMM
quote:
Eigenlijk wel. Want het heeft niks met PSV te maken of hij nu geblesseerd is.
quote:
Alex Schalk bedoel je? Die is allang weer weg
quote:
Oh is hij alweer weg? Excuses, ik heb jong-PSV niet echt gevolgd.
BFF met GGMM
quote:
Dat geeft niet. Voor overige vragen kan je Stijn DM'en.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
De beloftenelftallen van profclubs moeten toegelaten worden tot het betaald voetbal. Zo moeten bijvoorbeeld Jong Ajax, Jong Feyenoord of Jong PSV de kans krijgen om in de Jupiler League te spelen. De stichting Coaches Betaald Voetbal (CBV) is over dit onderwerp in gesprek met de KNVB en de clubs uit Eredivisie en Jupiler League
Iedereen wist ervan af hoor
Met de nuance dat het in eerste instantie slechts om Jong Ajax en Jong Twente ging en PSV pas later hierbij werd betrokken omdat Katwijk niet wilde promoveren naar de eerste divisie. Deze 3 ploegen waren enthousiast omdat ze verwachtten dat de jonge spelers beter zouden rijpen met wedstrijden in de eerste divisie, al zou je die spelers natuurlijk ook kunnen verhuren aan dergelijke clubs (of gewoon op eredivisieniveau). De clubs van de eerste divise gingen akkoord omdat ze anders te weinig inkomsten zouden hebben en Fox dreigde de rekening voor het uitzenden naar de eerste divisie te sturen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:
Die kans acht ik heel groot.
Zenden ze maar 1 wedstrijd live uit. Dan niet.
0-1 Brenet
Vermakelijke wedstrijd dus, benieuwd naar de samenvatting
3-2 NEC
4-2
5-2 over en uit.
Vrijdag ingecalculeerd verlies.
U MAD?
quote:
Waarom? Ongelooflijk zo'n houding. Wij zijn PSV, de koploper. PSV moet met haar ploeg gewoon winnen in Alkmaar. Als dat niet lukt, komt dat waarschijnlijk niet omdat AZ zo fenomenaal goed is. Anders hadden ze wel kort op PSV gestaan.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef Comprehendam het volgende:[..]
Waarom? Ongelooflijk zo'n houding. Wij zijn PSV, de koploper. PSV moet met haar ploeg gewoon winnen in Alkmaar. Als dat niet lukt, komt dat waarschijnlijk niet omdat AZ zo fenomenaal goed is. Anders hadden ze wel kort op PSV gestaan.
Niet zo neerbuigend t.o.v. AZ hè
quote:
Ronaldo is overschat.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 06:42 schreef HL_Dog43 het volgende:Mwah, als PSV zelfs van AZ wint, dan komt dat kampioenschap wel heel dichtbij.
Geloof er geen zak van natuurlijk, maar toch.
Als....
Dat indekken

Jullie zijn gewoon al kampioen hoor. En bij AZ winnen jullie wel op de counter
Oh.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Nee toch?
De jaloezie druipt er vanaf. Kleuter.
quote:
Jij snapt het
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Deze jongen is echt extreem objectief.

Jammer is dat. Zo werken wij bij FOK!sport niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
BeamofLight
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 10:40 schreef mokkiemok het volgende:dat schijnheilige indekken van psv fans word ik wel een beetje moe van hoor.
als psv dit jaar geen kampioen wordt moet de club verwijdert worden.
kappen met dat indekken gewoon blij zijn dat jullie kampioen gaan worden.
dat gezegd hebbende, AZ wint met 3-1
Volledig mee eens.
Hier ook altijd. Vitesse uit, Cambuur uit, NAC uit. Nu AZ uit weer. Tis maar goed dat die tattoo-gangsters in het veld incidenteel nog wat vechtlust hebben, want anders win je de oorlog nog niet van IJsland.
quote:
Heeft Maher überhaupt ooit bij PSV een wedstrijd op 10 gespeeld.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]

Je bent júist altijd heel uitgesproken in je voorspellingen. Waar we ook spelen, Dordrect, Mvv, Roda Jc, het maakt niet uit. Je zegt standaard; dit gaat niet goedkomen, ik voel het. Uiteraard komt er nog een moment dat je een keer tegen een zeperd oploopt, maar vooralsnog zit je er 80% van de gevallen gewoon naast.
quote:
Dat denk ik dus ook.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Je hebt gewoon goede kansen. AZ wil toch ook graag dominant spelen en dat soort tegenstanders liggen ons juist beter dan de Roda's van deze wereld die met 11 man voor de pot gaan hangen, dan krijgen wij het juist moeilijk.
Desondanks gewoon een moeilijke uitwedstrijd waar je mogelijk punten laat liggen. Maar als ik mensen hierboven mag geloven kunnen we beter tekenen voor 3-0 reglementair verlies en thuisblijven

.
Edit: En mocht je verliezen dan is er toch ook niks aan de hand? 50% kans dat Ajax ook weer punten gaat laten liggen dit weekend. Die kunnen in de huidige vorm (ongeacht de tegenstander) beter een muntje opwerpen, dan hebben ze gelijke kansen.
quote:
Wat de fuck? Ik neem aan dat de beste man ontslagen gaat worden.
quote:
Er van uit gaande dat deze beste (volwassen?) man voor Ajax is (waar het wel op lijkt), verwijs ik hem graag naar de beelden van Jasper Cillessen op meerdere momenten dit seizoen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Het zit diep bij de Ajacieden, lekker toch mooi man.
quote:
Tja, in 2012-2013 presteerde PSV zelfs beter dan Real Madrid en Barcelona qua doelsaldo, koop je nog niks voor.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
De competitie van Gibraltar onderschatten
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Je bent júist altijd heel uitgesproken in je voorspellingen. Waar we ook spelen, Dordrect, Mvv, Roda Jc, het maakt niet uit. Je zegt standaard; dit gaat niet goedkomen, ik voel het. Uiteraard komt er nog een moment dat je een keer tegen een zeperd oploopt, maar vooralsnog zit je er 80% van de gevallen gewoon naast.
Kwats. Maar voel je vrij om een waslijst aan voorbeelden van me te quoten waar ik dat zeg.
Ik zeg wel vaak dat we het moeilijk gaan krijgen, wat in 9 van de 10 gevallen gewoon waar is. Dat is heel iets anders dan uitgesproken zeggen: we gaan winnen/verliezen.
Winst of verlies voorspellen blijft natuurlijk ook altijd een gok, ook als ik zeg dat we bij AZ punten gaan verspelen. Maar ik acht de kans op puntverlies deze keer gewoon erg groot en daarom ben ik deze keer dus wel uitgesproken. Waarom acht ik die kans groot?
-Uitwedstrijd, hebben we het vrijwel altijd zwaar mee.
-Zwaarste tegenstander tot nu toe in 2e helft competitie.
-Historie, er wordt vaker puntverlies geleden in Alkmaar dan dat er gewonnen wordt.
Bonusreden:
-Guardado er niet bij.
AZ is juist niet echt een angstgegner van PSV.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Wanneer ben je een angstgegner? Daar kan je over discussiëren, over de historische feiten iig niet, en die zijn dat er in Alkmaar vaker punten verspeeld worden dan dat de volle buit mee gaat naar Eindhoven.
Individuele wedstrijden voorspellen blijft natuurlijk ALTIJD koffiedik kijken.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Wanneer ben je een angstgegner? Daar kan je over discussiëren, over de historische feiten iig niet, en die zijn dat er in Alkmaar vaker punten verspeeld worden dan dat de volle buit mee gaat naar Eindhoven.
Individuele wedstrijden voorspellen blijft natuurlijk ALTIJD koffiedik kijken.
Sinds de terugkeer in de eredivisie van AZ hebben we daar 4x verloren en 9x gewonnen. En dat tegen een ploeg die sinds haar terugkeer maar 2x onder plaats 10 eindigde, 1x kampioen werd en al 10 jaar in de subtop meedraait.
Dan vind ik dat je absoluut niet over een angstgegner kan spreken, hoewel de cijfers thuis minder rooskleurig zijn - in de topjaren verloren we vooral thuis nog wel eens van AZ.
quote:
Die bekerfinale heeft er anders aardig ingehakt.
Mijn mening: AZ is in goede vorm op het moment, maar PSV met de huidige kwaliteit mag er toch niet verliezen, ook uit niet. Een gelijkspel kan bij goed spel van AZ prima acceptabel zijn, maar ik acht de kans groter dat we winnen
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
NAC Breda hangt mogelijk een puntenstraf boven het hoofd voor het inzetten van Milos Zukanovic. Als de aanklager betaald voetbal beslist dat de regels inderdaad zijn overtreden, behoort echter een heel spectrum aan sancties tot de mogelijkheden.
De KNVB bracht dinsdag naar buiten dat het een onderzoek heeft ingesteld naar het meespelen van Zukanovic in de duels van NAC met Willem II (0-0), Excelsior (0-0) en PSV (0-2). De negentienjarige spits, die zowel een Kroatisch als een Servisch paspoort heeft, beschikte niet over de benodigde werkvergunning om tijdens de drie Eredivisie-duels als invaller in actie te mogen komen.
Mocht dat leiden tot een straf, dan is nog onduidelijk welke sanctie NAC precies treft. Een woordvoerder van de KNVB laat aan Voetbal International weten dat de reglementen een heel brede range aan straffen voorschrijft: van een berisping tot een puntenstraf. Een reglementaire 3-0 nederlaag is zeer onwaarschijnlijk. Het overspelen van de betreffende competitiewedstrijden behoort wél tot de mogelijkheden.
Wat is deze?
quote:
En 'm dan alsnog verliezen
Brutal. Fucking. Metal.
NEC gaat met PSV samenwerken.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Liefje van me. Poepie. Schoonheidsfoutje van me, heb je de afgelopen paar jaar PSV een beetje gevolgd? Heb je ze ook de afgelopen weken nog gevolgd? Het was verschrikkelijk, sterker nog het is al ja-ren verschrikkelijk voetbal wat ze laten zien. Het is af-grij-se-lijk, en vaak met hakken over de sloot winnen. Dus ja, ik zie AZ gewoon winnen. Overigens dat kampioenschap... ah fijn de afgelopen jaren zeggen genoeg.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
mwah, nac - psv overspelen zou zelfs voor de knjb een onmogelijke beslissing zijn
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Vraag me af of de schrijver van het stukje de boel niet verwisseld heeft. 3 wedstrijden overspelen, is dat überhaupt wel eens voorgekomen?

Bij de amateurs is dat pas geleden wel besloten doordat een club die dikke rigters opstelde wat niet mocht. Maar toen had die amateurclub wel die wedstrijden gewonnen.
Gaat de knvb nooit doen in de eredivisie....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Tsja.. Weinig tegen zoiets te beginnen..

De pleuris
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 februari 2015 @ 19:41:28
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Lemming22 het volgende:Dat is me een ziekelijk potje met belachelijk veel geld. Maargoed, de Champions League gingen we sowieso al nooit meer winnen. Zonder ingrijpen van de Uefa of FIFA om de financiële verschillen in te perken dan tenminste.
Dit kun je niet verbieden, dit zijn gewoon binnenlands gegenereerde inkomsten. Dat ze van de CL een speeltje voor de rijkste/grootste clubs is de UEFA verwijtbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef rubbereend het volgende:[..]
Dit kun je niet verbieden, dit zijn gewoon binnenlands gegenereerde inkomsten. Dat ze van de CL een speeltje voor de rijkste/grootste clubs is de UEFA verwijtbaar
Verbieden is inderdaad niet mogelijk. Maar er zijn vast wel andere regels te bedenken om de financiën eerlijker/gelijker te maken. Maar ook dat zie ik ze niet doen overigens, want ze verdienen zelf ook veel meer aan een Big 6 die alles wint en waar heel Europa en verder naar wil kijken. Niks aan te doen, accepteren en doorgaan
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 februari 2015 @ 20:09:15
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Verbieden is inderdaad niet mogelijk. Maar er zijn vast wel andere regels te bedenken om de financiën eerlijker/gelijker te maken. Maar ook dat zie ik ze niet doen overigens, want ze verdienen zelf ook veel meer aan een Big 6 die alles wint en waar heel Europa en verder naar wil kijken. Niks aan te doen, accepteren en doorgaan

moeten wij dan ook onze inkomsten aanpassen aan Gibraltar?
Hier doe je gewoon niks aan. Die rare sjeiks die honderden miljoenen in clubjes pompen waardoor ze meer verlies dan inkomsten hebben, laat ze dat maar aanpassen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
U MAD?
quote:
Wat zou dat weer mooi zijn
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Heerlijk inderdaad om in de groepsfase met 1-8 klop te krijgen van Real.
Memphis voor 65 miljoen is dus haalbaar..
quote:
Dat lijkt me wat weinig.
quote:
Welnee, Arias heeft Bale EN Ronaldo in de zak hoppa.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Zijn salaris uiteraard..
quote:
Wat ondergewaardeerd Arias. Ben ik fan van.
quote:
Gini ook voor >30M wegdoen en je kunt een bazenteam bouwen voor de CL.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Of beiden behouden, Guardado kopen en de CL winnen.
quote:
Dayum, broekje op de enkel alles.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Hoe zit het met jullie ranking, is die slechter dan de ranking van onze geneusde vrienden? Indien ja, dan kan je een 2e ronde CL inderdaad wel vergeten.
BFF met GGMM
NAC uit mag worden overgespeeld.
Ik denk niet dat PSV daar zin in heeft.
quote:
Ik denk dat zelfs NAC daar geen zin in heeft.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)bijeen-te-houden.htmPSV dus bezig met langer vastleggen van Willems (Contract bespreking loopt) en Zoet (Na het seizoen). Proberen daarnaast Rekik en Guardado langer te binden.
Goed nieuws. Kopen die Guardado!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Alsof PSV ja gaat zeggen.
quote:
Ik denk dat alleen Excelsior - NAC mogelijk wordt overgespeeld.
quote:
En zelfs dan lijkt de kans op overspelen klein vanwege de zeer korte deelname van de betreffende speler.
quote:
Inmiddels is bekend dat alle drie clubs (PSV, Excelsior en Willem II) de overspeeloptie kregen aangeboden: Excelsior en Willem II vinden het wel best. PSV lijkt me dus ook wel.
No shit dat PSV deze wedstrijd niet over wil spelen. 3 punten en sowieso een lastige uitwedstrijd tegen een angstgegner.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Wat ben je toch slim!
quote:

Complimenten. Je ziet ze niet vaak in dit topic.
U MAD?
quote:
Jawel hoor: jouw UI lijkt maar een beetje op Claudia De Breij.
BFF met GGMM
quote:
Toevallig. Die van jou ook !!!
U MAD?
quote:
Vergeleken met jou lijkt iedereen wel slim.
Stel nou dat Willems enkele wedstrijden was geschorst, en PSV had een rematch tegen NAC geaccepteerd, wat was er met die schorsing gebeurd en sowieso met alle kaarten die wedstrijd?!
quote:
Evoluon
BFF met GGMM
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 februari 2015 @ 15:01:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Een aantal jaar geleden had PSV toch aangegeven een forum te openen waarin iedereen met ee PSV hart zich kon melden, hoe is dat afgelopen?
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:Op dit moment is het leger een oefening aan het houden in het Philips-stadion (ik liep er net langs). Er staan meerdere voertuigen en ze zijn met enkele tientallen mannen daar. Weet iemand wat ze precies aan het uitspoken zijn?
Daar worden de teruggekeerde Syriëgangers opgevangen en gefusilleerd.
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:Een aantal jaar geleden had PSV toch aangegeven een forum te openen waarin iedereen met ee PSV hart zich kon melden, hoe is dat afgelopen?
Goed.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:Op dit moment is het leger een oefening aan het houden in het Philips-stadion (ik liep er net langs). Er staan meerdere voertuigen en ze zijn met enkele tientallen mannen daar. Weet iemand wat ze precies aan het uitspoken zijn?
Zolang ze maar niet het gras betreden, anders kunnen ze per direct een knuppel tegen hun harses krijgen. Meerdere keren!
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:Een aantal jaar geleden had PSV toch aangegeven een forum te openen waarin iedereen met ee PSV hart zich kon melden, hoe is dat afgelopen?
3 doden, 2 gewonden
quote:
Misschien zijn ze wel het kampioensfeest aan het voorbereiden, weet jij veel.
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Dacht jij dat het een internetforum zou worden

Zeker alleen de titel gelezen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
Euh, ik weet niet of je het weet maar in de tijd van de Romeinen bestond er wel een forum maar geen internet
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Ja, daarom de vraag waar dit op sloeg anders, want dat rapport is toendertijd gewoon al gepresenteerd, nog onder bewind van Tiny
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
Nou, dat was dan ook alles wat ik wilde weten. Ik ben geen PSV'er dus niet op de hoogte van alle info, vandaar mijn initiële vraag.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 februari 2015 @ 13:01:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
volgens mij heeft dat forum beslag gekregen in meerdere vormen zoals enquetes, en de via de fusie van ONS PSV en de supporters vereniging komt er ook directer contact. Verder is er zo nu en dan een forumavond geloof ik.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Guardado waarschijnlijk toch mee naar Alkmaar
quote:
Onze Knegselse Mexicaan.

Normaal zou ik liever zien dat Hendrix speelt op die plek en mi Amigo op de plek van Maher komt, maar Maher was tegen AZ thuis goed. Was zijn beste pot voor PSV tot nu. Misschien kan hij dat nog eend herhalen.
quote:
Stinho heeft Undercover gereageerd onder de foto zie ik.
Guardado is nodig morgen.
Maar goed. Gaat men bij PSV wederom bij het binnenhalen van die landstitel op zo een lange boeren?kar de binnenstad in of wordt het gewoon weer op dat balkonnetje staan en "boeruh..boeruh"

schreeuwen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 02:28:05 ]
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 02:27 schreef Iwanius het volgende:Maar goed. Gaat men bij PSV wederom bij het binnenhalen van die landstitel op zo een lange boeren?kar de binnenstad in of wordt het gewoon weer op dat balkonnetje staan en "boeruh..boeruh"

schreeuwen?
Ik zal zorgen dat ze met die kar even langs jouw huis rijden.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 02:27 schreef Iwanius het volgende:Maar goed. Gaat men bij PSV wederom bij het binnenhalen van die landstitel op zo een lange boeren?kar de binnenstad in of wordt het gewoon weer op dat balkonnetje staan en "boeruh..boeruh"

schreeuwen?
Alles is beter dan je kampioensfeest op een troosteloze parkeerplaats in Oudekerk aan de Amstel vieren, omdat je zoveel tokkies in je publiek hebt dat ze anders de hele binnenstad afbreken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 08:35 schreef FrankRicard het volgende:[..]
Alles is beter dan je kampioensfeest op een troosteloze parkeerplaats in Oudekerk aan de Amstel vieren, omdat je zoveel tokkies in je publiek hebt dat ze anders de hele binnenstad afbreken.
Mad.
quote:

schreeuwen?
jelly?
quote:
Mijn excuses voor het me verlagen naar hun niveau.
Was een mooi avondje
Zouden die twee clowns ook naar de kaasstad gaan?
quote:
Zijn Bruma en Willems geblesseerd dan?
BFF met GGMM
quote:
Willems niet.
Toch leuk dat ie na zn wissel in de rust in clownspak in het uitvak ging zitten dan, dat siert m
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Buitendam het volgende:Kut man. Ik had niet gerekend op de files vanwege de vakantie, wordt drama op de weg natuurlijk. Autocombi maar geen profijt van hebben.

Richting Alkmaar toch niet? Zal eerder de andere kant op staan toch?
BFF met GGMM
quote:
Prachtig ook hoe hij zichzelf blank heeft geschminkt
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, maar rijden ook een hoop mensen 's avonds weg met kinderen. Dan is Alkmaar-Eindhoven nog een stuk.
Dit, dus.
quote:
Nu valt mij eigenlijk pas die lachende vrouw rechtsonder op. Die heeft zo'n lach van 'is toch maar voetbal'...
BFF met GGMM
quote:
Ok point taken... Nu valt mij eigenlijk pas die lachende niet-man rechtsonder op. Die heeft zo'n lach van 'is toch maar voetbal'...
BFF met GGMM
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 14:56 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ok point taken... Nu valt mij eigenlijk pas die lachende Barbara Barend rechtsonder op. Die heeft zo'n lach van 'is toch maar voetbal'...
FTFY
quote:
Ik snapte deze opmerking niet, maar Google leerde mij dat het nog iets anders betekent dan Fuck this, fuck you.
BFF met GGMM
Ik hoop op een leuke pot vanavond, maar dit zou zomaar eens een schaaksport kunnen worden. Gevaar bij hun zit hem in de lopende mensen. PSV zal bet gesloten houden waardoor die lopende mensen geneutraliseerd worden. Benieuwd. Ik zet in op 1-8.
Onverwacht 'vrij' vanavond, dus hopelijk vind ik ergens een stream en kaasstengels! Wordt spannend (2-5)
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:Ik hoop op een leuke pot vanavond, maar dit zou zomaar eens een schaaksport kunnen worden. Gevaar bij hun zit hem in de lopende mensen. PSV zal bet gesloten houden waardoor die lopende mensen geneutraliseerd worden. Benieuwd. Ik zet in op 1-8.
Locadia basis of krijgt hij het druk laatste 10 minuten?
quote:
Kaasstengels genoeg in Alkmaar inderdaad.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:Ik hoop op een leuke pot vanavond, maar dit zou zomaar eens een schaaksport kunnen worden. Gevaar bij hun zit hem in de lopende mensen. PSV zal bet gesloten houden waardoor die lopende mensen geneutraliseerd worden. Benieuwd. Ik zet in op 1-8.
Hier moet je iets mee doen Lansie. Elke wedstrijddag is het weer genieten met jouw voorspellingen. Ik stel een rubriek voor.. Maar goed, wie ben ik
quote:
7 keer locadia en 1 assist van zijn voet.
Zzzz.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef tja77 het volgende:Uitwedstrijd van PSV met Carnaval, ik moet dan toch weer aan die 2 treurige clowns denken tegen Groningen.

_O
Edit: kut, ik zie ze al staan hierboven...
En dit keer weer verlies.
quote:
Opvallend dat Isimat nog steeds in de basis staat. Doet het erg goed, maar Bruma is nu toch wel een keer hersteld van die blessure lijkt me. Zit al een aantal wedstrijden op de bank.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Opvallend dat Isimat nog steeds in de basis staat. Doet het erg goed, maar Bruma is nu toch wel een keer hersteld van die blessure lijkt me. Zit al een aantal wedstrijden op de bank.
Misschien is Isimat beter dan Bruma. Misschien niet als voetballer maar wel in combinatie met Rekik.
quote:
Ik vind Isimat eigenlijk op alle vlakken (voor een cv) beter dan Bruma.
Rabieluh
Isimat heeft het inderdaad helemaal niet verkeerd gedaan.
Wel dapper om Guardado op te stellen, en misschien ook heel stom

.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Kutclub. Kutspelers. Kutcoach. Kutwedstrijd. Kutveld. Kutstadion. Kutstad.
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees. KUT!
Zit niet te kijken maar die stand... Netjes PSV zeer netjes!
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Heb je volkomen gelijk in.
Na de 0-2 lagen er genoeg mogelijkheden om uit te lopen naar 0-3/0-4. Nu is het toch onnodig weer een wedstrijd. Leuk potje wel.
Mooie 1-2 hoor, prachtige aanval
Even mezelf quoten hoor:
quote:
quote:
Hoezo is dit geen probleem?
quote:
Dat dacht je ook bij 0-2?
1. Feyenoord-PSV
2. PSV-Ajax
3. Twente-PSV
4. AZ-PSV
5. PSV-PEC
6. PSV-Heerenveen
De eerste van de 6 moeilijkste gewonnen.
hoekandit
gele paprika
Rabieluh
quote:
Voor de zoveelste keer ja, dat kijkt echt lekker.
Rabieluh
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 21:51 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Vind hem het eigenlijk prima doen. Ontwikkelt zich erg als speler die ook centraal kan fungeren. Heeft ook duidelijk de taak meegekregen om niet aan de zijkanten te blijven. Blijft opvallend goed op de voeten tegen meerdere directe tegenstanders tegelijkertijd, ondanks dat daar zijn kwaliteiten totaal niet liggen. Inderdaad levert hij niet de voorzetten af zoals bij Heerenveen. Maar dat was wel op een lager niveau. Die succesvolle voorzetten geef je in de regel tegen mindere tegenstanders waarop Dost er een paar in kon leggen. Tegen Ajax of PSV ging dat minder makkelijk. Als rechtsbuiten van PSV is het drukker, en zijn de kansen voor een goede assist minder vaak daar. Dat er concurrentie moet komen voor zijn positie lijkt me duidelijk. Maar ik vind Narsingh de afgelopen wedstrijden gewoon een voldoende halen....
Dat zijn goeie punten maar werd van te voren al gezegd, als je het spel moet maken heb je minder aan hem. Nou ligt de huidige spelwijzen van psv hem uiteindelijk toch wel.
Ik zie hem alleen zo vaak de verkeerde beslissing nemen, maar goed dat doet memphis laatst ook.
quote:
En Jetro heeft nog 11 wedstrijden te gaan.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef tja77 het volgende:[..]
Willems is samen met Wijnaldum, Depay en Guardado van doorslaggevend belang. Deze 4 heren brengen wat extra's wat andere teams in deze competitie niet hebben.
Je mist De Jong.
Wat een heerlijke wedstrijd. Wat een heerlijk team. Goede prestatie! We hebben de kampioen zien voetballen. En nu lekker carnavallen!!
En dat middenveld.... Heerlijk
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Dat gaat er nooit in komen. Daar is het gewoon geen speler naar.
quote:
Inderdaad. Een degelijke centrale spits was lange tijd de missende schakel. Al had het evt. opgelost kunnen worden door met 2 spitsen te spelen.
Bomenverzameling
Can come an end
quote:
Feyenoord en Twente, de rest van de uitwedstrijden moet je gewoon winnen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Againzender
Vriend van de show
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 22:15 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik vind de Jong een goede en vooral nuttige speler. Maar hij mist net dat extra stukje talent dat die andere 4 wel hebben.
maar hij scoort wel als het nodig is, net als z'n broer dat deed bij ons. En daarom worden jullie kampioen. Kom op zeg, het nog spannend maken vanavond, maar 'gewoon' winnen. Dat doet geen enkele ploeg in de eredivisie op dit moment.
[b]Op
maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Bomenverzameling
Can come an end
quote:
Waarom zet je dan vraagtekens??
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 22:15 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik vind de Jong een goede en vooral nuttige speler. Maar hij mist net dat extra stukje talent dat die andere 4 wel hebben.
Heeft echter wel ontzettend veel slimheid en winnaarsmentaliteit in zijn spel. Onmisbaar voor de aanvallende intenties van dit elftal.
Againzender
Vriend van de show
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 22:19 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Heeft echter wel ontzettend veel slimheid en winnaarsmentaliteit in zijn spel. Onmisbaar voor de aanvallende intenties van dit elftal.
precies dat! Een type als De Jong heb je nodig in zo'n elftal.
[b]Op
Bomenverzameling
Can come an end
quote:
En zijn werklust is ook optimaal. Hij houdt daarnaast ook gewoon de verdediging bezig. Als zijn shirt van papier was geweest, had hij iedere minuut een ander shirt moeten aantrekken..
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Dat ontken ik ook niet.
De Jong is een hele goede teamspeler en aanspeelpunt. En als hij wegvalt, heeft PSV echt een probleem. Maar puur qua individuele kwaliteiten, techniek en inzicht vind ik Wijnaldum, Depay, Willems en Guardado iets extra's hebben.
nils7
De forumkrokodil
quote:
Als ie niet scoort is ie wel vaak betrokken bij gevaarlijke momenten voor de tegenstander dus dat is een slimme zet geweest.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Notorious_Roy
Doomed since 1889

Wat een mooi begin van het carnavalsweekend!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Backlog |
Wish-list
quote:
Is dat niet zuivere hattrick?
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Perfecte hattrick is links, rechts en met het hoofd.
Een glaszuivere hattrick is 3 in 1 helft zonder andere doelpunten.
Dacht dat het zoiets was.
quote:
Nijhuis: "Ik had Rekik een rode kaart moeten geven"
5 minuten begint de samenvatting op NPO2
Againzender
Vriend van de show
quote:
lijkt mij wel duidelijk....
[b]Op
Op Rekik met zijn stomme actie en Zoet met zijn rare fratsen na zag het er heel goed uit (van wat ik heb gezien, wat beperkt is + samenvatting)
Ik gun Guardado de goal waarmee we (hopelijk) kampioen worden.
Had al bijna gezien dat deze wedstrijd verloren ging worden, AZ-uit toch altijd lastig en die club is toch duidelijk niet in matige vorm, fantastisch hoe makkelijk deze wedstrijd vervolgens toch wordt gewonnen.
GotenSSJ
eilander 4-life
Die kop van Hiljemark.
Over spelers kopen gesproken, Isimatgod
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Hiljegod staart zo je ziel in.
Beste seizoen ooit:
1971-72
Ajax 30-3-1 93 104-20
2014-15
PSV 20-1-2 61 62-19
PSV kan dus één punt hoger eindigen als ze alles winnen.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef Nober het volgende:Beste seizoen ooit:
1971-72
Ajax 30-3-1 93 104-20
2014-15
PSV 20-1-2 61 62-19
PSV kan dus één punt hoger eindigen als ze alles winnen.
Feyenoord uit is een gegarandeerd 1tje.
quote:
Kans is groot dat ze gewoon weer tweede worden met nog Twente uit, Ajax thuis... Zou wel vermakelijk zijn.
quote:
Uh, dat zie ik niet meer gebeuren en zou ook niet vermakelijk zijn. Twente uit en Ajax thuis is trouwens zeker te doen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Alles is gegarandeerd puntenverlies, behalve dan dat we alles winnen.
Backlog |
Wish-list
quote:
Dat maakt het helemaal af inderdaad

Wat is die man beestachtig goed, als PSV 'm vast kan leggen moet dat gewoon meteen gebeuren.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ehh, nee. Ajax thuis met de teams in de vorm van nu wordt gewoon een 5-0 afstraffing. Met een beetje geluk komt Ajax daarmee 18 punten achter
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Proberen zoveel mogelijk de goede spelers behouden en zwakke punten versterken. Dan meedraaien met de CL
Als we alles winnen vanaf nu worden we kampioen
/Ajaxlogica
quote:
Dan moet PSV minimaal 6 potjes verliezen en Ajax inderdaad alles winnen. Gaat niet gebeuren
Brutal. Fucking. Metal.
Sked
Zonnestraal
quote:
Dat is net zo'n achterlijke uitspraak als wanneer ik zeg dat Vitesse de voorronde Champions League haalt als ze alles winnen
quote:
12 punten = 6 keer verliezen als Ajax alles wint?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 01:06 schreef Sked het volgende:[..]
Dat is net zo'n achterlijke uitspraak als wanneer ik zeg dat Vitesse de voorronde Champions League haalt als ze alles winnen
[..]
12 punten = 6 keer verliezen als Ajax alles wint?
15 punten. En ze moeten meer punten dan PSV vanwege het doelsaldo.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
2-4...omdat Narsingh..
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 01:25 schreef Sked het volgende:[..]
Als Ajax alles wint is het gat gewoon twaalf zondag. Dat betekent dat het aantal punten gelijk als PSV 4x verliest is en dan kan je ook nog in een situatie komen dat de doelsaldi naar elkaar toetrekken.
Dat klopt uiteraard

Nu is het alleen zeer onwaarschijnlijk dat PSV alles gaat verliezen en Ajax alles gaat winnen, dus ik maak me eigenlijk geen zorgen meer. Ik weet dat "we" er nog niet zijn, maar dit mág je niet meer weggeven (hoewel het ongetwijfeld geen 12 punten verschil zullen zijn op de dag van de beslissing).
Brutal. Fucking. Metal.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Dat klopt uiteraard

Nu is het alleen zeer onwaarschijnlijk dat PSV alles gaat verliezen en Ajax alles gaat winnen, dus ik maak me eigenlijk geen zorgen meer. Ik weet dat "we" er nog niet zijn, maar dit mág je niet meer weggeven (hoewel het ongetwijfeld geen 12 punten verschil zullen zijn op de dag van de beslissing).
Als je dit nog weggeeft kan je er beter mee stoppen. Als Ajax niet snel verbetert is het gat niet twaalf, maar zeventien punten ofzo bij de beslissing
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 01:29 schreef Sked het volgende:[..]
Als je dit nog weggeeft kan je er beter mee stoppen. Als Ajax niet snel verbetert is het gat niet twaalf, maar zeventien punten ofzo bij de beslissing
En die kans acht ik aardig aanwezig aangezien er nog een onderlinge wedstrijd plaats moet vinden, in Eindhoven. Verder heeft PSV nog Feyenoord uit waar je vrij zeker punten gaat verspelen, daarna zie ik weinig problemen met het programma. Twente uit moet in de huidige vorm van Twente ook geen heel groot probleem worden.
Brutal. Fucking. Metal.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Mag het hopen van niet, enige club in Nederland waar ik een hekel aan heb.

Liever Ajax tweede dan, als ik tussen die twee zou moeten kiezen.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 04:16 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Mag het hopen van niet, enige club in Nederland waar ik een hekel aan heb.

Liever Ajax tweede dan, als ik tussen die twee zou moeten kiezen.
Gelukkig is de kans dat PSV tweede wordt nog kleiner dan dat Dordrecht zich direct handhaaft.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ging over Feyenoord toch?
Edit: oh nee, die hoeven niet meer tegen Ajax natuurlijk. Stom. Niets gezegd dan
Zou wel leuk zijn als Ajax van Twente en ons verliest, zijn we straks in maart al kampioen.
Nouja eerst Dordrecht thuis. Die mag je niet onderschatten natuurlijk
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:Zou wel leuk zijn als Ajax van Twente en ons verliest, zijn we straks in maart al kampioen.
Dordrecht-thuis moet minimaal 4-0 worden.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:Zou wel leuk zijn als Ajax van Twente en ons verliest, zijn we straks in maart al kampioen.
Mogen we nog niet over praten he. Het kampioenschap.
quote:
Meer. Ik heb een uitslag in gedachte, maar die hou ik nog even voor me.
quote:
Ik denk dat ik weet welke uitslag jij in gedachten hebt.
BeamofLight