abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149506802
Antwoorden voor Kris

Nieuws:

• Duidelijk filmpje dat het eerste deel van de Pianista laat zien, inclusief de paddocks en de huisjes aldaar

Laatste zoektocht een deceptie - 18 januari 2015
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete)
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7
Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
Verschillende kaarten op een rijtje - 14-12

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps

Mogelijke routes van de quebrada's naar de 2e kabelbrug (Kris' jeans)
lichtblauw - volgt Quebrada 2, op 2 manieren vanaf Quebrada 1 te bereiken
groen - voorgestelde route Baru (ex-gids Panama, nu Duitsland)
roze - mogelijk pad over/langs de paddocks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag

Foto's van de wandeling
SPOILER
Analyses van de foto's
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens
SPOILER
Nieuwslinks
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris
SPOILER
Zoekacties
SPOILER
Algemene foto's
SPOILER
Interviews / getuigen
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan
SPOILER
Informatie op video
SPOILER
Informatieve posts
SPOILER
Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)

Misdrijfscenario dat alle feiten tracht te volgen
pi_149506832
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:45 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja, ben zelf nog steeds verbaasd dat ze niet 's nachts op 1 april nog een keer 112 hebben gebeld. Kan me niet voorstellen dat ze veel geslapen hebben.
Maar wel heel vroeg, zouden ze dan eerst nog een berg opgeklauterd zijn met het idee dan wel bereik te krijgen??
pi_149506863
Als er iets in moet of uit moet dan hoor ik t graag.
pi_149507055
Ik denk dat we het er met zn allen wel over eens zijn dat Kris en Lisanne op 31 maart eerst naar het kinderdagverblijf gingen waar ze werden weggestuurd.
Vervolgens het advies van Myriam of van iemand van de taalschool om het te proberen bij Casa Esperanza in Bajo Boquete.

Ik denk dat zij daar wel succes hebben gehad omdat Lisanne naar haar moeder sms-te dat ze een week later wel ergens anders konden beginnen.
Toe naar Nelvis dat staat ook vast.

En daarna?

optie;
Kris en Lisanne lopen naar Habla Ya (zit naast Nelvis) ontmoeten Sigrid en toevallig is Feliciano daar om daar ook excursies op te nemen van de studenten daar?
Hij zegt dat ie morgen naar hun taalschool komt?
Tegelijk maakt Lisanne een afspraak met Sigrid voor massage later die dag?
pi_149507068
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:34 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Bij mijn Samsung Galaxy S2 gaat het erg snel.
Bij mij momenteel ook, maar de batterij is niet zo jofel meer. Je moet bij WiFi uitzetten natuurlijk niet je mobiele dataverkeer aan laten, anders neemt die het over, en gaat het stroomvreten onverdroten door. Toestellen met een groter scherm hebben ook een grotere batterij, en als het scherm op zwart staat, houden die het dus langer vol dan vergelijkbare kleinere.

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef jackie12 het volgende:
En idd wanneer deden ze dan al jouw genoemde dingen??
Ik zie er al twee die hoegenaamd geen tijd kosten, of zelfs helemaal niet:

quote:
- opgeladen telefoons hebben
- opgeladen camera hebben
pi_149507635
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:00 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk dat we het er met zn allen wel over eens zijn dat Kris en Lisanne op 31 maart eerst naar het kinderdagverblijf gingen waar ze werden weggestuurd.
Vervolgens het advies van Myriam of van iemand van de taalschool om het te proberen bij Casa Esperanza in Bajo Boquete.

Ik denk dat zij daar wel succes hebben gehad omdat Lisanne naar haar moeder sms-te dat ze een week later wel ergens anders konden beginnen.
Toe naar Nelvis dat staat ook vast.

En daarna?

optie;
Kris en Lisanne lopen naar Habla Ya (zit naast Nelvis) ontmoeten Sigrid en toevallig is Feliciano daar om daar ook excursies op te nemen van de studenten daar?
Hij zegt dat ie morgen naar hun taalschool komt?
Tegelijk maakt Lisanne een afspraak met Sigrid voor massage later die dag?
Ben ook benieuwd naar Hóe dat ging, die uitstapjes boeken.
Vroegen K&L gericht om bepaalde tours of werd hen dit aangeboden en terloops Pianista ook genoemd, want die werd niet geboekt.
Want K&L hadden zich voorbereid en vast een prioriteitenlijstje.
Info.nl spreekt er ook over dat ze naar de watervallen wilden. (Info van de ouders?)
Ik hoop dat inmiddels bekend is Hoe dat precies in zijn werk is gegaan?

Er is geen mobiele nummer van K of L gebeld, maar de ouders zijn 's nachts gebeld.
Hadden ze dit dan nergens genoteerd? In Nederland doe je dat standaard bij elke afspraak.
Maar het is een ander land. Lijkt me vreemd en niet efficiënt.
pi_149507654
Dat GSMnetwerk-pollen zou wel een
(deel)verklaring kunnen zijn voor het leeglopen van de batterij tijdens de wandeling naar de top. Ook aan de Boquete zijde heb je niet overal bereik, begreep ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door agter op 09-02-2015 15:15:27 ]
Make my day!
pi_149507658
Het laat vertrekken werd net nog besproken, met als verklaring een nacht met weinig slaap. Dat kan wel, maar dan kunnen ze daar goed tegen. Aan de foto's te zien, en met de verhalen over verkouden enz. de avond ervoor, heeft die korte nacht ze eerder goed gedaan, dan brak gemaakt. Zulke nachten bestaan, helemaal op die leeftijd.

Maar ik vind de tijd niet echt iets dat schreeuwt om een bijzondere verklaring. Misschien kwamen ze er, na lekker lang uitslapen, toen pas achter dat die trip nog wel te doen was, en hadden ze het anders laten schieten.
pi_149507854
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef JustinCase het volgende:
Het laat vertrekken werd net nog besproken, met als verklaring een nacht met weinig slaap. Dat kan wel, maar dan kunnen ze daar goed tegen. Aan de foto's te zien, en met de verhalen over verkouden enz. de avond ervoor, heeft die korte nacht ze eerder goed gedaan, dan brak gemaakt. Zulke nachten bestaan, helemaal op die leeftijd.

Maar ik vind de tijd niet echt iets dat schreeuwt om een bijzondere verklaring. Misschien kwamen ze er, na lekker lang uitslapen, toen pas achter dat die trip nog wel te doen was, en hadden ze het anders laten schieten.
De getuigenis van een zeker Alan Nilson was ook opvallend: hij switchte van 3 meisjes gezien van 31 maart naar 1 april. Zei daarbij wat bijzonderheden:
een langer meisje wat tamelijk rood was (van inspanning of opwinding ?) een andere met een metaalachtige waterfles! en een andere, alle drie Duits uitziend. Ze liepen erg langzaam.

Zouden dit K&L kunnen zijn? Vanwaar naar waar?
http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?action=recent;start=90 Pagina 10
pi_149507893
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef agter het volgende:
Dat gpsnetwerk-pollen zou wel eens (deel)verklaring kunnen zijn voor het leeglopen van de batterij tijdens de wandeling naar de top. Ook aan de Boquete zijde heb je niet overal bereik, begreep ik.
Ik neem aan dat je GSM bedoelt? Vziw 'luistert' een telefoon die geen signaal ontvangt alleen maar, en doet pas pogingen met zenden als 'ie signaal krijgt van een zendmast. Maar waar het deels wel en deels niet lukt, zullen er vast stukken zijn waar het zwak is, bijna lukt, enz. Dus ja, goed geredeneerd.
pi_149507936
Ohh >
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149507967
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:25 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Jij hebt het over Velorio-Romero-Culebra.
Kun je aangeven op een kaartje welk gebied je precies bedoelt?
Ik weet uiteraard niet precies waar het ligt (ben er nog nooit geweest!), maar in het stuk waar punten 32 en 34 staan, langs de Velorio/Culebra: http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
je moet eerst in het linkerdeel, op Sendero el Pianista drukken om bij de juiste kaart te komen
pi_149508062
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:28 schreef doorgaan het volgende:

[..]

De getuigenis van een zeker Alan Nilson was ook opvallend: hij switchte van 3 meisjes gezien van 31 maart naar 1 april. Zei daarbij wat bijzonderheden:
een langer meisje wat tamelijk rood was (van inspanning of opwinding ?) een andere met een metaalachtige waterfles! en een andere, alle drie Duits uitziend. Ze liepen erg langzaam.

Zouden dit K&L kunnen zijn? Vanwaar naar waar?
http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?action=recent;start=90 Pagina 10
On Monday March 31st, late morning, I passed 3 girls, alone, of about this age hiking on the Jaramillo road on the El Oasis side. They were just above where the road narrows to one lane. I only remember that there was a tall one wearing glasses and one was carrying a metal water bottle. All three were wearing shorts. They had a Germanic appearance. At least one had a small backpack
pi_149508082
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149508086
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:32 schreef StaceySinger het volgende:
Ohh > [ afbeelding ]
uitzicht vanaf?
pi_149508179
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:38 schreef RapaNui het volgende:
On Monday March 31st, late morning, I passed 3 girls, alone, of about this age hiking on the Jaramillo road on the El Oasis side. They were just above where the road narrows to one lane. I only remember that there was a tall one wearing glasses and one was carrying a metal water bottle. All three were wearing shorts. They had a Germanic appearance. At least one had a small backpack
En de langere, die wat achterliep, zag er erg rood uit. Minstens een had een rugzakje. Viel op geen hikingsticks.
pi_149508284
quote:
Ohh > [ afbeelding ]
Ahh interesting.
pi_149508825
quote:
Ohh > [ afbeelding ]
vertel!
pi_149509072
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Waar Jaramillo lit zie ik wel, de Jaramillo Road on El Oasis side zie ik niet. Wel het restaurant/hotel El Oasis, dat is in het centrum van Bajo Boquete
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149509090
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:42 schreef doorgaan het volgende:

[..]

En de langere, die wat achterliep, zag er erg rood uit. Minstens een had een rugzakje. Viel op geen hikingsticks.
Op 1 april? : voordat ze naar El Pianista gingen? Zou dit kunnen:
Casa Esperanza coffee farm in the heights of Jaramillo, yet less than 10 minutes to downtown on a good paved road.
pi_149509114
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:30 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je GSM bedoelt? Vziw 'luistert' een telefoon die geen signaal ontvangt alleen maar, en doet pas pogingen met zenden als 'ie signaal krijgt van een zendmast. Maar waar het deels wel en deels niet lukt, zullen er vast stukken zijn waar het zwak is, bijna lukt, enz. Dus ja, goed geredeneerd.
Ja excuus: GSM, post aangepast. :)
Wat ik begrijp:
Als de telefoon geen of slecht contact heeft met een zendmast, dan gaat ie full continu pollen of ie ergens iets kan vinden. En dat vreet batterij.
En die stukken zijn er geweest voor de Mirador.

[ Bericht 0% gewijzigd door agter op 09-02-2015 15:24:20 ]
Make my day!
pi_149509166
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef Lutalo het volgende:
Waar Jaramillo lit zie ik wel, de Jaramillo Road on El Oasis side zie ik niet. Wel het restaurant/hotel El Oasis, dat is in het centrum van Alto Boquete
ik ook niet - : verlengde van Buenos A misschien. Ik ga checken.
pi_149509259
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Waar Jaramillo lit zie ik wel, de Jaramillo Road on El Oasis side zie ik niet. Wel het restaurant/hotel El Oasis, dat is in het centrum van Bajo Boquete
links naast Boguete zie je Alan Nilsen staan daar is het

pi_149509332
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef JustinCase het volgende:

Eeens, maar het zou een stuk makkelijker zijn dingen definitief uit te sluiten a.d.v. bijvoorbeeld telefoon- en cameragegevens van 31 maart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')