Infestation.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:15 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
Londen anno 2015.
Man , man.
Islam is dan al lang uit Europa verdreven, gok ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wacht maar, Europa anno 2050 zal dit ook zijn.
Ik zie je vaker dit soort dingen posten. Heb je een soort van sympathie voor IS/extremisme?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wacht maar, Europa anno 2050 zal dit ook zijn.
Schattig.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Islam is dan al lang uit Europa verdreven, gok ik.
Zolang wij zo dom zijn om onder elkaar te vechten (Rusland/Oekraine) zal de Islam op een bepaald moment de boel overnemen, ja....quote:Op maandag 9 februari 2015 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Islam is dan al lang uit Europa verdreven, gok ik.
Ik snap niet wat deze absurde vraag te maken heeft met wat ik zeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zie je vaker dit soort dingen posten. Heb je een soort van sympathie voor IS/extremisme?
Nou ik zie je vaak in moslim gerelateerde topics posten op een manier waardoor ik denk dat je het wel "begrijpbaar/oke" vind wat er gebeurd gerelateerd aan extremisme.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap niet wat deze absurde vraag te maken heeft met wat ik zeg.
Bij de Zwarte Piet discussie zag je op een bepaald moment juist dat radicale elementen de discussie probeerden over te nemen. De Nederlandse samenleving kan niet meer eens een normale demonstratie op gang brengen. Na de terreur in Parijs kwamen er slechts enkele duizenden mensen de straat op. Vroeger zouden dat er toch veel meer zijn geweest. Dit soort individualisme zorgt voor passiviteit die hoogst verwerpelijk is. De Zwarte Piet discussie liet wel zien dat mensen steeds meer gevoelig worden voor aanvallen op hun normen en waarden al dan niet tradities. Behalve internet, wat in die zin een zeer vervelend medium te noemen is, hebben ze bijna geen podium om zich te uiten of gerepresenteerd te voelen. Ze kunnen zich met moeite verenigen wat hun zwakte alleen maar duidelijker symboliseert. Ik snap niet dat je dit probleem niet ziet. Sterker nog, als dit probleem niet snel verholpen wordt, dan zullen die wettelijke verankeringen ook niet meer zo vanzelfsprekend zijn in de nabije toekomst. Het gaat er niet om dat minderheden geen stem zouden mogen hebben. Het gaat er wat betreft dit onderwerp om dat vrijwel alle Nederlanders, die grote waarde hechten aan Westerse normen en waarden, geen uitlaatklep hebben of zich vertegenwoordigd voelen. Dit geldt op zowel kleinschalig als groot niveau.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet. Er zijn in Nederland heel veel groepen die onze opvattingen uitdragen volgens mij. Daarnaast zie je dat als er iets onder druk komt te staan Nederlanders ook heel snel en stevig reageren, kijk naar de zwarte piet discussie. Maar het zal natuurlijk nooit zo zijn dat de minderheden helemaal geen stem hebben en niet gehoord mogen worden, dat zou volgens mij ook heel slecht zijn. Dat men de mensen die het niet eens zijn meer hoort dan de mensen die het wel eens zijn is volgens mij ook redelijk normaal.
Dat vind hij ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nou ik zie je vaak in moslim gerelateerde topics posten op een manier waardoor ik denk dat je het wel "begrijpbaar/oke" vind wat er gebeurd gerelateerd aan extremisme.
Angsthaas.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik nu een moslim zou zijn, zou ik er juist alles aan doen om de goede vrede te bewaren in Europa.
Exact, ik zou me keihard afzetten tegen dat soort moslims in Londen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een fascist. Ik constateer alleen een steeds groter wordende kloof tussen moslims en niet-moslims in Europa. We weten allemaal waar dat toe kan leiden. Als ik nu een moslim zou zijn, zou ik er juist alles aan doen om de goede vrede te bewaren in Europa.
De onderlinge haat groeit maar en groeit maar... tot er geen weg meer terug is.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, ik zou me keihard afzetten tegen dat soort moslims in Londen.
IsaacCuenca vindt dat niet nodig. Wel een hele hoop posts tegen niet-moslims, maar andere moslims kunnen niets fout doen.
Dan roep je de "normale moslim = extremist"-gedachten natuurlijk over jezelf af.
nee hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nou ik zie je vaak in moslim gerelateerde topics posten op een manier waardoor ik denk dat je het wel "begrijpbaar/oke" vind wat er gebeurd gerelateerd aan extremisme.
Keihard afzetten tegen dit soort Moslims.......quote:Op maandag 9 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, ik zou me keihard afzetten tegen dat soort moslims in Londen.
IsaacCuenca vindt dat niet nodig. Wel een hele hoop posts tegen niet-moslims, maar andere moslims kunnen niets fout doen.
Dan roep je de "normale moslim = extremist"-gedachten natuurlijk over jezelf af.
Volgens mij is het aardig druk geweest op het malieveld de laatste tijd. Maar je hebt gelijk dat relatief weinig mensen blijkbaar behoefte hebben om te demonstreren maar dat is denk ik gewoon een teken dat ze het wel prima vinden zoals het is. Ik ga zelf ook niet demonstreren voor onze al ingevoerde normen en waarden, ik zie er het nut niet van in.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bij de Zwarte Piet discussie zag je op een bepaald moment juist dat radicale elementen de discussie probeerden over te nemen. De Nederlandse samenleving kan niet meer eens een normale demonstratie op gang brengen. Na de terreur in Parijs kwamen er slechts enkele duizenden mensen de straat op. Vroeger zouden dat er toch veel meer zijn geweest. Dit soort individualisme zorgt voor passiviteit die hoogst verwerpelijk is. De Zwarte Piet discussie liet wel zien dat mensen steeds meer gevoelig worden voor aanvallen op hun normen en waarden al dan niet tradities. Behalve internet, wat in die zin een zeer vervelend medium te noemen is, hebben ze bijna geen podium om zich te uiten of gerepresenteerd te voelen. Ze kunnen zich met moeite verenigen wat hun zwakte alleen maar duidelijker symboliseert. Ik snap niet dat je dit probleem niet ziet. Sterker nog, als dit probleem niet snel verholpen wordt, dan zullen die wettelijke verankeringen ook niet meer zo vanzelfsprekend zijn in de nabije toekomst. Het gaat er niet om dat minderheden geen stem zouden mogen hebben. Het gaat er wat betreft dit onderwerp om dat vrijwel alle Nederlanders, die grote waarde hechten aan Westerse normen en waarden, geen uitlaatklep hebben of zich vertegenwoordigd voelen. Dit geldt op zowel kleinschalig als groot niveau.
Wat ik gisteren in dat Leidse moskeetopic zei: trap ze uit de islam dan, die salafisten en andere extremisten.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Keihard afzetten tegen dit soort Moslims.......
Wat moeten wij hier bij voorstellen?
Dat kan niet want er bestaat niet zoiets als lidmaatschap van de islam.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
trap ze uit de islam dan, die salafisten en andere extremisten.
Kan niet bestaat niet. En ik had het niet over "lidmaatschap".quote:Op maandag 9 februari 2015 17:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat kan niet want er bestaat niet zoiets als lidmaatschap van de islam.
Hoe wil je dan dat ze het doen?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet. En ik had het niet over "lidmaatschap".
Een paar honderd mensen kunnen we toch niet als succesverhaal voor de Zwarte Pietdiscussie beschouwen, veel meer hebben echt niet op dat Malieveld gestaan, veel mensen vertonen inderdaad steeds meer vormen van passiviteit en onverschilligheid, vaak wordt als reden gegeven dat Nederlanders het voor een groot deel helemaal niet zo slecht hebben of wat jij zegt ok vinden, maar gezien de toch ingrijpende gebeurtenissen van de laatste jaren hadden we echt wat meer mogen verwachten, wellicht nog niet dagenlange demonstraties die het hele land zouden platleggen, maar toch wel iets meer dan een Vakbond die eens in de paar maanden voor twintig man een tentje huurt en een DJ neerzet. Dit toont de zwakte aan die Nederland tegelijkertijd ook zeer kwetsbaar maakt voor bedreigingen van binnen- en buitenaf, als er dadelijk nog grotere ontwikkelingen volgen, hoe denken we dan hierop te kunnen reageren dat zal een groot probleem worden. De wil om over te gaan tot versterking van de samenleving dient in die zin dus aardig serieus genomen te worden. We zien dat het allemaal niet bepaald beter gaat. Er staat nog veel te gebeuren en daar dient Nederland zich tegen te kunnen verdedigen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is het aardig druk geweest op het malieveld de laatste tijd. Maar je hebt gelijk dat relatief weinig mensen blijkbaar behoefte hebben om te demonstreren maar dat is denk ik gewoon een teken dat ze het wel prima vinden zoals het is. Ik ga zelf ook niet demonstreren voor onze al ingevoerde normen en waarden, ik zie er het nut niet van in.
Er is amper terreurdreiging van moslims in Europa, waar heb jij het over met je "zou ik er juist alles aan doen om de goede vrede te bewaren in Europa".quote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een fascist. Ik constateer alleen een steeds groter wordende kloof tussen moslims en niet-moslims in Europa. We weten allemaal waar dat toe kan leiden. Als ik nu een moslim zou zijn, zou ik er juist alles aan doen om de goede vrede te bewaren in Europa.
Dat heb ik net beschreven, je reageerde nota bene op die post en knipte er iets uit wat je niet beviel.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze het doen?
excommuniceren natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze het doen?
Ik kan me daarnaast nog break the system herinneren en de dag dat vier groepen tegelijk wouden demonstreren wat nog al lastig was omdat ze een hekel aan elkaar hadden. De NVU demonstreert nog en laatst nog die "bezetting" van de moskee in leiden. Binnenkort weer de steun Geert protesten. We kunnen de lol weer op, mogelijk gaan zelfs de vakbonden wel weer eens wat organiseren. Er zijn groepen genoeg maar het leeft gewoon niet zo, ik denk omdat het allemaal best goed gaat in Nederland.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een paar honderd mensen kunnen we toch niet als succesverhaal voor de Zwarte Pietdiscussie beschouwen, veel meer hebben echt niet op dat Malieveld gestaan, veel mensen vertonen inderdaad steeds meer vormen van passiviteit en onverschilligheid, vaak wordt als reden gegeven dat Nederlanders het voor een groot deel helemaal niet zo slecht hebben of wat jij zegt ok vinden, maar gezien de toch ingrijpende gebeurtenissen van de laatste jaren hadden we echt wat meer mogen verwachten, wellicht nog niet dagenlange demonstraties die het hele land zouden platleggen, maar toch wel iets meer dan een Vakbond die eens in de paar maanden voor twintig man een tentje huurt en een DJ neerzet. Dit toont de zwakte aan die Nederland tegelijkertijd ook zeer kwetsbaar maakt voor bedreigingen van binnen- en buitenaf, als er dadelijk nog grotere ontwikkelingen volgen, hoe denken we dan hierop te kunnen reageren dat zal een groot probleem worden. De wil om over te gaan tot versterking van de samenleving dient in die zin dus aardig serieus genomen te worden.
Amper terreurdreigingquote:Op maandag 9 februari 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er is amper terreurdreiging van moslims in Europa, waar heb jij het over met je "zou ik er juist alles aan doen om de goede vrede te bewaren in Europa".
Of bedoel je het populistisch gedrag zoals jij vertoont om moslims te haten?
Ok, geef maar van de afgelopen 7 dagen het nieuws dat dit beaamt.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Amper terreurdreiging
Vandaar dat er vrijwel dagelijks weer nieuws is over moslimgekkies die aanslagen willen plegen en alle Joodse scholen, musea, synagogen, etc. bewaakt worden door zwaarbewapende agenten.
Mogelijk moet je het iets verduidelijken want met satire/belachelijk maken trap je ze toch niet uit de islam?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik net beschreven, je reageerde nota bene op die post en knipte er iets uit wat je niet beviel.
Ik heb overigens niks "te willen". Ik observeer alleen maar.
quote:Wat ik gisteren in dat Leidse moskeetopic zei: trap ze uit de islam dan, die salafisten en andere extremisten.
Maak satire over dit soort lui. Maak ze belachelijk.
Vanuit moslims komen dat soort Westerse geluiden niet, wat aangeeft dat ze dichter bij de gekkies dan bij "ons" staan.
Ik zie niet elke normale moslim als terrorist en blijf erop hameren dat ze dat ook niet zijn. Zelf doen ze alleen geen enkele moeite zich te onderscheiden, op geen enkele manier. En dat valt op (behalve bij links-nihilisten die de werkelijkheid ontkennen).
B&W Gouda akkoord met mega-moskee?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, geef maar van de afgelopen 7 dagen het nieuws dat dit beaamt.
Niet dat gemompel van "dat zijn geen moslims" elke keer bij een aanslag, maar een grootschalige actie van alle Europese moskees die zich in het Westen willen handhaven.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mogelijk moet je het iets verduidelijken want met satire/belachelijk maken trap je ze toch niet uit de islam?
[..]
Het probleem is dat die kleine groep extremisten juist het onvermogen van de grote groepen laat zien, een tiental kale mannen met dubieuze spandoeken door een Moslimwijk is schijnbaar een van de weinige demonstraties die georganiseerd kunnen worden wat betreft het Islam-onderwerp, dat kunnen we toch niet laten gebeuren, het gevaar is dat als de groepen die in potentie meer daadkracht zouden hebben zichzelf niet opnieuw gaan uitvinden, of er nieuwe groepen komen die daadwerkelijk actie ondernemen, mensen steeds meer geneigd zullen zijn om zich dan maar te richten op het groepje extremisten dat schijnbaar toch iets doet als een van de weinige voorbeelden (net als veel mensen moeiteloos lijken te overlopen naar Wilders, we kunnen dit net zo goed een gebrek aan democratie noemen wat betreft de overige partijen die verzandt zijn in een of andere elitaire drang om maar te willen regeren, representatie is er nauwelijks bij), daarom dient de samenleving dus sterker te worden. Er zijn simpelweg niet genoeg groepen, anders hadden we die wel meer en beter gehoord. De groepen die er nog wel zijn overgebleven zijn helaas monddood gemaakt en maken hoogstens gebruik van hun website om zich publiekelijk te uiten, of door middel van de eerder genoemde tent plus DJ bijvoorbeeld. Het is schandalig met zulke grote gebeurtenissen en onderwerpen als die nu in Nederland en elders spelen. De mogelijke risico's zijn te groot en veel te gevaarlijk te noemen zo.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast nog break the system herinneren en de dag dat vier groepen tegelijk wouden demonstreren wat nog al lastig was omdat ze een hekel aan elkaar hadden. De NVU demonstreert nog en laatst nog die "bezetting" van de moskee in leiden. Binnenkort weer de steun Geert protesten. We kunnen de lol weer op, mogelijk gaan zelfs de vakbonden wel weer eens wat organiseren. Er zijn groepen genoeg maar het leeft gewoon niet zo, ik denk omdat het allemaal best goed gaat in Nederland.
Als die er komt is het elke vrijdag dreiging van 1500 geitenneukers ja. Ik ben visionair namelijk, nieuws uit het verleden is geen nieuws, maar oudquote:
Ten eerste mogen de Islamieten NOOIT de Islam verlaten, al zijn ze nu nog zo radicaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik gisteren in dat Leidse moskeetopic zei: trap ze uit de islam dan, die salafisten en andere extremisten.
Maak satire over dit soort lui. Maak ze belachelijk.
Vanuit moslims komen dat soort Westerse geluiden niet, wat aangeeft dat ze dichter bij de gekkies dan bij "ons" staan.
Ik zie niet elke normale moslim als terrorist en blijf erop hameren dat ze dat ook niet zijn. Zelf doen ze alleen geen enkele moeite zich te onderscheiden, op geen enkele manier. En dat valt op (behalve bij links-nihilisten die de werkelijkheid ontkennen).
Wat een onzin het zijn wel moslims.Dat ze het onderling niet eens zijn over wat dat precies betekent doet er niets aan af want volgens mij kun je toch wel stellen dat mensen die zeggen in de islam te geloven moslim zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat gemompel van "dat zijn geen moslims" elke keer bij een aanslag, maar een grootschalige actie van alle Europese moskees die zich in het Westen willen handhaven.
Massaal de straten op; "Wij horen niet bij die idioten, het zijn geen moslims, zie ons niet meer als gelijken met die eikels".
Overal acties in moskees, trap ze er eerst figuurlijk uit. Mocht dat niet helpen, dan letterlijk.
Zo dachten ze ook in de middeleeuwen en in 1683 stonden ze opeens voor Wenen....en toen was het paniek...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. Idioten protesteren constant over van alles en nog wat. Laat ze lekker.
Het probleem is dat moslims niet thuishoren in Europa omdat hun normen en waarden volkomen haaks staan op die van Europa, dat maken dit soort protesten pijnlijk duidelijk. Er wordt geprotesteerd tegen één van de grondbeginselen van westerse samenlevingen. Als je daar niet mee kan leven hoor je gewoon niet thuis in Europa.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. Idioten protesteren constant over van alles en nog wat. Laat ze lekker.
Iets met slakken en zout enzo...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin het zijn wel moslims.Dat ze het onderling niet eens zijn over wat dat precies betekent doet er niets aan af want volgens mij kun je toch wel stellen dat mensen die zeggen in de islam te geloven moslim zijn.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo en maak me er totaal niet druk om. Ik maak me op het moment wat meer zorgen om die schietpartijen met zware wapens dan om wat demonstrerende mensen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het probleem is dat die kleine groep extremisten juist het onvermogen van de grote groepen laat zien, een tiental kale mannen met dubieuze spandoeken door een Moslimwijk is schijnbaar een van de weinige demonstraties die georganiseerd kunnen worden wat betreft het Islam-onderwerp, dat kunnen we toch niet laten gebeuren, het gevaar is dat als de groepen die in potentie meer daadkracht zouden hebben zichzelf niet opnieuw gaan uitvinden, of er nieuwe groepen komen die daadwerkelijk actie ondernemen, mensen steeds meer geneigd zullen zijn om zich dan maar te richten op het groepje extremisten dat schijnbaar toch iets doet als een van de weinige voorbeelden (net als veel mensen moeiteloos lijken te overlopen naar Wilders, we kunnen dit net zo goed een gebrek aan democratie noemen wat betreft de overige partijen die verzandt zijn in een of andere elitaire drang om maar te willen regeren, representatie is er nauwelijks bij), daarom dient de samenleving dus sterker te worden. Er zijn simpelweg niet genoeg groepen, anders hadden we die wel meer en beter gehoord. De groepen die er nog wel zijn overgebleven zijn helaas monddood gemaakt en maken hoogstens gebruik van hun website om zich publiekelijk te uiten, of door middel van de eerder genoemde tent plus DJ bijvoorbeeld. Het is schandalig met zulke grote gebeurtenissen en onderwerpen als die nu in Nederland en elders spelen. De mogelijke risico's zijn te groot en veel te gevaarlijk te noemen zo.
De ironie van deze post.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het probleem is dat moslims niet thuishoren in Europa omdat hun normen en waarden volkomen haaks staan op die van Europa, dat maken dit soort protesten pijnlijk duidelijk. Er wordt geprotesteerd tegen één van de grondbeginselen van westerse samenlevingen. Als je daar niet mee kan leven hoor je gewoon niet thuis in Europa.
Dit geldt voor een hele hoop van die mafklappers die om de haverklap op dat Malieveld staanquote:Op maandag 9 februari 2015 17:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het probleem is dat moslims niet thuishoren in Europa omdat hun normen en waarden volkomen haaks staan op die van Europa, dat maken dit soort protesten pijnlijk duidelijk. Er wordt geprotesteerd tegen één van de grondbeginselen van westerse samenlevingen. Als je daar niet mee kan leven hoor je gewoon niet thuis in Europa.
Wat een aanstellerij weer zegquote:Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat gemompel van "dat zijn geen moslims" elke keer bij een aanslag, maar een grootschalige actie van alle Europese moskees die zich in het Westen willen handhaven.
Massaal de straten op; "Wij horen niet bij die idioten, het zijn geen moslims, zie ons niet meer als gelijken met die eikels".
Overal acties in moskees, trap ze er eerst figuurlijk uit. Mocht dat niet helpen, dan letterlijk.
Als moslims dat doen horen ze hier niet thuis.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit geldt voor een hele hoop van die mafklappers die om de haverklap op dat Malieveld staan.
Ik maak me er niet zo'n zorgen om. Mensen hebben in het westen het recht om te demonstreren.
Moslims horen hier sowieso niet thuis, wat ze ook doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als moslims dat doen horen ze hier niet thuis.
Even makkelijk is om dan te stellen dat als jij moeite hebt met protesteren dat jij niet hoort in Europa want hier mag je protesteren.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En daar is het weer; het beroemde islamitische zelfkritische relativeringsvermogen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een aanstellerij weer zeg, lijkt me meer dan duidelijk dat mensen met een iq >60 of mentaal gezond zijn niet bij die idioten, die overigens niet eens handelen volgens de koran, horen.
Overigens zouden overige mensen met een iq >45 dat ook moeten inzien, maar nee het is een soort van hype om alle moslims over 1 kam te scheren en als een moslim zich niet verontschuldigd voor wat een "medemoslim" () doet dan is hij ook een extremist, want ze zijn allemaal hetzelfde natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |