abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149514125
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. Idioten protesteren constant over van alles en nog wat. Laat ze lekker.
Het probleem is dat moslims niet thuishoren in Europa omdat hun normen en waarden volkomen haaks staan op die van Europa, dat maken dit soort protesten pijnlijk duidelijk. Er wordt geprotesteerd tegen één van de grondbeginselen van westerse samenlevingen. Als je daar niet mee kan leven hoor je gewoon niet thuis in Europa.
pi_149514142
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat een onzin het zijn wel moslims.Dat ze het onderling niet eens zijn over wat dat precies betekent doet er niets aan af want volgens mij kun je toch wel stellen dat mensen die zeggen in de islam te geloven moslim zijn.
Iets met slakken en zout enzo...
I feel kinda Locrian today
pi_149514171
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het probleem is dat die kleine groep extremisten juist het onvermogen van de grote groepen laat zien, een tiental kale mannen met dubieuze spandoeken door een Moslimwijk is schijnbaar een van de weinige demonstraties die georganiseerd kunnen worden wat betreft het Islam-onderwerp, dat kunnen we toch niet laten gebeuren, het gevaar is dat als de groepen die in potentie meer daadkracht zouden hebben zichzelf niet opnieuw gaan uitvinden, of er nieuwe groepen komen die daadwerkelijk actie ondernemen, mensen steeds meer geneigd zullen zijn om zich dan maar te richten op het groepje extremisten dat schijnbaar toch iets doet als een van de weinige voorbeelden (net als veel mensen moeiteloos lijken te overlopen naar Wilders, we kunnen dit net zo goed een gebrek aan democratie noemen wat betreft de overige partijen die verzandt zijn in een of andere elitaire drang om maar te willen regeren, representatie is er nauwelijks bij), daarom dient de samenleving dus sterker te worden. Er zijn simpelweg niet genoeg groepen, anders hadden we die wel meer en beter gehoord. De groepen die er nog wel zijn overgebleven zijn helaas monddood gemaakt en maken hoogstens gebruik van hun website om zich publiekelijk te uiten, of door middel van de eerder genoemde tent plus DJ bijvoorbeeld. Het is schandalig met zulke grote gebeurtenissen en onderwerpen als die nu in Nederland en elders spelen. De mogelijke risico's zijn te groot en veel te gevaarlijk te noemen zo.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo en maak me er totaal niet druk om. Ik maak me op het moment wat meer zorgen om die schietpartijen met zware wapens dan om wat demonstrerende mensen.
pi_149514188
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het probleem is dat moslims niet thuishoren in Europa omdat hun normen en waarden volkomen haaks staan op die van Europa, dat maken dit soort protesten pijnlijk duidelijk. Er wordt geprotesteerd tegen één van de grondbeginselen van westerse samenlevingen. Als je daar niet mee kan leven hoor je gewoon niet thuis in Europa.
De ironie van deze post.
  maandag 9 februari 2015 @ 17:55:40 #245
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149514195
quote:

[..]

Dit geldt voor een hele hoop van die mafklappers die om de haverklap op dat Malieveld staan :').

Ik maak me er niet zo'n zorgen om. Mensen hebben in het westen het recht om te demonstreren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 februari 2015 @ 17:56:14 #246
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149514210
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet dat gemompel van "dat zijn geen moslims" elke keer bij een aanslag, maar een grootschalige actie van alle Europese moskees die zich in het Westen willen handhaven.

Massaal de straten op; "Wij horen niet bij die idioten, het zijn geen moslims, zie ons niet meer als gelijken met die eikels".

Overal acties in moskees, trap ze er eerst figuurlijk uit. Mocht dat niet helpen, dan letterlijk.
Wat een aanstellerij weer zeg :'), lijkt me meer dan duidelijk dat mensen met een iq >60 of mentaal gezond zijn niet bij die idioten, die overigens niet eens handelen volgens de koran, horen.

Overigens zouden overige mensen met een iq >45 dat ook moeten inzien, maar nee het is een soort van hype om alle moslims over 1 kam te scheren en als een moslim zich niet verontschuldigd voor wat een "medemoslim" ( :') ) doet dan is hij ook een extremist, want ze zijn allemaal hetzelfde natuurlijk!
pi_149514218
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit geldt voor een hele hoop van die mafklappers die om de haverklap op dat Malieveld staan :').

Ik maak me er niet zo'n zorgen om. Mensen hebben in het westen het recht om te demonstreren.
Als moslims dat doen horen ze hier niet thuis.
  maandag 9 februari 2015 @ 17:57:14 #248
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149514230
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als moslims dat doen horen ze hier niet thuis.
Moslims horen hier sowieso niet thuis, wat ze ook doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_149514246
quote:

[..]

Even makkelijk is om dan te stellen dat als jij moeite hebt met protesteren dat jij niet hoort in Europa want hier mag je protesteren.
pi_149514252
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat een aanstellerij weer zeg :'), lijkt me meer dan duidelijk dat mensen met een iq >60 of mentaal gezond zijn niet bij die idioten, die overigens niet eens handelen volgens de koran, horen.

Overigens zouden overige mensen met een iq >45 dat ook moeten inzien, maar nee het is een soort van hype om alle moslims over 1 kam te scheren en als een moslim zich niet verontschuldigd voor wat een "medemoslim" ( :') ) doet dan is hij ook een extremist, want ze zijn allemaal hetzelfde natuurlijk!
En daar is het weer; het beroemde islamitische zelfkritische relativeringsvermogen.

Het is dus NIET duidelijk en jij, intelligent moslim, schaart je in deze discussie steevast tegen de niet-moslims en steunt de moslimgekkies.

QED.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149514257
quote:
6s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies.
pi_149514262
quote:

[..]

Word.

Paus Urbanus II _O_
  maandag 9 februari 2015 @ 18:02:49 #253
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149514354
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En daar is het weer; het beroemde islamitische zelfkritische relativeringsvermogen.

Het is dus NIET duidelijk en jij, intelligent moslim, schaart je in deze discussie steevast tegen de niet-moslims en steunt de moslimgekkies.

QED.
Ja klopt, je hebt me betrapt. Ik ben ook een extremist.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:03:43 #254
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149514381
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef starla het volgende:

[..]

Als die er komt is het elke vrijdag dreiging van 1500 geitenneukers ja. Ik ben visionair namelijk, nieuws uit het verleden is geen nieuws, maar oud :)
ik kan niks met dit soort autistisch gebrabbel
pi_149514442
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je doet geen enkele moeite je van hen te distantieren; sterker; je distantieert je maar wat graag van je mede niet-moslims in Nederland en oorverdovende stilte over alle moslimgekkies.

Dan zoek je het extremisme dus zelf op.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149514444
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:03 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ik kan niks met dit soort autistisch gebrabbel
FYI: het woordje 'autist' op Fok is ook nogal achterhaald. Ben je hier een newbie ofzo?

Ff je pohi checkuh rasgekke moslimmattie

-edit- in 2012 was het een tof woord idd, moet gezegd worden :')
  maandag 9 februari 2015 @ 18:08:32 #257
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149514499
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef starla het volgende:

[..]

FYI: het woordje 'autist' op Fok is ook nogal achterhaald. Ben je hier een newbie ofzo?

Ff je pohi checkuh rasgekke moslimmattie

-edit- in 2012 was het een tof woord idd, moet gezegd worden :')
oke
  maandag 9 februari 2015 @ 18:09:21 #258
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_149514529
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Isaac Cuenca een Spaanse Moslim prof. voetballer??? :)
  maandag 9 februari 2015 @ 18:20:27 #259
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149514874
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je doet geen enkele moeite je van hen te distantieren; sterker; je distantieert je maar wat graag van je mede niet-moslims in Nederland en oorverdovende stilte over alle moslimgekkies.

Ik weet niet eens wat je bedoelt met distantiëren, vaak genoeg gezegd wat ik over dat soort "moslims" denk.

Als je trouwens bedoelt dat ik de straten op moet gaan om te zeggen dat ik het niet eens ben met psychopaten in het midden oosten of in frankrijk dan moet je denk ik toch echt wat aan je eigen redenatievermogen gaan doen.
pi_149514949
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:20 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat je bedoelt met distantiëren, vaak genoeg gezegd wat ik over dat soort "moslims" denk.

Als je trouwens bedoelt dat ik de straten op moet gaan om te zeggen dat ik het niet eens ben met psychopaten in het midden oosten of in frankrijk dan moet je denk ik toch echt wat aan je eigen redenatievermogen gaan doen.
Je zou naar de moskee waar je het meest mee bevriend ben kunnen gaan om een actie op poten te zetten. Massaal, media-aandacht, alles. Extremistische moslims horen niet bij ons, niet bij de Nederislam die we voorstaan en helemaal niet bij die "vredelievende" koran.

In plaats daarvan loop je ervoor weg. Wat gemompel op een forum, verder niks.

Je broederschap met extremistische moslims is groter dan die met je Nederlandse niet-moslimse forummers, die je uitmaakt voor "haters".

Als er nu iemand haters zijn, zijn het de moslimgekkies wel. En dan niet die in het Midden-Oosten, maar die komen spreken in de moskees in Nederland, bijvoorbeeld die protserige gebouwen die ze in Gouda en Leiden aan het neerzetten zijn.

pi_149514952
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem met dat soort satire is dat mensen het tegenwoordig ook serieus menen.
pi_149514997
Wat een debielen.
pi_149515779
Beetje jammer dit. Oerstom van die 100.000 ondertekenaars ook. Zo maken ze dus de kloof en de afkeer alleen maar groter. Wie wordt daar nou beter van?
  maandag 9 februari 2015 @ 18:52:54 #264
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149515887
quote:
18s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zou naar de moskee waar je het meest mee bevriend ben kunnen gaan om een actie op poten te zetten. Massaal, media-aandacht, alles. Extremistische moslims horen niet bij ons, niet bij de Nederislam die we voorstaan en helemaal niet bij die "vredelievende" koran.

In plaats daarvan loop je ervoor weg. Wat gemompel op een forum, verder niks.

Je broederschap met extremistische moslims is groter dan die met je Nederlandse niet-moslimse forummers, die je uitmaakt voor "haters".

Als er nu iemand haters zijn, zijn het de moslimgekkies wel. En dan niet die in het Midden-Oosten, maar die komen spreken in de moskees in Nederland, bijvoorbeeld die protserige gebouwen die ze in Gouda en Leiden aan het neerzetten zijn.
Nee. Ik hoef niet mee te doen aan de mediahype en me tot verantwoording te laten roepen voor iets waar ik helemaal niks mee te maken heb. Als jij wilt geloven dat ik een moslimgekkie ben omdat ik niet het tegenovergestelde wil bewijzen ( :') ) en daar blij van wordt, ga je gang.

Overigens ken ik geen extremisten in het echt, dus die opmerking slaat nergens op. Waarschijnlijk zou ik ze ook vermijden als ik ze wel ken. En klopt wel ja, ik hoef geen broederschap met zolderautisten/PVVers van FOK! die alleen maar denigrerend doen.
pi_149516188
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:49 schreef Jigzoz het volgende:
Wie wordt daar nou beter van?
Als mensen in het verleden niet tegen heilige huisjes hadden geschopt had Europa er nu heel anders uitgezien. Vooruitgang is vaak te danken aan mensen die opstaan tegen wat normaal wordt gevonden. De kracht van de vrijheid van meningsuiting is juist dat er ruimte is voor de andere mening. Dat er mensen zijn die dat niet waarderen is hun probleem.
pi_149516250
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als mensen in het verleden niet tegen heilige huisjes hadden geschopt had Europa er nu heel anders uitgezien. Vooruitgang is vaak te danken aan mensen die opstaan tegen wat normaal wordt gevonden. De kracht van de vrijheid van meningsuiting is juist dat er ruimte is voor de andere mening. Dat er mensen zijn die dat niet waarderen is hun probleem.
Zeker. Maar de gekozen richting hier is er niet een van voor-, maar van achteruitgang. En niet zo'n beetje ook.
pi_149516732
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeker. Maar de gekozen richting hier is er niet een van voor-, maar van achteruitgang. En niet zo'n beetje ook.
Och dat zeiden heel veel mensen in het verleden ook. Mogelijk is er best iets te zeggen om de gevoelens van gelovigen iets te ontzien al voel ik er ook weinig voor. Ik ben wat dat betreft wel benieuwd wat er van de motie in de eerste kamer terecht gaat komen en wacht de onderbouwing wel af.
  maandag 9 februari 2015 @ 19:44:02 #268
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149517878
quote:

[..]

Mjah.. Er zijn net twaalf van die "heilige huisjes"-trappers begraven. Prima dat ze hierover willen demonstreren maar ze hadden beter kunnen wachten tot de volgende prent :')
pi_149518195
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mjah.. Er zijn net twaalf van die "heilige huisjes"-trappers begraven. Prima dat ze hierover willen demonstreren maar ze hadden beter kunnen wachten tot de volgende prent :')
Het is aan mensen zelf daarover te oordelen persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Uiteindelijk is er na de aanslagen een debat gaande over dit onderwerp. Ik vind het erger dat veel politici die zelf weinig hebben met de vrijheid van meningsuiting gingen meelopen met Hollande en ook dat dat werd toegestaan.
pi_149523366
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wacht maar, Europa anno 2050 zal dit ook zijn.
Dan ben ik er waarschijnlijk al niet meer.

Maar voor die tijd zal het al aardig halal-bal zijn in de hele wereld. Daar ga ik wel vanuit.

Maar had ik ooit verwacht toen ik in de 70'r en 80'r jaren opgroeide dat dit soort debiliteiten hierheen zouden komen?

Nee.

Zo zie je maar hoe wankel het evenwicht in de wereld is.
pi_149523503
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Juist.
pi_149528306
quote:

[..]

De islam is zonder toestemming van de west-Europese bevolking in dit deel van Europa geïmporteerd en hoort hier dan ook gewoonweg niet thuis. En de door Saoedi-Arabië gesponsorde haatdragende imperialistische variant van de islam al helemaal niet...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 9 februari 2015 @ 23:45:14 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149528549
quote:

[..]

Alleen wordt die vrijheid van meningsuiting gebruikt om te betogen tegen die vrijheid, door wezens die geen vrijheid willen. Die willen alleen maar een sprookjesfundament aangevuld met haat.

Zij horen hier gewoon niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149528596
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is aan mensen zelf daarover te oordelen persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Uiteindelijk is er na de aanslagen een debat gaande over dit onderwerp. Ik vind het erger dat veel politici die zelf weinig hebben met de vrijheid van meningsuiting gingen meelopen met Hollande en ook dat dat werd toegestaan.
Vrijheid van meningsuiting is voor de buhne, het scoort goed.
pi_149528616
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alleen wordt die vrijheid van meningsuiting gebruikt om te betogen tegen die vrijheid, door wezens die geen vrijheid willen.
Ze maken gewoon op een vreedzame manier gebruik van hun recht om hun ongenoegen te uiten.
pi_149528659
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze maken gewoon op een vreedzame manier gebruik van hun recht om hun ongenoegen te uiten.
Met als verwachting?
pi_149528662
quote:
Ze noemen de spotprenten "een belediging van de normen van een beschaafde samenleving".
een beschaafde samenleving :')
pi_149533245
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor een absoluut niet vreedzame ideologie, vol met haat tegen alles wat anders denkt en zich anders gedraagt dan in de hun sprookjeswereld zou moeten.

Vreedzaam hoor.
1947-2016
pi_149533281
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

een beschaafde samenleving :')
Ze hebben gewoon een andere standaard voor beschaafd. Beschaafd is in hun optiek leven volgens dat maffe boekje. Beetje zoals in SA of het kalifaat wordt geleefd.
Als zij dat zien als beschaving ipv wat we hier in het westen hebben, kunnen ze daar beter naar toe gaan. Zij blij met hun beschaving, wij weer blij met de onze.
Win-win. Ignore eachother in peace.
1947-2016
pi_149533962
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel prima zo en maak me er totaal niet druk om. Ik maak me op het moment wat meer zorgen om die schietpartijen met zware wapens dan om wat demonstrerende mensen.
Het is dus niet prima en Nederland zal met nog duidelijkere gevaren veel zwakker blijken. Die schietpartijen met zware wapens, ik neem aan dat je het over liquidaties hebt, spelen zich af binnen het criminele circuit zo dat is beperkt maar een samenleving die zich noch kan uiten noch kan werend. Dat is veel gevaarlijker. Hoe dan ook het is opvallend. Dus ben benieuwd hoe dit zal gaan uitpakken in ieder geval.
pi_149534462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een andere standaard voor beschaafd. Beschaafd is in hun optiek leven volgens dat maffe boekje. Beetje zoals in SA of het kalifaat wordt geleefd.
Als zij dat zien als beschaving ipv wat we hier in het westen hebben, kunnen ze daar beter naar toe gaan. Zij blij met hun beschaving, wij weer blij met de onze.
Win-win. Ignore eachother in peace.
Juist.
pi_149534542
quote:
5s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Met als verwachting?
Het wereldwijd dansen naar de islamitische pijpen.

Dat hebben sommige mensen (ook hier) nog steeds niet door / willen ze niet door hebben.

Het is de islamitische olifant in de westerse vergader / huiskamer.

pi_149543197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat hebben sommige mensen (ook hier) nog steeds niet door / willen ze niet door hebben.

[ afbeelding ]
_O-
pi_149543302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan moeten we wat doen want olifanten worden met uitsterven bedreigd.
pi_149543578
Alle 100.000 uit Europa zetten.
pi_149543683
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef Halcon het volgende:
Alle 100.000 uit Europa zetten.
:')
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:08:26 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149543687
jullie hebben wel erg veel last van ze huh...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149543700
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

pi_149544778
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:08 schreef Re het volgende:
jullie hebben wel erg veel last van ze huh...
Mensen willen uitzetten om hun mening. En dan roepen dat we zwichten voor extremisten.
pi_149544792
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen willen uitzetten om hun mening. En dan roepen dat we zwichten voor extremisten.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:39 #291
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149546256
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, vrijheid van meningsuiting geldt alleen maar voor het superieure witte ras.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:47:13 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149546308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, vrijheid van meningsuiting geldt alleen maar voor het superieure witte ras.
hou eens op met generaliseren of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149546618
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Fijn dat jullie ons als superieur aan jullie zelf zien hoor, maar dat hoeft nou ook weer niet. Gelukkig kennen we hier het gelijkheidsbeginsel. Denk niet dat ze dat in de zandbak kennen. :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:58:23 #294
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149546714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fijn dat jullie ons als superieur aan jullie zelf zien hoor, maar dat hoeft nou ook weer niet. Gelukkig kennen we hier het gelijkheidsbeginsel. Denk niet dat ze dat in de zandbak kennen. :)
moet jij niet gaan fappen op je holocaust2.0fantasie? :')
pi_149546742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Gast. :')

pi_149546877
quote:

[..]

Grappig dat jij de boel weer verdraait. Had niet anders verwacht.

Ga jij je vrouw nu maar snel een paar klappen geven. :)
pi_149548869
quote:

[..]

Holocaust? Als in het vermoorden van mensen op basis van geloof? Dan bedoel je 3.0.

2.0 is namelijk al aan de gang in Syrië, Irak, en delen van Afrika. Toevalligerwijze de laatste plekken waar dit anno 2015 nog plaatsvindt, en allemaal gebieden met een overwegend islamitische bevolking.

Zou best kunnen samenhangen, maar goed, religie über alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')