abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149509598
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net als 5 tokkiejongens met spandoeken op een onafgebouwd gebouw, maar daar zijn het ineens "racisten, intoleranten, bezetters, schandalig, moslims worden angstig, bladiebladiebla"
Gek hè, als je inbreekt op een bouwplaats waar je niet mag komen.

Daarbuiten zullen er tegenstanders zijn bij anti-moslimprotesten en anti-spotprentprotesten. Vrijheid en democratie brengt gelukkig niet mee dat je het altijd met elkaar eens moet zijn.
pi_149509601
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ze mogen het zeggen dankzij een recht waar ze zelf op spugen.
Ze spugen er niet op. De teksten geven aan dat ze discussie willen over de vrijheid van meningsuiting in relatie tot het beledigen van de profeet. Zij zijn van mening dat je de profeet niet moet mogen beledigen, dat past prima in het kader van het debat over de godslastering in Nederland wat ook niet werd gezien als spugen op de vrijheid van meningsuiting.

Ik vind het eerlijk gezegd opmerkelijk dat een stel demonstrerende moslims zo'n aandacht krijgen terwijl gelijktijdig een motie die het verbod op godslastering opnieuw tot leven kan wekken nauwelijks aandacht kreeg. Dat sommige moslims en andere religieuze mensen deze mening hebben hoort toch al enige tijd bekend te zijn.
pi_149509618
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het geeft juist aan dat ze die wél respecteren. Anders waren ze wel 100.000 sterk met wapens de straat op gegaan.
Moah.....misschien is het puur een kwestie van zichzelf nog niet sterk genoeg voelen.....

Doet er overigens verder niets aan af dat die losers het recht hebben om met hun zielige bordjes te lopen hoor. Moeten ze alleen er wel tegen kunnen dat ze bespot en gehoond worden door anderen. Zou als ik het kon er een heel smadelijk filmpje van maken en op yt zetten.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:33:38 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149509627
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor want ze gebruiken de vrijheid van meningsuiting om die te beteugelen. Omdat zij zich beledigd voelen. Je begrijpt wel dat als deze demonstranten de meerderheid hadden gehad in het VK dat vrijheid van meningsuiting daar bij de volgende verkiezingen zou sneuvelen he?
ah je glazen bol doet het weer zie ik... maar je mag je dus niet uitspreken ergens tegen zolang de meerderheid voor is?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 februari 2015 @ 15:34:19 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149509653
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ze spugen er niet op. De teksten geven aan dat ze discussie willen over de vrijheid van meningsuiting in relatie tot het beledigen van de profeet. Zij zijn van mening dat je de profeet niet moet mogen beledigen, dat past prima in het kader van het debat over de godslastering in Nederland wat ook niet werd gezien als spugen op de vrijheid van meningsuiting.

Ik vind het eerlijk gezegd opmerkelijk dat een stel demonstrerende moslims zo'n aandacht krijgen terwijl gelijktijdig een motie die het verbod op godslastering opnieuw tot leven kan wekken nauwelijks aandacht kreeg. Dat sommige moslims en andere religieuze mensen deze mening hebben hoort toch al enige tijd bekend te zijn.
Allemaal leuk en aardig maar wacht maar tot ze een democratische meerderheid hebben. Dan heb je beteugelde samenlevingen.
pi_149509656
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor want ze gebruiken de vrijheid van meningsuiting om die te beteugelen. Omdat zij zich beledigd voelen. Je begrijpt wel dat als deze demonstranten de meerderheid hadden gehad in het VK dat vrijheid van meningsuiting daar bij de volgende verkiezingen zou sneuvelen he?
Zo werkt democratie, inderdaad. Als jouw wil de meerderheid niet is kun je net zo weinig als deze moslims nu.

Overigens zijn er wel nogal wat beveiligingen om te voorkomen dat een ontwikkeld land iets als de vrijheid van meningsuiting afschaft.
pi_149509709
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar wacht maar tot ze een democratische meerderheid hebben. Dan heb je beteugelde samenlevingen.
Ach als morgen de hemel op mijn hoofd valt heb ik een veel groter probleem. Wat dat betreft ben ik een echte Galliër, nergens bang voor behalve dat de hemel op mijn hoofd valt.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:36:08 #83
396550 Richestorags
pi_149509711
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:33 schreef Re het volgende:

[..]

ah je glazen bol doet het weer zie ik... maar je mag je dus niet uitspreken ergens tegen zolang de meerderheid voor is?
Re, ben je nou werkelijk waar zo naïef om te denken dat de mensen die in deze demonstratie meeliepen en de petitie ondertekenden niet allemaal voor een verbod op het beledigen van de profeet zouden stemmen als dat mocht? Nou stel dat deze mensen in de meerderheid zijn en voila, je hebt je resultaat. Maarja, die vrijheid van meningsuiting komt verdomd goed uit om je eigen ongenoegen te laten blijken, dat dan weer wel.
pi_149509713
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:33 schreef Re het volgende:

[..]

Het komt er eigenlijk op neer dat de demonstranten hun bek moeten houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 februari 2015 @ 15:36:38 #85
396550 Richestorags
pi_149509729
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach als morgen de hemel op mijn hoofd valt heb ik een veel groter probleem. Wat dat betreft ben ik een echte Galliër, nergens bang voor behalve dat de hemel op mijn hoofd valt.
De hemel weegt niet zoveel, die kan gerust op je hoofd vallen.
pi_149509736
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ah, een islamonvriendelijk topic. Het zal weer eens niet.
Stuur even door aan Marcouch, kan hij weer even reageren en de aandacht krijgen. :')
  maandag 9 februari 2015 @ 15:36:54 #87
396550 Richestorags
pi_149509738
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het komt er eigenlijk op neer dat de demonstranten hun bek moeten houden.
Het liefst wel ja.
pi_149509755
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij zal niet de enige zijn die deze mening heeft. De kans is groot - of dat nou terecht is of niet - dat dit uiteindelijk tot daadwerkelijk geweld gaat leiden. En nee, een vijftal knulletjes op een bouwput valt daar niet onder....
pi_149509772
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Re, ben je nou werkelijk waar zo naïef om te denken dat de mensen die in deze demonstratie meeliepen en de petitie ondertekenden niet allemaal voor een verbod op het beledigen van de profeet zouden stemmen als dat mocht? Nou stel dat deze mensen in de meerderheid zijn en voila, je hebt je resultaat. Maarja, die vrijheid van meningsuiting komt verdomd goed uit om je eigen ongenoegen te laten blijken, dat dan weer wel.
Het is dan ook geen protest voor de vrijheid van meningsuiting.
pi_149509784
quote:

[..]

Het liefst wel ja.
Nee joh, prachtig juist, deze nieuwe illustratie van de grenzenloze hypocrisie onder religieuzen en met name moslims.

Ze staan er vol op. Busted.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 9 februari 2015 @ 15:38:12 #91
396550 Richestorags
pi_149509785
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo werkt democratie, inderdaad. Als jouw wil de meerderheid niet is kun je net zo weinig als deze moslims nu.

Overigens zijn er wel nogal wat beveiligingen om te voorkomen dat een ontwikkeld land iets als de vrijheid van meningsuiting afschaft.
En daarom gaan democratie en Islam dus vaak niet goed samen. Dan krijg je van die enge sharia partijen aan de macht zoals in Tunesië. Stel je voor dat Syrië vrije verkiezingen zou organiseren met merendeel van de bevolking Soenniet. De Christenen kunnen hun spullen per direct pakken dan, net als de Alewieten etcetera.
pi_149509789
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ja. Vrijheid van meningsuiting he.
Dit topic toch ook. :D
pi_149509801
quote:

[..]

Het liefst wel ja.
Fijn dat je onze vrijheden respecteert.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:38:37 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149509802
quote:

[..]

welke meerderheid, je doet het voorkomen dat 50% van de mensen in de UK op een moslimpartij stemmen of dat gaan doen... als dat zo zou zijn zou ik me weinig zorgen maken om die paar spotprenten eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149509804
quote:

[..]

Het liefst wel ja.
Maar het is toch juist geweldig dat ze de daarvoor bestemde manier kiezen om hun mening te uiten.
pi_149509809
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:26 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Je zou kunnen begrijpen dat het hier om de vrijheid van meningsuiting gaat. Per slot van rekening is DAT waar dit topic over gaat, of niet soms? Beperking van vrijheid van meningsuiting = geen vrijheid van meningsuiting.
En ook daar zitten grenzen aan zodra het naar geweld gaat neigen.

Terecht ook.
pi_149509816
quote:

[..]

De hemel weegt niet zoveel, die kan gerust op je hoofd vallen.
De lucht boven je hoofd weegt meer dan duizend kilo, berg je maar.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:39:21 #98
396550 Richestorags
pi_149509828
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee joh, prachtig juist, deze nieuwe illustratie van de grenzenloze hypocrisie onder religieuzen en met name moslims.

Dat is ook zo mata. Ergens is het ook wel mooi dat ze het laten zien en het zijn gratis stemmen voor UKIP dus ze bereiken er niks mee. Maar aan de andere kant zou het ook fijn zijn als idioten voor één keer hun mond hielden ;)
pi_149509841
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Reli's zijn hypocriet.

Stop de persen!
pi_149509865
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

En moslims zijn daar regelmatig wat sneller mee dan andere groepen.
Geef ze eens ongelijk, het werkt toch ook altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')