quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De sex die wij gaan hebben gaat echt episch zijn. Zaad overal. Zelfs in je recederende haarlijn
.
Je komt nogal behoeftig over.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, ik kan pijpen als een reiger. Geen gagreflex, gewoon erin rammen. Je weet niet wat je overkomt.
M.a.w.: je wil maar al te graag.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef Champy het volgende:
Sinds ray weg is gaat het echt bergafwaarts met dit topic
Nog nooit meer dan 25 euro kwijt geweest bij de kapper.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking in
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?quote:
PM met piemels naar smegmanus gestuurdquote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
En wat de neuk heeft Klokov gedaan dat hij geband is?
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?
Dat zou toch geen probleem moeten zijn?
Ok, ok. Een +1 naïef dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.
Het voetbaltopic is een paar deuren verderop, bro.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef seto het volgende:
RIP NO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]