quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die arme Nikonlover
Ah, daar ga ik, tot over een paar wekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:21 schreef damnHoepla het volgende:
KLB / [KLB MATIP SC] Ik hou van die jongen
Post 152. graag verwijderen inc eventuele quotes met die foto
Je wílt graag geband worden he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik, tot over een paar weken
Nou ja, ik ken de policy inmiddels wel jaquote:
Maar dit:quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:16 schreef Pharkus het volgende:
Er wordt niet met privemeuk gegooid, al roeptoetert iemand er met een megafoon om het wel te doen.
Eens, dit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:26 schreef damnHoepla het volgende:
ONZ / De Hoink-dis :')
Post #34, is een hint met wat mijn instagram is, en dat is de goede lijk, privégegevens, mag niet
Dat is ONZ, dit is KLB.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:26 schreef damnHoepla het volgende:
ONZ / De Hoink-dis :')
Post #34, is een hint met wat mijn instagram is, en dat is de goede lijk, privégegevens, mag niet
Even een mededeling, je weet nu wat de gevolgen zijn van jan en alleman maar te dm'en met je privegegevens. Hou het allemaal lekker voor je als je niet wil dat het naar buiten komt. Ben het wel zat om je rotzooi op te ruimen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:40 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
Oh sorry, maar het is al opgelost/
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met die quasi-grappige feedback. Vind dat er de laatste tijd erg goed tegen opgetreden wordt. Het kan uiteraard nog sneller, maar we zijn op de goede weg.
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Mag mijn topic KLB / Ketsende mensen in de sportschool die een toestel bezet houden weer open? Ik vond hem best wel goed en het is toch bijna weekend.
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer. Wel leuk geprobeerd van mezelf.
Ik wist wel dat ik het goed gelezen hadquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Mag mijn topic KLB / Ketsende mensen in de sportschool die een toestel bezet houden weer open? Ik vond hem best wel goed en het is toch bijna weekend.
[quote]quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik het goed gelezen had
Ik vond het ook een goed topic, mag deze weer open?
2 staan sterker dan 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |