en ze is pas 21quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij weet ook dat ze lekker is. Zowel actrice als personage. En dat wordt gebruikt. Door de schrijvers, de regisseurs, de acteurs, de cameramensen, iedereen.
quote:
je kon toch gewoon de link naar de post toe posten a sahbiquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vrees nu wel een ban van weken/maanden/jaren....
maar goed...
deze is trouwens ook wel aangenaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Had gecunt (!) hihi, maar ik koos hiervoor... we zien welquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon toch gewoon de link naar de post toe posten a sahbi
noem je mij nu een cunt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had gecunt (!) hihi, maar ik koos hiervoor... we zien wel
NEE NIET IK NOEMDE JE GEEN CUNT, KUTquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je mij nu een cunt?
die ban komt er nu zeker
Danny gespot.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je mij nu een cunt?
die ban komt er nu zeker
ohw, uh, wacht..quote:
heb de nodige mensen al ingelicht, het is een kwestie van minutenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEE NIET IK NOEMDE JE GEEN CUNT, KUT
Backstabberquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de nodige mensen al ingelicht, het is een kwestie van minuten
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik dacht dat het "echt" was tussen ons
jij bruut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |