SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
marieke heeft wel echt iets liefs in haar gezichtquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Jan heeft alleen maar leuke meisjes, ik ben jaloers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
en geen VVDquote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
marieke heeft wel echt iets liefs in haar gezicht¯_(ツ)_/¯![]()
Marieke is helemaal niet zo jong toch?
Jan is 28.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 21:10:48 ]![]()
sryquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Staat ook op het lijstjequote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]dan moet je er echt eens heen, 't is een mooi stukje Nederland.
![]()
![]()
Die heeft wel meer in der gezichtquote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
marieke heeft wel echt iets liefs in haar gezicht
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die heeft wel meer in der gezicht
Your beauty never ever scared me.![]()
Adelaarsogen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef Waterdrinker het volgende:
Vivian d'r ogen staan altijd hetzelfde ofzo, er zit wat vreemds in haar gezicht![]()
Marieke heeft van die imperfecties die d'r juist weer leuk makenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
marieke heeft wel echt iets liefs in haar gezichtA mind with a heart of it's own![]()
Het is een lifestyle.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef tralalala het volgende:
Vivian ziet eruit als zo'n hardcorewijf![]()
strontvlieg op zn jas...
hij moet zichzelf eens beter wassen ofzoAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
idd ditquote:Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Marieke heeft van die imperfecties die d'r juist weer leuk makenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Theo die zit te kijken terwijl die twee zitten te kletsen.quote:Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Theo die zit te kijken terwijl die twee zitten te kletsen.![]()
Veel leukere tv inderdaad!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef Starlie het volgende:
Zoveel meer diepgang en oprechtheid hier dan bij Tom.![]()
Ik boerderlinequote:Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou als TT 'wanhopige vrouwen' doen![]()
Vivian, ook verwacht
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
vivian kom maar een avondje bij mij langs. mag welAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Goede keuze, die andere 2 zijn schatjes, moet je niet laten lopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
marieke moet wel iets aan dr tetten doenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Vivian is wel uit de kluiten gewassen zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
"Zo, de spanning is er uit. BIERR!"Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef Onnoman het volgende:
marieke moet wel iets aan dr tetten doenWat is daar nou weer mis mee?
know'm sayin?
word? word.![]()
Helemaal niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef Onnoman het volgende:
marieke moet wel iets aan dr tetten doenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop toch echt dat Jan die brunette kiest, die andere is zo irritant!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
DIe Rianne mag opziech wel even een duk in de gierput maken... wat een irritant wijf.A mind with a heart of it's own![]()
hertquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Yvon is onverbiddelijkquote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zonde zo'n een kopje thee en dan mag je hem niet eens opdrinken.![]()
Tegen inconsistenties bij het monterenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zonde zo'n een kopje thee en dan mag je hem niet eens opdrinken.
¯_(ツ)_/¯![]()
tis net een tafelquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Esther, te sneu. Die had beter een keer naar de hoeren kunnen gaan.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die gaskachel
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:inderdaad
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De vrouwen bij Theo ontvluchten het huis volgende week.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
niet zo haten op Vivian jijquote:Op zondag 8 februari 2015 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Vivian, echt zo iemand met een trampstamp![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef Pedroso het volgende:
De vrouwen bij Theo ontvluchten het huis volgende week.
als je een depressieve relatie aan wilt gaan moet je met boer theo een relatie aangaanAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Je bedoelt raar.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef Yaku het volgende:
Elke keer als ik Esther zie dan denk ik "wat doet die daar".Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze gaan naar Geert.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef Pedroso het volgende:
De vrouwen bij Theo ontvluchten het huis volgende week.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik heb zo het gevoel dat alleen Geert en Jan met een vrouw overblijven en dat het bij de rest op niets uitdraait.![]()
ze ruikt naar visquote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Captainp00face het volgende:
Waar komt dat gevoel voor boerin Bertie toch vandaan?![]()
wat een tvquote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef sneakydesert het volgende:
Nu allemaal het happy moment kijken http://boerzoektvrouw.kro(...)xtras/jan_in_de_kast![]()
Voorspelling komen weer uit. Uiteindelijk gaat Theo wel voor Nancy. Zo'n moederlijk type nog.
Theo Koeman met z'n constante grijns op zijn bek, daar word je viesmoe van.![]()
Hij vindt het lastig blijkbaar, net als die Bertie. Maar tegelijkertijd is het een hele aardige man.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Onnoman het volgende:
als je een depressieve relatie aan wilt gaan moet je met boer theo een relatie aangaan
Wietse wist destijd ook niet echt 1 zin te produceren toch? En uiteindelijk heeft hij zijn liefde gevonden..Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Hoe en wat is dit??quote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef sneakydesert het volgende:
Nu allemaal het happy moment kijken http://boerzoektvrouw.kro(...)xtras/jan_in_de_kast![]()
Alles goed voorspeld
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: