• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Dan nog: durf ik het aan?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een rekening openen bij Robeco is echt heel makkelijk. Kan ook op elk moment meer er in stoppen of er uit halen.
Kosten zijn iets van 1% per jaar op het totale belegde bedrag, verder doen ze alles voor je.
Meer dan een rekening openen is het niet, een overboeking met IDeal is nog moeilijker.
quote:Bij verbintenissen die betrekking hebben op een goed gaat wel de actieve zijde (het vorderingsrecht) maar niet de passieve zijde (schuld) over op degene die dat goed onder bijzondere titel verkrijgt.
Persoonlijke verbintenissen kunnen het eigendomsrecht niet beperken, zodat zij evenmin bij overgang van dat eigendomsrecht op de nieuwe eigenaar van rechtswege overgaan.
https://www.studytubelaw.nl/arresten/226-blaauboer-berlips
Wel een fijn luxeprobleem.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan nog: durf ik het aan?
Ik vind het maar eng.Op dit moment staan paar tonnen op m'n bankrekeningen en 2 ton in m'n huis ergens te ronddwalen, maar als ik het ooit nodig heb omdat ik niet aan werk kom, wat dan?
Keuzes.
M'n ouders hebben wel jarenlang overwogen om te beleggen, maar durfden ze ook niet aan. Waarom ik welZoiets wil ik niet in m'n eentje doen.
Heb ik ook overwogen. Maar zoals m'n ouders al zeiden: 'maar daar ben ik dan weer verantwoordelijk voor als er problemen zijn'. En daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:36 schreef Accursius het volgende:
[..]
Als je een paar ton hebt, waarom koop je geen studentenhuis? Kamers verhuren en klaar ben je. Zorg je ervoor dat je dat huis verhuurt aan een vereniging (corps / AHC) en heb je gegarandeerd voor de komende 15 jaar maandelijkse huuropbrengsten.
Geen idee hoe je de standaard OP aanpast maar in deze OP ben je afgestudeerdquote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey zet mij ook even bij de afgestudeerden pls.
Ook nog bij studenten.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen idee hoe je de standaard OP aanpast maar in deze OP ben je afgestudeerd
Is volgens mij al zo'n een jaar of twee hier bekend dat ik doof ben dankzij een medische fout en bijna een miljoen euro schadevergoeding heb gekregen.quote:
Een chalet is ook een goed idee, of een eilandje in een watersportgebied. Minder rompslomp maar wel goed rendement.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen. Maar zoals m'n ouders al zeiden: 'maar daar ben ik dan weer verantwoordelijk voor als er problemen zijn'. En daar heb ik geen zin in.
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is volgens mij al zo'n een stuk of jaar twee hier bekend dat ik doof ben dankzij een medische fout en bijna een miljoen euro als schadevergoeding heb gekregen.
Bij deze.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is volgens mij al zo'n een stuk of jaar twee hier bekend dat ik doof ben dankzij een medische fout en bijna een miljoen euro als schadevergoeding heb gekregen.
Bij deze.
Is Floor daar linksboven?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals voor Ets.
Vent, kom je al met zo'n kut arrest uit de propedeuse, kan je het niet eens even in je eigen woorden vertellen.. manmanmanquote:
Ik wil ze allemaal adopterenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals voor Ets.
Vooral die cochleair implantaten, erg indrukwekkend. Zag er laatst iemand mee in de gym.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gehoorapparaten geen optie? Inmiddels zijn ze daar erg ver mee weet ik.
Hierdoor kan ik volop genieten van de meets met Paxquote:Op zondag 8 februari 2015 20:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gehoorapparaten geen optie? Inmiddels zijn ze daar erg ver mee weet ik.
Straks komen ze geld terugvragen van de schadevergoedingquote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik volop genieten van de meets met Pax
Dit klinkt onbedoeld zeer romantischquote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik volop genieten van de meets met Pax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |