SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las laatst dat hij is overleden, rust in vrede.quote:
Zat in de verre hoek, buiten beeld!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien in de eerste helft, jij wel?
Ach, spelers, trainers en bestuur zijn toch passanten. Het gaat me om de historie en ziel van een club. De spelers van nu heb ik echt geen drol mee, met hun fancy baardjes. Die gasten kunnen gewoon niet voetballen en zouden geen geld mogen verdienen met dit beroep. Echt, dat deze jochies betaald voetbal spelen is een wonder en eigenlijk een schande.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat Maaskant daar nu trainer is.
Moet deze agressie nou?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In Oss heb je geen zon, maar gewoon smog.
kankelul
Oh hij gooide die ballen steeds in het veldquote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat in de verre hoek, buiten beeld!
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
I'm bluein een reclame
Wat een bazen.
Je moederquote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Kishna to dive next?
Wat vinden NAC supporters nou eigenlijk van Bassie?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, spelers, trainers en bestuur zijn toch passanten. Het gaat me om de historie en ziel van een club. De spelers van nu heb ik echt geen drol mee, met hun fancy baardjes. Die gasten kunnen gewoon niet voetballen en zouden geen geld mogen verdienen met dit beroep. Echt, dat deze jochies betaald voetbal spelen is een wonder en eigenlijk een schande.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik trek mijn kudos in, ik had gewoon gelijk in eerste instantie
Speelt nu toch al lang bij NAC, prima keeper op zich maar wel slechts een speler. Dit jaar is kut. Geloof niet dat iemand een zogenaamde band met die jongen voelt, als ie weg zou gaan zou niemand dat boeien. Babos was 100 keer populairder.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vinden NAC supporters nou eigenlijk van Bassie?
Neequote:Op zondag 8 februari 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Branie aan het begin van het seizoen''....
Kijken ze wel eens naar een wedstrijd van GAE bij FOX?
Da's vroeg.quote:
Hopelijk permanentquote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
Hoelang heeft GGMM eigenlijk nog een ban?
Ik vroeg me al af waarom dit livetopic opeens zo gezellig was.
Denk eerder dat dat komt door mijn aanwezigheid en die van jouquote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
Tot zaterdagavond.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
Nee, was geen buitenspelquote:Op zondag 8 februari 2015 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Was het nog buitenspel, ik heb de rust even overgeslagen?
Neequote:Op zondag 8 februari 2015 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Was het nog buitenspel, ik heb de rust even overgeslagen?
Liever niet. Caland en ik hebben allebei nog een weddenschap met hem lopen, die hij vermoedelijk allebei gaat verliezen. Die straf moet hij wel uitzitten.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
positievelingquote:Op zondag 8 februari 2015 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk eerder dat dat komt door mijn aanwezigheid en die van jou
Deze man is hardcore.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet die shit ook gewoon in de zomer man
Niet haten
GGMM is net zo'n natte pisvlek als Gramulanion. Als je niet van darten houdt, sta je al met 1-0 achter.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
quote:
Aangezien hij voor Ajax is, dacht ik dat hij alleen online komt als Ajax wint.quote:
Lekker nummertje man, met ze allen lekker hossen. Ja toch, niet dan!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef Pascalus het volgende:
Wat is dat "tsunami" toch een kutnummer. Werd net gedraaid bij Willem II - Heracles.
Beter dan düp düpquote:Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef Pascalus het volgende:
Wat is dat "tsunami" toch een kutnummer. Werd net gedraaid bij Willem II - Heracles.
Is dat eigenlijk ook een hit geworden in Thailand?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef Pascalus het volgende:
linkje naar de desbetreffende post.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iets met "kanker", "nsb'er" en "Drizzt" in één zin.
Cavaliers en ik vinden hem een enorm gehypte scheidsrechter.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Kuipers fluit wel erg snel de hele tijd
Oh die post heb ik gezien. Daar was iedereen van VBL het eens mee toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is mijn bier al onderweg?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan die mooi met zijn grote liefde zijn op valentijnsdag, fok
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook een hit geworden in Thailand?
Je denkt dat die niet verwijderd is?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
linkje naar de desbetreffende post.
Zo'n zin is toch vrij normaalquote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook een hit geworden in Thailand?
Tjacka zei dat. GGMM herhaalde enkel: 'Tjacka vindt Drizzt een...'.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Paultjuhhh is ook wakker.quote:
SCOOR DAN!quote:
Ik zei toch dat Verhoek een functionele speler is.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Pascalus het volgende:
Goede voorzet van Verhoek. Die jongen gaat nog heel ver komen.
GGMM houdt er stiekem wel van , maarja , lamlendig hequote:Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GGMM is net zo'n natte pisvlek als Gramulanion. Als je niet van darten houdt, sta je al met 1-0 achter.
Ik vreet dat ook in de zomerquote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet die shit ook gewoon in de zomer man
Niet haten
Bij die lampies had ie nog bij de A jeugd gespeeldquote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bazoer zal wel balen dat hij is weggegaan.
Soep is geen avondeten man. Gewoon tussendoortje alles.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vreet dat ook in de zomerVind het alleen nogal vreemd dat je nu al aan het avondeten zit.
Achahbar deed dat vandaag welquote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Downwards het volgende:
Feyenoord mist zo'n speler op links die een puntgave voorzet kan afleveren.
Ja idd, wij spelen met allemaal gekochte oude spelers.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bij die lampies had ie nog bij de A jeugd gespeeld
Goeie snert is avondeten, jatog.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Soep is geen avondeten man. Gewoon tussendoortje alles.
neequote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie snert is avondeten, jatog.
Soep vult nietquote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste wel baardgroeiquote:Op zondag 8 februari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Die misplaatste woedeuitbarstingen van Boilesen zijn om te kotsen.
Nee man vieze ectoquote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bammetjes met spek erbij.quote:
Heerenveen is echt in topvorm.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen v PEC vond ik prima vermaak.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft op die goal na amper een kans gehad, matig zeg.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen meteen kwijlend om geel vragen.
Ze moeten die Cillessen een beenbreuk gevenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Pascalus het volgende:
Ze moeten die Cillessen een kaart geven als hij erom vraagt.
Beetje vergelijkbaar hoe snel jij op de TR knop klikt, omdat je dikke harses op fok staat.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen meteen kwijlend om geel vragen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Pascalus het volgende:
Ze moeten die Cillessen een kaart geven als hij erom vraagt.
Jij wil wel heel veel beenbreuken zien zeg, allememaggies.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten die Cillessen een beenbreuk geven
nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten die Cillessen een beenbreuk geven
Niemand lacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar hoe snel jij op de TR knop klikt, omdat je dikke harses op fok staat.
Hahahahahhaa.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar hoe snel jij op de TR knop klikt, omdat je dikke harses op fok staat.
Hahahahahhaa.
Wat is ditquote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hahahahahhaa.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hahahahahhaa.
De Telegraaf of het AD?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar blijven die kranten bier nou? Echt zielig was dat
Verhoek.. dat was zo 2011.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:50 schreef Muto het volgende:
Verhoek draait Van Rhijn helemaal milkshake
Stoer joh.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
Wij werd mad omdat ik zijn facebook foto op fok plaatste met U MAD?
gr gr
haha wijquote:Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
gr gr
Dat is echt triest.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
gr gr
mietjes stad.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Sowieso, in Oss durf ik niet te komen.
Geoach'd door de boer.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:56 schreef MouzurX het volgende:
Waar heeft Cillessen die maniertjes ineens vandaan?
Zit je daar nog steeds op school?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kom er wel 5 dagen in de week. 6 met een beetje geluk.
Niemand weet het. Echt niemand.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Caland het volgende:
Waarom is die mislukte linksback van Ajax (volgens jordii grootste talent ooit) eigenlijk aanvoerder?
Hij zit er vuistdiep in bij Frank.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Caland het volgende:
Waarom is die mislukte linksback van Ajax (volgens jordii grootste talent ooit) eigenlijk aanvoerder?
Kan het diepste zijn vuistje in iemands reet stekenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Caland het volgende:
Oneindig krediet bij Frank, het langst bij de selectiequote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Caland het volgende:
De Immers van Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie verwachten iets te veel van GAE, jongens.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie verwachten iets te veel van GAE, jongens.
"sensational goal"quote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator is niet pro-ajax.
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is dat GAE pure aids is anders had Ajax weer niet gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |