SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las laatst dat hij is overleden, rust in vrede.quote:
Zat in de verre hoek, buiten beeld!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien in de eerste helft, jij wel?
Ach, spelers, trainers en bestuur zijn toch passanten. Het gaat me om de historie en ziel van een club. De spelers van nu heb ik echt geen drol mee, met hun fancy baardjes. Die gasten kunnen gewoon niet voetballen en zouden geen geld mogen verdienen met dit beroep. Echt, dat deze jochies betaald voetbal spelen is een wonder en eigenlijk een schande.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat Maaskant daar nu trainer is.
Moet deze agressie nou?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In Oss heb je geen zon, maar gewoon smog.
kankelul
Oh hij gooide die ballen steeds in het veldquote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat in de verre hoek, buiten beeld!
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
I'm bluein een reclame
Wat een bazen.
Je moederquote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Kishna to dive next?
Wat vinden NAC supporters nou eigenlijk van Bassie?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, spelers, trainers en bestuur zijn toch passanten. Het gaat me om de historie en ziel van een club. De spelers van nu heb ik echt geen drol mee, met hun fancy baardjes. Die gasten kunnen gewoon niet voetballen en zouden geen geld mogen verdienen met dit beroep. Echt, dat deze jochies betaald voetbal spelen is een wonder en eigenlijk een schande.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik trek mijn kudos in, ik had gewoon gelijk in eerste instantie
Speelt nu toch al lang bij NAC, prima keeper op zich maar wel slechts een speler. Dit jaar is kut. Geloof niet dat iemand een zogenaamde band met die jongen voelt, als ie weg zou gaan zou niemand dat boeien. Babos was 100 keer populairder.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vinden NAC supporters nou eigenlijk van Bassie?
Neequote:Op zondag 8 februari 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Branie aan het begin van het seizoen''....
Kijken ze wel eens naar een wedstrijd van GAE bij FOX?
Da's vroeg.quote:
Hopelijk permanentquote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Caland het volgende:
Hoelang heeft GGMM eigenlijk nog een ban?
Ik vroeg me al af waarom dit livetopic opeens zo gezellig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |