Ja haha is toch al wel even hele tijd geleden dat ik mijn meisje gevraagd had, hoe en wat heb ik hier alleen uitgebreid verteldquote:Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij echt gaat trouwen binnenkort?
Gefeliciteerd !
Groot verschil tussen een link plaatsen (die waarschijnlijk binnenkort weer weggedit wordt) en een foto zo open en bloot neerplempen zonder toestemming.quote:
ik ben diep onder de indrukquote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een dwaas. Het spijt me voor je dat dat moeilijk is voor je.
wat een onzinquote:Op zondag 8 februari 2015 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groot verschil tussen een link plaatsen (die waarschijnlijk binnenkort weer weggedit wordt) en een foto zo open en bloot neerplempen zonder toestemming.
zelf plaats je die linkquote:
Jongen, je weet dondersgoed wat ik bedoel. Wtf, hoezo plaats je hem HIER ook als ik hem via de link al gedeeld heb? Waar slaat dat op? Iedereen KON hem al zien... Ga jij hem hier ook plaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelf plaats je die link
en dan vind je het raar dat iemand een foto van die link gebruikt
echt wtf
ik wou mijn mening even delenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongen, je weet dondersgoed wat ik bedoel. Wtf, hoezo plaats je hem HIER ook als ik hem via de link al gedeeld heb? Waar slaat dat op? Iedereen KON hem al zien... Ga jij hem hier ook plaatsen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef Raakpoes het volgende:
Maar Tjack zei sorry, zullen we het daar bij laten?
Bedankt voor je mening.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou mijn mening even delen
ik heb hem verwijderd en nu blijf je zeuren
over alle slakken zout leggen gesproken
'Je boekt vooruitgang, wanneer elke fout een nieuwe is'quote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelf plaats je die link
en dan vind je het raar dat iemand een foto van die link gebruikt
echt wtf
Mijn magnetronpopcorn is nog niet klaar!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef Raakpoes het volgende:
Maar Tjack zei sorry, zullen we het daar bij laten?
Ik vond die 'sorry' niet gemeend.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:28 schreef Tjacka het volgende:
om dan blijven te aanvallen geeft eerder aan dat jij de dwaas bent
fijn dat je het zelf in zietquote:Op zondag 8 februari 2015 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond die 'sorry' niet gemeend.En natuurlijk ben ik een dwaas, dat ik die foto's uberhaupt deel met jullie en niet gewoon via dm naar Raakpoes gestuurd heb.
Dat mag je vinden. Maar als je echt van plan bent om mod te worden... dan zou ik dat soort acties niet doen.quote:
Beetje vervelende reactie dit hoor, sorry.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar als je echt van plan bent om mod te worden... dan zou ik dat soort acties niet doen.
haha ach jij bent ook mod gewordenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar als je echt van plan bent om mod te worden... dan zou ik dat soort acties niet doen.
please forgive me i don't know what i doquote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Typische actie van je hoor, chapeau !
Ho ho en ik dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond die 'sorry' niet gemeend.En natuurlijk ben ik een dwaas, dat ik die foto's uberhaupt deel met jullie en niet gewoon via dm naar Raakpoes gestuurd heb.
ik ben voorquote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we weer allemaal lekker in de zandbak gaan spelen, en elkaar een handje geven
Mag ik dan ff dat schepje van je gebruiken, ik ga mijn voeten ingraven, met schoenen aan, zal moeders leuk vindenquote:
dokter kunt u even komenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
please forgive me i don't know what i do
please forgive me i can't stop loving you
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dokter kunt u even komen
breng u beste medicijn
ik heb er nu al jaren last vann
ook al doet het niet echt pijn
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
please forgive me i don't know what i do
please forgive me i can't stop loving you
Ik voel een samenwerking/duet aankomenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dokter kunt u even komen
breng u beste medicijn
ik heb er nu al jaren last vann
ook al doet het niet echt pijn
Nee ik wil dat alle aandacht naar mij gaat, wil nie tdelenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een samenwerking/duet aankomen
Je doet gewoon wat ze je zeggen, daarmee klaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik wil dat alle aandacht naar mij gaat, wil nie tdelen
nee nee zo werkt da nie hequote:Op zondag 8 februari 2015 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je doet gewoon wat ze je zeggen, daarmee klaar.
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we weer allemaal lekker in de zandbak gaan spelen, en elkaar een handje geven
niet haten op fogelquote:Op zondag 8 februari 2015 21:41 schreef Tjacka het volgende:
ik en kb hebben het bijgelegd
ik vind dit best volwassen van ons
dat zie ik fogel niet doen
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnenquote:
Onee?quote:
Maar dan neem ik aan dat het alleen, vrouwen tegen vrouwen is, en vrouwen tegen mannen, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik stel dit voor
http://www.luteyn.net/Waterspelen/Jamworstelen.html
Wat? Er op wijzen dat het posten van privefotos van andere users niet gewenst is? Daar wil je een sorry voor?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnen
ik eis daar ook een sorry voor minimaal en uitleg
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnen
ik eis daar ook een sorry voor minimaal en uitleg
Oh shiiii.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Onee?
Dan trek ik mij nu terug als sponsor.
Jullie hadden te samen zoveel potentie
het gaat op de manier waaropquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat? Er op wijzen dat het posten van privefotos van andere users niet gewenst is? Daar wil je een sorry voor?
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Raakpoes het volgende:
ik ga douchen dames. en nee, geen sexy pics
Nou nou nou, tiswat hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat op de manier waarop
het is wel typisch
ga je een keertje modwerk leveren doe je dat ook fout
Normaal gesproken wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar dan neem ik aan dat het alleen, vrouwen tegen vrouwen is, en vrouwen tegen mannen, toch?![]()
Ik ben eigenlijk nog wel nieuwsgierig naar de naam?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oh shiiii.Nouja, jammer dat het zo moet lopen.. rip
Welke naam?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog wel nieuwsgierig naar de naam?
Lekker in vorm jijquote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wel typisch
One big happening voor het dorpje dusquote:Op zondag 8 februari 2015 21:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.
Maar er valt vast wel wat aan te passen.
Toen ik in de organisatie zat +- 10 jaar geleden maakte het allemaal niks uit.
tegenwoordig is het een jaarlijks evenment van de grootste gebeurtenis in mijn oude Dorpje.. de nationale Jam markt.
De enige dag van het jaar waarom mensen dat dorpje een keer willen bezoeken 80% van het dorp bestaat uit 50+ ers.. meest saaie dorp ter wereld
De naam die jullie zouden gaan dragen als jullie werkelijk op tournee zouden gaan.quote:
sorry mijn woede komt er een beetje uitquote:
Heb geen oudere zus met een goed betaalde baan, ik ben de oudste thuis.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ho ho en ik dan?
Heb je eventueel nog een oudere zus met een goed betaalde baan?
quote:
Als je een privefoto post uit een link van een andere user dan is dat gewoon niet handig. Als het een repost is van een foto die wel al open en bloot gepost is dan is het wat anders (maar toen ik keek zag ik geen foto, wil niet zeggen dat die er niet heeft gestaan natuurlijk).quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wel typisch
Ik moet echt steeds lachen om jouw signaturequote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]Eensch trek een lekker Noors biertje los
![]()
En welkom terug Fogel ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad in Italie
Als je in plaats van aannames eens aan Lav of mij vraagt waarom ik er soms niet ben dan zou er een wereld voor je open gaan. En nee, hier in de SC krijg je daar geen antwoord op.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry mijn woede komt er een beetje uit
de beste man is er nooit en laat lavje gewoon stikken en dan gaat hij tegen mij zeggen dat ik op deze manier geen mod kan worden
Proost!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry mijn woede komt er een beetje uit
de beste man is er nooit en laat lavje gewoon stikken en dan gaat hij tegen mij zeggen dat ik op deze manier geen mod kan worden
Ach ja je kan niet altijd 6 gooienquote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb geen oudere zus met een goed betaalde baan, ik ben de oudste thuis.
Neede , dorp 11000 inwoners, met 8 drogisten, en maar 1 kroeg!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
One big happening voor het dorpje dus
Maar wees gerust, het dorp waar ik vandaan kom is al twee keer verkozen tot saaiste dorp van Nederland.
EN toch blijven al die westerlingen hier naar toe komen
[..]
De naam die jullie zouden gaan dragen als jullie werkelijk op tournee zouden gaan.
Jij ook proost!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]Eensch trek een lekker Noors biertje los
![]()
En welkom terug Fogel ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad in Italie
ik hou opquote:Op zondag 8 februari 2015 21:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je in plaats van aannames eens aan Lav of mij vraagt waarom ik er soms niet ben dan zou er een wereld voor je open gaan. En nee, hier in de SC krijg je daar geen antwoord op.
En de meest criminele jeugd van het noorden was toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
One big happening voor het dorpje dus
Maar wees gerust, het dorp waar ik vandaan kom is al twee keer verkozen tot saaiste dorp van Nederland.
EN toch blijven al die westerlingen hier naar toe komen
Moest wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet echt steeds lachen om jouw signature![]()
![]()
Oke vraag me nu dan wel af hoe kort jij bent.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moest wel.
Dit paste er niet in!
[ afbeelding ]
heb er ook t-shirt van
Is dat zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
En de meest criminele jeugd van het noorden was toch?
1,67 meen ik..quote:Op zondag 8 februari 2015 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke vraag me nu dan wel af hoe kort jij bent.
In verhouding volgens mij wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Beetje overdreven denk ik, waarschijnlijk zijn ze er nog trots op ook.
babu haten is lelijk echt lelijkquote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Tjacka het volgende:
baconbus jij bent de grootste mongool op dit forum
Groot zatquote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh hemeltje, ja dat is best kort voor een man.
Je bent een comprimeerd lekker dingquote:Op zondag 8 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soooooow.
[..]
Ik ben ook jouw lengte!Of één centimeter langer.
haten is een emotie die je denken vertroebeld, daarnaast heeft het geen enkel functiequote:Op zondag 8 februari 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lav pesten is ook lelijk
daarom haat ik babu
quote:
cuteness overloadquote:Op zondag 8 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook jouw lengte!Of één centimeter langer.
dus jij haat heel veel blijkbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
haten is een emotie die je denken vertroebeld, daarnaast heeft het geen enkel functie
Tik hem aan ouwe!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bent een comprimeerd lekker ding
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
cuteness overload![]()
![]()
Ben zelf ook niet al te groot eigenlijk hoors
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeldquote:Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus jij haat heel veel blijkbaar
of kijk je met je volle verstand naar utopia?
Ook een lekkere binnenkomer op deze SCquote:
Blaadjesquote:
jammerquote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeld
Volgens mijn ID-kaart 1,75quote:Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tik hem aan ouwe!
[..]
Hoe lang ben jij dan?
hoiquote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook een lekkere binnenkomer op deze SCHallo Pavement!
[..]
Blaadjes
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeld
Laat jij je anders ook even van je beste kant zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?
True storyquote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Raakpoes het volgende:
Zeg, iedereen is hier welkom hoor, echt, iedereen. Iedereen is hier altijd ook tof tegen iedereen. Maar. Regel 1: we gaan hier niet lopen etteren of zeikstralen.
Regel 2: Lav is onze Godin.
Regel 3: Als je regel 1 en 2 niet snapt, krijg je met mij te maken. En met Scrummie. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |