please forgive me i don't know what i doquote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Typische actie van je hoor, chapeau !
Ho ho en ik dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond die 'sorry' niet gemeend.En natuurlijk ben ik een dwaas, dat ik die foto's uberhaupt deel met jullie en niet gewoon via dm naar Raakpoes gestuurd heb.
ik ben voorquote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we weer allemaal lekker in de zandbak gaan spelen, en elkaar een handje geven
Mag ik dan ff dat schepje van je gebruiken, ik ga mijn voeten ingraven, met schoenen aan, zal moeders leuk vindenquote:
dokter kunt u even komenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
please forgive me i don't know what i do
please forgive me i can't stop loving you
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dokter kunt u even komen
breng u beste medicijn
ik heb er nu al jaren last vann
ook al doet het niet echt pijn
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
please forgive me i don't know what i do
please forgive me i can't stop loving you
Ik voel een samenwerking/duet aankomenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dokter kunt u even komen
breng u beste medicijn
ik heb er nu al jaren last vann
ook al doet het niet echt pijn
Nee ik wil dat alle aandacht naar mij gaat, wil nie tdelenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een samenwerking/duet aankomen
Je doet gewoon wat ze je zeggen, daarmee klaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik wil dat alle aandacht naar mij gaat, wil nie tdelen
nee nee zo werkt da nie hequote:Op zondag 8 februari 2015 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je doet gewoon wat ze je zeggen, daarmee klaar.
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we weer allemaal lekker in de zandbak gaan spelen, en elkaar een handje geven
niet haten op fogelquote:Op zondag 8 februari 2015 21:41 schreef Tjacka het volgende:
ik en kb hebben het bijgelegd
ik vind dit best volwassen van ons
dat zie ik fogel niet doen
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnenquote:
Onee?quote:
Maar dan neem ik aan dat het alleen, vrouwen tegen vrouwen is, en vrouwen tegen mannen, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik stel dit voor
http://www.luteyn.net/Waterspelen/Jamworstelen.html
Wat? Er op wijzen dat het posten van privefotos van andere users niet gewenst is? Daar wil je een sorry voor?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnen
ik eis daar ook een sorry voor minimaal en uitleg
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik vond zijn actie echt niet kunnen
ik eis daar ook een sorry voor minimaal en uitleg
Oh shiiii.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Onee?
Dan trek ik mij nu terug als sponsor.
Jullie hadden te samen zoveel potentie
het gaat op de manier waaropquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat? Er op wijzen dat het posten van privefotos van andere users niet gewenst is? Daar wil je een sorry voor?
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Raakpoes het volgende:
ik ga douchen dames. en nee, geen sexy pics
Nou nou nou, tiswat hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat op de manier waarop
het is wel typisch
ga je een keertje modwerk leveren doe je dat ook fout
Normaal gesproken wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar dan neem ik aan dat het alleen, vrouwen tegen vrouwen is, en vrouwen tegen mannen, toch?![]()
Ik ben eigenlijk nog wel nieuwsgierig naar de naam?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oh shiiii.Nouja, jammer dat het zo moet lopen.. rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |