babu haten is lelijk echt lelijkquote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Tjacka het volgende:
baconbus jij bent de grootste mongool op dit forum
Groot zatquote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh hemeltje, ja dat is best kort voor een man.
Je bent een comprimeerd lekker dingquote:Op zondag 8 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soooooow.
[..]
Ik ben ook jouw lengte!Of één centimeter langer.
haten is een emotie die je denken vertroebeld, daarnaast heeft het geen enkel functiequote:Op zondag 8 februari 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lav pesten is ook lelijk
daarom haat ik babu
quote:
cuteness overloadquote:Op zondag 8 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook jouw lengte!Of één centimeter langer.
dus jij haat heel veel blijkbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
haten is een emotie die je denken vertroebeld, daarnaast heeft het geen enkel functie
Tik hem aan ouwe!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bent een comprimeerd lekker ding
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
cuteness overload![]()
![]()
Ben zelf ook niet al te groot eigenlijk hoors
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeldquote:Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus jij haat heel veel blijkbaar
of kijk je met je volle verstand naar utopia?
Ook een lekkere binnenkomer op deze SCquote:
Blaadjesquote:
jammerquote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeld
Volgens mijn ID-kaart 1,75quote:Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tik hem aan ouwe!
[..]
Hoe lang ben jij dan?
hoiquote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook een lekkere binnenkomer op deze SCHallo Pavement!
[..]
Blaadjes
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dit bedoel ik al, ik kijk geen utopia. Je denken is al vertroebeld
Laat jij je anders ook even van je beste kant zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ben jij het kontmaatje van Baconbus ofzo dat je 'm hier komt lopen helpen?
True storyquote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Raakpoes het volgende:
Zeg, iedereen is hier welkom hoor, echt, iedereen. Iedereen is hier altijd ook tof tegen iedereen. Maar. Regel 1: we gaan hier niet lopen etteren of zeikstralen.
Regel 2: Lav is onze Godin.
Regel 3: Als je regel 1 en 2 niet snapt, krijg je met mij te maken. En met Scrummie. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |