ik haat feyenoord niet neequote:
Haha pffffft. Ik ga niet verder met foto's kijken tot mensen 10294124 keer gezegd hebben de foto's mooi te vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon echt werkelijk alle kanten opgaan, van dubbelzinnige teksten tot teksten die gewoon te droog waren, en waar iedereen wel een andere betekenis bij bedacht.
Ja daar heb je een punt...jammer genoeg![]()
Ja oke natuurlijk heb ik ook wel wat foto's op mijn facebook staan, maar over het algemeen hou ik ze in mijn privé collectie.(die ik laatst wou gaan opruimen...2000 foto's... )![]()
Af en toe als ik wel eens mijn fotoalbum doorscroll omdat ze er om doorvragen kan ik er ongemakkelijk van worden.
Ooh dies mooi ooh dies ook mooi, oh ja echt hoor jezus mooi...
Ik: ja maar eigenlijk moet ik die nog na bewerken, en die is wat scheef ect ect...
Hekel aan complimeten
Ok.quote:
zo heeft elke club zequote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik haat feyenoord niet nee
best leuke club alleen infantiele supporters
herriner jij je scrummie nog?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
zo heeft elke club ze.
Al zijn er best wel wat ja, bij ons. Maar goed, ik vind jou geen typische ajacied, vind dat leuk.
Scrummie?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
herriner jij je scrummie nog?
ik heb zo'n actie gedaan in uto
stom he
was een beetje boosquote:Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Scrummie?
En wat voor actie bedoel je?
Boos in UTO ja? Haha, wat was daar dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was een beetje boos
dat had scrummie ook voordat hij ban kreeg
baconbus is een dommerdquote:Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Boos in UTO ja? Haha, wat was daar dan?
Is goed, ben al 3 dagen onderweg maar kan de weg niet vindenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Raakpoes, kom je anders hierheen? Gaan we samen foto's kijken en daarna seksen.
Als je me niet af gaat branden omdat het niet helemaal goed is fototechnisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Het is net een toets op school, je eerste ingeving is altijd het beste
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:40 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Is goed, ben al 3 dagen onderweg maar kan de weg niet vinden
Ik ben zelf ook geen top fotograaf en van techniek weet ik helemaal niets, hou gewoon van mooie plaatjesquote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je me niet af gaat branden omdat het niet helemaal goed is fototechnisch.
Hahahaha.. maar 'k doe niet aan sex zonder relaties.quote:[..]Mannen en richtingsgevoel...
wat is je chaturbatequote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook niet
maar trek mij altijd af voor de cam
Oh zo, ja oke. Goed beeeeezig.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook niet
maar trek mij altijd af voor de cam
Shoots in Iran? Iran is absoluut een prachtig schitterend land. Ga deze zomer ook weer wellicht.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen top fotograaf en van techniek weet ik helemaal niets, hou gewoon van mooie plaatjes(en landen, ken een fotograaf die er wat shoots heeft gehad maar man man, schit-ter-rend)
Ik kan hier mee leven. Hebben we dan nu een relaasie?quote:[..]
Hahahaha.. maar 'k doe niet aan sex zonder relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |