Alleen al het idee is zo attent. En lief.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat ze te weinig samen doen
dus had betaald
was maar 20 euro
Herkenbaar hoorquote:
Liever een vrouw met humor en sadistische trekjes dan een schijnheilig trutjequote:Op zondag 8 februari 2015 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, de gehele relatie lang ja?
Prijs en hoe en wat maakt niets uit Tjackquote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef Tjacka het volgende:
http://www.postverkadegro(...)le_light_cruise.html
dit kb
ze kregen een hele toren met hapjes en broodjes
niet genoeg om te avondeten natuurlijk
en er was een mannetje bij die een soort van rondleiding gaf
Ahhh echt superleuk zeg!quote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef Tjacka het volgende:
http://www.postverkadegro(...)le_light_cruise.html
dit kb
ze kregen een hele toren met hapjes en broodjes
niet genoeg om te avondeten natuurlijk
en er was een mannetje bij die een soort van rondleiding gaf
Haha, ja?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Liever een vrouw met humor en sadistische trekjes dan een schijnheilig trutje
Hoiquote:Op zondag 8 februari 2015 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ja?Gekkigheid. Ik wil nu mijn persoontje hier uit gaan schrijven, maar dat zal ik maar achterwege laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben KlinkerBotsing![]()
Mijn hobby's zijn ministek, breien en puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje.
Ook zin in een avondje puzzelen, laat snel een berichtje achter![]()
Komt akelig in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat is ook zoquote:Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Prijs en hoe en wat maakt niets uit Tjack
Het gaat om het idee, en wie weet zet het je ouders ook aan het denken, lang geleden dat we samen iets deden.
Ja ontzett0nd.quote:
Voor creativiteit hoef jij je niet te schamen, de term CreaBea was om te jennenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ontzett0nd.
Vroegahhhhhhh tekende ik de hele dag door. Op de middelbare school heb ik ook nog een paar meesterwerken gemaakt (zowel schilderijen als een mooi kleien beeld), echter heb ik de laatste jaren helemaal niks creatiefs meer gemaakt (of tellen verslagen en projecten mee?)
Ik ga komende zaterdag naar een tekenschildercursus.Even weer dit oppakken.
Fotografie doe ik ook veel laatste tijd.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor creativiteit hoef jij je niet te schamen, de term CreaBea was om te jennen![]()
Ik wou dat ik zelf kon tekenen!
Ben zelf meer van de fotografie en teksten![]()
Maaruh, Proof or it did not happen!
De tekeningen.
Jup, schrijf zelf.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fotografie doe ik ook veel laatste tijd.En teksten, schrijf je die zelf dan?
Meh. Liever deel ik dat soort dingen niet. Is best prive, vind ik.
Ahhh, dat is wel zonde zeg van de verdwijning van de kladblokjes!quote:Op zondag 8 februari 2015 19:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jup, schrijf zelf.
In het verleden wel meer eigenlijk, vooral tijdens bus en of treinreizen.
Schrijven via omgeving om je heen of wat je in de krant las.
Maar na een verhuizing zijn alle kladblokjes met tekst verdwenen, moeilijk om er dan nog weer aan te beginnen.
Heeull erg herkenbaar, ik deel ook geen (prive) foto's of teksten.
1, omdat ik altijd te Kritisch ben over mijn eigen werk.
2, komt te dichtbij dan
Kon echt werkelijk alle kanten opgaan, van dubbelzinnige teksten tot teksten die gewoon te droog waren, en waar iedereen wel een andere betekenis bij bedacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh, dat is wel zonde zeg van de verdwijning van de kladblokjes!En wat schreef je dan? Korte gedichtjes, verhaaltjes of? Vind het wel tof altijd als ik mensen bezig zie in het openbaar daarmee. Ik zelf doe dat niet.
![]()
Waarom vraag je dan naar foto's als je het zelf ook niet doet?Foto's deel ik wel, heb afgelopen zomer heel veel mooie foto's gemaakt in Iran waar ik erg trots op ben.
Kan hier ook wel wat plaatsen als daar interesse in is. Maar echt tekeningen en schilderijen enz doe ik niet, om jouw redenen ja.
*interesse toont in foto's*quote:Op zondag 8 februari 2015 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh, dat is wel zonde zeg van de verdwijning van de kladblokjes!En wat schreef je dan? Korte gedichtjes, verhaaltjes of? Vind het wel tof altijd als ik mensen bezig zie in het openbaar daarmee. Ik zelf doe dat niet.
![]()
Waarom vraag je dan naar foto's als je het zelf ook niet doet?Foto's deel ik wel, heb afgelopen zomer heel veel mooie foto's gemaakt in Iran waar ik erg trots op ben.
Kan hier ook wel wat plaatsen als daar interesse in is. Maar echt tekeningen en schilderijen enz doe ik niet, om jouw redenen ja.
He Feyenoorderquote:Op zondag 8 februari 2015 20:03 schreef Tjacka het volgende:
el matador heeft mij op een idee gebracht
ik wil naar pripyat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |