quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
tldrquote:Op zondag 8 februari 2015 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Dezelfde uitgangspositie als vorig jaar in de competitie, 2e worden, en dan met beduidend beter spel dan afgelopen jaar. Europees veel beter dan afgelopen jaar.
Dus respectievelijk hetzelfde en beter presteren, terwijl je na de eerste 2 maanden zoekende geweest te zijn gewoon veel beter bent gaan voetballen. Volgend jaar een mooi spitsje erbij en dan zouden we wel eens kampioen kunnen worden.
Ik word de zeikers zo spuugzat die nu ook weer janken omdat alles niet goed is. Nieuwe trainer, spelers weg en nieuwe spelers erbij en het dan raar vinden dat je niet meteen alles wint, schei toch uit joh. Het is een proces, je kan niet alles in een keer verbeteren. Het veldspel is beduidend beter, de keeper is beduidend beter mede waardoor we veel minder tegendoelpunten hebben, alleen het scorend vermogen is er nog niet. Zeker nu we manutelli missen is dat pijnlijk duidelijk. Nou, een punt gefikst en komend seizoen t volgende aanpakken tot je op alle fronten goed draait.
Loop eens niet zo te zeiken
Eigen schuld, moet je maar geen mod-macht hebben als FP'erquote:Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh, zal je altijd zien. Doe ik eens meer dan 2 woorden posten, zit het topic ondertussen dicht
Als Achahbar zn been laat staan was er geen enkele discussie mogelijk over de rode kaart. Wat onhandig inkomen van die negert maar wel een terechte kaart.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Soort gestrekt been op zich wel maar ik had geen rood gegeven.
Was niet meer dan geel.. gewoon te laat en onhandig van die gozer, geen smerige overtreding. Blom heeft wel de gave om zich in te leven in een wedstrijd, maar niet heus..quote:
quote:
Van Beek ook niet echt sterk hoor.quote:
Komt omdat De Ridder een eckte, eckte is. Geen schijnjood.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:51 schreef Caland het volgende:
De Ridder loopt naar de bank, "KANKERJOOOOD"
Keek heel raar naar vak Z
Moet jij niet in de kuip staanquote:Op zondag 8 februari 2015 13:51 schreef Caland het volgende:
De Ridder loopt naar de bank, "KANKERJOOOOD"
Keek heel raar naar vak Z
Zit in een verhuizing/klussen en heb goftedomme alleen in t weekend tijd. Volgende week klaar gelukkig.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Gewoon Immers laten staan joh. Waarom niet.
Je kijkt niet? Immers heeft al behoorlijk wat goede/hele goede passes afgegeven. Da's meer dan heel veel andere spelersquote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Je klinkers waren op?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:59 schreef droommoord het volgende:
het is ook wel heel armoedig hoor. Met een ST op rechts en nu een CM voor een CAM op links. gek dat KAZ niet scoort hoor
Je praat iets te veel in Fifatermenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:59 schreef droommoord het volgende:
het is ook wel heel armoedig hoor. Met een ST op rechts en nu een CM voor een CAM op links. gek dat KAZ niet scoort hoor
Die Toornstra gebruikte driehoekje te weinig.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je praat iets te veel in Fifatermen
j tch jwtquote:Op zondag 8 februari 2015 13:59 schreef droommoord het volgende:
het is ook wel heel armoedig hoor. Met een ST op links en nu een CM voor een CAM op rechts. gek dat KAZ niet scoort hoor
Strikerquote:Op zondag 8 februari 2015 14:01 schreef droommoord het volgende:
ST en CM zijn toch geen rare afkortingen?
Teveel R2 fredje kijkt gewoon wie er een roodbalkje heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Toornstra gebruikte driehoekje te weinig.
quote:
Gebruik dat ook regelmatig ja. ST 30 CMquote:Op zondag 8 februari 2015 14:01 schreef droommoord het volgende:
ST en CM zijn toch geen rare afkortingen?
In de 80e minuut super attacking gaan met alle risico's van dien.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teveel R2 fredje kijkt gewoon wie er een roodbalkje heeft.
Verhuizen én de wedstrijd kijken gaat duidelijk niet samen..quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
En dan alsnog met 2-4 verliezenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de 80e minuut supper attacking gaan met alle risico's van dien.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebruik dat ook regelmatig ja. ST 30 CM
Sterf jij eens effe lekker af joh.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:04 schreef eight het volgende:
[..]
Verhuizen én de wedstrijd kijken gaat duidelijk niet samen..
Altijd dat niveauloos gekanker van jou op Immers...quote:
Merkwaardige wissels vandaagquote:
Voor de balans. 3 Marokkanen in een elftal is een garantie voor een uitzending opsporing verzocht.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de balans. 3 Marokkanen in een elftal is een garantie voor een uitzending opsporing verzocht.
[..]
Voor de balans. 3 Marokkanen in een elftal is een garantie voor een uitzending opsporing verzocht.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers en Kazim Clasie staan er gewoon nog in.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers en Kazim staan er gewoon nog in.
Op doelsaldo plek 2 halen kun je wel vergeten. Die achterstand loop je niet meer in..quote:Op zondag 8 februari 2015 14:09 schreef SanAnt het volgende:
GvD tegen 10 man en gewoon niet scoren ,we hebben voor plek 2 toch echt goals nodig
Die gozer hadden ze gewoon met een grote strik erom voor 8ton moeten laten vertrekken ,in de jeugd loopt toch wel wat beters dan die knakker ????quote:
Die 8 ton schijnt niet te kloppen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:19 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Die gozer hadden ze gewoon met een grote strik erom voor 8ton moeten laten vertrekken ,in de jeugd loopt toch wel wat beters dan die knakker ????
Pellequote:Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Scoren gaat dit team echt te lastig af. Hopen dat er in de zomer iets veranderd.
K3 gaat komen. Fluitend kampioen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Scoren gaat dit team echt te lastig af. Hopen dat er in de zomer iets veranderd.
Hoewel onwaarschijnlijk, zou dat wel leuk zijn ja... Een keertje zonder problemen een prijs of 2/3 pakken...quote:
Ik vermoed dat hij bij Cambuur al een contract heeft getekend voor volgend seizoenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit gaat nog verkeerd aflopen zo met dat geknoei van Te Vrede.
Voor een knaak gekocht?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij bij Cambuur al een contract heeft getekend voor volgend seizoen
voor een geeltjequote:
te vrede moet eens aankloppen bij fc eindhoven ofzoquote:Op zondag 8 februari 2015 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, gewonnen. Vilhena en Achabar wel goed. Hebben op de deur geklopt van de basis. Te Vrede heeft nergens op geklopt.
vond boela beterquote:Op zondag 8 februari 2015 14:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Cambuur weet ook weer waar het staat. Immersgod motm.
Boula stond niet op de rechterflank?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nelom was vandaag goed. MOTM imo. Wereld van verschil met de rechterflank en Boula.
Eg wel, rechtsback maar die bestreek verder niks. Nelom kwam veelvuldig mee op en zorgde daarmee voor gevaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Boula stond niet op de rechterflank?
En Van Beek, die 3e verdediger en Vermeer dan? Die liepen ook allemaal te slapenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Die tegengoalwat de fuck was Boula aan het doen man.
Collectief falen achterin, hmja. Ook wel goed voor Van Beek.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Van Beek, die 3e verdediger en Vermeer dan? Die liepen ook allemaal te slapen
Meh, niet helemaal mee eens, als Boulah die bal gewoon wegschiet in plaats van een theekransje te houden. Had verwacht dat hij, indien niet geblesseerd, nog wel van waarde kon zijn, niets blijkt minder waar.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Collectief falen achterin, hmja. Ook wel goed voor Van Beek.
Idd... Word een beetje heel erg moe van dat continue één persoon de schuld geven van al het falen binnen het team... Is gewoon triestquote:Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Collectief falen achterin, hmja. Ook wel goed voor Van Beek.
Gaat nooit meer 1 club 8 ton betalen voor zo'n gehandicapte.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Tortugal het volgende:
Te Vrede is dus even veel waard als Vermeer hahaha
Vermeer wordt in 2016 na het EK verkocht voor 8 miljoen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Tortugal het volgende:
Te Vrede is dus even veel waard als Vermeer hahaha
Als het enigszins kan, gewoon houden. Tenzij je een betere vervanger kan vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vermeer wordt in 2016 na het EK verkocht voor 8 miljoen.
Bloemetje naar Amsterdam sturen.
alsof er 8 ton geboden isquote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaat nooit meer 1 club 8 ton betalen voor zo'n gehandicapte.
Voor 4 ton moest je het ook doen. Beter niets dan Te Vrede.quote:
De Haan ontwikkelt zich prima bij PECquote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het enigszins kan, gewoon houden. Tenzij je een betere vervanger kan vinden.
Ja ok, maar die komt volgend seizoen toch al weer terug?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Haan ontwikkelt zich prima bij PEC
Ja, eigenlijk nog een seizoen verhuren en dan hem in de basis mikken. Zonde om die op de bank te zetten een heel seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Haan ontwikkelt zich prima bij PEC
Volgend seizoen ook gewoon verhuren als Vermeer blijft, win-win voor Feyenoord en Zwollequote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, maar die komt volgend seizoen toch al weer terug?
Eenschquote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend seizoen ook gewoon verhuren als Vermeer blijft, win-win voor Feyenoord en Zwolle
Op één lijn hierquote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend seizoen ook gewoon verhuren als Vermeer blijft, win-win voor Feyenoord en Zwolle
Tja, vóór je dat doet, moet je eerst Mulder zien te lozen ergens. Liefst voor wat geld, maar dat hoeft niet per se van mijquote:Op zondag 8 februari 2015 14:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op één lijn hier![]()
Moeten we alleen wel een 2e keeper regelen. 3e keeper kan Miazek dan wel zijn.
Die is transfervrij.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, vóór je dat doet, moet je eerst Mulder zien te lozen ergens. Liefst voor wat geld, maar dat hoeft niet per se van mij
Mulder loopt af. Moet nog zien of hij een Eredivisieclub weet te vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, vóór je dat doet, moet je eerst Mulder zien te lozen ergens. Liefst voor wat geld, maar dat hoeft niet per se van mij
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Mooi. Zijn er geruchten over een verlenging?
Volgens mij wordt die definitief niet verlengd.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die definitief niet verlengd.
gastquote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Hey, zolang Martin "we hebben geen spits nodig" van Geel er nog zit, zou het mij niets verbazen.quote:
mongoolquote:Op zondag 8 februari 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, zolang Martin "we hebben geen spits nodig" van Geel er nog zit, zou het mij niets verbazen.
Nouja, dat denkt hij natuurlijk niet echt. Net als met Mulder. Was volgens de directie een goede keeper, maar zodra hij Vermeer kon halen meteen toegeslagen en Mulder (terecht maar niet op een nette manier) afgeserveerd.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, zolang Martin "we hebben geen spits nodig" van Geel er nog zit, zou het mij niets verbazen.
Laat gaan, die vent dacht dus dat er een mogelijkheid bestond dat Mulder nog een contract ging tekenen. Valt geen eer aan te behalen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, dat denkt hij natuurlijk niet echt. Net als met Mulder. Was volgens de directie een goede keeper, maar zodra hij Vermeer kon halen meteen toegeslagen en Mulder (terecht maar niet op een nette manier) afgeserveerd.
Kan zijn (en is ook wel waarschijnlijk), maar loop dan niet in de pers te schreeuwen dat je geen spits nodig hebt/een goede keeper hebt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, dat denkt hij natuurlijk niet echt. Net als met Mulder. Was volgens de directie een goede keeper, maar zodra hij Vermeer kon halen meteen toegeslagen en Mulder (terecht maar niet op een nette manier) afgeserveerd.
Het helpt als je al mijn posts leest:quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan, die vent dacht dus dat er een mogelijkheid bestond dat Mulder nog een contract ging tekenen. Valt geen eer aan te behalen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, daar volg ik veel te weinig voetbal voor
Kun je beter je spelers zwartmaken inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn (en is ook wel waarschijnlijk), maar loop dan niet in de pers te schreeuwen dat je geen spits nodig hebt/een goede keeper hebt.
Ja dat had ik gelezen, probeer er dan ook geen zinnige dingen over te zeggen want er komt weinig zinnigs uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het helpt als je al mijn posts leest:
[..]
Of gewoon je bek dicht houden. Lijkt me iets makkelijker. Maar goed, jij denkt blijkbaar in uitersten...quote:Op zondag 8 februari 2015 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter je spelers zwartmaken inderdaad.
Om nou je spelers af te zeiken terwijl ze nog moeten presteren.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn (en is ook wel waarschijnlijk), maar loop dan niet in de pers te schreeuwen dat je geen spits nodig hebt/een goede keeper hebt.
"Zeg Martin, wat vind jij van Mulder?" "Geen commentaar."quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of gewoon je bek dicht houden. Lijkt me iets makkelijker. Maar goed, jij denkt blijkbaar in uitersten...
Ik denk niet in uitersten, ik denk logisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of gewoon je bek dicht houden. Lijkt me iets makkelijker. Maar goed, jij denkt blijkbaar in uitersten...
Juustem.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
"Zeg Martin, wat vind jij van Mulder?" "Geen commentaar."
Das toch bijna hetzelfde als zeggen dat je er geen vertrouwen in hebt.quote:
Nee, dat maak jij er van (en waarschijnlijk de pers ed). Maar "geen commentaar" is niet meer of minder dan "geen commentaar".quote:Op zondag 8 februari 2015 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das toch bijna hetzelfde als zeggen dat je er geen vertrouwen in hebt.
Ja, het gaat toch om de beeldvorming van wat je zegt, niet om wat je letterlijk zegt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van (en waarschijnlijk de pers ed). Maar "geen commentaar" is niet meer of minder dan "geen commentaar".
Interne zaken horen intern te blijven imo.
Volgend jaar K3quote:Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
De Beer van Londen heeft er al bijna 10 in liggen
naast voetbal heb jij wel van meer dingen geen kaas gegeten zie ikquote:Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van (en waarschijnlijk de pers ed). Maar "geen commentaar" is niet meer of minder dan "geen commentaar".
Interne zaken horen intern te blijven imo.
Niet als je intern goede communicatielijnen hebt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, het gaat toch om de beeldvorming van wat je zegt, niet om wat je letterlijk zegt.
Ik verwacht écht niet dat Kalou terugkomt helaas. Hij is pas 29 he, scoorde er vorig jaar gewoon nog 15 in de Ligue 1.quote:
Hij heeft zelf de geruchten de wereld in geholpen. NU MOET DIE GOFTEDOMME KOMEN OOK.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik verwacht écht niet dat Kalou terugkomt helaas. Hij is pas 29 he, scoorde er vorig jaar gewoon nog 15 in de Ligue 1.
Met 2 spelers die wel kunnen voetballen (indien Kuyt komt dan)quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft zelf de geruchten de wereld in geholpen. NU MOET DIE GOFTEDOMME KOMEN OOK.
Hebben we alleen 20000 buitenspelers.
Manu, Boetius, Bilal en dan Kalouquote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft zelf de geruchten de wereld in geholpen. NU MOET DIE GOFTEDOMME KOMEN OOK.
Gewoon 4-2-4 spelen jatoch nietdanquote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik tel Toornstra, Achahbar en Verhoek ook mee.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Manu, Boetius, Bilal en dan Kalou
2000 buitenspelers
Alves?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gewoon 4-2-4 spelen jatoch nietdan
vermeer
alves- van beek - kongolo - woudenberg
gudelj - el ahmadi
kalou - kazim - kuyt - boetius
kampioen in februari
Je komt een beetje agressief over gastquote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Manu, Boetius, Bilal en dan Kalou
2000 buitenspelers
Achahbar loopt ook uit zijn contractquote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik tel Toornstra, Achahbar en Verhoek ook mee.
watquote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je komt een beetje agressief over gast
ja zn contract loopt af en barça wil niet verlengen dus vgeel haalt hem en ruilt hem voor immers!quote:
Kampioen geworden dankzij KKK...quote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
vermeer
gudelj - el ahmadi
kampioen in februari
Dani?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
vermeer
gudelj - el ahmadi
kampioen in februari
Oh, hopelijk verlengen ze die. Toch leuk spelertje om te kunnen verhuren.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar loopt ook uit zijn contract
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, hopelijk verlengen ze die. Toch leuk spelertje om te kunnen verhuren.
Is die tymoschuk intussen niet al 40 ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Caland het volgende:
Vermeer
Kuyt Van Beek Kongolo De Cler
Clasie Tymoschuk El Ahmadi
Kazim Guidetti Kalou
Kampioen 1516
Viel goed in toch, vandaag? Heeft bij ons al meer gepresteerd dan Bilal.quote:
Viel wel lekker in ja, nu horen we weer 3 jaar niks van hem.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Viel goed in toch, vandaag? Heeft bij ons al meer gepresteerd dan Bilal.
Was toch ook goed ingevallen tegen Kiev?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Viel wel lekker in ja, nu horen we weer 3 jaar niks van hem.
Ohja, de assist op de goal van het seizoenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was toch ook goed ingevallen tegen Kiev?
Oh ook nog ja. Moet je zien, als hij speelt staat hij er hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, de assist op de goal van het seizoen
Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tegen Sparta Praagquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies 40 inderdaad! Onee, 35, een andere Tymoschuk is wel 40.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is die tymoschuk intussen niet al 40 ofzo?
Kiev vond ik veel erger. Daar ben je gewoon de betere ploeg, maarja, dan heb je Cissé en Fernandez in de spitsquote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Dat schot van Clasie
Nelom die scoorde die wedstrijd
En uit dan kansloos afgaan
Dat beeld staat nog op m'n netvlies ja. Samen op doel af. Echt bizar dat we daar niet door zijn gegaanquote:Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kiev vond ik veel erger. Daar ben je gewoon de betere ploeg, maarja, dan heb je Cissé en Fernandez in de spits
Klopt. Maar helaas gebeurt dat niet, waarna Rutten het voetbal eruit haalt door El Ahmadi eruit te halen ten gunste van Te Vrede.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Muto het volgende:
Als je vandaag de kansen normaal afmaakt win je 6-0.
Bedankt Hansquote:Op zondag 8 februari 2015 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:
5 punten op Ajax lijkt niet veel maar als je zo blijft spelen als vandaag zal het gat eerder groter worden dan kleiner.
Zeker! Als hij het zo op blijft pakken, mag hij van mij wel een keer gerouleerd in de basis komen.quote:
Nee Ajax speelt lekkerquote:Op zondag 8 februari 2015 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:
5 punten op Ajax lijkt niet veel maar als je zo blijft spelen als vandaag zal het gat eerder groter worden dan kleiner.
quote:Jordy Clasie vindt dat Feyenoord veel volwassener moet worden. De Rotterdammers wonnen zondagmiddag nipt van Cambuur Leeuwarden, dat een groot deel van de tweede helft met tien man speelde. De Friezen kwamen zelfs terug tot 2-1 toen Ogbeche van het veld werd gestuurd.
''Over de hele wedstrijd gezien waren we gewoon slordig. Pas tien minuten voor rust gingen we echt druk zetten'', analyseerde de aanvoerder tegenover Fox Sports. ''We moesten reageren op woensdag en dat kan alleen met drie punten'', was hij uiteraard wel tevreden over het eindresultaat.
Clasie wil het niet zorgelijk noemen dat Feyenoord veel moeite had om Cambuur de definitieve klap te geven. ''Het is wel vervelend dat je het niet veel eerder beslist. Zij staan met tien man en kregen nog enkele kansjes. Dat kan en mag eigenlijk niet. We moeten nog volwassener worden in het uitspelen van zo'n wedstrijd.''
Deze week werd bekend dat Feyenoord Dirk Kuyt een éénjarig contract heeft aangeboden. Clasie ziet zijn komst wel zitten. ''Kuyt is ongelooflijk fit. Zijn komst zou fantastisch zijn. Hij is voor iedere eredivisieclub een aanwinst. Wij zullen het in de zomer wel zien.''
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:36 schreef XSbig het volgende:
Achahbar en Vilhena vielen wel goed in ja. Te Vrede was weer bagger.
Weet iemand trouwens hoe dat hardstyle/core nummer heet wat in de rust gedraaid werd?
Als GAE niet zo'n pauperploeg was geweest, hadden we wat puntjes ingelopen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:39 schreef H.FR het volgende:
Verhoek net met een prima voorzetje tegen de Joden. Helaas net zulke matige afmakers als hier.
Ajax en Feyenoord zijn de lamme en de blinde.. aangezien ik Feyenoord nog nooit een succesvolle inhaalreeks heb zien doen zal dat ook nu wel niet gebeuren.. als het echt moet laten ze het toch altijd afwetenquote:
Bedankt voor deze topaankoop Fred.. eerst een half jaar die gozer volgen, dan wil je hem per se hebben en dan zet je hem op de tribune.. Gooi jezelf wegquote:Op zondag 8 februari 2015 15:32 schreef H.FR het volgende:
Bilal Basacikoglu zat ten koste van Anass Achahbar op de tribune. ''Mijn gevoel was dat ik Achahbar nodig had. Bilal was niet weer te laat als die berichtgeving er is.''
Volgens mij is in elke fase van de competitie winnen belangrijk. Altijd maar die domme clichés..quote:Fred Rutten, de trainer van Feyenoord, was zondag realistisch na de 2-1-winst op Cambuur. ,,Dit was een moeilijke, lastige wedstrijd, waarin we weinig hebben weggegeven.''
De coach erkende dat Feyenoord allerminst de sterren van de hemel speelde. ,,Ons spel was minder dan een paar dagen geleden tegen Heerenveen. Die wedstrijd verloren we, nu hebben we de drie punten gepakt. Daar ben ik blij mee. In deze fase van de competitie is winnen erg belangrijk.''
HET KAN NOGquote:Op zondag 8 februari 2015 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Als GAE niet zo'n pauperploeg was geweest, hadden we wat puntjes ingelopen.
Inderdaad. Zijn wel meer trainers die dat soort dingen zeggen, maar elke wedstrijd telt even zwaar hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij is in elke fase van de competitie winnen belangrijk. Altijd maar die domme clichés..
Voor alles is een 1e keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zijn de lamme en de blinde.. aangezien ik Feyenoord nog nooit een succesvolle inhaalreeks heb zien doen zal dat ook nu wel niet gebeuren.. als het echt moet laten ze het toch altijd afweten
Op Manutelli na, een wat late QFT.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Dezelfde uitgangspositie als vorig jaar in de competitie, 2e worden, en dan met beduidend beter spel dan afgelopen jaar. Europees veel beter dan afgelopen jaar.
Dus respectievelijk hetzelfde en beter presteren, terwijl je na de eerste 2 maanden zoekende geweest te zijn gewoon veel beter bent gaan voetballen. Volgend jaar een mooi spitsje erbij en dan zouden we wel eens kampioen kunnen worden.
Ik word de zeikers zo spuugzat die nu ook weer janken omdat alles niet goed is. Nieuwe trainer, spelers weg en nieuwe spelers erbij en het dan raar vinden dat je niet meteen alles wint, schei toch uit joh. Het is een proces, je kan niet alles in een keer verbeteren. Het veldspel is beduidend beter, de keeper is beduidend beter mede waardoor we veel minder tegendoelpunten hebben, alleen het scorend vermogen is er nog niet. Zeker nu we manutelli missen is dat pijnlijk duidelijk. Nou, een punt gefikst en komend seizoen t volgende aanpakken tot je op alle fronten goed draait.
Loop eens niet zo te zeiken
[..]
Ik had het hem wel gegunt als hij ook nog eens had gescoord. Speelde voorderest ook niet onverdienstelijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:12 schreef Muto het volgende:
Ik moest lachen om de Tim de Cler-rush van Nelom
quote:
Ja goftedomme, wist ik veel dat die wedstrijd was verkocht. Afgeklopt alles.quote:
Verhoekquote:
Terugspeelbal, polletje, keeper heeft dat niet door, doelpunt.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:26 schreef eight het volgende:
[..]
VerhoekEen ander had het ook niet kunnen zijn
Ex-feyenoorder, logisch dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Terugspeelbal, polletje, keeper heeft dat niet door, doelpunt.
Keeper is verhuurde Ajacied.quote:
Die kon daar echt geen kut aan doenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verhoek krijgt het zelfs nu nog voor elkaar om Feyenoord te naaien.
Vond het meer een fout van die ajaxkeeper hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verhoek krijgt het zelfs nu nog voor elkaar om Feyenoord te naaien.
Kazimtwitter:OptaJohan twitterde op zondag 08-02-2015 om 13:43:2232 - @colin_kazim08 (9 goals, 3 assists) has been involved in 32 percent of @Feyenoord's 38 goals this Eredivisie season so far. Pivot. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |