quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
tldrquote:Op zondag 8 februari 2015 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Dezelfde uitgangspositie als vorig jaar in de competitie, 2e worden, en dan met beduidend beter spel dan afgelopen jaar. Europees veel beter dan afgelopen jaar.
Dus respectievelijk hetzelfde en beter presteren, terwijl je na de eerste 2 maanden zoekende geweest te zijn gewoon veel beter bent gaan voetballen. Volgend jaar een mooi spitsje erbij en dan zouden we wel eens kampioen kunnen worden.
Ik word de zeikers zo spuugzat die nu ook weer janken omdat alles niet goed is. Nieuwe trainer, spelers weg en nieuwe spelers erbij en het dan raar vinden dat je niet meteen alles wint, schei toch uit joh. Het is een proces, je kan niet alles in een keer verbeteren. Het veldspel is beduidend beter, de keeper is beduidend beter mede waardoor we veel minder tegendoelpunten hebben, alleen het scorend vermogen is er nog niet. Zeker nu we manutelli missen is dat pijnlijk duidelijk. Nou, een punt gefikst en komend seizoen t volgende aanpakken tot je op alle fronten goed draait.
Loop eens niet zo te zeiken
Eigen schuld, moet je maar geen mod-macht hebben als FP'erquote:Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh, zal je altijd zien. Doe ik eens meer dan 2 woorden posten, zit het topic ondertussen dicht
Als Achahbar zn been laat staan was er geen enkele discussie mogelijk over de rode kaart. Wat onhandig inkomen van die negert maar wel een terechte kaart.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Soort gestrekt been op zich wel maar ik had geen rood gegeven.
Was niet meer dan geel.. gewoon te laat en onhandig van die gozer, geen smerige overtreding. Blom heeft wel de gave om zich in te leven in een wedstrijd, maar niet heus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |