Dit vond ik ook. Mooie omgeving? Meer 6 op een schaal van 10. Als je de polders gewend bent, dan snap ik het. Maar dat gebied lijkt me toch niet echt de parel van Duitsland. Vrij nietszeggend, een gebied waar je doorheen rijdt op weg naar mooiere plekken.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, niet in Nederland. Dat ze uit Nederland weggaan snap ik ook wel, maar denken daar een goed draaiende verhuur business op te zetten... Ben benieuwd of dat lukt.
Vooral random natuur, zoals je in veel gebieden hebt en wat vervallen dorpjes met heel weinig faciliteiten. Kijk, nu hoeven er niet 350 discotheken en 180 striptenten te zijn, maar voor vakantiegangers is het wel fijn als er iets te doen is.
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat de muziek die erbij gemonteerd was, ook erg deprimerend is.
Precies, random natuuromgeving. Voor natuurliefhebbers leuker dan Charlois of de Tarwewijk, maar vergeleken met andere natuurgebieden weinig tot niets bijzonders. Echte natuurliefhebbers gaan denk ik wel ergens anders heen, net zoals gezinnen die er even tussenuit willen.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit vond ik ook. Mooie omgeving? Meer 6 op een schaal van 10. Als je de polders gewend bent, dan snap ik het. Maar dat gebied lijkt me toch niet echt de parel van Duitsland. Vrij nietszeggend, een gebied waar je doorheen rijdt op weg naar mooiere plekken.
Bratislava is een uur of 6 rijden vanaf daar. Wenen ook. Om Wenen en Bratislava te bekijken, zou ik dat appartement niet als uitvalsbasis gebruiken. Praag zal ook een uur of drie zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omgeving is wel mooi en het ligt op een perfecte plek om het als basis te gebruiken om dingen te bekijken.
Berlijn, Praag, Wenen, Leizig, Dresden, Bratislava liggen allemaal in de buurt
Mücheln - Dresden, 160 kmquote:Op zondag 8 februari 2015 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omgeving is wel mooi en het ligt op een perfecte plek om het als basis te gebruiken om dingen te bekijken.
Berlijn, Praag, Wenen, Leizig, Dresden, Bratislava liggen allemaal in de buurt
berlijn mucheln is ook nog 2.30u enkele reis. nee, dan zijn er wel betere alternatieven.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leipzig, Dresden en Berlijn zijn sws staden die de moeite waard zijn en als je in de buurt van een station woont is de DB ook een optie
onzin, die hadden ze vorige week zelfs nog.quote:Jammer dat ze bij Ik Vertrek geen update uitzendingen doen.
Dat doen ze wel.Vorige week nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat ze bij Ik Vertrek geen update uitzendingen doen. Er zijn best wel uitzendingen die een vervolg waard zijn. Al was het maar om te zien wat er terecht is gekomen van alle wilde plannen.
Jawel hoor, al regelmatig voorbij zien komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Halcon het volgende:
Moet ik eens terugkijken dan. Verder doen ze dat vrijwel nooit toch?
ja hoor, regelmatig.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet ik eens terugkijken dan. Verder doen ze dat vrijwel nooit toch?
Kanshebber voor de meest treurige post van 2015. Man man man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Marcomacro het volgende:
Mmm, wat een flauwekul afleveringen de afgelopen keren. Allemaal mensen met genoeg geld die een huis in het buitenland financieren als bedrijf (btw aftrek etc.). Deze week ook weer. Waar zit ik naar te kijken? Ze kopen een oud schoolgebouw met 2 lerarenwoningen. In die twee prima ingerichte woningen verblijven ze al 7 jaar. Het gescharrel in die school is gewoon hobby en schiet ook niet op. Ze zijn een jaar uit elkaar geweest terwijl hij kluste? Ik heb niets gezien dat af was gekomen. Wat was die man, leraar van de riante oude babyboomer regeling. (voor de hos-nota?) Dat ie zo vroeg met de vut of prepensioen kon dat ie ook nog een kachelonderneminkje kon hebben? ongeloofwaardige afleveringen de laatste tijd.
Ja, precies. André en Henka bijvoorbeeld, hoe zou het daarmee zijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:42 schreef Cynix ® het volgende:
Voor mijn gevoel was vorige week ook een van de eerste 'Update-uitzendingen'. Ik volg de serie niet super-intensief, maar vond het ook altijd jammer dat we nooit meer veel hoorden na de reguliere uitzendingen.
Updates zijn leuk, ook om te zien of 'we' goed zaten in deze [reeks].
Vast niet en dan moeten ze maar hopen dat hij het vol blijft houden. Breekt hij z'n been of heeft hij een hardnekkige griep, dan ligt het gewoon een tijd stil.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of het ooit helemaal af komtDe foto's zijn wel grappig, alle foto's zijn hetzelfde, of je nou kijkt bij het 4-6 persoons appartement of bij de 2 persoons studio.
Andre van der Meer heeft nu een bedrijf vandermeer diensten. Dakgootreiniging e.d.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, precies. André en Henka bijvoorbeeld, hoe zou het daarmee zijn?
Het avontuur in Griekenland is dus niet geslaagd?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef lily het volgende:
[..]
Andre van der Meer heeft nu een bedrijf vandermeer diensten. Dakgootreiniging e.d.
Hij is nog met Henka en ze hebben 2 kinderen.
Dat verbaasd je?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het avontuur in Griekenland is dus niet geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |