quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.
Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:
BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.
Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er staat niets over IS in de policy, wel staat er in de policy dat dit soort ogrish materiaal niet toegestaan is.
Lijkt me duidelijk genoeg en ik ga er ook niet over in discussie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Dus bespreken mag, alleen geen linkjes en plaatjes.quote:in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Het nieuws is dat IS claimtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ach ja.
Je kan ook makkelijk 'n hele langere lijst van de oorlogsmisdaden van US e.a. soldaten maken.
En 'n paar leuke beelden van de Agent Orange slachtoffers bijzetten.Zeker veel erger dan de IS onzin.
Ik wil de laatste zien...kan je 'n zoekterm geven misschien?
Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.quote:isis executes 21 egyptian christians
Klikken op eigen risico.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar? Ik zie geen link. Waarschijnlijk is 't toch te erg voor onze gevoelige ogen?!
Die andere IS filmpjes waren ook niet schokkend?
Of moeten we weer de leuke MSM newslezer vertrouwen?
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het nieuws is dat IS claimt
[..]
Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.
Alleen een scene waar 21 egyptenaren langs de kust zitten met achter hen IS leden.
Er wordt het een en ander verteld en dan stopt het filmpje.
Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??quote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.
Moet iedereen zelf maar bepalen.
Er zijn hier een paar users die alles als fake bestempelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
Welke was dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?
Alle films in de bioscoop zijn ook echt volgens jou?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.quote:
Ik weet 't niet precies,ik denk een van de wat 'flashier' producties met de David Cronenberg style neck-snapping audio effects?quote:
die jordaniër in die kooi is echt wel real hoor. waarom zouden ze daarmee gaan kloten? aan alle fake roepers: ga het ze daar lekker vertellen, kom je er vanzelf achter hoe 'fake' die mensen zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.
Dit overtuigt imho echter wel.
ik denk het ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.
ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doenquote:Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
heb je nog nooit rambo gezien? daar worden ook random mensen doorzeefd met messen en hoofden afgehakt denk je dat ze dat alleen in hollywood kunnen? met een paar uur after effects oefenen kan zelfs jij datquote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens. Die TV is puur vergif.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.
Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
Oordeel zelf. Zie linkje in DMquote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit keer wel echt, of toch la misma mierda?
Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.
Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef badass-san het volgende:
[..]
ik denk het ook.
door wie in de war gezet denk je?, met wat voor doel?
[..]
ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doen
denk het ook, het heeft altijd wel invloed.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.
Dat is,imo,'n beetje controle van emoties.
Dat vind ik ook maar vreemd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
denk het ook, het heeft altijd wel invloed.
angst
kijk naar dit forum. Er mogen opeens geen linkjes meer geplaatst worden.
Ik ook,maar sommige mensen zijn wat gevoeliger dan andere....en die gevoelige onderwerpen mogen niet overgesproken.quote:
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
angst
Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.
(Don't forget the trustworthy sources from within the Intelligence Community!)
Is heel makkelijk uit te zoeken als je het echt wil weten, boek een ticket naar Turkije en steek daarna de grens over bij Syrie of Irak.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.
(Don't forget the trustworthy sources from within the Intelligence Community!)
There are no records of the Hanging Gardens having existed at Babylon. Experts today believe that the myth of the Hanging Gardens was perpetuated by soldiers returning to Greece from Babylon. They told exaggerated tales of the things they saw -- Babylon did have some sweet buildings, and the land was more fertile back then -- and in turn the ancient historians made those descriptions even more fanciful, until we had a Wonder of the Ancient World on our hands.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Het zou wat zijn, de grens over lopen bij Syrië en in een Arabische weelde van tolerantie en wetenschap terechtkomen. De tuinen van Babylon staan. Er heerst vrede, overal overvloed en weelde, de bibliotheken van Alexadrie staan er nog...![]()
Ik boek een vlucht
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
angst
quote:Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:
BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.
Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Zie boven je.quote:
Thanks!quote:
quote:
wiens probleem is het dan?quote:Met je 'opeens' dat jullie al tijden gewoon de policy aan je laars lappen is niet mijn probleem.
Zijn er ook kranten die daar niet van leven?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:09 schreef Fogel het volgende:
Kleine voetnoot: Ekstra Bladet is een tabloidkrant en ze leven van sensatienieuws.
Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn er ook kranten die daar niet van leven?
Die (nog) vind ik een gepaste nuance.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.
Ik denk niet dat je hoeft veel history te kennen om te zien dat de IS vids zijn fake.imo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.
Verder teruggaand zou je 't bestaan van Lawrence of Arabia nog ontkennen in zijn tijd, maar veel impact heeft zo'n mening niet op 't verloop van de geschiedenis.
Absoluut! Maar die gaat er vanuit dat IS bestaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Goed artikel van de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)-de-vijand~a3852455/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |