Die hadden ze hier wel. Overigens vraag ik mij af of de Blokker hier al het 'vernieuwde' concept heeft. De winkel is wel veranderd en een erg fijne winkel om te winkelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er was vroeger toch ook een zaak van Blokker die waar ze alleen tuinmeubelen verkochten? Bestaat dat nog steeds?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb mijn Curver vuilnisbak bij Bol.com besteld nadat ik 3 Blokkers nutteloos bezocht had op zoek naar dat ding.
Laten ze bij Blokker weer gewoon eens ruime keuze geven uit huishoudelijke artikelen, en niet ook nog speelgoed, schoonmaakmiddelen (allesreiniger en dergelijke) en Roy Donders achtige huispakken verkopen, maar gewoon zorgen dat je ruime keuze hebt in het segment waar Blokker voor bedoeld is, en niet een of andere Malle Pietje toko waar alles toevallig nieuw is.
Je bent als Blokker geen warenhuis, probeer dat dan ook niet te zijn.
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat valt denk ik wel mee, ze hebben nu zoveel spullen staan die helemaal niet in een Blokker horen, dat ze daardoor juist te beperkt zijn in het assortiment dat ze wel zouden moeten voeren.
Als je soepkommen nodig hebt en je hebt bij Blokker en Action net zoveel keus waarom dan nog naar Blokker gaan?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?
Het kan zijn dat ik er te weinig kom, maar als ik er eens ben krijg ik niet het idee dat ik wat huishoudelijke dingen betreft niet zou kunnen vinden wat ik zoek. Hooguit is het te duur.
Wat zou je graag zien dat ze erbij hadden?
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat kan ook komen omdat ik huishoudspullen vooral praktisch bekijk. En de action heeft ook best wat soepkommen en dan zou ik niet snel het vijfvoudige betalen omdat het aanbod wat groter is. Maar ik geef direct toe dat ik daar waarschijnlijk niet representatief in ben.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je soepkommen nodig hebt en je hebt bij Blokker en Action net zoveel keus waarom dan nog naar Blokker gaan?
Maar als je zou weten dat je bij Blokker veel meer keus hebt en ook vooral mooi spul (ook al is het veel duurder) dan heeft het zin om daar eerst eens te kijken.
Wat ik al zei, meer keuze, ik wil behalve een huismerk Blokker wasrek en een Tomado variant ook graag de mogelijkheid hebben een kwaliteitsproduct te zien.... en misschien nog wel 2 verschillende kwaliteiten.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?
Het kan zijn dat ik er te weinig kom, maar als ik er eens ben krijg ik niet het idee dat ik wat huishoudelijke dingen betreft niet zou kunnen vinden wat ik zoek. Hooguit is het te duur.
Wat zou je graag zien dat ze erbij hadden?
Huishoudelijk.....quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef CafeRoker het volgende:
Er valt me trouwens wel in dat ik laatst teleurgesteld was bij blokker omdat ze geen keramisch mes hadden.
Zit wat in. Ben benieuwd wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huishoudelijk.....
Dat is dus precies wat ik bedoel, als ik iets echt huishoudelijks nodig heb dan is Blokker de eerste logische keuze, maar dan kom ik daar en dan hebben ze niet wat ik hebben wil, en niet omdat ik iets enorm extreems wil, maar gewoon omdat ze hun assortiment zo hebben uitgehold dat je keuze hebt uit 2 soorten en dat is het.
Ik weet ook niet of ik representatief ben maar meer keuze maakt voor mij een groot verschil. Huishoudelijke artikelen koop ik niet als wegwerp en wil best iets meer betalen voor wat ik mooier en praktischer vind. Of betere kwaliteit heeft.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat kan ook komen omdat ik huishoudspullen vooral praktisch bekijk. En de action heeft ook best wat soepkommen en dan zou ik niet snel het vijfvoudige betalen omdat het aanbod wat groter is. Maar ik geef direct toe dat ik daar waarschijnlijk niet representatief in ben.
Er valt me trouwens wel in dat ik laatst teleurgesteld was bij blokker omdat ze geen keramisch mes hadden.
Ongetwijfeld. Zal al hele tijd voorbereid zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef agter het volgende:
Ik zit als externe zo nu en dan bij het hoofdkantoor in Duivendrecht. En de laatste maanden waren vaak alle parkeerplaatsen bezet door OR-leden (zegt de receptioniste als ik om een parkeerkaart vraag).
Dit verhaal speelt dus al wat langer, denk ik zo.
Ja, er staan een aantal pcs waarmee je op blokker.nl bestellingen kan plaatsenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:27 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al ervaring met de Nieuwe concept winkels die Blokker heeft.
er zijn er een paar in Nederland.
omg wat een nieuw concept!!! kan ik thuis ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, er staan een aantal pcs waarmee je op blokker.nl bestellingen kan plaatsen
XDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:08 schreef Moccie het volgende:
[..]
omg wat een nieuw concept!!! kan ik thuis ook
Verrassend.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef hmmmz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)in_grote_nood__.html
Blokker in grote nood
Je bedoelt de huishoudelijke troep die we online kopen als het elektrisch is, of wat we uit het steeds grotere assortiment van de supermarkt meenemen, en goedkoop speelgoed ligt inmiddels ook al bij elke drogist. Blijft alleen zooi met lage marge's over terwijl ze vaak wel dure panden hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Verrassend.
Onbegrijpelijk hoe een waarschijnlijk heel dure betaald management het zo verkloot. En gewoon stug doorgaan he? Het assortiment nog meer vullen met goedkope rommel en troep dat niks met huishouden te maken heeft. Want dat werkte in de jaren negentig immers ook.
Alleen maar nieuwsgierig, wat verkopen ze bij de blokker wat je niet op een fiets mee kunt nemen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:49 schreef Leandra het volgende:
Mijn man is vandaag 3 Blokkers langsgereden die een relatief groot product niet op voorraad hadden (niet op de fiets mee te nemen), de enige die het wel op voorraad had was het met de auto lastig bereikbare filiaal in de binnenstad...
Laat ze op die hippe nieuwe site eens aan voorraadadministratie doen, om het over de site van de Marskramer maar helemaal niet te hebben, dat is sowieso een verloren zaak.
Ik bedoel dat ik een tijdje terug een thermoskan nodig had en besloot bij de Blokker te kijken. Het is een vrij basis huishoudelijk item nietwaar. En dat je dan met een personeelslid op zoek moet want ze denkt dat ze er wel zijn maar weet niet precies waar. En dat dan op ergens onderaan in een schap warempel thermoskannen liggen. Twee verschillende soorten nog wel. De duurste was 19,95 van goedkoop plastic en iets wat op metaal moet lijken. De andere optie was nog erger. Echt kwaliteitspul dus.Kijk voor zoiets ga je natuurlijk volgende keer weer naar Blokker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je bedoelt de huishoudelijke troep die we online kopen als het elektrisch is, of wat we uit het steeds grotere assortiment van de supermarkt meenemen, en goedkoop speelgoed ligt inmiddels ook al bij elke drogist. Blijft alleen zooi met lage marge's over terwijl ze vaak wel dure panden hebben.
De formule als geheel past met deze kosten niet meer in deze tijd. Valt mij nog mee dat ze het zolang gered hebben.
Tuinmeubels bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleen maar nieuwsgierig, wat verkopen ze bij de blokker wat je niet op een fiets mee kunt nemen?
Ja, okee, qua omvang kunnen ze dan nog wel onderscheidend zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:45 schreef female81 het volgende:
Nou ja, tussen het mini-filiaal in Heesch en dat joekel in Uden (wat daar een diepe krater in het winkelaanbod zou slaan als het zou verdwijnen) zit bijvoorbeeld wel een verschilletje.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Dat is de blokker met het nieuwe logo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:43 schreef Ferdo het volgende:
Interessantere vraag:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zoiets als een favoriete Blokker-filiaal hebben? Volgens mij zijn ze allemaal volstrekt inwisselbaar. Het is niet alsof die Blokkers er allemaal totaal anders uitzien van binnen.
Dat scheelde inderdaad! Was het toch even een stuk goedkoper!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de blokker met het nieuwe logo waarschijnlijk.
Tekenend dat ze zo'n oude serieactrice gekozen hebben, een die niet meer actueel is...
De PR afdeling is al net zo hip en bij de tijd als de afdeling inkoop en assortiment.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tekenend dat ze zo'n oude serieactrice gekozen hebben, een die niet meer actueel is...
Van Marskramer, wat weer een onderdeel van Blokker is, dus inderdaad.quote:
Ik ken dat hele mens niet. Ik behoor dan ook niet tot de doelgroep van de Blokker, maar toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja, Sex & The City, populair bij huisvrouwen, en wat is de voornaamste doelgroep van de Blokker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet. Ik behoor dan ook niet tot de doelgroep van de Blokker, maar toch.
Al net zo goed als de V&D-aanpak: af en toe de boel opnieuw inrichten en de meuk die maar blijft liggen simpelweg in andere hoeken gooien, hopen dat het nu wel opgemerkt én ook nog verkocht wordt. We weten inmiddels hoe dát afliep.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Die aanpak ookalleen het uiterlijk veranderen en meer / duurdere reclame. Gevolg is dat een piek van mensen de blokker gaan bezoeken en deze, zeker met het al gesaneerde personeel, sneller teleurgesteld zullen raken. Winkels zijn er niet op toegerust en het assortiment blijft ruk. Hoe versnel je je faillissement
Een mooi voorbeeld van Xenosfobie?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:37 schreef 99.999 het volgende:
De lokale Xenos zit overigens naast een grote action en dan zie je pas goed het verschil in publieke belangstelling.
20 jaar lang niet vernieuwen is wel vrij funest inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Red_85 het volgende:
Als Blokker werkelijk omvalt, is dat uit puur mismanagement. Hoe kun je zo'n formule failliet laten gaan?
Gietijzer werkt pas lekker als het goed is ingebrand. Daarom maak ik ook nog steeds gebruik van overgrootmoeders poffertjes pan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:17 schreef Drugshond het volgende:
http://www.blokker.nl/nl/(...)e-chef-poffertjespan
Le Chef poffertjespan
[ afbeelding ]
Review
Deze pan hebben we ingesmeerd met olie en boter, mar de bolletjes zijn zo diep, dat als je het poffertje omdraait, hij de bodem niet raakt, dus niet gaar werd. ALS we ze al omgedraaid kregen want ze bleven verschrikkelijk plekken; de binnenkant voelde ook aan als schuurpapier. Omdat ik hoopvol de doos al weg had gedaan, kon ik hem niet meer ruilen. Hij staat nu dus in een kringloopwinkel voor wie het nog wel wil proberen...
Goed verhaal, ik ga gelijk een kan kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een tijdje terug een thermoskan nodig had en besloot bij de Blokker te kijken. Het is een vrij basis huishoudelijk item nietwaar. En dat je dan met een personeelslid op zoek moet want ze denkt dat ze er wel zijn maar weet niet precies waar. En dat dan op ergens onderaan in een schap warempel thermoskannen liggen. Twee verschillende soorten nog wel. De duurste was 19,95 van goedkoop plastic en iets wat op metaal moet lijken. De andere optie was nog erger. Echt kwaliteitspul dus.Kijk voor zoiets ga je natuurlijk volgende keer weer naar Blokker.![]()
En richting kassa langs rekken en bakken vol met 1 en 2 euro rommel wat je gratis nog niet wilt. Fantastisch. Alsof er een Chinees vrachttoestel met restpartijen is gecrasht. Je snapt gewoon echt niet waarom de winkels niet platgelopen worden.
Ik neem aan dat ze bij Tefal etc. ook niet hun ogen in hun zak hebben zitten en al met alternatieve verkoopkanalen bezig zijn. Sowieso zal zo'n pan her en der wel online te scoren zijn, lijkt me. De Blokker heeft afaik ook geen monopolie op de verkoop van Tefal-produkten (noch op die van andere merken).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als Blokker omvalt dan nemen ze ook veel merken naar de afgrond zoals Tefal.
Zou dan niet weten waar ik dan aan zo'n pan moet komen.
Oh god, weer zo'n Nederlandse keten die een uitgebluste Amerikaan in gaan zetten als reclame-object?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:43 schreef Ferdo het volgende:
Interessantere vraag:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zoiets als een favoriete Blokker-filiaal hebben? Volgens mij zijn ze allemaal volstrekt inwisselbaar. Het is niet alsof die Blokkers er allemaal totaal anders uitzien van binnen.
Expertquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier bij ons zit naast de Blokker de Expert. Die is meestal net zo uitgestorven. Lijkt me ook een kandidaat.
In mijn omgeving zijn alle lokale electronicazaken weg, er zit alleen nog een soort van internetwinkel waar je koptelefoons kan kopen. Allemaal weggeconcurreerd door de MediaMarkt en het internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Expert![]()
Dacht dat die al lang uitgestorven was joh
Bol.com, CoolBlue, Wehkamp etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
Sommige webwinkels bieden de mogelijkheid het pakket bij een afhaalpunt (Bol bij AH bijvoorbeeld) af te leveren zodat je het kunt ophalen wanneer het jou schikt. Dan is dat probleem ook getackled, lijkt me. En ben je weer niet afhankelijk van Albert Heijn, wanneer ze zo'n pan in de aanbieding hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Of regelmatig bij de Albert Heijn heb je ook niet dat geklooi met pakketbezorgers die nooit op een handig moment komen.
Terwijl ik denk dat je als zelfstandig ondernemer in een dorp nog wel kan overleven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef female81 het volgende:
In Uden is recent nog een nieuwe geopend. Nou ja, een nieuwe... het is een van origine zelfstandige winkel (Ben Van Dijk) die het een paar decennia heel goed deed, tegenwoordig wat minder, en nu onder de Expert-vlag verder is gegaan. In de hoop dat 'ie op deze manier wél kan overleven.
Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren.
Ben Van Dijk was 20 jaar geleden wel echt een goede zaak, je keek er je ogen uit. Qua aanbod niveau MediaMarkt, en dan met een hoog serviceniveau. Maar ja, toen was er nog geen internet (iig niet zodanig dat je via internet kon winkelen) en ook geen MediaMarkt.
Sinds kort zit er een MediaMarkt in Den Bosch. Voorheen was de dichtbijzijnde MediaMarkt in Eindhoven, en was de enige andere grote electronicazaak in de buurt de BCC in Oss.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat je als zelfstandig ondernemer in een dorp nog wel kan overleven.
Mensen uit het dorp zijn toch sneller geneigd om daar langs te gaan dan weer naar een mediamarkt te rijden.
Nee dat zal wel niet. Toch heeft hij in een dorp meer kans om te overleden dan in een stad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Sinds kort zit er een MediaMarkt in Den Bosch. Voorheen was de dichtbijzijnde MediaMarkt in Eindhoven, en was de enige andere grote electronicazaak in de buurt de BCC in Oss.
Vinden ze daar bij Expert aka Ben Van Dijk vast niet leuk.
Dat viel de laatste jaren dus nogal tegen, de eigenaar heeft zich niet voor niks bij een keten aangesloten. Laatste strohalm en zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee dat zal wel niet. Toch heeft hij in een dorp meer kans om te overleden dan in een stad.
Hopelijk blijven de 'locals' gewoon naar Ben van Dijk gaan
Ze hebben volgens mij standaard pannen in het assortiment, dat is het probleem niet zo. Maar goed, gewoon een winkel instappen en contact met mensen hebben is natuurlijk ook maar engquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sommige webwinkels bieden de mogelijkheid het pakket bij een afhaalpunt (Bol bij AH bijvoorbeeld) af te leveren zodat je het kunt ophalen wanneer het jou schikt. Dan is dat probleem ook getackled, lijkt me. En ben je weer niet afhankelijk van Albert Heijn, wanneer ze zo'n pan in de aanbieding hebben.
Je moet weten waar je moet zoeken, en op internet zoeken (naar een webwinkel, dan wel een fysieke winkel) werkt wat sneller dan een hele binnenstad afstruinen naar mogelijke winkels.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij standaard pannen in het assortiment, dat is het probleem niet zo. Maar goed, gewoon een winkel instappen en contact met mensen hebben is natuurlijk ook maar eng
Deze week in de bonus bij AH.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
De problemen zijn de schuld van het vorige management, niet het huidige.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Verrassend.
Onbegrijpelijk hoe een waarschijnlijk heel dure betaald management het zo verkloot. En gewoon stug doorgaan he? Het assortiment nog meer vullen met goedkope rommel en troep dat niks met huishouden te maken heeft. Want dat werkte in de jaren negentig immers ook.
Ach daarom en dat spul is daar zo vaak in de aanbieding dat het een keer moet lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze week in de bonus bij AH.
Met 50% korting vs 30% bij Blokker als je een oude pan inruilt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef juliusceasar het volgende:
Al dit onrecht gebeurt met medewerking van het a-sociale kabinet Rutte II. Dit kabinet heeft alles afgebroken, door o.a. het ontslagrecht te versoepelen en het stimuleren van flexwerkers!!!!
Stem de VVD en de PvdA weg in maart 2017!!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef juliusceasar het volgende:
Al dit onrecht gebeurt met medewerking van het a-sociale kabinet Rutte II. Dit kabinet heeft alles afgebroken, door o.a. het ontslagrecht te versoepelen en het stimuleren van flexwerkers!!!!
Het nieuwe management zit er nog maar kort idd. Het zou me echter verbazen als ze de falende formule grondig gaan aanpassen. Misschien hebben ze die ruimte ook niet omdat de directie in de jaren negentig is blijven hangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
De problemen zijn de schuld van het vorige management, niet het huidige.
Het is al te laat om het grondig aan te passen denk ik. Bol.com en Coolblue doen samen al net zoveel omzet als Blokker en die verkopen ook alles wat Blokker heeft...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Het nieuwe management zit er nog maar kort idd. Het zou me echter verbazen als ze de falende formule grondig gaan aanpassen. Misschien hebben ze die ruimte ook niet omdat de directie in de jaren negentig is blijven hangen.
Klopt echter zal er heus wel ruimte voor fysieke winkels blijven. Sommige ketens doen het zelfs erg goed. Ik ben ook maar een leek dus wie weet zie ik het helemaal verkeerd maar tegenover de Actions hebben ze het toch al afgelegd. Stop daar dan mee en richt je op kwaliteit en degelijkheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is al te laat om het grondig aan te passen denk ik. Bol.com en Coolblue doen samen al net zoveel omzet als Blokker en die verkopen ook alles wat Blokker heeft...
Kwaliteit en blokker kan je niet in 1 zin gebruiken....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt echter zal er heus wel ruimte voor fysieke winkels blijven. Sommige ketens doen het zelfs erg goed. Ik ben ook maar een leek dus wie weet zie ik het helemaal verkeerd maar tegenover de Actions hebben ze het toch al afgelegd. Stop daar dan mee en richt je op kwaliteit en degelijkheid.
Ik had theekopjes bij de Action vandaan waar de oren er van afvielen als je er heet water in goot. De volgende keer denk je kan beter iets meer uitgeven voor kopjes die heel blijven. Maar als Blokker dezelfde meuk verkoopt schiet het weinig op.
Met usb glittermuizen voor 4,95 gaan ze het niet redden denk ik. Maar ok, dat is de mening van een leek. Ik zit niet in het management.
Cognacquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van dat management heb ik ook een beeld van oude mannen, 60+'ers die cognac drinken.
Het bestuur en raad van commissarissen van Blokker Holding voldoet aardig aan je beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van dat management heb ik ook een beeld van oude mannen, 60+'ers die cognac drinken.
En alles bespreken in de bibliotheek in een pand uit de gouden eeuwquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Het bestuur en raad van commissarissen van Blokker Holding voldoet aardig aan je beeld.
Bij specifiek Blokker denk ik aan 'oudere jongeren' types met veel diploma's business dit en commercial dat. Licht autistische yups die het van hun boekenkennis moeten hebben.
Precies, de blok wet moet er komen. Iedereen verplicht iets kopen bij de blokker elke week.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef juliusceasar het volgende:
Management heeft nogal eens de neiging om te vergeten dat het eerste wat marketeers verkopen het idee is dat marketing en dus marketeers verschrikkelijk belangrijk zijn. Nou is het ook wel zo dat die ontzettend belangrijk kunnen zijn in bepaalde modellen, niet altijd, er is ook het duurzame effect van mond op mond reclame van goede producten. Het idee dat mensen massaal geld gaan uitgeven wanneer je je rommel in een andere hoek van de winkel neerzet onderschat de consument nogal.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Al net zo goed als de V&D-aanpak: af en toe de boel opnieuw inrichten en de meuk die maar blijft liggen simpelweg in andere hoeken gooien, hopen dat het nu wel opgemerkt én ook nog verkocht wordt. We weten inmiddels hoe dát afliep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |