Die hadden ze hier wel. Overigens vraag ik mij af of de Blokker hier al het 'vernieuwde' concept heeft. De winkel is wel veranderd en een erg fijne winkel om te winkelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er was vroeger toch ook een zaak van Blokker die waar ze alleen tuinmeubelen verkochten? Bestaat dat nog steeds?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb mijn Curver vuilnisbak bij Bol.com besteld nadat ik 3 Blokkers nutteloos bezocht had op zoek naar dat ding.
Laten ze bij Blokker weer gewoon eens ruime keuze geven uit huishoudelijke artikelen, en niet ook nog speelgoed, schoonmaakmiddelen (allesreiniger en dergelijke) en Roy Donders achtige huispakken verkopen, maar gewoon zorgen dat je ruime keuze hebt in het segment waar Blokker voor bedoeld is, en niet een of andere Malle Pietje toko waar alles toevallig nieuw is.
Je bent als Blokker geen warenhuis, probeer dat dan ook niet te zijn.
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat valt denk ik wel mee, ze hebben nu zoveel spullen staan die helemaal niet in een Blokker horen, dat ze daardoor juist te beperkt zijn in het assortiment dat ze wel zouden moeten voeren.
Als je soepkommen nodig hebt en je hebt bij Blokker en Action net zoveel keus waarom dan nog naar Blokker gaan?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?
Het kan zijn dat ik er te weinig kom, maar als ik er eens ben krijg ik niet het idee dat ik wat huishoudelijke dingen betreft niet zou kunnen vinden wat ik zoek. Hooguit is het te duur.
Wat zou je graag zien dat ze erbij hadden?
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat kan ook komen omdat ik huishoudspullen vooral praktisch bekijk. En de action heeft ook best wat soepkommen en dan zou ik niet snel het vijfvoudige betalen omdat het aanbod wat groter is. Maar ik geef direct toe dat ik daar waarschijnlijk niet representatief in ben.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je soepkommen nodig hebt en je hebt bij Blokker en Action net zoveel keus waarom dan nog naar Blokker gaan?
Maar als je zou weten dat je bij Blokker veel meer keus hebt en ook vooral mooi spul (ook al is het veel duurder) dan heeft het zin om daar eerst eens te kijken.
Wat ik al zei, meer keuze, ik wil behalve een huismerk Blokker wasrek en een Tomado variant ook graag de mogelijkheid hebben een kwaliteitsproduct te zien.... en misschien nog wel 2 verschillende kwaliteiten.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
waar ligt wat jou betreft de grens? Kijk, speelgoed is duidelijk. Maar pannen bijvoorbeeld? En wat mis je nu echt?
Het kan zijn dat ik er te weinig kom, maar als ik er eens ben krijg ik niet het idee dat ik wat huishoudelijke dingen betreft niet zou kunnen vinden wat ik zoek. Hooguit is het te duur.
Wat zou je graag zien dat ze erbij hadden?
Huishoudelijk.....quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef CafeRoker het volgende:
Er valt me trouwens wel in dat ik laatst teleurgesteld was bij blokker omdat ze geen keramisch mes hadden.
Zit wat in. Ben benieuwd wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huishoudelijk.....
Dat is dus precies wat ik bedoel, als ik iets echt huishoudelijks nodig heb dan is Blokker de eerste logische keuze, maar dan kom ik daar en dan hebben ze niet wat ik hebben wil, en niet omdat ik iets enorm extreems wil, maar gewoon omdat ze hun assortiment zo hebben uitgehold dat je keuze hebt uit 2 soorten en dat is het.
Ik weet ook niet of ik representatief ben maar meer keuze maakt voor mij een groot verschil. Huishoudelijke artikelen koop ik niet als wegwerp en wil best iets meer betalen voor wat ik mooier en praktischer vind. Of betere kwaliteit heeft.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat kan ook komen omdat ik huishoudspullen vooral praktisch bekijk. En de action heeft ook best wat soepkommen en dan zou ik niet snel het vijfvoudige betalen omdat het aanbod wat groter is. Maar ik geef direct toe dat ik daar waarschijnlijk niet representatief in ben.
Er valt me trouwens wel in dat ik laatst teleurgesteld was bij blokker omdat ze geen keramisch mes hadden.
Ongetwijfeld. Zal al hele tijd voorbereid zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef agter het volgende:
Ik zit als externe zo nu en dan bij het hoofdkantoor in Duivendrecht. En de laatste maanden waren vaak alle parkeerplaatsen bezet door OR-leden (zegt de receptioniste als ik om een parkeerkaart vraag).
Dit verhaal speelt dus al wat langer, denk ik zo.
Ja, er staan een aantal pcs waarmee je op blokker.nl bestellingen kan plaatsenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:27 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al ervaring met de Nieuwe concept winkels die Blokker heeft.
er zijn er een paar in Nederland.
omg wat een nieuw concept!!! kan ik thuis ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, er staan een aantal pcs waarmee je op blokker.nl bestellingen kan plaatsen
XDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:08 schreef Moccie het volgende:
[..]
omg wat een nieuw concept!!! kan ik thuis ook
Verrassend.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:51 schreef hmmmz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)in_grote_nood__.html
Blokker in grote nood
Je bedoelt de huishoudelijke troep die we online kopen als het elektrisch is, of wat we uit het steeds grotere assortiment van de supermarkt meenemen, en goedkoop speelgoed ligt inmiddels ook al bij elke drogist. Blijft alleen zooi met lage marge's over terwijl ze vaak wel dure panden hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Verrassend.
Onbegrijpelijk hoe een waarschijnlijk heel dure betaald management het zo verkloot. En gewoon stug doorgaan he? Het assortiment nog meer vullen met goedkope rommel en troep dat niks met huishouden te maken heeft. Want dat werkte in de jaren negentig immers ook.
Alleen maar nieuwsgierig, wat verkopen ze bij de blokker wat je niet op een fiets mee kunt nemen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:49 schreef Leandra het volgende:
Mijn man is vandaag 3 Blokkers langsgereden die een relatief groot product niet op voorraad hadden (niet op de fiets mee te nemen), de enige die het wel op voorraad had was het met de auto lastig bereikbare filiaal in de binnenstad...
Laat ze op die hippe nieuwe site eens aan voorraadadministratie doen, om het over de site van de Marskramer maar helemaal niet te hebben, dat is sowieso een verloren zaak.
Ik bedoel dat ik een tijdje terug een thermoskan nodig had en besloot bij de Blokker te kijken. Het is een vrij basis huishoudelijk item nietwaar. En dat je dan met een personeelslid op zoek moet want ze denkt dat ze er wel zijn maar weet niet precies waar. En dat dan op ergens onderaan in een schap warempel thermoskannen liggen. Twee verschillende soorten nog wel. De duurste was 19,95 van goedkoop plastic en iets wat op metaal moet lijken. De andere optie was nog erger. Echt kwaliteitspul dus.Kijk voor zoiets ga je natuurlijk volgende keer weer naar Blokker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je bedoelt de huishoudelijke troep die we online kopen als het elektrisch is, of wat we uit het steeds grotere assortiment van de supermarkt meenemen, en goedkoop speelgoed ligt inmiddels ook al bij elke drogist. Blijft alleen zooi met lage marge's over terwijl ze vaak wel dure panden hebben.
De formule als geheel past met deze kosten niet meer in deze tijd. Valt mij nog mee dat ze het zolang gered hebben.
Tuinmeubels bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleen maar nieuwsgierig, wat verkopen ze bij de blokker wat je niet op een fiets mee kunt nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |