Ja, okee, qua omvang kunnen ze dan nog wel onderscheidend zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:45 schreef female81 het volgende:
Nou ja, tussen het mini-filiaal in Heesch en dat joekel in Uden (wat daar een diepe krater in het winkelaanbod zou slaan als het zou verdwijnen) zit bijvoorbeeld wel een verschilletje.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Dat is de blokker met het nieuwe logo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:43 schreef Ferdo het volgende:
Interessantere vraag:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zoiets als een favoriete Blokker-filiaal hebben? Volgens mij zijn ze allemaal volstrekt inwisselbaar. Het is niet alsof die Blokkers er allemaal totaal anders uitzien van binnen.
Dat scheelde inderdaad! Was het toch even een stuk goedkoper!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de blokker met het nieuwe logo waarschijnlijk.
Tekenend dat ze zo'n oude serieactrice gekozen hebben, een die niet meer actueel is...
De PR afdeling is al net zo hip en bij de tijd als de afdeling inkoop en assortiment.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tekenend dat ze zo'n oude serieactrice gekozen hebben, een die niet meer actueel is...
Van Marskramer, wat weer een onderdeel van Blokker is, dus inderdaad.quote:
Ik ken dat hele mens niet. Ik behoor dan ook niet tot de doelgroep van de Blokker, maar toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja, Sex & The City, populair bij huisvrouwen, en wat is de voornaamste doelgroep van de Blokker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet. Ik behoor dan ook niet tot de doelgroep van de Blokker, maar toch.
Al net zo goed als de V&D-aanpak: af en toe de boel opnieuw inrichten en de meuk die maar blijft liggen simpelweg in andere hoeken gooien, hopen dat het nu wel opgemerkt én ook nog verkocht wordt. We weten inmiddels hoe dát afliep.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Die aanpak ookalleen het uiterlijk veranderen en meer / duurdere reclame. Gevolg is dat een piek van mensen de blokker gaan bezoeken en deze, zeker met het al gesaneerde personeel, sneller teleurgesteld zullen raken. Winkels zijn er niet op toegerust en het assortiment blijft ruk. Hoe versnel je je faillissement
Een mooi voorbeeld van Xenosfobie?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:37 schreef 99.999 het volgende:
De lokale Xenos zit overigens naast een grote action en dan zie je pas goed het verschil in publieke belangstelling.
20 jaar lang niet vernieuwen is wel vrij funest inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Red_85 het volgende:
Als Blokker werkelijk omvalt, is dat uit puur mismanagement. Hoe kun je zo'n formule failliet laten gaan?
Gietijzer werkt pas lekker als het goed is ingebrand. Daarom maak ik ook nog steeds gebruik van overgrootmoeders poffertjes pan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:17 schreef Drugshond het volgende:
http://www.blokker.nl/nl/(...)e-chef-poffertjespan
Le Chef poffertjespan
[ afbeelding ]
Review
Deze pan hebben we ingesmeerd met olie en boter, mar de bolletjes zijn zo diep, dat als je het poffertje omdraait, hij de bodem niet raakt, dus niet gaar werd. ALS we ze al omgedraaid kregen want ze bleven verschrikkelijk plekken; de binnenkant voelde ook aan als schuurpapier. Omdat ik hoopvol de doos al weg had gedaan, kon ik hem niet meer ruilen. Hij staat nu dus in een kringloopwinkel voor wie het nog wel wil proberen...
Goed verhaal, ik ga gelijk een kan kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een tijdje terug een thermoskan nodig had en besloot bij de Blokker te kijken. Het is een vrij basis huishoudelijk item nietwaar. En dat je dan met een personeelslid op zoek moet want ze denkt dat ze er wel zijn maar weet niet precies waar. En dat dan op ergens onderaan in een schap warempel thermoskannen liggen. Twee verschillende soorten nog wel. De duurste was 19,95 van goedkoop plastic en iets wat op metaal moet lijken. De andere optie was nog erger. Echt kwaliteitspul dus.Kijk voor zoiets ga je natuurlijk volgende keer weer naar Blokker.![]()
En richting kassa langs rekken en bakken vol met 1 en 2 euro rommel wat je gratis nog niet wilt. Fantastisch. Alsof er een Chinees vrachttoestel met restpartijen is gecrasht. Je snapt gewoon echt niet waarom de winkels niet platgelopen worden.
Ik neem aan dat ze bij Tefal etc. ook niet hun ogen in hun zak hebben zitten en al met alternatieve verkoopkanalen bezig zijn. Sowieso zal zo'n pan her en der wel online te scoren zijn, lijkt me. De Blokker heeft afaik ook geen monopolie op de verkoop van Tefal-produkten (noch op die van andere merken).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als Blokker omvalt dan nemen ze ook veel merken naar de afgrond zoals Tefal.
Zou dan niet weten waar ik dan aan zo'n pan moet komen.
Oh god, weer zo'n Nederlandse keten die een uitgebluste Amerikaan in gaan zetten als reclame-object?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:43 schreef Ferdo het volgende:
Interessantere vraag:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zoiets als een favoriete Blokker-filiaal hebben? Volgens mij zijn ze allemaal volstrekt inwisselbaar. Het is niet alsof die Blokkers er allemaal totaal anders uitzien van binnen.
Expertquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier bij ons zit naast de Blokker de Expert. Die is meestal net zo uitgestorven. Lijkt me ook een kandidaat.
In mijn omgeving zijn alle lokale electronicazaken weg, er zit alleen nog een soort van internetwinkel waar je koptelefoons kan kopen. Allemaal weggeconcurreerd door de MediaMarkt en het internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Expert![]()
Dacht dat die al lang uitgestorven was joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |