abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162267678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als Blokker omvalt dan nemen ze ook veel merken naar de afgrond zoals Tefal.

Zou dan niet weten waar ik dan aan zo'n pan moet komen.
Bol.com, CoolBlue, Wehkamp etc.
pi_162267784
Of regelmatig bij de Albert Heijn heb je ook niet dat geklooi met pakketbezorgers die nooit op een handig moment komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 13:49:52 ]
pi_162267840
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef 99.999 het volgende:
Of regelmatig bij de Albert Heijn heb je ook niet dat geklooi met pakketbezorgers die nooit op een handig moment komen.
Sommige webwinkels bieden de mogelijkheid het pakket bij een afhaalpunt (Bol bij AH bijvoorbeeld) af te leveren zodat je het kunt ophalen wanneer het jou schikt. Dan is dat probleem ook getackled, lijkt me. En ben je weer niet afhankelijk van Albert Heijn, wanneer ze zo'n pan in de aanbieding hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_162267888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef female81 het volgende:
In Uden is recent nog een nieuwe geopend. Nou ja, een nieuwe... het is een van origine zelfstandige winkel (Ben Van Dijk) die het een paar decennia heel goed deed, tegenwoordig wat minder, en nu onder de Expert-vlag verder is gegaan. In de hoop dat 'ie op deze manier wél kan overleven.

Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren. :{

Ben Van Dijk was 20 jaar geleden wel echt een goede zaak, je keek er je ogen uit. Qua aanbod niveau MediaMarkt, en dan met een hoog serviceniveau. Maar ja, toen was er nog geen internet (iig niet zodanig dat je via internet kon winkelen) en ook geen MediaMarkt.
Terwijl ik denk dat je als zelfstandig ondernemer in een dorp nog wel kan overleven.
Mensen uit het dorp zijn toch sneller geneigd om daar langs te gaan dan weer naar een mediamarkt te rijden.
pi_162267964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:53 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Terwijl ik denk dat je als zelfstandig ondernemer in een dorp nog wel kan overleven.
Mensen uit het dorp zijn toch sneller geneigd om daar langs te gaan dan weer naar een mediamarkt te rijden.
Sinds kort zit er een MediaMarkt in Den Bosch. Voorheen was de dichtbijzijnde MediaMarkt in Eindhoven, en was de enige andere grote electronicazaak in de buurt de BCC in Oss.

Vinden ze daar bij Expert aka Ben Van Dijk vast niet leuk.
pi_162267989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef female81 het volgende:

[..]

Sinds kort zit er een MediaMarkt in Den Bosch. Voorheen was de dichtbijzijnde MediaMarkt in Eindhoven, en was de enige andere grote electronicazaak in de buurt de BCC in Oss.

Vinden ze daar bij Expert aka Ben Van Dijk vast niet leuk.
Nee dat zal wel niet. Toch heeft hij in een dorp meer kans om te overleden dan in een stad.
Hopelijk blijven de 'locals' gewoon naar Ben van Dijk gaan :s)
pi_162268016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Nee dat zal wel niet. Toch heeft hij in een dorp meer kans om te overleden dan in een stad.
Hopelijk blijven de 'locals' gewoon naar Ben van Dijk gaan :s)
Dat viel de laatste jaren dus nogal tegen, de eigenaar heeft zich niet voor niks bij een keten aangesloten. Laatste strohalm en zo.
pi_162268125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Sommige webwinkels bieden de mogelijkheid het pakket bij een afhaalpunt (Bol bij AH bijvoorbeeld) af te leveren zodat je het kunt ophalen wanneer het jou schikt. Dan is dat probleem ook getackled, lijkt me. En ben je weer niet afhankelijk van Albert Heijn, wanneer ze zo'n pan in de aanbieding hebben.
Ze hebben volgens mij standaard pannen in het assortiment, dat is het probleem niet zo. Maar goed, gewoon een winkel instappen en contact met mensen hebben is natuurlijk ook maar eng :P
pi_162268241
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze hebben volgens mij standaard pannen in het assortiment, dat is het probleem niet zo. Maar goed, gewoon een winkel instappen en contact met mensen hebben is natuurlijk ook maar eng :P
Je moet weten waar je moet zoeken, en op internet zoeken (naar een webwinkel, dan wel een fysieke winkel) werkt wat sneller dan een hele binnenstad afstruinen naar mogelijke winkels.

Al kost dat afstruinen ook weer niet zóveel tijd met alle leegstand hier. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:13:49 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162268483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als Blokker omvalt dan nemen ze ook veel merken naar de afgrond zoals Tefal.

Zou dan niet weten waar ik dan aan zo'n pan moet komen.
Deze week in de bonus bij AH.
Met 50% korting vs 30% bij Blokker als je een oude pan inruilt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:48:42 #161
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_162273598
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Rica het volgende:

[..]

Verrassend.

Onbegrijpelijk hoe een waarschijnlijk heel dure betaald management het zo verkloot. En gewoon stug doorgaan he? Het assortiment nog meer vullen met goedkope rommel en troep dat niks met huishouden te maken heeft. Want dat werkte in de jaren negentig immers ook.
De problemen zijn de schuld van het vorige management, niet het huidige.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_162274074
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze week in de bonus bij AH.
Met 50% korting vs 30% bij Blokker als je een oude pan inruilt.
Ach daarom en dat spul is daar zo vaak in de aanbieding dat het een keer moet lukken :P
pi_162278941
Al dit onrecht gebeurt met medewerking van het a-sociale kabinet Rutte II. Dit kabinet heeft alles afgebroken, door o.a. het ontslagrecht te versoepelen en het stimuleren van flexwerkers!!!!

Stem de VVD en de PvdA weg in maart 2017!!!!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:31:43 #164
53267 TC03
pi_162279061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef juliusceasar het volgende:
Al dit onrecht gebeurt met medewerking van het a-sociale kabinet Rutte II. Dit kabinet heeft alles afgebroken, door o.a. het ontslagrecht te versoepelen en het stimuleren van flexwerkers!!!!

:')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:47:41 #165
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162279574
quote:

:D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:04:21 #166
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162281959
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

De problemen zijn de schuld van het vorige management, niet het huidige.
Het nieuwe management zit er nog maar kort idd. Het zou me echter verbazen als ze de falende formule grondig gaan aanpassen. Misschien hebben ze die ruimte ook niet omdat de directie in de jaren negentig is blijven hangen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:11:44 #167
53267 TC03
pi_162282185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Het nieuwe management zit er nog maar kort idd. Het zou me echter verbazen als ze de falende formule grondig gaan aanpassen. Misschien hebben ze die ruimte ook niet omdat de directie in de jaren negentig is blijven hangen.
Het is al te laat om het grondig aan te passen denk ik. Bol.com en Coolblue doen samen al net zoveel omzet als Blokker en die verkopen ook alles wat Blokker heeft...
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:50:45 #168
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162283580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is al te laat om het grondig aan te passen denk ik. Bol.com en Coolblue doen samen al net zoveel omzet als Blokker en die verkopen ook alles wat Blokker heeft...
Klopt echter zal er heus wel ruimte voor fysieke winkels blijven. Sommige ketens doen het zelfs erg goed. Ik ben ook maar een leek dus wie weet zie ik het helemaal verkeerd maar tegenover de Actions hebben ze het toch al afgelegd. Stop daar dan mee en richt je op kwaliteit en degelijkheid.

Ik had theekopjes bij de Action vandaan waar de oren er van afvielen als je er heet water in goot. De volgende keer denk je kan beter iets meer uitgeven voor kopjes die heel blijven. Maar als Blokker dezelfde meuk verkoopt schiet het weinig op.

Met usb glittermuizen voor 4,95 gaan ze het niet redden denk ik. Maar ok, dat is de mening van een leek. Ik zit niet in het management.
Your games are death
With every breath
pi_162305125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Klopt echter zal er heus wel ruimte voor fysieke winkels blijven. Sommige ketens doen het zelfs erg goed. Ik ben ook maar een leek dus wie weet zie ik het helemaal verkeerd maar tegenover de Actions hebben ze het toch al afgelegd. Stop daar dan mee en richt je op kwaliteit en degelijkheid.

Ik had theekopjes bij de Action vandaan waar de oren er van afvielen als je er heet water in goot. De volgende keer denk je kan beter iets meer uitgeven voor kopjes die heel blijven. Maar als Blokker dezelfde meuk verkoopt schiet het weinig op.

Met usb glittermuizen voor 4,95 gaan ze het niet redden denk ik. Maar ok, dat is de mening van een leek. Ik zit niet in het management.
Kwaliteit en blokker kan je niet in 1 zin gebruiken....
Het is uiteraard wel beter dan de kwaliteit bij action, maar slechtere kwaliteit dan bij de action is ook niet te verkrijgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:25:35 #170
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162305221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:50 schreef Rica het volgende:
Ik zit niet in het management.
Van dat management heb ik ook een beeld van oude mannen, 60+'ers die cognac drinken.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:22:19 #171
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162312773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef xzaz het volgende:

[..]

Van dat management heb ik ook een beeld van oude mannen, 60+'ers die cognac drinken.
Cognac O+
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:34:28 #172
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162313220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:25 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het bestuur en raad van commissarissen van Blokker Holding voldoet aardig aan je beeld.

Bij specifiek Blokker denk ik aan 'oudere jongeren' types met veel diploma's business dit en commercial dat. Licht autistische yups die het van hun boekenkennis moeten hebben.
Your games are death
With every breath
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:13:57 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162317929
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Het bestuur en raad van commissarissen van Blokker Holding voldoet aardig aan je beeld.

Bij specifiek Blokker denk ik aan 'oudere jongeren' types met veel diploma's business dit en commercial dat. Licht autistische yups die het van hun boekenkennis moeten hebben.
En alles bespreken in de bibliotheek in een pand uit de gouden eeuw :Y
pi_162321455
quote:

Precies, de blok wet moet er komen. Iedereen verplicht iets kopen bij de blokker elke week.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162321892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 08:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Al net zo goed als de V&D-aanpak: af en toe de boel opnieuw inrichten en de meuk die maar blijft liggen simpelweg in andere hoeken gooien, hopen dat het nu wel opgemerkt én ook nog verkocht wordt. We weten inmiddels hoe dát afliep.
Management heeft nogal eens de neiging om te vergeten dat het eerste wat marketeers verkopen het idee is dat marketing en dus marketeers verschrikkelijk belangrijk zijn. Nou is het ook wel zo dat die ontzettend belangrijk kunnen zijn in bepaalde modellen, niet altijd, er is ook het duurzame effect van mond op mond reclame van goede producten. Het idee dat mensen massaal geld gaan uitgeven wanneer je je rommel in een andere hoek van de winkel neerzet onderschat de consument nogal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')